Φεβ 10 2016

Εκδήλωση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2016

Την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου στο χώρο του ΓΕΛ και Γυμνασίου Τυχερού πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day). Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι μαθητές και οι καθηγητές, γονείς και μαθητές του Δημοτικού. Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο κ. Βραχιώλιας Στράτος, ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης Ψυχικής Υγείας Αλεξανδρούπολης, ο οποίος μίλησε για τον εθισμό στο Διαδίκτυο, καθώς και ο κ. Παπαλεωνίδας Αντώνης, υπεύθυνος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Έβρου.

Μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου παρουσίασαν τις εργασίες τους σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο (ζωγραφική, ποιήματα – συνθήματα, κολλάζ) και συμβουλές σχετικά με τη σωστή συμπεριφορά στο Διαδίκτυο. Παρατίθενται στιγμιότυπα της εκδήλωσης, καθώς και φωτογραφίες από ορισμένα από τα έργα των μαθητών.

DSCF3025

DSCF3028

DSCF3030

DSCF3031

DSCF3033

DSCF3074

DSCF3080

DSCF3085

DSCF3087

DSCF3088

DSCF3089

DSCF3090

Ιουν 25 2015

Πήραμε το Ασημένιο Επίπεδο Πιστοποίησης eSafety

Το σχολείο μας κατά την παρούσα περίοδο κατείχε το Χάλκινο Επίπεδο Πιστοποίησης eSafety. Μέσα από τη συμβολή μας  στην κοινότητα,στο κλείσιμο της χρονιάς πήραμε το Ασημένιο Επίπεδο Πιστοποίησης eSafety. 

Silver_2015_6_el_59491

Τι είναι το eSafety

Τα σχολεία έχουν την υποχρέωση να παρέχουν ένα ασφαλές περιβάλλον και ασφαλή πρόσβαση στις ψηφιακές τεχνολογίες ως μέρος της διδασκαλίας και της μαθησιακής εμπειρίας. Η Πιστοποίηση eSafety του European Schoolnet στοχεύει στο να βοηθήσει το σχολείο στην αντιμετώπιση της πρόκλησης να παρέχει ένα πιο ασφαλές, εμπλουτισμένο περιβάλλον για το προσωπικό και τους μαθητές. Οι καλές διαδικτυακές εμπειρίες συμβαδίζουν με μια ξεκάθαρη πολιτική του σχολείου και ένα καλά μελετημένο σχέδιο δράσης για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Η διαδικασία

Το σχολείο μας, προχώρησε σε Αυτοαξιολόγηση του επιπέδου διαδικτυακής ασφάλειας , και βάση του Εξατομικευμένου Σχεδίου Δράσης προέβει σε βελτιώσεις μέσα από δράσεις που αναπτύχθηκαν τόσο στα μαθήματα της Πληροφορικής , όσο και εκτός ωρολογίου σε συνεργασία με τρίτους φορείς, όπως το ΓΕΛ Τυχερού, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ,το Χαμόγελο του παιδιού και το SaferInternet.gr

 

Μάι 14 2015

Βρυξέλλες, 11 Μαϊου 2015 , Συνέδριο ODS “Open Innovation in Schools: Bringing Digital Policy Into Practice” conference

Στις 11 Μαϊου 2015 διεξήχθη στις Βρυξέλλες το συνέδριο “Open Innovation in Schools: Bringing Digital Policy Into Practice” , του Open Discovery Space, που αποτελεί ευρωπαϊκό έργο και στο οποίο συμμετέχουν 2.756 σχολεία από την Ευρώπη.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με τις εισηγήσεις των εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής , και συνεχίστηκαν με αυτές των διαχειριστών του έργου και εκπαιδευτικών από την Ελλάδα, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ρουμανία.

Στο συνέδριο συμμετείχε η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα. Τρυφωνίδου Στέλλα, ΠΕ19 και η εισήγησή της με τίτλο «OSD in Greece-Junior & Senior High Schools of Tychero-2 ODS  schools» είχε στόχο την ανάδειξη των καλών πρακτικών και δράσεων που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας, στα πλαίσια της συμμετοχής μας στην κοινότητα.

Untitled_75

Untitled_74

για το Δελτίο Τύπου των διοργανωτών, εδώ.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου

12.00 – 13.00 Registration and networking lunch
13.00 – 13.10
Opening session
Antonis Ramfos
Delivery Director of Research and Innovation, Intrasoft International   Welcoming speech by the ODS Project Coordinator
13.10 – 14.15 Keynote speakers: digital innovation in education and its policy environment
The EU policy landscape in which ODS operates to bring innovation into classrooms via use of ICT
Antonis Ramfos
Delivery Director of Research and Innovation, Intrasoft International  Introduction and moderation
Patricia Manson
Head of Unit, G.4 Inclusion, Skills and Youth, DG CONNECT  Every classroom connected – bringing the strands together
Konstantin Scheller
Policy Officer, B.3 Innovation in Education, EIT and MSCA, DG EAC  Open education and innovation in education – what we all agree on
Yoomi Renström
Chair of Commission for Social Policy, Education, Employment, Research and Culture, CoR  Learning and teaching through new technologies and digital content – a view from the local and regional level
Gérald Santucci
Head of Unit, 02 Knowledge Sharing, DG CONNECT
From the educational multimedia software to digital education: 20 years of trial and error and success in Europe, Christian M. Stracke Associate Professor for Open Education and Innovation, Open University of the Netherlands
Our Vision – Our Work – Our Future: ODS as a vehicle to support innovation in European schools,
Q&A
14.15 – 14.30 Coffee break

14.30 – 15.30 Policy implementation and ODS: successes and lessons learnt in European classrooms Learning from ODS achievements and contributions in supporting innovation in schools; how the EU and national authorities can prepare better policy initiative
Stephanos Cherouvis
Researcher, R&D Department, Ellinogermaniki Agogi Introduction and moderation
Sofoklis Sotiriou
Head of R&D Department, Ellinogermaniki Agogi Lessons learnt from ODS
Radu Jugureanu
AeL eContent Department manager, SIVECO Romania ODS in Romania
Stella Trifonidou
Teacher, High School of Tychero ODS in Greece
Eric Demoncheaux
Head of Science Faculty, Battle Abbey School ODS in the UK
Sjoerd de Vries
Assistant Professor, Universiteit Twente Community of Practice ‘Education 21’
Q&A
15.30 – 16.30
The future of ODS: supporting and implementing innovation policy in classrooms
Sustainability of ODS innovative communities, network and portal, addressing openness, co-innovation and training in schools
Lampros Stergioulas
Professor, University of Surrey Introduction and moderation
Franz X. Bogner
Professor, Universität Bayreuth The School Innovation Academy
Rosa Doran
Astronomy Educator, NUCLIO Developing a sustainable community of practitioners
Orlin Kouzov
Director, Ministry of Education and Science of the Republic of Bulgaria Adopting ODS in the Bulgarian national educational system
Snežana Marković
Assistant Minister for Secondary Education and Adult Education, Republic of Serbia Adopting ODS in the Serbian national educational system
Q&A
16.30 – 17.30
Networking reception

Μάι 01 2015

Καί ἐγένετο φῶς…

Μια διαθεματική προσέγγιση , με αφορμή την καθιέρωση του 2015 ως Παγκόσμιου Έτους Φωτός. Λεπτομέρειες και φωτογραφίες θα βρείτε, εδώ

 

afisa final programma final

 

 

Απρ 23 2015

STOP στις ΦΟΛΕΣ

Την Τετάρτη, 22 Απριλίου, οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου σε συνεργασία με τη WWF, συμμετείχαν στην ενημερωτική  δράση για ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ ΔΟΛΩΜΑΤΑ. Οι μαθητές ετοίμασαν πανό και ενημερωτικά φυλλάδια και μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, βγήκαν στην πλατεία για να ευαισθητοποιήσουν την τοπική κοινωνία.

Δηλητηριασμένα Δολώματα

foles

foles2

Μαρ 28 2015

Εορτασμός 25ης Μαρτίου 2015

Η καθιερωμένη εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου φέτος ήταν εμπλουτισμένη με χορό και τραγούδι. Αναπτύχθηκε σε τρεις κλάδους:

– Απαγγελία ποιημάτων και ανάγνωση χρονικού από μαθητές του Γυμνασίου  με παράλληλη παρουσίαση σε Power Point , από τις καθηγήτριες Α. Δαρούση και Α. Ντούλα

– Χορογραφία χασαποσέρβικου, από μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου με υπεύθυνο τον καθηγητή κ. Δ. Βαλασούδη

-Χορωδία , μαθητών Γυμνασίου με υπεύθυνες καθηγήτριες τις κ. Σ. Παπανδρέου και Σ.Τρυφωνίδου

Λίγες αναμνηστικές φωτογραφίες…

 

DSCF2358 DSCF2372 25march

 




 

 

 

 

Μαρ 25 2015

Το σχολείο μας στο 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας

Το 5ο Μαθητικό  Φεστιβάλ Ψηφιακής δημιουργίας,φιλοξενήθηκε φέτος  από το 2ο ΕΠΑΛ – 1ο ΓΕΛ   Κομοτηνής και στα πλαίσιά του οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα ψηφιακά τους έργα, αλλά και να παρακολουθήσουν αυτά , άλλων μαθητών (βλ. εδώ)

5digifestpngΦέτος, το Γυμνάσιο Τυχερού , συμμετείχει με 2 έργα

1) Περιοδικό Καληνύχτα, αστέρι στο ISSUU

Λίγα λόγια για το έργο: Στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας και σε συνδυασμό με το μάθημα της Πληροφορικής (Ψηφιακή Εικόνα), η τάξη πραγματοποίησε συνδέσεις με τα ρομποτικά τηλεσκόπια Faulkes και έλαβε πραγματικά αστρονομικά δεδομένα, τα αρχεία fits των στόχων της παρατήρησης. Το τελικό παραδοτέο των μαθητών είναι ένα ψηφιακό περιοδικό, προϊόν ομαδικής εργασίας, δημοσιευμένο στην πλατφόρμα ISSUU και μία συλλογή αστρονομικών εικόνων που οι μαθητές δημιούργησαν χρωματίζοντας κατάλληλα τις ασπρόμαυρες εικόνες fits, μέσω του ελεύθερου λογισμικού SalsaJ

Δείτε περισσότερα εδώ

2) Ομαδοσυνεργατικό wiki για τις Γλώσσες Προγραμματισμού

Λίγα λόγια για το έργο: Wiki στο οποίο φιλοξενείται η ομαδοσυνεργατική εργασία των μαθητών της Γ΄Γυμνασίου , στις Γλώσσες Προγραμματισμού. Οι μαθητές του τμήματος, εργαζόμενοι σε 4 ομάδες , μελέτησαν μέσα από δύο Φύλλα Εργασίας , γενικά στοιχεία των γλωσσών προγραμματισμού (Pascal, C, Fortran, Logo) όπως χαρακτηριστικά, ιστορικό, βασικές εντολές , έτρεξαν ένα απλό πρόγραμμα σε ένα on line compiller and debudding tool , και ακολούθησαν τα στάδια της εκτέλεσης ενός προγράμματος, αλλά και πειραματίστηκαν με τα συντακτικά και λογικά λάθη.

Δείτε περισσότερα , εδώ

DSCF2427DSCF2442

Μαρ 19 2015

Έκλειψη Ηλίου, 20-3-2015

Φέτος που αγαπήσαμε την Αστρονομία, γιορτάσαμε την Έκλειψη Ηλίου που έγινε μερικώς ορατή από την Ελλάδα ,στις 20 Μαρτίου 2015. Οι μαθητές μας παρακολούθησαν μία παρουσίαση που ετοιμάστηκε για το σκοπό αυτό, συμμετείχαν σε πειράματα και παρακολούθησαν το φαινόμενο με τα ειδικά γυαλιά ασφαλείας που είχαμε ήδη προμηθευτεί. Τέλος , φωτογραφήσαμε την έκλειψη στα πλαίσια του διαγωνισμού που δημιουργήθηκε από το δίκτυο Open Discovery Space.
 

solar eclipse day, Ticheron

 

 

Μαρ 19 2015

Ενημέρωση από το»Χαμόγελο του παιδιού»

Την Τετάρτη, 18/3/2015, ψυχολόγος της οργάνωσης Χαμόγελου του Παιδιού, κουβέντιασε με τους μαθητές μας , για το όραμα και το έργο του Συλλόγου, το σχολικό εκφοβισμό, τους κινδύνους του Διαδικτύου ενώ ενημέρωσε τα παιδιά για την Εθνική Γραμμή Βοήθειας 1056.

2012-06-17 03.34.12

Μαρ 11 2015

Εντυπώσεις από το project αστρονομίας

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων