header image

Valuing our Teachers and Raising their Status

Τιμώντας/Εκτιμώντας τους δασκάλους και αναβαθμίζοντας το κύρος τους

Link to this publication:https://read.oecd-ilibrary.org/education/valuing-our-teachers-and-raising-their-status_9789264292697-en

Link to this page: https://read.oecd-ilibrary.org/education/valuing-our-teachers-and-raising-their-status_9789264292697-en#page3

 

 

κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχολεία Δ.Ε.

ANTI – BULLYING RESOURCES

Συγγραφέας: | 7 Φεβρουαρίου 2018
| 1 σχόλιο |

https://bullyingnoway.gov.au/Resources/TeachingResourceshttp://www.nea.org/tools/lessons/teaching-students-to-prevent-bullying.html

https://www.dvusd.org/cms/lib/AZ01901092/Centricity/Domain/3686/TEACHER%20GUIDE.pdfhttps://www.anti-bullyingalliance.org.uk/sites/default/files/field/attachment/WICKED_ABW_resource.pdf

κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Defining Critical Thinking

Συγγραφέας: | 4 Φεβρουαρίου 2018
| 1 σχόλιο |

http://www.criticalthinking.org/pages/defining-critical-thinking/766

Critical thinking…the awakening of the intellect to the study of itself.

Critical thinking is a rich concept that has been developing throughout the past 2500 years.  The term «critical thinking» has its roots in the mid-late 20th century.  We offer here overlapping definitions, together which form a substantive, transdisciplinary conception of critical thinking.

κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχολεία Δ.Ε.
Στο περιθώριο των συνεδριάσεων των «ηγετών» του πλανήτη παρουσιάστηκαν και εκπαιδευτικές έρευνες που συζητήθηκαν εκτενώς. Μάλιστα, μεγάλη έρευνα, η οποία συντονίστηκε από επιστήμονες στο Ην. Βασίλειο και έγινε σε 20.000 μαθητές από είκοσι χώρες του κόσμου (από τις οποίες απουσίαζε η Ελλάδα), απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα:
«Τι επαγγέλματα θα ήθελαν να κάνουν όταν μεγαλώσουν τα παιδιά στο Ην. Βασίλειο αλλά και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες; Ποδοσφαιριστές ή αστέρες του YouTube;».
«Τι επαγγέλματα θα ήθελαν να κάνουν μεγαλώνοντας τα παιδιά στην Ουγκάντα και τη Ζάμπια; Γιατροί ή δάσκαλοι;».
Συμπέρασμα: Οι αναπτυγμένες χώρες χόρτασαν από μόρφωση. Οι πολίτες τους (παρά την οικονομική κρίση που μαστίζει αρκετές από αυτές) δεν ενδιαφέρονται πλέον ούτε για την επιστήμη ούτε για τα ακαδημαϊκά «απόρθητα κάστρα». Θέλουν φλας και κάμερες. Τη ζωή του σταρ. Την έκθεση των νέων τεχνολογιών.
Σε αναπτυσσόμενες χώρες του πλανήτη, από την άλλη πλευρά, όπου τίποτα δεν είναι δεδομένο, η ζωή είναι εύθραυστη και οι ισορροπίες ετοιμόρροπες, τα παιδιά κοιμούνται το βράδυ με διαφορετικές φιλοδοξίες.
Η έρευνα έγινε ώστε να μπορέσουν οι επιστήμονες να «πιάσουν» το βλέμμα της επόμενης γενιάς.
Στη διάρκεια της έρευνας, που ολοκληρώθηκε στις 18 Ιανουαρίου και παρουσιάστηκε στο Νταβός, ζητήθηκε από 11χρονα παιδιά είκοσι χωρών του πλανήτη να ζωγραφίσουν το επάγγελμα που θα ήθελαν να κάνουν όταν μεγαλώσουν.
 Όταν μεγαλώσω…
 Μεταξύ άλλων, τα συμπεράσματα που προέκυψαν δείχνουν πόσο νωρίς τοποθετούνται στο μυαλό των μικρών παιδιών τα κοινωνικά στερεότυπα κάθε τύπου, με κυρίαρχο βέβαια εκείνο της διαφοράς μεταξύ των δύο φύλων.

Διαβάστε περισσότερα

κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχολεία Δ.Ε.

eTwinning

Συγγραφέας: | 31 Ιανουαρίου 2018
| 1 σχόλιο |

eTwinning logoΜια πλατφόρμα αδερφοποίησης των Ευρωπαϊκών σχολείων!!!

Προσφέρει μία πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους, κ.λ.π.) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχόντων Eυρωπαϊκών χωρών, για να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται και, με λίγα λόγια, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας μάθησης.

Γίνετε μέλος της κοινότητας του eTwinning

κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Διαβάστε παρακάτω πληροφορίες για τα προγράμματα MOOCS που μας δίνουν την ευκαιρία να σπουδάσουμε στο εξωτερικό από απόσταση.

πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα MOOCS

 

Δείτε και μια παρουσίαση εδω

 

κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση γιορτάζει τα 40 χρόνια λειτουργίας της και σας καλεί στην εορταστική εκδήλωση και τελετή βράβευσης των μαθητών και των εκπαιδευτικών που διακρίθηκαν στον ομώνυμο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό.

Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την 31η Ιανουαρίου 2018 στις 11:30 π.μ στο κτήριο του Υπ.Π.Ε.Θ., στην αίθουσα Jacqueline de Romilly.

Θα προβληθούν τα βραβευμένα μαθητικά σποτ, ενώ θα εκτεθούν όλες οι αφίσες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Επίσης θα παρουσιαστούν οι ψηφιακές δημιουργίες των φοιτητών του Τμήματος Γραφιστικής του ΤΕΙ Αθήνας, εμπνευσμένες από τα 40 χρόνια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.

κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχολεία Δ.Ε.

Στο Κατώφλι της Αρχιτεκτονικής

Μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου παίρνουν μέρος σε ένα πραγματικό εργαστήριο κατασκευής μακέτας. Στόχος του εργαστηρίου είναι  να προσεγγίσουν οι μαθητές την έννοια της αρχιτεκτονικής και να εξοικειωθούν με την  αρχιτεκτονική σύνθεση, δίνοντας μορφή στις ιδέες τους. Με αφορμή τα κτίρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, το Κανάλι και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος πειραματίζονται με τα εργαλεία του αρχιτέκτονα, όπως τη τα υλικά κατασκευής μακέτας, τη χρήση κλίμακας σχεδίασης, βασικών σχημάτων και γεωμετρίας και μαθαίνουν με ποιο τρόπο μια ιδέα μπορεί να μεταφερθεί είτε στο χαρτί (να γίνει δισδιάστατη), είτε στη μακέτα (να γίνει τρισδιάστατη)

κάτω από: Ανακοινώσεις, Σχολεία Δ.Ε.

Τα σχολεία μπορούν να πάρουν μέρος  στο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Το Χαρτί του Μέλλοντος μας – Ανακύκλωση Χαρτιού στα Σχολεία». Το εν λόγω πρόγραμμα  αποσκοπεί στην οργανωμένη και συστηματική ανακύκλωση χαρτιού από την ίδια τη σχολική κοινότητα και έχει πανελλαδική εμβέλεια. Για την υλοποίηση του δραστηριοποιούνται οι μαθητές, ο Σύλλογος Καθηγητών και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού από τα σχολεία συμβάλλει ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης των μαθητών, στην ενδυνάμωση του εθελοντισμού καθώς και στην ενίσχυση του στοιχείου της ανταποδοτικότητας εφόσον το χρηματικό ποσόν που θα συγκεντρώνεται θα χρησιμοποιείται για να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων που συμμετέχουν.

paper 3

Το Πρόγραμμα Ανακύκλωσης χαρτιού στα σχολεία αφορά:

Χαρτί γραφής

Δηλαδή παλιά βιβλία, σχολικά ή μη, που οι μαθητές επιθυμούν να διαθέσουν, μαθητικά τετράδια, χρησιμοποιημένο Λευκό χαρτί φωτοτυπικού μηχανήματος και χαρτί τύπου (εφημερίδες και περιοδικά). Από μελέτη που πραγματοποίησε το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ προκύπτει ότι είναι απόλυτα εφικτός στόχος ένας μέσος όρος 3 Kg ανά μαθητή.

Θα πρέπει να δοθεί προσοχή στα ακόλουθα:

  • Αφαιρούμε τα πλαστικά ντύματα και εξώφυλλα των βιβλίων και τετραδίων
  • Δε διαλύουμε το βιβλίο και το τετράδιο
  • Αφαιρούμε συνδετήρες και σπιράλ από βιβλία, τετράδια και φωτοτυπικό χαρτί

paper 2

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπείτε στην ιστοσελίδα: http://www.myfuturemypaper.gr/

κάτω από: Ανακοινώσεις

Astro-pi

Συγγραφέας: | 30 Ιανουαρίου 2018
| 1 σχόλιο |

 

H European Space Agency,  προσκαλεί ομάδες μαθητών μέχρι και 19 χρονών,  να συμμετέχουν στον δεύτερο ευρωπαϊκό διαγωνισμό Astro Pi και να δουν τα πειράματά τους εκτελούνται στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό!

AstroPi_Logo_v5Το Astro Pi είναι το όνομα ενός μικρού υπολογιστή που αναπτύχθηκε από το Ίδρυμα Raspberry Pi, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Διαστήματος  του Ηνωμένου Βασιλείου και της ESA.
Υπάρχουν δύο πολύ ιδιαίτερα boards Astro Pi. Τα ονόματά τους είναι Ed και Izzy, έχουν πιστοποιηθεί για διαστημικές πτήσεις και βρίσκονται ήδη στον ISS για να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές.

Ο φετινός διαγωνισμός περιλαμβάνει μια ολοκαίνουργια μη ανταγωνιστική αποστολή,  για μαθητές μέχρι 14 ετών, στην οποία εγγυημένα θα τρέξει ο κώδικα τους στο ISS για 30 δευτερόλεπτα!

κάτω από: ΓΕ.Λ. Γενικά Λύκεια, Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια & Λύκεια, ΕΠΑ.Λ. Επαγγελματικά Λύκεια, Εσπερινά Γ/σια & Λύκεια, Μουσικά, Καλλιτεχνικά Γ/σια & Λύκεια, Σ.Δ.Ε. Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Σχολεία Δ.Ε.
Ετικέτες:,

Παλιότερα Άρθρα »

Κατηγορίες