ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΞΟΥ

ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

  1. Στην 1η σελίδα θα υπάρχει το λογότυπο της εταιρείας στο κέντρο , 1ο Γυμνάσιο Νάξου,τάξη, τμήμα , σχολ. Έτος , ονομ/μο μαθητή –ρόλος στην εταιρεία, ονομ/μο εκπαιδευτικού.
  2. Στην 2η σελίδα περιεχόμενα:
    1. εισαγωγή (πχ για «ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ» –ιστορία του αυτοκινήτου)-,
    2. ο ρόλος του γενικού Διευθυντή (από σελ 40-41 βιβλίου),
    3. οργανόγραμμα (σελ 22 βιβλίου με τα ονόματα των μαθητών),
    4. χρονοδιάγραμμα εργασιών,
    5. στόχοι προτάσεις για την εταιρεία,
    6. συμπεράσματα,
    7. βιβλιογραφία .
  3. Στην συνέχεια αναλύονται τα κεφάλαια της εργασίας

 

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 4 Απριλίου 2024 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΚΟΠΗ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ Ι Μ ΠΑΡΟΝΑΧΙΑΣ

 

Παρουσία του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Καλλινίκου , πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019,η ευλογία και κοπή της Αγιοβασιλόπιτας για το νέο έτος 2019. Παρέστησαν ιερείς της μητροπόλεώς μας , μαθητές της σχολής και αρκετοί γονείς. Οι μαθητές έψαλλαν επίκαιρους ύμνους ενώ στο τέλος προσεφέρθησαν κεράσματα στους  παρευρισκομένους.

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2 Φεβρουαρίου 2019 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΕΛΒΥΧ KΡΑΤΗΜΑ ΗΧΟΣ Α ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

https://www.youtube.com/watch?v=3Cg5T-3DS-A

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 7 Φεβρουαρίου 2015 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΓΙΟΡΤΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ

tris_ierarhes

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ 7 Φεβρουαρίου 2015 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΣΕΡΙΦΟΣ

Η ΧΩΡΑ ΣΕΡΙΦΟΥ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΒΟΥΣ

Η ΧΩΡΑ ΣΕΡΙΦΟΥ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΒΟΥΣ

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΣΕΡΙΦΟΣ 7 Φεβρουαρίου 2015 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ α’ εξάμηνο 2014-15

Στις 19-1-2015 παρουσιάστηκαν οι ερευνητικές εργασίες στο ΓΕΛ Νάξου.  Οι ερευνητικές

ομάδες -χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες ΤΠΕ – ασχολήθηκαν με μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων όπως :

συναισθηματική νοημοσύνη

– το ιστορικό αρχείο της Νάξου

– θέματα αθλητισμού και διατροφής

-ρομποτική

– ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Νάξο

-χουλιγκανισμός

– η ιστορία του ραδιοφώνου

-αυτοκίνητο και νέοι

-Κύπρος  κα

στο τέλος ακολούθησε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση στην οποία κάθε μαθητής/ήτρια μπορούσε

να εκφράσει τις απόψεις του/της για τις ερευνητικές εργασίες  και συνοψίσαμε τα συμπεράσματα

για την εκδήλωση.

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 7 Φεβρουαρίου 2015 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΕΙ ΤΕΙ.pdf (application/pdf Object)

ΗΛΕΚΤΡΟΝ ΔΙΕΥΘ ΑΕΙ ΤΕΙ.pdf (application/pdf Object).

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 13 Ιανουαρίου 2011 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ από τον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ από τον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 13 Ιανουαρίου 2011 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής | Παράρτημα Ρεθύμνου | Τεχνολογικό, Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης

Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής | Παράρτημα Ρεθύμνου | Τεχνολογικό, Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 10 Ιανουαρίου 2011 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ

Επιταχύνεται η έκδοση αδειών για 16 τεχνικά επαγγέλματα

Σημαντική μείωση των χορηγούμενων αδειών σε 16 τεχνικά επαγγέλματα επιφέρει το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, επιχειρώντας να τερματίσει τη σύγχυση που επικρατεί σε πολλούς κλάδους και κυρίως την καθυστέρηση που προκαλούσε η δαιδαλώδης γραφειοκρατία κοστίζοντας σε χιλιάδες επαγγελματίες χρόνο και χρήμα.

Με την αλλαγή εξάλλου της διαδικασίας αδειοδότησης το υπουργείο επιχειρεί να αναβαθμίσει τον ρόλο των δημοσίων, αλλά κυρίως των ιδιωτικών φορέων πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων. Πάντως, για να ενεργοποιηθεί ο νόμος, ο οποίος και πάλι διατηρεί σημαντικό αριθμό αδειών εν ισχύι, θα πρέπει να εκδοθούν προηγουμένως 8 προεδρικά διατάγματα και 5 υπουργικές αποφάσεις.

Κατ’ αρχάς, τα τεχνικά επαγγέλματα τα οποία αφορούν το εν λόγω νομοσχέδιο και ο αριθμός των επαγγελματικών αδειών (συνολικά 204) που χορηγούνται μέχρι σήμερα, είναι τα ακόλουθα: Γομωτής-πυροδότης (1 άδεια), πρακτικός μηχανικός (54 άδειες), ηλεκτροσυγκολλητής (2 άδειες), οξυγονοκολλητής (2 άδειες), ψυκτικός (4 άδειες), υδραυλικός (15 άδειες), χειριστής μηχανημάτων τεχνικών έργων (68 άδειες), επαγγελματίες αερίων καυσίμων (3 άδειες), ηλεκτρολόγος (41 άδειες), χειριστής μηχανημάτων προβολής κινηματογραφικών ταινιών (3 άδειες), θερμαστής-αρχιθερμαστής (2 άδειες), εργοδηγός-μηχανολόγος (9 άδειες), χειριστής ανυψωτικών μηχανημάτων τήξεως αλουμίνας (1 άδεια), ηλεκτρολόγος θεάτρου (1 άδεια), σχεδιαστής μηχανουργός (9 άδειες) και επαγγελματίας καυστήρων υγρών καυσίμων (2 άδειες).

Για παράδειγμα, στην περίπτωση του πρακτικού μηχανικού χορηγούνται άδειες τριών τάξεων και σε κάθε τάξη περιλαμβάνονται δέκα διαφορετικές ειδικότητες και αντίστοιχες άδειες, αλλά και τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες.

Αιτία για την πληθώρα διαφορετικών αδειών για ίδιες ή παρόμοιες ειδικότητες είναι κυρίως η μη αναμόρφωση της νομοθεσίας με βάση τις σύγχρονες ανάγκες.

Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι η αδειοδότηση σε πολλά από τα παραπάνω επαγγέλματα γίνεται βάσει νόμων και βασιλικών διαταγμάτων του 1934!

Ενδεικτικό των αλλαγών του νομοσχεδίου είναι ότι για την ειδικότητα των χειριστών μηχανημάτων έργου οι άδειες μειώνονται από 68 σε 16, για τους πρακτικούς μηχανικούς από 54 σε 12 και για τους υδραυλικούς από 15 σε 3.

Οι άλλες αλλαγές που επέρχονται είναι οι ακόλουθες:

– Καθιέρωση ειδικών προθεσμιών για την έκδοση των αδειών, που κυμαίνονται από 1-4 μήνες, ανάλογα με την ανάγκη ή μη υποβολής του ενδιαφερόμενου σε εξετάσεις. Μέχρι σήμερα η κάθε νομαρχία ορίζει μόνη της τον χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων, με συνέπεια συχνά οι ενδιαφερόμενοι να μην προφταίνουν τελικώς να υποβάλλουν τα σχετικά δικαιολογητικά.

– Δυνατότητα υποστήριξης των εξετάσεων είτε από τις αρμόδιες αρχές της έδρας της περιφέρειας, είτε από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, οι οποίοι αφού αξιολογηθούν από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ) αδειοδοτούνται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων.

– Ορισμός συγκεκριμένης εξεταστέας ύλης, κοινής για όλους τους εξεταστικούς φορείς.

ΠΗΓΗ:http://www.kathimerini.gr/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 15 Δεκεμβρίου 2010 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΕΣ

Προηγούμενα άρθρα


Αύγουστος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Πρόσφατα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση