Οι επιλεγέντες εκπαιδευτικοί ΠΕ03 που θα παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό σεμινάριο “Διδακτική Γεωμετρίας”

Ανακοινώνονται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 03 της Ν. Ρόδου που θα παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό σεμινάριο  “Διδακτικής Γεωμετρίας” που θα υλοποιηθεί με την ευθύνη του Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών των Ν. Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, θα αρχίσει την 1η Φεβρουαρίου 2017 και θα είναι διάρκειας τεσσάρων διδακτικών εβδομάδων. Το σεμινάριο στηρίζεται στην μικτή μέθοδο διδασκαλίας που περιλαμβάνει Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις και εξ αποστάσεως διδασκαλία και θα πραγματοποιηθεί στην πλατφόρμα moodle του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (Π.Σ.Δ.) Οι επιλεγέντες εκπαιδευτικοί πρέπει να διαθέτουν λογαριασμό mail στο Π.Σ.Δ. Τα ονόματα των επιλεγέντων εκπαιδευτικών (ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις ενδιαφέροντος) είναι:

1.ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΜΑΡΙΕΤΤΑ
2.ΣΕΪΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
3.ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
4.ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ ΠΟΘΗΤΟΣ
5. ΜΠΑΝΤΟΥΒΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ
6. ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΝΙΚΟΣ
7. ΝΤΕΛΛΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
8. ΣΥΡΜΟΥ ΕΛΕΝΗ
9.ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
10.ΚΥΡΚΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΑ
11. ΣΤΑΜΑΤΑΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
12.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13.ΣΕΓΓΗ ΕΛΕΝΗ
14. ΚΙΑΟΥΡΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
15.ΡΑΜΟΥΤΣΑΚΗ ΑΝΝΑ
16.ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
17. ΤΖΙΟΥΦΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
18. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΙΦΩΝΙΟΣ
19. ΗΛΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
20.ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ   
21. NTEMOY MAΡΙΑ
22. ΑΝΝΑ ΒΛΙΣΙΔΟΥ 
23. ΚΥΠΡΙΩΤΗΣ  ΗΛΙΑΣ
Θα ακολουθήσει πρόσκληση ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ03 για τα υπόλοιπα νησιά του Ν. Δωδεκανήσου και του Ν. Κυκλάδων στην επιμόρφωση των οποίων θα πραγματοποιηθούν τηλεδιασκέψεις και εκπαίδευση στην πλατφόρμα moodle του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (Π.Σ.Δ.).Ο σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί τεχνικές για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό του μαθήματος της Γεωμετρίας και να υλοποιήσουν στην πράξη διδασκαλίες από τις οποίες θα προκύψουν καλές πρακτικές αλλά και σημεία προβληματισμού που θα τεθούν σε συζήτηση.

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →