Αξιοποιώ το διαδραστικό βιβλίο για τη συγκρότηση μιας διδακτικής παρέμβασης

Δραστηριότητα 1. Αξιοποιώ το διαδραστικό βιβλίο για τη συγκρότηση μιας διδακτικής παρέμβασης

Έχετε εντοπίσει, κατά τη διάρκεια της 4ης Συνεδρίας, υλικό το οποίο θεωρείτε κατάλληλο για διδακτική αξιοποίηση. Αυτό το συγκεκριμένο υλικό θα αποτελέσει τη βάση για μία διδακτική πρόταση, για τον σχεδιασμό δηλαδή μιας διδακτικής παρέμβασης η οποία θα στηρίζεται στην χρήση του διαδραστικού πίνακα. Να ετοιμάσετε μια διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία μιας ενότητας του μαθήματός σας αξιοποιώντας το αντίστοιχο διαδραστικό βιβλίο. Σκεφτείτε ποιο από το διαδραστικό περιεχόμενο θα αξιοποιήσετε, αλλά και ποιες οδηγίες θα συμπεριλάβετε στην περίπτωση αυτή λαμβάνοντας υπόψη ότι έχετε στη διάθεσή σας και διαδραστικό πίνακα. Περιγράψτε αναλυτικά τα βήματα της διδακτικής παρέμβασης αλλά και τις περιπτώσεις εμπλοκής του διαδραστικού περιεχομένου. Στείλτε την αναλυτική περιγραφή που θα ετοιμάσετε στον επιμορφωτή σας.

Παρουσίαση μιας διδακτικής παρέμβασης σχετικά με την χρήση των μηχανών αναζήτησης και τη σημαντικότητα των λέξεων κλειδιών, αξιοποιώντας το διαδραστικό πίνακα.

Αναθέτουμε στους μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τις μονάδες εισόδου εξόδου στα πλαίσια του μαθήματος της πληροφορικής Β΄ Γυμνασίου.

Με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα:

  • Αναλύουμε την έννοια και τη λειτουργία των μηχανών αναζήτησης χρησιμοποιώντας το διαδραστικό βιβλίο της πληροφορικής Β΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα το πρόσθετο ψηφιακό υλικό που παραπέμπει στο σύνδεσμο : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/621.

  • Παρουσιάζουμε τις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης και τις διαφορές τους.

  • Εξηγούμε την χρησιμότητα των λέξεων κλειδιών με συγκεκριμένα παραδείγματα. Δοκιμάζουμε διάφορες λέξεις κλειδιά στο πλαίσιο αναζήτησης ελέγχοντας τους συνδέσμους που εμφανίζονται στα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας το πρόσθετο ψηφιακό υλικό που παραπέμπει στο σύνδεσμο : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1214.

Δραστηριότητα για τους μαθητές

Χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες και τους αναθέτουμε να σημειώσουν λέξεις κλειδιά για να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τις μονάδες εισόδου εξόδου στα πλαίσια του μαθήματος της πληροφορικής Β΄ Γυμνασίου.

Ένας μαθητής από κάθε ομάδα με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα θα πραγματοποιήσει την αναζήτηση με τις λέξεις κλειδιά που σημείωσε η ομάδα του και στη συνέχεια συζητάμε τη σχετικότητα των αποτελεσμάτων.

Στη συνέχεια τους παρουσιάζουμε τους τελεστές της σύνθετης αναζήτησης χρησιμοποιώντας το πρόσθετο ψηφιακό υλικό που παραπέμπει στο σύνδεσμο : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1211.

Ένας άλλος μαθητής από κάθε ομάδα με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα θα πραγματοποιήσει σύνθετη αναζήτηση με τις ίδιες λέξεις κλειδιά που σημείωσε η ομάδα του χρησιμοποιώντας τους ειδικούς τελεστές και κάνουμε σύγκριση αποτελεσμάτων των δυο αναζητήσεων.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο