1η δραστηριοτητα

Ονοματεπώνυμο:  Ιωάννης Δρακούλας

Ομάδα:  Οδυσσέας Ζουμπούλης, Παναγιώτης Σταθάκης  Ιωάννης Δρακούλας

 

 

 

 

Δραστηριότητα 1:

Εκφώνηση:

Στο επιμορφωτικό υλικό της 3ης Συνεδρίας αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα. Κατά τη γνώμη σας, ποια από τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα έχουν τη δυνατότητα να την επηρεάσουν με ουσιαστικό τρόπο; Στην περίπτωση που εφοδιαστεί το σχολείο σας με διαδραστικό πίνακα, θα τον αξιοποιήσετε και με ποιον τρόπο; Να αναρτήσετε (σε μορφή κειμένου) την απάντησή σας στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 3 & 4» (προσοχή σύντομες απαντήσεις) με αντίστοιχο όνομα αρχείου: «S3_O2_drast_1_eponymo_onoma».

 

 

 

 

Υλοποίηση δραστηριότητας:

Τα πλεονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα που έχουν τη δυνατότητα να την επηρεάσουν με ουσιαστικό τρόπο είναι:

 

  1. Ενθαρρύνει τις συνεργατικές δραστηριότητες. Προωθεί την εργασία στην ολομέλεια σε σχέση με την ατομική εργασία σε εργαστήρια υπολογιστών
  2. Υποστηρίζει την αλληλεπίδραση. Δίνει κίνητρα για συζήτηση στην τάξη
  3. Συμβάλλει στην επικέντρωση της προσοχής των μαθητών στο μάθημα καθιστώντας τη διδασκαλία πιο παραστατική
  4. Μπορεί να αξιοποιηθεί από όλες τις ηλικίες των μαθητών

 

 

Τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα που έχουν τη δυνατότητα να την επηρεάσουν με ουσιαστικό τρόπο είναι:

 

  1. Η ελλιπής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
  2. Η έλλειψη τεχνικής υποστήριξης
  3. Η έλλειψη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στην περίπτωση που εφοδιαστεί το σχολείο μου με διαδραστικό πίνακα θα τον αξιοποιήσω αφού έχει τις παρακάτω δυνατότητες:

 

  1. Δυνατότητα μετακίνησης αντικειμένων. Η δυνατότητα του χρήστη (εκπαιδευτικός ή μαθητής) να πάει στον πίνακα και με φυσικό χειρισμό να μεταφέρει ένα αντικείμενο από μια θέση σε μια άλλη
  2. Δυνατότητα τοποθέτησης αντικειμένων σε επίπεδα. Ο συνδυασμός της δυνατότητας αυτής με τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων δημιουργεί τη δυνατότητα σχεδίασης δραστηριοτήτων απόκρυψης και εμφάνισης αντικειμένων. Αυτό επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να εμφανίζει προοδευτικά πιο πολύπλοκο περιεχόμενο στην οθόνη, το οποίο αρχικά είναι κρυμμένο
  3. Δυνατότητα άπειρων σελίδων. Αν ο παραδοσιακός πίνακας γεμίσει τότε πρέπει να σβηστεί ένα μέρος για να γραφτεί κάτι νέο. Σε έναν διαδραστικό πίνακα, το λογισμικό δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας κενής σελίδας, χωρίς την απώλεια όσων έχουν δημιουργηθεί στην προηγούμενη και την εύκολη εναλλαγή μεταξύ τους
  4. Βιβλιοθήκη πολυμέσων του λογισμικού του διαδραστικού πίνακα και αξιοποίησης πολυμεσικού υλικού (ήχος, κινούμενη εικόνα, βίντεο). Μπορούν να αξιοποιηθούν από τον εκπαιδευτικό για την προετοιμασία του υλικού όσο και από όλη την τάξη κατά την μαθησιακή διαδικασία.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 3 σχόλια

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο