Απρ 15

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Ηράκλειο

Οι καθηγητές λένε ότι οι εκδρομές που πάμε με το σχολείο είναι εκπαιδευτικές και πάμε για να μάθουμε κάτι. Οι έφηβοι δεν το πιστεύουν αυτό πιστεύουν ότι οι εκδρομές είναι για ψυχαγωγία και να περνάς καλά. Πιστέψτε με αυτή η εκδρομή ήταν πραγματικά αξέχαστη.

DSCN0399Μαζί με την ομάδα της εφημερίδας πήγαμε μια διήμερη εκδρομή στο Ηράκλειο. Ήταν απλά υπέροχα. Πήγαμε σε ένα από τα καλύτερα ερευνητικά κέντρα της χώρας μας το Ι.Τ.Ε. Αρχικά επισκεφτήκαμε το αμφιθέατρο και μας παρουσίασαν εφαρμογές του Εργαστηριακού Υποβρύχιων Ακουστικών Μετρήσεων του Ι.Υ.Μ. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και επισκεφτήκαμε το Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και λέιζερ και το Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας. Τέλος πήγαμε και στις Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης όπου μαζί με την κα. Ζηκοπούλου υπεύθυνη της σχολική μας εφημερίδας “Εκτός Ύλης”, συναντήσαμε τον κ.Τραχανά όπου έδωσε μια μικρή συνέντευξη σε εμένα,  την Φιλιππίνα και σε άλλα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της σχολικής μας εφημερίδας.

DSCN0393Μετά πήγαμε για φαγητό,στη συνέχεια στο ξενοδοχείο,ήταν αρκετά καλό ξενοδοχείο με ικανοποιητικά δωμάτια. Το βράδυ πήγαμε σε μια ταβερνούλα με ζωντανή μουσική και περάσαμε τέλεια φάγαμε,χορέψαμε,τραγουδήσαμε. Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε και πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Επόμενη στάση ήταν στο Φόδελε κάναμε μια μικρή βόλτα στο γραφικό χωριό τσιμπήσαμε κάτι και φύγαμε για τον τελικό προορισμό μας το Ρέθυμνο. Στο Πανεπιστήμιο μας περιμένανε με κέρασμα μια και ήδη είχε πάει μεσημέρι. Μας έκαναν μια ”γνωριμία” για το Πανεπιστήμιο και μετά μας ξενάγησαν στην υπέροχη βιβλιοθήκη του. Ήταν τεράστια με άπειρα βιβλία νομίζω ότι ήταν η πρώτη τόσο μεγάλη βιβλιοθήκη που έχω δει μέχρι τώρα! Η εκδρομή είχε φτάσει στο τέλος της. Στη διαδρομή για την επιστροφή παρά την κούραση μας παρακολουθήσαμε και ένα ρεσιτάλ από τις συμμαθήτριες μας Ηρώ και Φιλιππίνα. Ήταν ένα φανταστικό δημιουργικό και ”γεμάτο” διήμερο.

Συντάκτρια: Μαριάννα Παπαδάκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *