Φιλοξενείται στο Blogs.sch.gr
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
1. Τίτλος του σεναρίου :
“Το Χρήμα και οι λειτουργίες του” (διάρκεια : 1 διδακτική ώρα)
2. Γνωστικό Αντικείμενο : Πολιτική Παιδεία
3. Τάξη : Α’ Γενικού Λυκείου – Το σενάριο στηρίζεται στο 11ο κεφάλαιο του βιβλίου «Πολιτική Παιδεία» (Μάραντου – Θεριανού) των ΓΕΛ, παράγραφος 11.2.1. Το σενάριο διεξάγεται στην αίθουσα διδασκαλίας με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τη συσκευή προβολής.
4. Διδακτικοί Στόχοι & Αναμενόμενα Αποτελέσματα :
5. Περιγραφή : Σκοπός του σεναρίου είναι να εξηγήσει στους μαθητές τί είναι το χρήμα και πως χρησιμοποιείται στην καθημερινή μας ζωή. Η εμπλοκή των μαθητών δεν είναι μόνο ατομική αλλά και ομαδική (ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο) επιδιώκοντας τη συνεργατική λήψη αποφάσεων για την επίλυση προβλημάτων. Ο ρόλος του δασκάλου είναι διαμεσολαβητικός, συμβουλευτικός, συνεργάζεται και καθοδηγεί τους μαθητές. Η πορεία διδασκαλίας περιλαμβάνει δυο φάσεις :
http://toxrima.weebly.com/index.html
. Ταυτόχρονα τους παροτρύνουμε να χρησιμοποιήσουν το συνεργατικό περιβάλλον google docs ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση και ανταλλαγή πληροφοριών (διάρκεια 15 λεπτά). Πρέπει να σημειώσουμε ότι η χρήση των google docs είναι γνωστή στους μαθητές και σε αυτή τη φάση τους συμβουλεύουμε να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό ανά ομάδα έτσι ώστε να υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας.6. Φύλλα εργασίας :
http://eclass.sch.gr/.
http://toxrima.weebly.com/index.html
Μπορούμε να χωρίσουμε τις διδακτικές στρατηγικές σε τέσσερις μεγάλες κατηγορίες, οι οποίες σχετίζονται με τις βασικές θεωρίες μάθησης: εποικοδομισμός, κοινωνικός εποικοδομισμός, κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση, συμπεριφορισμός. Ο εποικοδομισμός και ο συμπεριφορισμός δίνουν έμφαση στην ατομική δραστηριότητα του μαθητή ενώ ο κοινωνικός εποικοδομισμός και η κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση στις ομαδικές δραστηριότητες και τη συνεργασία.
Είναι προφανές ότι στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού σεναρίου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερες από μία διδακτικές στρατηγικές, οι οποίες με τη σειρά τους μπορεί να προέρχονται από διαφορετικές θεωρίες μάθησης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται κάποιες από τις πιο διαδεδομένες διδακτικές στρατηγικές χρησιμοποιπωντας εννοιολιγικό χάρτη (Απο το υλικό της 7ης συνεδρίας της επιμόρφωσης ΤΠΕ – Β1).
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Σκοπός της παρούσας δραστηριότητας είναι η αξιολόγηση ιστολογίου από αυτά που βρίσκονται στο σχολικό δίκτυο χρησιμοποιώντας βασικά κριτήρια.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Για την αξιολόγηση χρησιμοποιήσαμε την κλίμακα τύπου Likert πέντε σημείων στην οποία ισχύει: 1=ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ, 2=ΛΙΓΟ ΚΑΛΑ, 3=ΜΕΤΡΙΑ, 4=ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, 5=ΑΡΙΣΤΑ
Παρακάτω παραθέτουμε το φύλλο αξιολόγησης.
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!