ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΡΙΓΩΝΩΝ (Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

29 Δεκεμβρίου 2022

https://www.dropbox.com/s/t5dl690kf73s0wv/%CE%99%CE%A3%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%20%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%93%CE%A9%CE%9D%CE%A9%CE%9D.pdf?dl=0

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

29 Δεκεμβρίου 2022

https://www.dropbox.com/s/7lbiqzuxu8m5uaz/%CE%A0%CE%99%CE%98%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%95%CE%A3.pdf?dl=0

ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

29 Δεκεμβρίου 2022

https://www.dropbox.com/s/ig3stl87zue03k5/%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%91%20%CE%A3%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91.pdf?dl=0

 

Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…

30 Μαρτίου 2018

Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει….

29 Ιανουαρίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ

Με τον τρόπο του Γ.Σ.

Iδιαίτερα γνωστό από τον εναρκτήριο στίχο του, το ποίημα αυτό παρουσιάζεται από τον τίτλο του ως «μίμηση ύφους» (a la maniére de), με τη διαφορά ότι ο ποιητής εμφανίζεται να μιμείται τον εαυτό του, καθώς τα αρχικά παραπέμπουν στο όνομά του. Tο ποίημα αναπτύσσεται με τη μορφή περιδιάβασης σε τουριστικούς και αρχαιολογικούς τόπους της μεσοπολεμικής Eλλάδας και εστιάζεται στα αισθήματα αλλοτρίωσης, απραξίας και στασιμότητας, που αποδίδουν τη σχέση των ανθρώπων με τον τόπο, το παρελθόν, τους γύρω τους αλλά και τον εαυτό τους.

Μοντέλα χρηματοδότησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

6 Δεκεμβρίου 2017

Σύμφωνα με τον Williams (1987), η διαδικασία χρηματοδότησης αφορά (1) έναν τρόπο μέσω του οποίου κατανέμονται τα κονδύλια με σκοπό την πραγματοποίηση της μάθησης και (2) ένα μέσο μέσω του οποίου γίνεται ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ του φορέα που διαθέτει τα κονδύλια και του χρήστη των κονδυλίων. Ο Mace (1999) μέσω μιας εννοιολογικής και εμπειρικής ανάλυσης που παρουσιάζει στην έρευνα του υποστηρίζει ότι η μέθοδος που επιλέγεται για να χρηματοδοτηθούν τα σχολικά και πανεπιστημιακά ιδρύματα μπορεί να επιφέρει επιθυμητά και μη επιθυμητά αποτελέσματα σε σύγκριση με τους στόχους που τίθενται εξ’ αρχής από τους αρμόδιους φορείς πριν την χρηματοδότηση. Επιπλέον, πρέπει να τονισθεί ότι η χρηματοδότηση δεν πρέπει να αποτελεί ένα σκοπό αλλά ένα μέσο στο οποίο πρέπει να στοχεύουν τόσο οι φορείς (κυβερνήσεις) όσο και τα εμπλεκόμενα άτομα (πανεπιστήμια, σχολεία κτλ).  …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Αρχείο σε μορφή Scribd

6 Δεκεμβρίου 2017

Πληροφορίες σχετικά με το “Σεμινάριο για την αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle”

View this document on Scribd

GeoGebra

5 Δεκεμβρίου 2017

Το GeoGebra (Geometry & algebra) είναι ένα εκπαιδευτικό δυναμικό λογισμικό για τα Μαθηματικά. Υποστηρίζει Άλγεβρα και Γεωμετρία, παρέχει πολλές δυνατότητες εφαρμογής, διευκολύνει και συμβάλει στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών.

Για παράδειγμα, το επόμενο video παρουσιάζει το Πυθαγόρειο Θεώρημα.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=2sW-AbrCWU0

3 Δεκεμβρίου 2017

Μαθηματικά

1 Δεκεμβρίου 2017
  • Ποιες είναι οι απόψεις / στάσεις των μαθητών της Β΄ τάξης Γυμνασίου για τη χρήση της πλατφόρμας Moodle στη διδασκαλία των Μαθηματικών;