Feed
Άρθρα
Σχόλια

Εγκύκλιοι και βάσεις μεταθέσεων και αποσπάσεων (κλικ στην εικόνα).

ΠΗΓΗ: http://metathesi.gr/blog/

Κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα θα μεταφερθείτε στον ιστότοπο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου

document

ΠΗΓΗ: http://users.sch.gr/akouts/index.htm

ΠΗΓΗ: http://users.sch.gr/akouts/index.htm

Ένα ντοκιμαντέρ της Λουκίας Ρικάκη, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί στις τάξεις Ε΄και Στ΄ με αφορμή  το προσφυγικό ζήτημα που βρίσκεται στην επικαιρότητα.

Λίγα λόγια για το ντοκιμαντέρ:

Εξετάζοντας το ζήτημα της μετανάστευσης, το ντοκιμαντέρ καταγράφει την περίπτωση ενός ιδιαίτερου σχολείου στο χωριό Πατσίδερος στο Ηράκλειο Κρήτης, εκεί όπου ο δάσκαλος του μονοθέσιου σχολείου Γιάννης Φραγκιαδάκης, διδάσκει μία τάξη που απαρτίζεται από 1 Έλληνα και 5 Αλβανούς μαθητές.

Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο του Πατσίδερου – ένα αγροτικό, ορεινό χωριό στο νομό Hρακλείου- έφτασε η σκηνοθέτις για να γνωρίσει τον ντόπιο δάσκαλο Γιάννη Φραγκιαδάκη και να ανακαλύψει την εξαιρετική δουλειά που έκανε ο ίδιος συνεχίζοντας το έργο του πρώην δασκάλου του χωριού, του παπα-Mανώλη.

ΠΗΓΗ: Λουκία Ρικάκη

Κινηματογράφος

Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε τη λίστα με τα εγκεκριμένα κινηματογραφικά έργα στην Α/θμια και στη Β/θμια εκπαίδευση.

The Man with the Movie Camera

ΠΗΓΗ: e-yliko

Ακούμε τα αγαπημένα μας βιβλία.

Αν κάνετε κλικ στην παρακάτω εικόνα θα οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα του “Μικρού Αναγνώστη” και εκεί μπορείτε να διαλέξετε το παραμύθι που θέλετε.

    Λονδίνο 1940, ύστερα από γερμανική αεροπορική επιδρομή.

  

Με ένα χαρτί Α4 οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους 8σέλιδα βιβλία και έπειτα να τα διαβάσουν στην τάξη και να τα ανταλλάξουν με τους συμμαθητές τους.Το “Μικρό βιβλίο” αποτελεί μια άσκηση δημιουργικής γραπτής έκφρασης που οδηγεί στην αλληλεπίδραση του συνόλου του μαθητικού δυναμικού της τάξης, καθώς εμπλέκονται όλοι οι μαθητές είτε ως μικροί συγγραφείς, είτε ως αναγνώστες. Η ανταπόκριση που λαμβάνουν οι μαθητές είναι άμεση, καθώς τα βιβλιαράκια αυτά μπορούν να διαβαστούν μέσα στην τάξη ή ακόμα να τα ανταλλάξουν με μαθητές άλλων τμημάτων που εμπλέκονται σε παρόμοιο πρόγραμμα. Τέλος, θα μπορούσε να διοργανωθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς, μια έκθεση βιβλίου, με τις δημιουργίες των μαθητών, δίνοντάς τους έτσι ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο, αφού θα ξέρουν ότι οι ιστορίες τους θα βρουν ανταπόκριση.

Ενδεικτικά στάδια δημιουργίας του “Μικρού βιβλίου”.

  1. Επιλογή του θέματος και συζήτηση μέσα στην τάξη.
  2. Κατασκευή των βιβλίων από ένα χαρτί Α4.

3. Συγγραφή της ιστορίας.

4. Πληκτρολόγηση των κειμένων στον υπολογιστή και σκανάρισμα των σχεδίων (για το πρόγραμμα πατήστε εδώ).

5. Ανάγνωση μέσα στην τάξη.

6. Ανταλλαγή βιβλίων με συνεργαζόμενη τάξη.

7. Διοργάνωση έκθεσης βιβλίου στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

 

ΠΗΓΗΜικρά βιβλία

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων