Η εργασία μας στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες

Δείτε την εργασία καθώς και την παρουσίασή της όπως παρουσιάστηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και το εκπαιδευτικό υλικό στις Φυσικές Επιστήμες: μοναχικές πορείες ή αλληλεπιδράσεις;”  που διεξήχθηκε στη Ρόδο στις 14,15 και 16 Οκτωβρίου 2016. Το θέμα της εργασίας μας ήταν ““Έρευνα Διαθεματικής Διδακτικής Πρότασης στο μάθημα της Άνωσης”. Οι εισηγητές ήταν:

Ορφανός Στέλιος, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών

Καραγιάννης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών

Μπερεδήμας Παναγιώτης, Σχολικός Σύμβουλος Καλλιτεχνικών

Δαφνή Έλενα, Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04

Τριανταφύλλου Κατερίνα, Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ

παρουσίαση

 

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

3 σχόλια σχετικά με το “Η εργασία μας στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες”

  1. Στη θεωρία όλα είναι καλά. Στην πράξη όμως οι φυσικοί έχουν οδηγίες να αποφεύγουν τα μαθηματικά ενώ οι μαθηματικοί διδάσκουν εξισώσεις αλλά όχι προβλήματα με εξισώσεις. Η φυσική και τα μαθηματικά έχουν πάρει διαζύγιο στην ελληνική δευτεροβάθμια.
    Προτείνω το βιβλίο “Το κοτόπουλο από το Μινσκ” καθώς και το άρθρο του Vladimir Arnold (που έλυσε το 13ο πρόβλημα του Hilbert)
    http://pauli.uni-muenster.de/~munsteg/arnold.html

    Το άρθρο αυτό αποτελεί την επιτομή της διδακτικής των μαθηματικών και της φυσικής. Πόσο απέχει η ελληνική δευτεροβάθμια από τη νοοτροπία του άρθρου;

  2. <> Πιστεύω ότι αυτή η πρόταση κρύβει όλο το νόημα της διαθεματικής προσέγγισης των μαθημάτων. Πολλά συγχαρητήρια !!!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.