ένα στοιχείο drag n drop

Ο εκπαιδευτικός μπορεί πολύ εύκολα να δημιουργήσει τις δικές του δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας μια σειρά εργαλείων που παρέχονται από την πλατφόρμα e-me.edu.gr. Δεν έχει παρά να αρχίσει να πειραματίζεται.

Αυτό έκανα κι εγώ:

Στην πρώτη δραστηριότητα επιτρέπεται να κάνω λάθος (π.χ. να βάλω έναν αρνητικό αριθμό στο πλαίσιο των θετικών αριθμών). Στην δεύτερη δραστηριότητα όμως, αυτό δεν επιτρέπεται γιατί για τους αριθμούς μου όρισα μονάχα ένα πλαίσιο στο οποίο μπορούν να μεταφερθούν.

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Τελευταία μέρα στο σχολείο

Τα μαθήματα δεν θα τα έλεγα ακριβώς μαθήματα… Περισσότερο κουβέντα γινόταν. Όχι για το σχολείο, αλλά για άλλες ανησυχίες των παιδιών. Χάρηκα που τις μοιράστηκαν μαζί μου. Μαζί με τις ευχές μου για καλή επιτυχία, τους αφιερώνω και ένα βιντεάκι!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Μαθηματικό κείμενο

Αριστερά στον πίνακα ελέγχου βλέπουμε ένα πρόσθετο, το QuickLateX. Αυτό επιτρέπει την συγγραφή μαθηματικού κειμένου στο ιστολόγιό μας, χρησιμοποιώντας κώδικα LaTeX. Απλώς δηλώνουμε την σελίδα ως latexpage και έπειτα χρησιμοποιούμε ετικέτες για κάθε έκφραση LaTeX, όπως αυτή \frac{1}{2} ή αυτή

    \[\frac{1}{2}\]

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

Δοκιμαστικό άρθρο για το ΚΣΕ

Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε:

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Πώς πρόσθεσα αυτήν την κινούμενη εικόνα

Αυτή είναι μια εικόνα πουβρισκόταν στον σκληρό μου δίσκο.

Για να την προβάλω σ’ αυτήν την δημοσίευση έκανα τα εξής βήματα:

  1. Πρώτα την ανέβασα στο blog μου (πολυμέσα –> προσθήκη νέου αρχείου)
  2. Μετά την εντόπισα στην συλλογή των πολυμέσων και από το “επεξεργασία” μπορούσα να πληροφορηθώ για το url της που ήταν https://blogs.sch.gr/iriniper/files/2012/05/animated_frog.gif Το αντέγραψα με Ctrl+C
  3. Τέλος, άρχισα να γράφω αυτήν την δημοσίευση. Πάτησα το εργαλείο εισαγωγής εικόνας και επέλεξα την καρτέλα “από URL”. Με Ctrl+V επικόλλησα την url διεύθυνση και τώρα έχω μια κινούμενη εικόνα σ’ αυτή τη δημοσίευση!

Φοβόμουν ότι αν έκανα μια απλή εισαγωγή εικόνας θα ήταν “ψόφιος” ο βάτραχός μου, αλλά έκανα λάθος! Καθόλου ψόφιος δεν μου φαίνεται! Θα έχει πιάσει μέχρι τώρα τουλάχιστον 1000 μύγες!!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

test

Αυτό είναι ένα παράδειγμα!

Θα κόψω το κείμενο εδώ!

Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο