Το blog της Ιωάννας Βασιλείου (ΠΕ02)

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Λεύκωμα φωτογραφιών: Θηρασία

Δεκ 201414

https://picasaweb.google.com/100615012176494480778/KVlIvC?authkey=Gv1sRgCOvB9ZGTq_bfQQ&feat=directlink          Μεταβείτε στο παραπάνω σύνδεσμο για να δείτε έναν ξεχασμένο παράδεισο ….

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λεύκωμα φωτογραφιών: Θηρασία    

Μικρά Ποιήματα του Ντίνου Χριστιανόπουλου

Νοέ 201428

Ο Κωνσταντίνος Δημητριάδης γνωστός με το ψευδώνυμο Ντίνος Χριστιανόπουλος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1931. Ποιητής, πεζογράφος, δοκιμιογράφος, φιλόλογος και κριτικός  ο Ντίνος Χριστιανόπουλος είναι ένας από τους σημαντικότερους λογοτέχνες της εποχής μας. Η ποιησή του χαρακτηρίζεται από έντονα ερωτική διάθεση και έχει επιρροές από το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη. Χαρακτηρίζεται από κυριολεξία, ευθύτητα, λιτότητα και απλότητα και δεν μπορεί παρά να μας συγκινεί. Τάδε έφη Ντίνος Χριστιανόπουλος:  http://youtu.be/s1NWfJwiMeg

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικρά Ποιήματα του Ντίνου Χριστιανόπουλου    

Φιλοσοφία Β’ Λυκείου: ένα δείγμα αξιολόγησης από την τράπεζα θεμάτων.

Νοέ 201428

Ως γνωστόν η τράπεζα θεμάτων έχει ανοίξει για τα μαθήματα της Α’ και Β’ Λυκείου. Όσον αφορά στο μάθημα της Φιλοσοφίας της Β’ Λυκείου παραθέτω ένα χαρακτηριστικό δείγμα αξιολόγησης για το σχολικό έτος 2014-2015. Πρόκειται για την Α’ ομάδα του 271ου θέματος . Για να δείτε το θέμα πατήστε εδώ:  φιλοσοφία-τράπεζα-θεμάτων-271o.pdf . Σημειώνεται ότι όλα τα θέματα της Α’ ομάδας επιλέγονται από την τράπεζα θεμάτων και περιλαμβάνουν ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τα οποία ελέγχεται ο βαθμός κατανόησης φιλοσοφικών εννοιών, θεωριών κ.λπ.  Από την άλλη τα θέματα της ομάδας Β’ ορίζονται από τους διδάσκοντες και ενδείκνυται να συνοδεύονται από σύντομα αποσπάσματα φιλοσοφικών ή άλλων κειμένων, εικόνες, πολυτροπικά κείμενα κ. λπ. με στόχο τη διασάφηση και προέκταση φιλοσοφικών θεμάτων που αφορούν την εξεταστέα ύλη.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φιλοσοφία Β’ Λυκείου: ένα δείγμα αξιολόγησης από την τράπεζα θεμάτων.    

Ευ αγωνίζεσθαι: Οι Ολυμπιονίκες δίπλα στους μαθητές της Κεφαλλονιάς.

Νοέ 201427
Νους υγιής εν σώματι υγιεί

Νους υγιής εν σώματι υγιεί

Η 17η αθλητική ημερίδα ” Eυ αγωνίζεσθαι – Άννα Πολλάτου“- που διοργάνωσε η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας (ΕΘΝ.Ο.Α) μαζί με το Δήμο Κεφαλλονιάς και την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Κεφαλλονιάς -έλαβε χώρα στο Αθλητικό Κέντρο Αργοστολίου στην Κεφαλλονιά στις 25 Νοεμβρίου 2014. Μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης τιμήθηκε η μνήμη της σπουδαίας Ολυμπιονίκη, Άννας Πολλάτου. Μικροί και μεγάλοι μαθητές από σχεδόν όλα τα σχολεία του νησιού βρήκαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στον αθλητισμό και διδάχθηκαν τα μυστικά των αθλημάτων σπουδαίων Ολυμπιονικών, οι οποίοι παρευρέθησαν στην εκδήλωση και πρόσφεραν τις γνώσεις τους και την αγάπη τους στους μαθητές μας.

από κάτω από: Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευ αγωνίζεσθαι: Οι Ολυμπιονίκες δίπλα στους μαθητές της Κεφαλλονιάς.    

Η μουσική στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Νοέ 201426

Μουσικές διαδρομές

Μουσικές διαδρομές

  Η μουσική υπάρχει παντού. Υπάρχει γύρω μας, μέσα μας από τη στιγμή που γεννιόμαστε. Μια ωραία κι ευχάριστη ιδέα λοιπόν για τη δημιουργία πολιτιστικού προγράμματος στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο είναι το θέμα της μουσικής, αφού ενδιαφέρει πάντα τους έφηβους μαθητές. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να ενδυναμωθεί η αγάπη των μαθητών για τη μουσική, να προωθηθεί η συνεργασία των μελών της ομάδας και να επιτευχθεί η γνώση των διαφόρων ειδών μουσικής και της ιστορίας τους. Θέτοντας στόχους όχι μόνο γνωστικούς αλλά και ψυχοκινητικούς και κοινωνικοσυναισθηματικούς μπορούμε να προσεγγίσουμε διαθεματικά τη μουσική προκειμένου να αξιοποιήσουμε και να συνδυάσουμε τη μουσική με πολλά διδακτικά αντικείμενα. Το μάθημα της πληροφορικής, των καλλιτεχνικών, της αισθητικής αγωγής, της τεχνολογίας, της λογοτεχνίας, των αρχαίων ελληνικών, των μαθηματικών και της μουσικής βεβαίως συνδέονται άμεσα και έμμεσα με τη μουσική. Επιπλέον κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα χρησιμοποιήσουμε διάφορες μεθόδους όπως είναι η βιωματική μέθοδος, η μελέτη πεδίου, η παρατήρηση, οι συνεντεύξεις, το οργανωμένο ή αυθόρμητο παιχνίδι, τα παιχνίδια ρόλων, οι διαλέξεις, η χρήση οπτικοακουστικών μέσων και η βιβλιογραφική έρευνα. Συνεπώς οι μαθητές θα κινητοποιηθούν, θα αποκτήσουν γνώσεις, θα συνεργαστούν, θα κοινωνικοποιηθούν, θα δράσουν και κυρίως θα χαρούν μέσα από μια διαφορετική διαδικασία μάθησης.

από κάτω από: Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η μουσική στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση    

Καλημέρα κόσμε!

Νοέ 201411

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων