Τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων στα Μαθηματικά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ.

Δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και ΕΠ.Λ. στα Μαθηματικά:

Μαθηματικά (Άλγεβρα) Γ΄Ημερησίου ΕΠΑ.Λ.(08-06-2017-Ημερήσια και Εσπερινά)

Μαθηματικά Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ( Ημερήσια 09/06/2017)

Μαθηματικά Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ( Εσπερινά 09/06/2017)

Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (Ημερήσια 19-06-2017)

Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (Εσπερινά 19-06-2017)

Λύσεις και οδηγίες Βαθμολόγησης στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

;


2 σχόλια προς “Τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων στα Μαθηματικά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ.”

  1. Καλησπέρα,
    Οι τριγωνομετρικές ανισώσεις δεν διδασκονται.Στην β λυκειου μονο μεσω γραφικων παραστασεων (Απαραιτητη προυποθεση τα παιδια απο Α λυκειου να ξερουν την σχετικη θεση 2 γραφικων παραστασεων).Στην Γ Λυκειου με επιλεγμενο αριθμο και συνεπειες του θ.Bolzano. Τώρα που τελειωσαν οι εξετασεις έχω να πω οτι το βιβλίο ειχε το προσημο ανισωσεων σε 2 παραδειγματα.Αν ο μαθητης ειχε κατανοησει πληρως το σχολιο της παραγραφου 1.8 και την εφαρμογή 1 της παραγραφου 3.7 κατα την ταπεινη μου αποψη θα μπορουσε να δουλεψει το ενα θεμα τριγωνομετριας.Το ερωτημα ειναι αν ειχε τις απαιτουμενες βασεις και γνωσεις απο την προηγουμενη ταξη.

  2. κ. Σύμβουλε καλημέρα,
    Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας για τη διαχείριση της ύλης των μαθηματικών των τάξεων Α” και Β” ΓΕΛ (εγκύκλιος της 15/9/16) έχω την εξής απορία. Στη σελ. 48 της εγκυκλίου για τη διδασκαλία της Άλγεβρας Β” λυκείου και για την παράγραφο 3.5 του σχολ. βιβλίου (βασικές τριγ. εξισώσεις) αναφέρει: «προτείνεται να μη γίνουν όλες οι ασκήσεις της Β ομάδας». Μεταξύ αυτών των ασκήσεων είναι και μερικές τριγ. εξισώσεις σε συγκεκριμένο διάστημα του χ. Αντίστοιχες εξισώσεις δεν υπάρχουν στην Α ομάδα. Όμως, η γνώση του τρόπου επίλυσης τέτοιων εξισώσεων ήταν χρήσιμη στα φετινά θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων των μαθηματικών Γ” προσανατολισμού.
    Τελικά, πρέπει να εφαρμόζουμε κατά γράμμα τις οδηγίες των εγκυκλίων ή όχι; (Σημειωτέον ότι ακριβώς η ίδια οδηγία υπήρχε και στην εγκύκλιο του σχ. έτους 2015-16 όταν οι φετινοί μαθητές της Γ λυκείου πήγαιναν στη Β” τάξη).

Σχολιάστε

Copyright © Μαθηματικός Περιηγητής          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top