ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΙΟΥΛΙΑ

7ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης

Εργαστήρια Δεξιοτήτων/2ος κύκλος.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Τομέας /Ανθρώπινα Δικαιώματα

Ιαν 202220

https://schoolpress.sch.gr/evahatzi2/archives/52

από κάτω από: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων/2ος κύκλος.Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Τομέας /Ανθρώπινα Δικαιώματα    

School Bullying as a Social Construction

Ιαν 202219
1



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο School Bullying as a Social Construction    

Χριστουγεννιάτικες Πινελιές

Δεκ 202119

Χριστουγεννιάτικες Δημιουργίες από Ανακυκλώσιμα Υλικά!!!!

Χριστουγεννιάτικο Παιχνίδι: Τόμπολα Μνήμης.

 

από κάτω από: εξΑΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες Πινελιές    

Europe-Code-Week-2021

Δεκ 202119
3

 

https://blogs.sch.gr/iousouliot/files/2021/12/Europe-Code-Week-2021.pdf

Creations of Logo in Zaply Code

 

από κάτω από: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ eTwinning | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Europe-Code-Week-2021    

Στρατηγικές Διαχείρισης Σχολικού Εκφοβισμού. Ποιοτική Προσέγγιση.

Δεκ 202118
2

 

Σουλιώτη Ιουλία             Χατζηγιάννη Ευανθία           Κουράκη Άννα  

Εκπαιδευτικός ΠΕ60   Εκπαιδευτικός ΠΕ60      Εκπαιδευτικός ΠΕ70

Περίληψη

 Οι στρατηγικές  που εφαρμόζονται για την διαχείριση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού αποτελούν μέρος της αποτελεσματικής λειτουργίας της εκπαιδευτικής πράξης. Η παρούσα ποιοτική έρευνα διενεργήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι στρατηγικές διαχείρισης  του σχολικού εκφοβισμού μέσα από το λόγο των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν σε Δημοτικά Σχολεία της Νήσου Λέσβου. Πραγματοποιήθηκαν 20 μη δομημένες συνεντεύξεις. Το θεωρητικό πλαίσιο της μελέτης στηρίχτηκε στην Οικοσυστημική Θεώρηση του Urie Bronfenbrenner. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η Ανάλυση Περιεχομένου. Το εμπειρικό υλικό ανέδειξε  ότι σε ατομικό επίπεδο, κατά πλειοψηφία, οι εκπαιδευτικοί καταφεύγουν  σε συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο με το θύτη και το θύμα. Η εμπλοκή των παρευρισκόμενων κρίνεται απαραίτητη. Από τους εκπαιδευτικούς αναφέρεται η εσκεμμένη αγνόηση κάποιων συμπεριφορών και η απουσία ενεργούς αντίδρασης. Συχνά επιβάλλονται κυρώσεις υπό τη μορφή στερήσεων, ενώ αναφέρεται σε μικρό ποσοστό και η χρήση αυστηρών μέτρων πειθαρχίας υπό τη μορφή σωματικής ή λεκτικής τιμωρίας. Σε σοβαρά περιστατικά  προωθείται η συνεργασία με τους γονείς και επιδιώκεται η αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών, αποφεύγεται όμως η συνεργασία με το Διευθυντή, κυρίως όταν είναι απόλυτος. Βάση της τεχνικής της αναπλαισίωσης κάποιοι εκπαιδευτικοί δίνουν μια διαφορετική ερμηνεία του φαινομένου από την κοινωνικά προσδιορισμένη. Από τους εκπαιδευτικούς επισημαίνεται ότι η ελλιπής επιμόρφωση και η απουσία υποστηρικτικών δομών δυσχεραίνει το  έργο τους.

 

Λέξεις – Κλειδιά: Σχολικός Εκφοβισμός, Δημοτικό Σχολείο, Εκπαιδευτικοί, Θύτης – Θύμα, Στρατηγικές Διαχείρισης.

Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας 

από κάτω από: ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στρατηγικές Διαχείρισης Σχολικού Εκφοβισμού. Ποιοτική Προσέγγιση.    


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων