Γιατί να μάθει κάποιος μαθηματικά;

Μια απάντηση για το παραπάνω ερώτημα, στο παρακάτω βίντεο

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί να μάθει κάποιος μαθηματικά;

Παραδείγματα θεμάτων μαθηματικών ΕΠΑΛ, Α’ Λυκείου

Παράδειγμα θεμάτων μαθηματικών ΕΠΑΛ, Α’ Λυκείου

Θεωρεία

Α1. Να αποδείξετε ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου είναι 2 ορθές.

Α2. Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν γράφοντας στην κόλλα
σας τον αριθμό του ερωτήματος και δίπλα την λέξη Σωστό ή αντίστοιχα την λέξη Λάθος.

1. Αν τα τόξα δύο χορδών ενός κύκλου είναι ίσα τότε και οι χορδές αυτές
είναι ίσες.
2. Μεσοκάθετος ενός ευθύγραμμου τμήματος, λέγεται η ευθεία που
διέρχεται από το μέσον του τμήματος.
3. Δύο γωνίες λέγονται παραπληρωματικές , όταν έχουν άθροισμα 180ο .
4. Αν δύο παράλληλες ευθείες τέμνονται από τρίτη, σχηματίζουν τις εντός
εκτός και επί τα αυτά μέρη γωνίες παραπληρωματικές.
5. Αν δύο τρίγωνα έχουν όλες τις γωνίες τους ίσες μία προς μία, τότε τα
τρίγωνα είναι ίσα.

Α3. Ποια είναι η χαρακτηριστική ιδιότητα των σημείων της διχοτόμου μιας
γωνίας;

Ασκήσεις

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραδείγματα θεμάτων μαθηματικών ΕΠΑΛ, Α’ Λυκείου

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο