Η παρέμβαση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας. Συστάθηκαν ομάδες με κριτήριο την ισοδυναμία τους ως προς ποικίλες δεξιότητες των μελών. Η αρχική φάση αφορούσε την εξοικείωση με τον μικροελεγκτή Arduino και τις βασικές ηλεκτρονικές διατάξεις μέσω απλών κατασκευών. Κατόπιν αποφασίστηκε από τους μαθητές η κατασκευή μακέτας σπιτιού που θα περιλάμβανε αυτοματισμούς, το «Ard-House». Άλλοι σχεδίασαν, άλλοι μέτρησαν και έκοψαν, άλλοι ζωγράφισαν, άλλοι έγραψαν κώδικα, ενώ άλλοι δημιούργησαν κυκλώματα μέσα από στοχευμένη διαδικασία αναζήτησης λύσεων, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων. Η όλη διαδικασία και τα αποτελέσματα περιγράφονται αναλυτικά στη διεύθυνση http://4syn-thess2016.ekped.gr/wp-content/uploads/2016/04/vol4_154-090-099.pdf. Το τελικό προϊόν παρουσιάστηκε στην έκθεση κατασκευών του Ε.Κ.Φ.Ε . Ν. Λέσβου (βλ. σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=_u2K_wZVCbQ).
-
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα σχόλια
Ιστορικό
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία