Α Λυκείου 2016-17: Εισαγωγή στην PYTHON

Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την PYTHON – ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗΣ

Εξεταστέες για τις προαγωγικές εξετάσεις 2016-17, οι παράγραφοι 3.1, 3.2, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α Λυκείου 2016-17: Εισαγωγή στην PYTHON

Α Λυκείου 2016-17: Εισαγωγή στην HTML

Υλικό για την HTML μπορείτε να βρείτε :

Να δοθεί περισσότερη έμφαση στις ετικέτες :  HTML, HEAD, TITLE, BODY, Β, Η1, H2, P, BR, TABLE, TR, TH, TD, UL, OL, LI, Α, IMG, STYLE, και σε βασικά μόνο attributes HREF, SRC, ALT, BACKGROUND-COLOR, TARGET

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α Λυκείου 2016-17: Εισαγωγή στην HTML

SCRATCH – Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Γενικού Λυκείου

ScratchBlogLogo

Στα πλαίσια του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” της A’ τάξης Γενικού Λυκείου, οι μαθητές θα διδαχθούν το περιβάλλον Scratch (ώστε να αντιληφθούν τον αντικειμενοστραφή προγρ/σμό)  και θα αναπτύξουν σχετικά προγράμματα.

Ένα αξιόλογο εισαγωγικό βιβλίο-οδηγός για το Scratch (στα ελληνικά) είναι το “Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch” τη συγγραφή του οποίου ανέλαβε ομάδα φοιτητών του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ, Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών του Παν/μίου Θεσσαλίας.

Επίσης, ιδιαίτερα αξιόλογο είναι και το “Super Scratch Programming Adventure” (στα αγγλικά) με παραδείγματα δημιουργίας παιχνιδιών στο Scratch.

Κι όπως προτείνει η ομάδα του Scratch: Imagine – Program – Share  🙂 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο SCRATCH – Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Γενικού Λυκείου

Α Γυμνασίου – Ζωγραφική

Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής της Α’ Γ/σίου, στο κεφάλαιο της Ζωγραφικής θα ζωγραφίσουμε έναν clown, όπως ο παρακάτω…Clown

Σύντομες οδηγίες:

  • Το πρόσωπο είναι κύκλος. Για να σχεδιάζουμε κύκλους, επιλέγουμε το αντίστοιχο εργαλείο κύκλου και πατώντας SHIFT σχεδιάζουμε ένα τέλειο κύκλο. Με παρόμοιο τρόπο θα ζωγραφίζαμε ένα τέλειο τετράγωνο (με το αντίστοιχο εργαλείο).
  • Για να μετακινήσουμε ένα αντικείμενο στον καμβά, φροντίζουμε να έχουμε ως δεύτερο χρώμα (φόντου) το λευκό και να επιλέξουμε το εργαλείο της επιλογής. Επιλέγουμε Διαφανής επιλογή. Επιλέγουμε το αντικείμενο και το σέρνουμε στην επιθυμητή θέση.
  • Το καπέλο φτιάχνεται με στρογγυλεμένα ορθογώνια.
  • Τα μάτια και η μύτη είναι επίσης μικροί κύκλοι.
  • Το ελατήριο δημιουργείται από ένα κυκλάκι που σέρνω πατώντας SHIFT.
  • Το αυτί:  δημιουργούμε το ένα από τα 2 αυτιά και όταν είμαστε ικανοποιημένοι με το σχήμα του δημιουργούμε ένα ίδιο αντιγράφοντάς το. Πώς; Απλά το επιλέγουμε με Διαφανή Επιλογή και πατώντας CONTROL (CTRL) το σέρνουμε σε νέα θέση. Με δεξί κλικ Αναστροφή/Περιστροφή και Οριζόντια Περιστροφή, το αναστρέφουμε και δημιουργούμε το 2ο συμμετρικό αυτί.
  • Το χαμόγελο το σχεδιάζουμε με το εργαλείο της καμπύλης.
  • Για το παπιγιόν χρησιμοποιούμε το πολύγωνο.
  • Για όλα τα υπόλοιπα τα έχουμε εξηγήσει στην τάξη.
  • Και ό,τι λάθος κάνετε…. Αναίρεση 🙂

Καλή επιτυχία στα σχέδιά σας και μην ξεχάσετε να προσθέσετε το όνομά σας με το εργαλείο της γραφής (Α) μέσα στο καπέλο.

Στείλτε μου τη ζωγραφιά σας στο mail μου: klonarakisyannis@gmail.com

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α Γυμνασίου – Ζωγραφική

Οδηγίες ΑΕΠΠ 12015-16 (ΓΕΛ)

Για όσους δεν έχουν ακόμη (!!!) ενημερωθεί για τις αλλαγές στην ύλη του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015- 2016, στο link που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε (σε μορφή εγγράφου) τις οδηγίες που έχουν κυκλοφορήσει ήδη από τις αρχές Δεκ’15.

Οδηγίες ΑΕΠΠ 2015-16

Σημεία που αξίζουν:

  • οι αλλαγές στην ύλη
  • οι αλγόριθμοι Δυαδικής Αναζήτησης και Ταξινόμησης με Επιλογή
  • το υλικό που αφορά σε Στοίβα και Ουρά, καθώς και στις Δυναμικές Δομές Δεδομένων Δέντρο και Γράφος.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες ΑΕΠΠ 12015-16 (ΓΕΛ)

PYTHON – Αντικειμενοστραφής προγρ/σμός

Στα πλαίσια του μαθήματος επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής της Α Λυκείου, θα μυηθούμε στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, γνωρίζοντας τη γλώσσα προγρ/σμού PYTHON.

Από το link που ακολουθεί, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο, γραμμένο σε απλή γλώσσα ειδικά για …παιδιά (στα αγγλικά).

PYTHON Tutorial

Καλή ανάγνωση 🙂

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο PYTHON – Αντικειμενοστραφής προγρ/σμός

ΑΕΠΠ 1ο ΓΕΛ

Ασκήσεις για το μάθημα ΑΕΠΠ

Ασκήσεις 19 – 48

Ασκήσεις 49 – 81

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΕΠΠ 1ο ΓΕΛ

Τα 80 γεγονότα και πρόσωπα που μας οδήγησαν στον 21ο αιώνα

 

Το Βρετανικό Συμβούλιο κατάρτισε μια λίστα με 80 σημαντικές στιγμές της τεχνολογίας, της επιστήμης και της πολιτικής, η οποία διαμορφώθηκε σύμφωνα με τη γνώμη 25 επιστημόνων, ειδικών της τεχνολογίας, ακαδημαϊκών, καλλιτεχνών, συγγραφέων, δημοσιογράφων και πολιτικών, καθώς και με την ψηφοφορία 10.000 πολιτών από όλο τον κόσμο.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η εφεύρεση του διαδικτύου και ακολουθεί η μαζική παραγωγή της πενικιλίνης

Κυριαρχεί βεβαίως η εφεύρεση του διαδικτύου, που άλλαξε την παγκόσμια πληροφόρηση και επικοινωνία. Έχουν ψηφιστεί ακόμα οι επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους, τα κινητά τηλέφωνα, το έργο του Αϊνστάιν, η διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, οι βόμβες στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι, η δορυφορική τεχνολογία, ο Νέλσον Μαντέλα.

Περισσότερα: http://www.zougla.gr/kosmos/article/i-stigmes-pou-diamorfosan-ton-kosmo

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα 80 γεγονότα και πρόσωπα που μας οδήγησαν στον 21ο αιώνα

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο