https://schoolpress.sch.gr/evahatzi2/archives/52
Χριστουγεννιάτικες Πινελιές
Χριστουγεννιάτικες Δημιουργίες από Ανακυκλώσιμα Υλικά!!!!
Χριστουγεννιάτικο Παιχνίδι: Τόμπολα Μνήμης.
Europe-Code-Week-2021
https://blogs.sch.gr/iousouliot/files/2021/12/Europe-Code-Week-2021.pdf
Creations of Logo in Zaply Code
Στρατηγικές Διαχείρισης Σχολικού Εκφοβισμού. Ποιοτική Προσέγγιση.
Σουλιώτη Ιουλία Χατζηγιάννη Ευανθία Κουράκη Άννα
Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Περίληψη
Οι στρατηγικές που εφαρμόζονται για την διαχείριση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού αποτελούν μέρος της αποτελεσματικής λειτουργίας της εκπαιδευτικής πράξης. Η παρούσα ποιοτική έρευνα διενεργήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι στρατηγικές διαχείρισης του σχολικού εκφοβισμού μέσα από το λόγο των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν σε Δημοτικά Σχολεία της Νήσου Λέσβου. Πραγματοποιήθηκαν 20 μη δομημένες συνεντεύξεις. Το θεωρητικό πλαίσιο της μελέτης στηρίχτηκε στην Οικοσυστημική Θεώρηση του Urie Bronfenbrenner. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η Ανάλυση Περιεχομένου. Το εμπειρικό υλικό ανέδειξε ότι σε ατομικό επίπεδο, κατά πλειοψηφία, οι εκπαιδευτικοί καταφεύγουν σε συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο με το θύτη και το θύμα. Η εμπλοκή των παρευρισκόμενων κρίνεται απαραίτητη. Από τους εκπαιδευτικούς αναφέρεται η εσκεμμένη αγνόηση κάποιων συμπεριφορών και η απουσία ενεργούς αντίδρασης. Συχνά επιβάλλονται κυρώσεις υπό τη μορφή στερήσεων, ενώ αναφέρεται σε μικρό ποσοστό και η χρήση αυστηρών μέτρων πειθαρχίας υπό τη μορφή σωματικής ή λεκτικής τιμωρίας. Σε σοβαρά περιστατικά προωθείται η συνεργασία με τους γονείς και επιδιώκεται η αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών, αποφεύγεται όμως η συνεργασία με το Διευθυντή, κυρίως όταν είναι απόλυτος. Βάση της τεχνικής της αναπλαισίωσης κάποιοι εκπαιδευτικοί δίνουν μια διαφορετική ερμηνεία του φαινομένου από την κοινωνικά προσδιορισμένη. Από τους εκπαιδευτικούς επισημαίνεται ότι η ελλιπής επιμόρφωση και η απουσία υποστηρικτικών δομών δυσχεραίνει το έργο τους.
Λέξεις – Κλειδιά: Σχολικός Εκφοβισμός, Δημοτικό Σχολείο, Εκπαιδευτικοί, Θύτης – Θύμα, Στρατηγικές Διαχείρισης.
Πρόσφατα σχόλια