Λύσεις των προσομοιωμένων δαγωνισμάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις 2014 Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.(ομάδα Β) στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και στα Μαθηματικά Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Δείτε τις λύσεις στα διαγωνίσματα προσομοίωσης των πανελλαδικών εξετάσεων 2014 στα μαθήματα: “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής” και “Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης” της Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. (Ομάδα Β).Τις λύσεις των θεμάτων επιμελήθηκε ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Γιάννης Καραγιάννης.

Κάντε κλικ στους επόμενους συνδέσμους για να ανοίξετε τα θέματα και τις λύσεις τους αντίστοιχα.

Προσομοιωμένο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.(Ομάδα Β) 14 Γενικής.pdf

Προσομοιωμένο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. (ομάδα Β) 555555.zip

Λύσεις προσομοιωμένων διαγωνισμάτων.zip

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

3 σχόλια σχετικά με το “Λύσεις των προσομοιωμένων δαγωνισμάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις 2014 Γ΄Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.(ομάδα Β) στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και στα Μαθηματικά Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης”

  1. Χμμ δηλαδη τωρα αυτο το διαγωνισμα για την κατευθυνσης θεωρειται επιπεδου εξετασεων?Μονο να πανικοβαλει τα παιδια μπωρει,εχει πολυ ωραια ερωτηματα,με ενδιαφερον,αλλα οχι για παιδια,μονο να τα “τρομαξει” μπωρει
    -Μαθητης

  2. Καλησπέρα σας, υπήρξαν και άλλα σχόλια για το θέμα Β(μάλλον εκεί αναφέρεστε). Δέχομαι ότι το ένα υποερώτημα που απαιτούσε τον προσδιορισμό ακροτάτου για την εύρεση της πιθανότητας ήταν αναντίστοιχο του επιπέδου του 2ου θέματος.Βέβαια δεν έχουμε την πρόθεση να “κόψουμε τα πόδια” των μαθητών μας αλλά να τους βοηθήσουμε συνολικά και με όλο το υλικό που παραθέτουμε κατά περιόδους.
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και για τις παρατηρήσεις σας.

  3. Κύριε Καραγιάννη ,
    Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μοιράζεστε το μεράκι σας μαζί μας.

    Σχετικά με το διαγώνισμα γενικής παιδείας , επιτρέψτε μου να πώ ότι ( παρόλη την καταπληκτική ιδέα σας στο θεμα ) είναι εκτός πνεύματος των εξετάσεων με βάση την διαβαθμισμένη δυσκολία.
    Μπορώ να πώ οτι σκοπός του είναι να κοψει τα ποδια των υποψηφίων.

    Αντίθετα τα θέματα Γ και Δ ηταν μέσα στο πνεύμα των απαιτητικών ( τελευταία ) θεμάτων.

    Θα χαρώ να λάβω κάποια απάντησή σας.

    Με σεβασμό και εκτίμηση για το έργο σας

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
    MΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ (Msc UMASS )

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.