Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

Β1 – ΜΠΟΔ 4η Περίοδος –
Β1.3 – Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία – Διοίκηση (Ι: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ)

Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

Ομαδική εργασία: Παντελής Αθανασόπουλος – Απόστολος Ασημακόπουλος – Ιωάννα Ραβάνη

 Εκφώνηση:
Να δημιουργήσετε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google. Μπορείτε να αναζητήσετε οδηγίες στο Διαδίκτυο για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google.

 

Απάντηση:

Οι μαθητές, σε ομάδες των 2 ατόμων καλούνται να απαντήσουν στο εξής ερωτηματόλιο, ώστε να καταγράψουν τα στοιχεία του Η/Υ του εργαστηρίου που έχουν μπροστά τους.

Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται στη διεύθυνση: https://drive.google.com/open?id=1N0b_PXVnJchJLeHq-UaR4GwWHCLJiYoP9579pizddtw

Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

Β1 – ΜΠΟΔ 4η Περίοδος –
Β1.3 – Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία – Διοίκηση (Ι: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ)

Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

Ομαδική εργασία: Παντελής Αθανασόπουλος – Απόστολος Ασημακόπουλος – Ιωάννα Ραβάνη

 Εκφώνηση:
«Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρίσεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και περιεχόμενο.»

 Απάντηση:

Προς αξιολόγηση, επιλέχτηκε το ιστολόγιο του 4ου Γυμνασίου Κοζάνης το οποίο μας προτάθηκε από το ΠΣΔ ως καλή πρόταση ιστολογίου με εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Η συνολική εικόνα του ιστολογίου είναι άρτια και προδιαθέτει τον αναγνώστη να το επισκεφτεί ξανά και από άποψης περιεχομένου (είναι ενδιαφέρον, πρωτότυπο, καλά οργανωμένο και προσφέρει ενημέρωση) και από αισθητικής άποψης.

Κατεβάστε αναλυτικά (αρχείο .pdf) τη μεθοδολογία εργασίας και τα αποτελέσματα αξιολόγησης.

Χρησιμοποιήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe608FyAXeC-jVQxM2lM1ch0RssVYgeBg0KEKhQQxvDA6iQSA/viewform)

Κατεβάστε το ερωτηματολόγιο σε εκτυπώσιμη μορφή:  https://blogs.sch.gr/jjjrav/files/2018/12/S5_Ερωτηματολογιο.pdf.

Συνεδρία 5 – Δραστηριότητα 3

Β1 – ΜΠΟΔ 4η Περίοδος –
Β1.3 – Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία – Διοίκηση (Ι: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ)
Συνεδρία 5 – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3

Ομαδική εργασία: Παντελής Αθανασόπουλος – Απόστολος Ασημακόπουλος – Ιωάννα Ραβάνη

Σχέδιο υλοποίησης δραστηριοτήτων επεξεργασίας λογιστικών φύλλων μέσω υπηρεσιών νέφους

Γνωστικό αντικείμενο / γνωστική περιοχή / θέμα:

Β’ Γυμνασίου κεφάλαιο 8: Επεξεργασία Δεδομένων και Υπολογιστικά Φύλλα.

Οι μαθητές καθοδηγούνται να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες Web 2.0 και συγκεκριμένα τις υπηρεσίες νέφους (Έγγραφα –Google)  και να κατανοήσουν την αξία των λογιστικών φύλλων.

Προαπαιτούμενα:

Οι μαθητές έχουν διδαχθεί σε προηγούμενα μαθήματα   βασικές δεξιότητες πλοήγησης στο διαδίκτυο, χρήσης κειμενογράφου και υπολογιστικού φύλλου, καθώς και βασικές γνώσεις εργαλείων των Web 2.0 (Google Drive, τα Έγγραφα Google και τα Υπολογιστικά φύλλα Google)

 Στόχοι:

Μετά το τέλος της Διδακτικής πρότασης, ο μαθητής θα είναι σε θέση:

  • Να εφαρμόσει σε ένα λογιστικό φύλλο προηγούμενες γνώσεις του για τη δημιουργία νέας πληροφορίας μέσα από το μοντέλο ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
  • Να χρησιμοποιεί γνωστούς κανόνες και να επινοεί νέους ανακαλύπτοντας συσχετίσεις
  • Να εφαρμόζει την άλγεβρα
  • Να αντιλαμβάνεται την έννοια του Νέφους.
  • Να χρησιμοποιεί το λογαριασμό του στην Google.
  • Να μοιράζεται ένα έγγραφο στη Google και να το διαχειρίζεται συνεργατικά.

Κατεβάστε εδώ την αναλυτική περιγραφή της διδακτικής πρότασης.

Προτάσεις πολιτισμού

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ στην όμορφη Καλαμάτα

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δείτε τη θεατρική παράσταση ΜΗΔΕΙΑ που παίζεται στο Πνευματικό μέχρι τις 15/12/2014. Διαβάστε περισσότερα στον σύνδεσμο που παραθέτει ο συνάδελφος Παναγιώτης Μελιγαλιώτης στο blog του.


Μπορείτε να δείτε και ένα βίντεο από την προηγούμενη δουλειά της θεατρικής ομάδας:

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση