Η ύλη στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα για το σχολικό έτος 2015-2016 όπως ανακοινώθηκε από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ

Αποτέλεσμα εικόνας για Εικόνες Πανελλήνιες

(Αναδημοσίευση)

Δείτε την εξεταστέα ύλη στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα για το σχολικό έτος 2015-2016 όπως ανακοινώθηκε από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σήμερα.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο:

ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2015-2016

ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ 

Οι πρώτες παρατηρήσεις και τα σχόλιά μας – Από τον Γιάννη Καραγιάννη, Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ  ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Στην νέα ύλη δεν συμπεριλαμβάνεται (όπως αρκετές φορές το αναφέραμε) το κεφάλαιο των μιγαδικών αριθμών και έτσι η ύλη έχει μειωθεί γεγονός που το θεωρούμε θετικό και διδακτικά συνεπές αφού πλέον η νέα ύλη αφορά μόνο την Ανάλυση.

Ακόμα στο 3ο κεφάλαιο της Ανάλυσης (Ολοκληρώματα) υπάρχει οδηγία-υπόδειξη όπου αναφέρεται ότι για τη συνάρτηση-ολοκλήρωμα δεν θα διδαχθούν οι ασκήσεις που αφορούν στην παραγώγισή της ούτε και την παραγώγιση της σύνθεσής της. Προφανώς αυτό μειώνει ακόμα περισσότερο την εξεταστέα ύλη επί της ουσίας, αφού στην πραγματικότητα οι ασκήσεις περιορίζονται σημαντικά και αναφέρονται πλέον κυρίως στον υπολογισμό ορισμένων ολοκληρωμάτων και στον υπολογισμό εμβαδών επίπεδων χωρίων. Ακόμα η δυσκολία των ασκήσεων περιορίζεται αφού οι μεγαλύτερης δυσκολίας ασκήσεις από το κεφάλαιο αυτό αλλά και οι συνδυαστικές ασκήσεις είχαν αναφορές στη συνάρτηση ολοκλήρωμα. Αναμένουμε τις αναλυτικές οδηγίες διδασκαλίας για να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες.

Είναι πάντως μια ανάσα για τους μαθητές της επόμενης τάξης σε σχέση με τον όγκο της ύλης παρότι πάντα μπορούν να υπάρξουν ενστάσεις ως προς το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Αυτή όμως είναι μια συζήτηση που ακουμπά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

Η ύλη παραμένει όπως είχε μέχρι και σήμερα.

Στη πραγματικότητα αναμένουμε ακόμα  να ανακοινωθεί (έπρεπε ήδη να έχει ανακοινωθεί) ο τρόπος υπολογισμού των συνολικών μορίων των υποψηφίων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης και ο κύκλος έκλεισε…(;)

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →