Οι μαθητές της Στ’ τάξης στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ερευνούν, ανακαλύπτουν και μελετούν την
Πολιτιστική Κληρονομιά της Ακράτας. Στα πλαίσια της δράσης αυτής, ανέλαβαν και υλοποίησαν
ομαδικά την δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με σκοπό την ολιστική προσέγγιση του θέματος
της εργασίας τους.

 

Οι δημοσιογραφικές δράσεις τους συνεχίζονται και επεκτείνονται καθώς ετοιμάζονται για την δημιουργία Ταξιδιωτικού Οδηγού της Ακράτας, έχοντας ως κύριο άξονα την Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου.

Οι μαθητές της Στ’ τάξης στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ερευνούν, ανακαλύπτουν και μελετούν την
Πολιτιστική Κληρονομιά της Ακράτας. Στα πλαίσια της δράσης αυτής, ανέλαβαν και υλοποίησαν
ομαδικά την δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με σκοπό την ολιστική προσέγγιση του θέματος
της εργασίας τους.

   

 

Οι δημοσιογραφικές δράσεις τους συνεχίζονται και επεκτείνονται καθώς ετοιμάζονται για την δημιουργία Ταξιδιωτικού Οδηγού της Ακράτας, έχοντας ως κύριο άξονα την Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου.