Κάνε τα πρώτα σου βήματα στον προγραμματισμό με την βοήθεια του Kodu

Τι είναι το Kodu?

Όπως διαβάζουμε το Kodu Game Lab είναι ένα περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών που έχει αναπτυχθεί από τη Microsoft Research. Στο Kodu, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους βιντεοπαιχνίδια χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζουν προγραμματισμό. Απευθύνεται κυρίως σε παιδιά και επιτρέπει την ανάπτυξη παιχνιδιών με απλό drag-and-drop (σύρε και απόθεσε) λειτουργικότητες. Το Kodu Game Lab δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν 3D περιβάλλοντα παιχνιδιού, να προγραμματίσουν τη συμπεριφορά των χαρακτήρων, να ορίσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να δημιουργήσουν προκλήσεις και αποστολές. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσθέσουν ήχους και γραφικά στα παιχνίδια τους. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Kodu Game Lab είναι ότι παρέχει έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο για την εισαγωγή των παιδιών στη δημιουργία παιχνιδιών και τον προγραμματισμό.

download

Είναι εύκολο στην χρήση;

Ναι, το Kodu Game Lab είναι σχεδιασμένο να είναι εύκολο στη χρήση, ειδικά για παιδιά και αρχάριους χρήστες. Χρησιμοποιεί μια διεπαφή με drag-and-drop, που σημαίνει ότι μπορείτε να σύρετε και να αποθέτετε διάφορα στοιχεία για να δημιουργήσετε το παιχνίδι σας, αντί να γράφετε κώδικα. Αυτό καθιστά την εκμάθηση και τη δημιουργία παιχνιδιών πιο προσβάσιμη για όσους δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία με τον προγραμματισμό. Το περιβάλλον του Kodu είναι επίσης αρκετά οπτικό, με διάφορα εικονίδια και χρωματικές κωδικοποιήσεις για τα διάφορα στοιχεία και ενέργειες του παιχνιδιού. Αυτό διευκολύνει την κατανόηση του περιβάλλοντος και τη χρήση των διαθέσιμων εργαλείων. Γενικά, το Kodu Game Lab έχει σχεδιαστεί με σκοπό να κάνει την ανάπτυξη παιχνιδιών προσιτή και διασκεδαστική για όλους, ακόμη και για αρχάριους χρήστες.

Οπότε είναι ώρα να το δοκιμάσεις!

https://www.kodugamelab.com/

Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά

Ένα πολύ όμορφο εργαλείο είναι το

https://phet.colorado.edu/el/

Το ίδρυμα ιδρύθηκε το 2002 από τον νομπελίστα Carl Wieman. Έκτοτε το έργο PhET δημιουργεί δωρεάν διαδραστικές προσομοιώσεις για τις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά. Η ανάπτυξή τους στηρίζεται σε εκτεταμένη εκπαιδευτική έρευνα, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές μέσα από ένα διαισθητικό και παιγνιώδες περιβάλλον μαθαίνουν μέσω της διερεύνησης και της ανακάλυψης.

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας 2023 – ΕΚΦΕ ΠΕΛΛΑΣ

Το “Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας 2023” θα διοργανωθεί φέτος απο το ΕΚΦΕ ΠΕΛΛΑΣ μαζί με το Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ, παρακάτω μπορείτε να βρείτε την ανακοίνωση



Λήψη αρχείου

Dissipative Soliton Dynamics of the LLG Equation

Πριν λίγες ημέρες έγινε δεκτό και δημοσιεύθηκε το νεο μου επιστημονικό άρθρο με τίτλο “Dissipative Soliton Dynamics of the LLG Equation”, μαζί με τους καθηγητές κ. Αναστάσιο Μπουντη και τον κ.Βασίλειο Ρόθο. Μια μικρή περιγραφή δίνεται παρακάτω

Abstract: In the present work, we study ferromagnetic dissipative systems described by the isotropic LLG equation, from the viewpoint of their spatially localized dynamic excitations. In particular, we focus on dissipative soliton solutions of a nonlocal NLS equation to which the LLG equation is transformed and use Mel’nikov theory to prove the existence of these solutions for sufficiently small dissipation. Next, we employ pseudospectral and PINN numerical techniques of machine learning to demonstrate the validity of our analytical results. Such localized structures have been detected experimentally in magnetic systems and observed in nano-oscillators, while dissipative magnetic droplet solitons have also been found theoretically and experimentally.

https://www.mathnet.ru/php/archive.phtml?wshow=paper&jrnid=tmf&paperid=10404&option_lang=eng

Μοντελοποίηση Προβλημάτων Βελτιστοποίησης Δικτύων για Μηχανικούς -Μηχανική Μάθηση & Ευφυείς Αλγόριθμοι

Σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσει το παραπάνω εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στο οποίο θα συμμετέχω σαν Διδάσκοντας. Θα παραδίδεται μέσω της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αξιοποιώντας την πλατφόρμα εκπαίδευσης του Ε.Α.Π. Ο τρόπος διδασκαλίας του προγράμματος απαιτεί μόνο, από τους εκπαιδευόμενους, την κατοχή κάποιας μορφής Η/Υ και μίας σύνδεσης στο διαδίκτυο.

Γιατι να το παρακολουθήσεις;

Οι μηχανικοί, ανεξαρτήτου ειδίκευσης, καλούνται συχνά να επιλύσουν σύνθετα και υπολογιστικά
πολύπλοκα προβλήματα βελτιστοποίησης δικτύων, τόσο σε βιομηχανικό όσο και σε ακαδημαϊκό
επίπεδο. Παραδείγματα πεδίων εφαρμογής τέτοιων προβλημάτων αποτελούν τα Logistics και οι
Εφοδιαστικές Αλυσίδες, τα Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα και τα Δίκτυα Παροχής Ενέργειας. Για να
μπορούν οι επιστήμονες μηχανικοί να αντεπεξέλθουν στις υψηλές απαιτήσεις αυτών των
προβλημάτων, πέρα των απαραίτητων γνώσεων πεδίου, θα πρέπει να διαθέτουν και συνεχώς να
αναπτύσσουν συγκεκριμένες τεχνικές και ψηφιακές δεξιότητες. Πιο συγκεκριμένα, ένας μηχανικός, ο
οποίος καλείται να αντιμετωπίσει σύγχρονα προβλήματα βελτιστοποίησης δικτύων πρέπει να
διαθέτει δεξιότητες:

  • Μαθηματικού προγραμματισμού. Θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τα δομικά
    χαρακτηριστικά των προβλημάτων και να τα μοντελοποιεί αξιοποιώντας τις πλέον κατάλληλες
    τεχνικές μαθηματικής μοντελοποίησης.
  • Ισχυρή αναλυτική και αλγοριθμική σκέψη. Θα πρέπει να αποδομεί το πρόβλημα, να
    αντιλαμβάνεται τις επιμέρους απαιτήσεις, να σχεδιάζει καλά ορισμένες επιλυτικές
    προσεγγίσεις και να τις συνθέτει συστηματικά για την επίλυση των προβλημάτων.
  • Μηχανικής Μάθησης. Θα πρέπει να κατανοεί τις διαφορετικές τεχνικές μηχανικής μάθησης,
    καθώς και την καταλληλότητα αυτών βάσει των απαιτήσεων των προβλημάτων που καλείται
    να αντιμετωπίσει, ώστε να τις αξιοποιεί με αποδοτικό τρόπο στο σχεδιασμό μεθόδων
    επίλυσης σύνθετων προβλημάτων βελτιστοποίησης.
  • Προγραμματισμού. Θα πρέπει τουλάχιστον να κατανοεί τις θεμελιώδεις έννοιες
    προγραμματισμού, ώστε να είναι σε θέση επιτηρεί ή να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία
    υλοποίησης των μεθόδων επίλυσης που έχει σχεδιάσει.

 

https://kedivim.eap.gr/?page_id=12282&fbclid=IwAR2x1slAHGYGKfcN1ZrUyW7MF0zZqeGgfZGKJfoUYwvwYKtRP6-I_cMgd8M

 

Ελληνική PISA

Κατά το σχολικό έτος 2021-22, οι εθνικές διαγνωστικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ’ Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Γ’ Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις φέτος θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 και η συμμετοχή των μαθητών μας είναι υποχρεωτική.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Ενδεικτικά Θέματα μπορείτε να βρείτε

http://iep.edu.gr/el/endeiktika-themata-eedx-menu

Πανελλαδικός Διαγωνισμός Εικονικής Μαθητικής Επιχείρησης

Ήρθε η ώρα! Άνοιξε η ψηφοφορία! Στηρίξτε την προσπάθεια της ομάδας του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς στον Πανελλαδικό διαγωνισμό για την ανάδειξη της καλύτερης Εικονικής Μαθητικής Επιχείρησης! Ψηφίστε Κιλκίς!!!
Ψηφίστε Microgreens- Magicgreens!!!

Διεθνής Ημέρα Μαθηματικών

Η 14 Μάιου είναι η Διεθνής Ημέρα Μαθηματικών και αυτή θα εορταστεί με ένα παγκόσμιο διαγωνισμό φωτογραφίας που φυσικά θα έχει σχέση με τα Μαθηματικά! Για περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω link:

https://www.idm314.org/2022-photo-challenge.html?fbclid=IwAR0te7tAvVmAUb176ipQYKNXD9P8KLluqyjQPMAMYEM1epHN-LXmgtAnHAw

Ματαίωση του 82ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»

Ο 82ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Μαθηματικά «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»

Ματαιώνεται 

 

Η δεύτερη φάση του 82ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά «Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» δεν θα πραγματοποιηθεί και φέτος. Η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα είναι προγραμματισμένη για τις 26 Φεβρουαρίου 2022 και θα γίνει, όπως και πέρσι, με τους επιτυχόντες του «ΘΑΛΗ», σε εξεταστικά κέντρα, ένα σε κάθε περιφέρεια,  σε μια προσπάθεια της ΕΜΕ να αποφευχθεί η συγκέντρωση όλων των μαθητών στην Αθήνα, ακολουθώντας βέβαια όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

 

http://www.hms.gr/?q=node/1824

E-me Κυψέλη

Μια όμορφη πρωτοβουλία ξεκινάει και σιγά σιγά η ομάδα Game Development του Γυμνασίου Γουμένισσας κάνει τα πρώτα της βήματα. Όποιος θέλει να συμμετέχει μπορεί να μας βρει και στο e-me στην κυψέλη PythonTeam!

https://e-me.edu.gr/groups/PythonTeam

Τα ραντεβού μας θα ξεκινήσουν απο την επόμενη εβδομάδα!