“διατροφή”

Δημοσιευμένο στις 4 Δεκεμβρίου 2008 Κατηγορία: 1 από ΙΩΑΝΝΑ

project: “Η διατροφή μας”

ΣΤΟΧΟΙ
 ?
–  Να έρθουν σε επαφή με τις διάφορες κατηγορίες τροφών
–  Να ευαισθητοποιηθούν γονείς και παιδιά  για τη σημασία της υγιεινής διατροφής
–  Να γνωρίσουν τους  κινδύνους από την κακή διατροφή και την υπερκατανάλωση.
–  Να καταλάβουν τα παιδιά τη σπουδαιότητα της σωστής διατροφής για την αρμονική τους διάπλαση και υγεία.
–  Να προωθηθεί η πρωτοβουλία, η συνεργασία, η ομαδική δουλειά.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Εργαζόμαστε  με τη μέθοδο σχεδίου εργασίας,.

  Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και αποφασίζουμε από κοινού το υπόθεμα που θα αναλάβει κάθε ομάδα καθώς και τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που θα πάρουν  τα παιδιά..
  Ενημερώνουμε τους γονείς και το σχολείο για το πρόγραμμα .
  Συγκεντρώνουμε εποπτικό υλικό που θα βοηθήσει τα παιδιά και σελίδες στο ίντερνετ.
  Προετοιμάζουμε επισκέψεις ειδικών στο σχολείο .
  Φτιάχνουμε ένα σχέδιο εργασίας.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Είναι καλό ξεκινώντας να δημιουργήσουμε ένα  προσωπικό φάκελο για κάθε παιδί, όπου θα συγκεντρώνονται οι πληροφορίες που θα συλλέγει το ίδιο, αλλά και ότι θα χρησιμεύσει σε μας για να αξιολογήσουμε στην τελική διαδικασία.

2. Μπορούμε να ξεκινήσουμε με την καταγραφή των διατροφικών συνηθειών των παιδιών για να μπορέσουμε να έχουμε μετά μέτρο σύγκρισης, αν δηλαδή καταφέρουμε να αλλάξουμε κάτι  μετά το τέλος του προγράμματος. Καταγράφουν λοιπόν τα παιδιά καθημερινά για μια εβδομάδα τη διατροφή τους σε όλα τα γεύματα αλλά και τα σνακς.

3. Δουλεύοντας τα παιδιά ως δημοσιογράφοι ψάχνουν σε έντυπα και περιοδικά για φωτογραφίες, ειδήσεις, άρθρα, γελοιογραφίες, γενικές  πληροφορίες και ότι άλλο σχετικό με το υπόθεμα της ομάδας τους.

4. Γίνεται ομαδοποίηση και κατηγοριοποίηση τροφών.

5. Φτιάχνουμε την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής με την τεχνική κολλάζ ή άλλο τρόπο που θα επιλέξουν τα παιδιά.. Ορίζουμε μια ημέρα που θα την ονομάσουμε «Ημέρα της Μεσογειακής διατροφής» και οργανώνουμε κατάλληλες δραστηριότητες.

Παρουσίαση: Μετά το τέλος των δραστηριοτήτων καλούμε τους γονείς να μαγειρέψουν  κάτι  από τις συνταγές της Μεσογειακής κουζίνας και να το φέρουν στο σχολείο. Ετοιμάζουμε με τα παιδιά ένα όμορφο μπουφέ, όπου όλοι θα δοκιμάσουν κάτι. Σε κάθε έδεσμα μπορεί να αναφέρεται η συνταγή και τα συστατικά του, γραμμένα από τους μαθητές.

Το λεύκωμα των παιδιών:

 

screenhunter_09-dec-17-0002.gif

screenhunter_06-dec-16-2355.gif

 

screenhunter_07-dec-16-2358.gif

 

screenhunter_08-dec-17-0000.gif

 

screenhunter_12-dec-17-0008.gif

 

screenhunter_01-dec-25-1931.gif

 

screenhunter_02-dec-25-1933.gif

 

screenhunter_03-dec-25-1940.gif

 

screenhunter_04-dec-25-1940.gif

 

screenhunter_07-dec-25-1944.gif

 

screenhunter_08-dec-25-1946.gif

 

screenhunter_09-dec-25-1947.gif

 

screenhunter_10-dec-25-1948.gif

 

screenhunter_11-dec-25-1951.gif

 

screenhunter_12-dec-25-1954.gif

 

screenhunter_13-dec-25-1955.gif

 

screenhunter_14-dec-25-1957.gif

 

screenhunter_17-dec-25-1959.gif

 

screenhunter_18-dec-25-2000.gif

 

screenhunter_19-dec-25-2002.gif

 

screenhunter_20-dec-25-2005.gif

 

screenhunter_21-dec-25-2007.gif

 

screenhunter_22-dec-25-2010.gif

 

screenhunter_23-dec-25-2012.gif

 

screenhunter_24-dec-25-2015.gif

 

screenhunter_25-dec-25-2017.gif

 

screenhunter_26-dec-25-2018.gif

 

screenhunter_27-dec-25-2020.gif

 

screenhunter_28-dec-25-2022.gif

 

screenhunter_29-dec-25-2023.gif

 

screenhunter_30-dec-25-2024.gif

 

screenhunter_31-dec-25-2025.gif

 

screenhunter_32-dec-25-2028.gif

 

screenhunter_33-dec-25-2029.gif

 

screenhunter_34-dec-25-2030.gif

 

screenhunter_35-dec-25-2031.gif

 

screenhunter_36-dec-25-2039.gif

 

screenhunter_40-dec-25-2044.gif

 

screenhunter_38-dec-25-2043.gif

 

screenhunter_39-dec-25-2043.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Αφήστε μια απάντηση