Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την PYTHON – ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗΣ
Εξεταστέες για τις προαγωγικές εξετάσεις 2016-17, οι παράγραφοι 3.1, 3.2, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την PYTHON – ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗΣ
Εξεταστέες για τις προαγωγικές εξετάσεις 2016-17, οι παράγραφοι 3.1, 3.2, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3
Υλικό για την HTML μπορείτε να βρείτε :
Να δοθεί περισσότερη έμφαση στις ετικέτες : HTML, HEAD, TITLE, BODY, Β, Η1, H2, P, BR, TABLE, TR, TH, TD, UL, OL, LI, Α, IMG, STYLE, και σε βασικά μόνο attributes HREF, SRC, ALT, BACKGROUND-COLOR, TARGET
Στα πλαίσια του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” της A’ τάξης Γενικού Λυκείου, οι μαθητές θα διδαχθούν το περιβάλλον Scratch (ώστε να αντιληφθούν τον αντικειμενοστραφή προγρ/σμό) και θα αναπτύξουν σχετικά προγράμματα.
Ένα αξιόλογο εισαγωγικό βιβλίο-οδηγός για το Scratch (στα ελληνικά) είναι το “Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch” τη συγγραφή του οποίου ανέλαβε ομάδα φοιτητών του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ, Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών του Παν/μίου Θεσσαλίας.
Επίσης, ιδιαίτερα αξιόλογο είναι και το “Super Scratch Programming Adventure” (στα αγγλικά) με παραδείγματα δημιουργίας παιχνιδιών στο Scratch.
Κι όπως προτείνει η ομάδα του Scratch: Imagine – Program – Share 🙂
Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής της Α’ Γ/σίου, στο κεφάλαιο της Ζωγραφικής θα ζωγραφίσουμε έναν clown, όπως ο παρακάτω…
Σύντομες οδηγίες:
Καλή επιτυχία στα σχέδιά σας και μην ξεχάσετε να προσθέσετε το όνομά σας με το εργαλείο της γραφής (Α) μέσα στο καπέλο.
Στείλτε μου τη ζωγραφιά σας στο mail μου: klonarakisyannis@gmail.com
Για όσους δεν έχουν ακόμη (!!!) ενημερωθεί για τις αλλαγές στην ύλη του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015- 2016, στο link που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε (σε μορφή εγγράφου) τις οδηγίες που έχουν κυκλοφορήσει ήδη από τις αρχές Δεκ’15.
Σημεία που αξίζουν:
Στα πλαίσια του μαθήματος επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής της Α Λυκείου, θα μυηθούμε στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, γνωρίζοντας τη γλώσσα προγρ/σμού PYTHON.
Από το link που ακολουθεί, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο, γραμμένο σε απλή γλώσσα ειδικά για …παιδιά (στα αγγλικά).
Καλή ανάγνωση 🙂
Το Βρετανικό Συμβούλιο κατάρτισε μια λίστα με 80 σημαντικές στιγμές της τεχνολογίας, της επιστήμης και της πολιτικής, η οποία διαμορφώθηκε σύμφωνα με τη γνώμη 25 επιστημόνων, ειδικών της τεχνολογίας, ακαδημαϊκών, καλλιτεχνών, συγγραφέων, δημοσιογράφων και πολιτικών, καθώς και με την ψηφοφορία 10.000 πολιτών από όλο τον κόσμο.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται η εφεύρεση του διαδικτύου και ακολουθεί η μαζική παραγωγή της πενικιλίνης
Κυριαρχεί βεβαίως η εφεύρεση του διαδικτύου, που άλλαξε την παγκόσμια πληροφόρηση και επικοινωνία. Έχουν ψηφιστεί ακόμα οι επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους, τα κινητά τηλέφωνα, το έργο του Αϊνστάιν, η διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, οι βόμβες στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι, η δορυφορική τεχνολογία, ο Νέλσον Μαντέλα.
Περισσότερα: http://www.zougla.gr/kosmos/article/i-stigmes-pou-diamorfosan-ton-kosmo
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!