Φεβ 27 2014

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΣ

http://www.youtube.com/channel/UCfoCPrG9NOMXj6tGrPkZ9-A

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Νοέ 24 2023

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 26-11-2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 11 2023

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Νοέ 09 2023

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 13-11-2023 ΜΕΧΡΙ 16-11-2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 13 11 23

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Οκτ 27 2023

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023

Η σημαιοφόρος με τους  παραστάτες  θα πρέπει να παραστούν στην εκκλησία της Παναγίας της Πολίτισσας  το αργότερο  μέχρι τις 8:30. Μετά την λειτουργία και την εκδήλωση στο Ηρώο Πεσόντων θα πρέπει να μεταβούν στην Πλατεία Εθνεγερσίας το αργότερο μέχρι 10:50.

Οι υπόλοιποι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στην Πλατεία Εθνεγερσίας το αργότερο μέχρι της 11:00.

Το πρόγραμμα το δρομολογίων του ΚΤΕΛ είναι όπως φαίνονται στην εικόνα.

προγραμμα

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Οκτ 22 2023

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΌ 22-10-2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Δεκ 24 2019

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

Δείτε 5 πολύ αποτελεσματικές τεχνικές τάξης !

Ό,τι αναφέρω παρακάτω είναι “κλεμμένο” από αυτήν την ανάρτηση. Προφανώς υπάρχουν κι άλλες αποτελεσματικές τεχνικές, αλλά εγώ θα αναφερθώ μόνο στις συγκεκριμένες.

Αν και “κλεμμένο” το κείμενο δεν είναι πιστή μετάφραση. Έχει τη δική μου πινελιά. Οι συγκεκριμένες πρακτικές έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν απαιτούν χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό και ότι εφαρμόζονται σε όλα τα μαθήματα. Έχουν το μειονέκτημα ότι είναι αθόρυβες. Δε θα βγεις στα κανάλια ούτε θα βραβευτείς από κανέναν επειδή τις εφαρμόζεις. Δε θα σου πουν ότι καινοτόμησες. Δε θα αναγνωρίσει κανένας τον κόπο σου. Δε θα τις δεις σε καμιά εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Για την ακρίβεια, δε θα καταλάβει κανείς ότι τις χρησιμοποιείς…

1. Η πρώτη είναι απλή. Όταν ξεκινάς να διδάξεις κάτι καινούριο, λες στους μαθητές τι θες να διδάξεις, ποιοι είναι οι στόχοι, πώς μπορούν να τους πετύχουν. Διδάσκεις πρόσθεση κλασμάτων; Τους λες ότι θα μάθουν να προσθέτουν κλάσματα. Διδάσκεις τα επίθετα ο συνεχής-ής-ές; Τους λες ότι θα μάθουν να τα κλίνουν και να τα χρησιμοποιούν μέσα σε προτάσεις. Δεν είναι δύσκολο. Το δύσκολο είναι να συνηθίσεις να το κάνεις. Θέλει λίγη εξάσκηση, λίγο πείσμα και όλοι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
2. Και η δεύτερη είναι απλή: συζητήσεις στην τάξη. Είτε γιατί πολλές φορές οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα από τους συμμαθητές τους είτε γιατί τα ίδια τα παιδιά συμμετέχοντας στον διάλογο εμπεδώνουν καλύτερα αυτό που ήδη ξέρουν είτε, τέλος, γιατί με αυτόν τον τρόπο ο εκπαιδευτικός ελέγχει τι γνωρίζουν τα παιδιά. Αυτονόητο είναι πως για να λειτουργήσει αυτή η πρακτική πρέπει οι μαθητές να μη φοβούνται πως θα κάνουν λάθος. Δεν είναι κι εύκολο, αξίζει όμως να προσπαθήσουμε για να το πετύχουμε. Και φυσικά πρέπει να έχουμε διαρκώς τον νου μας γι’ αυτούς που κρύβονται. Αυτοί κι αν είναι δύσκολοι να μπουν στη συζήτηση…
3. Ανατροφοδότηση. Η ανατροφοδότηση έχει 2 πτυχές: από τον εκπαιδευτικό προς τον μαθητή και το αντίστροφο. Ο μαθητής πρέπει όσο το δυνατόν πιο συχνά να μαθαίνει την πρόοδό του. Δεν εννοώ να ακούει ένα απλό «Μπράβο!» ή ένα «Πολύ καλά!». Η ανατροφοδότηση πρέπει να είναι συγκεκριμένη. Λ.χ., στην προπαίδεια: «Έχει μείνει μόνο η προπαίδεια του 8 να μάθεις. Από ό,τι έχω δει σε δυσκολεύει το 7Χ8 και το 8Χ8. Μπορείς να τα επαναλάβεις στο σπίτι σου πολλές φορές μέχρι να τα μάθεις. Υπομονή θέλει και θα τα καταφέρεις!». Εξίσου σημαντικό είναι να υπάρχει το κατάλληλο κλίμα στην τάξη, ώστε ο μαθητής να νιώθει άνετα να ανατροφοδοτήσει τον εκπαιδευτικό. Μπορούμε να αντλήσουμε πολύτιμες πληροφορίες με αυτήν την πολύ απλή μέθοδο. Το μόνο που απαιτείται είναι να μας εμπιστεύεται ο μαθητής.
4. Διαμορφωτική αξιολόγηση. Αν διάλεγα να χρησιμοποιήσω μόνο μια πρακτική θα διάλεγα αυτή. Πιθανότατα η καλύτερη πρακτική κι από τις πέντε. Για να μπορείς να ανατροφοδοτήσεις σωστά τους μαθητές πρέπει να ελέγχεις διαρκώς με ποικίλους τρόπους τι ξέρουν. Οι δυσκολίες είναι δύο: χρειάζεται από την μια μεγάλη εφευρετικότητα από τον εκπαιδευτικό για να δημιουργεί νέους τρόπους αξιολόγησης κι από την άλλη δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να ψάχνεις τα λάθη σου. Οι αναστολές είναι πολλές και πολλές φορές πρέπει να παλέψεις σκληρά για να τα παραδεχτείς και να μην ρίξεις τις ευθύνες σε γονείς και παιδιά.
5. Μεταγνώση. Αυτό κι αν είναι σημαντικό… Να μάθει ο μαθητής να στοχάζεται πάνω σε ό,τι κάνει, να σχεδιάζει, να οργανώνει, να παρακολουθεί τις ενέργειές του και τις σκέψεις του. Είναι κάτι που διδάσκεται, άσχετα αν συνήθως στο ελληνικό σχολείο αγνοείται η έννοια.
imerologiodaskalou.

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Ιούν 26 2019

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΙΓΙΝΑΣ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του Γυμνασίου Μεσαγρού ευχαριστούμε την κ. Κυρίτση Αγάπη ,επισκέπτρια του κέντρου Υγείας Αίγινας για την συνεργασία της στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας. Η παρουσίαση με θέμα : “Εφηβεία-σχέσεις στην εφηβεία” άρεσε πολύ στους μαθητές και στην συζήτηση που ακολούθησε συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρον.
Στην επιτυχία της παρουσίασης συνέβαλε καθοριστικά η ακούραστη διάθεση και η φιλική συμπεριφορά της κ. Κυρίτση που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή των μαθητών σε όλη την διάρκεια της εισήγησης.
Ευελπιστούμε στην θετική σας ανταπόκριση σε επόμενη συνεργασία.

Ο Διευθυντής

Οικονόμου Νικόλαος

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 27 2016

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

Εργασίες μαθητών Β΄τάξης 2015-16, Φύση και Άσκηση

 

ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Ιούν 17 2015

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 

Είναι ευλογία και ξεχωριστή τύχη να συναντήσει ο άνθρωπος στην προσωπική και στην επαγγελματική ζωή του ανθρώπους με ακέραιο χαρακτήρα και με υψηλό αίσθημα προσφοράς, χωρίς καμιά ιδιοτέλεια και εμείς στο Γυμνάσιο Μεσαγρού το νιώσαμε πολλές φορές. Υπήρξαν άνθρωποι που με χαρά προσέφεραν είτε χρήματα είτε προσωπική εργασία ή τις γνώσεις τους προκειμένου να βελτιωθεί η σχολική ζωή και το επίπεδο των μαθητών μας. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς δύο ανθρώπους: έναν πρώην μαθητή μου, που διαπρέπει στο δύσκολο επαγγελματικό χώρο της δημοσιογραφίας, τον κ. Γιώργο Κακούση και τον κ. Κώστα Σκηνιώτη, εκδότη- λογοτέχνη, που όλως τυχαία αποκαλύφθηκε μετά από τέσσερις γενιές η μεταξύ μας συγγένεια. Ο κ. Κακούσης υπήρξε διευθυντής αρχικά στο Ρ/Σ Alpha Radio 98,9 και σήμερα είναι διευθυντής ειδήσεων στο Βήμα FM 99,5. Διαθέτει μαζί με τον Δημ. Πετρόπουλο καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή από το 2004 με τίτλο « σεμνά και ταπεινά», όπου σχολιάζει την επικαιρότητα ψάχνοντας τις διαφορετικές πτυχές της, με καυστική διάθεση και πάθος αλλά χωρίς εμπάθεια.

Στο Γυμνάσιο Μεσαγρού μια ομάδα μαθητών, με την καθοδήγηση τη δική μας, έκαναν μια σοβαρή εργασία σχετικά με τη ντοπιολαλιά του Μεσαγρού, την Αιγινήτικη διάλεκτο και τα επώνυμα των κατοίκων της Αίγινας .

Ο κ. Κακούσης μεσολάβησε και η εταιρεία ΚΑΜΠΥΛΗ – ΕΚΔΟΤΙΚΗ και προσωπικά ο κ. Κωνσταντίνος Σκηνιώτης, ψυχή της επιχείρησης, ανέλαβε να την εκδώσει σε ένα καλαίσθητο βιβλίο, δωρεάν, μια κίνηση που τιμά και τον ίδιο και την εταιρεία του.

Με την εξαιρετική προς μίμηση συμπεριφορά τους, δίνουν τη δυνατότητα και σε ένα μικρό περιφερειακό σχολείο να προβληθεί με την εργασία του και παράλληλα να διατηρηθεί η ντοπιολαλιά της περιοχής και η ερμηνευτική προσέγγιση των επωνύμων και των Αιγινητών και όσων επέλεξαν για τόπο κατοικίας τους το νησί ή των διακοπών τους, εργασία που δεν έχει ανάλογό της στην Αίγινα ,συμβάλλοντας έτσι στον πολιτισμό και τη διατήρηση της παράδοσης.      Το βιβλίο θα διατεθεί από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τα χρήματα θα διατεθούν για επέκταση της σχολικής βιβλιοθήκης, για να στεγάσει τα 2.000 βιβλία που προσφέρει στο σχολείο ο λογοτέχνης – ιστορικός κ. Σταμάτης Κωνσταντίνος και τον ευχαριστούμε πολύ, που επέλεξε το δικό μας σχολείο, να κάνει τη δωρεά του, μας τιμά και μας χαροποιεί ιδιαίτερα η επιλογή του σχολείου μας.

Επιπλέον σας ενημερώνουμε για μια ακόμη διάκριση του Γυμνασίου μας, το ντοκιμαντέρ με θέμα: «Αναζητώντας τον Καποδίστρια », που γυρίστηκε με τη συμμετοχή μαθητών μας με η βοήθεια των σκηνοθετών, Δημήτρη Γκουζιώτη και Θωμά Γκίνη, έχει συμπεριληφθεί ως πηγή στο Ψηφιακό Αρχείο « Ιωάννης Καποδίστριας ».

 

Εκ μέρους της Διευθύντριας του Γυμνασίου Μεσαγρού, κ. Μανούσου Ειρήνης, των καθηγητών, των μαθητών, των Γονέων και Κηδεμόνων τους

 

Mπέση – Γκίνη Αναστασία, φιλόλογος                                                                     π. Διευθύντρια Γυμνασίου Μεσαγρού Αίγινας

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 30 2015

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

Το σχολικό έτος 2014-15 στο σχολείο μας (Γυμνάσιο Μεσαγρού), προσπάθησα μαζί με τους μαθητές να προσεγγίσουμε ζητήματα αισθητικής και τέχνης μέσα από την οργανωμένη διαδικασία του μαθήματος των εικαστικών. Επιδίωξη μας ήταν με απλά μέσα, όπως το μολύβι και η ξυλομπογιά να ασκήσουμε την οπτική μας ικανότητα, να εμπλουτίσουμε την εκφραστικότητα μας, να συστήσουμε και να γνωρίσουμε τον εαυτό μας. Ξεπερνώντας τις περιορισμούς που αντιμετωπίζει ένα εργαστηριακό μάθημα όταν γίνεται σε αίθουσες διδασκαλίας προσπαθήσαμε μέσω της εικόνας να διαμορφώσουμε κριτήρια ώστε να αναγνωρίζουμε την Τέχνη και γενικότερα την έννοια του Πολιτισμού.
Ανδρέας Κωστόπουλος

 

http://eikastikagymnasiou.blogspot.gr/p/blog-page_71.html

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 01 2015

Άρθρα του/της ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΣΑΓΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ 30/4/2015

Κάτω από: ΕΚΔΡΟΜΕΣ

20150430_18050520150430_16021720150430_125805

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Παλιότερα Άρθρα »