ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ
12 Φεβ 2015

Τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στη Βουλή (5-2-2015 ως 8-2-2015)

Συντάκτης: Αρετή Κάρκου | Κάτω από: Εκδρομές
Πλήρης οθόνη

Το Γυμνάσιο Κορησού πραγματοποίησε τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή για τους μαθητές της Γ΄ τάξης από τις 05-02-2015 έως τις 08-02-2015, στο πλαίσιο του προγράμματος φιλοξενίας του σχολείου από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων. Σε όλη τη διάρκειά της οι μαθητές επέδειξαν την αρμόζουσα συμπεριφορά και δε δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα.

Οι χώροι διαμονής και εστίασης των μαθητών ήταν αξιοπρεπείς και πληρούσαν τους όρους ασφάλειας και υγιεινής.

Το πρόγραμμα που είχε καθορισθεί τηρήθηκε επακριβώς. Συγκεκριμένα:

1η ημέρα Πέμπτη 05-02-2015

Αναχώρηση από το Γυμνάσιο στις 08.00 μετά τον  καθορισμένο έλεγχο της Τροχαίας. Στάση στην Καλαμπάκα και Λαμία. Στις 17.00 άφιξη και γεύμα στο ξενοδοχείο Τιτάνια. Στις 18.30 Θέατρο BADMINTON, Dialogue  in the Dark και στις 21.30 επιστροφή και δείπνο στο ξενοδοχείο.

2η ημέρα. Παρασκευή 06-02-2015

Μετά από το πρωινό στο ξενοδοχείο αναχωρήσαμε για το 1ο Γυμνάσιο Ρέντη όπου συμμετείχαμε  σε διάφορες δραστηριότητες που είχαν οργανώσει και επισκεφτήκαμε το Δημοτικό θέατρο Πειραιά και το Αρχαιολογικό Μουσείο. Επιστρέψαμε για το γεύμα στο ξενοδοχείο και το απόγευμα στις 17.00 αναχωρήσαμε για την Τεχνόπολη στο Γκάζι. Επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Ρ/Σ Αθήνα 9.84. Παρακολουθήσαμε την ταινία Billy Elliot Γεννημένος χορευτής, αφού προηγουμένως ενημερωθήκαμε για τον τρόπο που γυρίζεται μία ταινία και στις 22.00 επιστρέψαμε για το δείπνο στο ξενοδοχείο.

3η ημέρα. Σάββατο 07-02-2015

Το πρωί της τρίτης ημέρας επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης, την Ακρόπολη και περπατήσαμε στα στενά της Πλάκας. Το μεσημέρι γευματίσαμε στο ξενοδοχείο και το απόγευμα πήγαμε με το μετρό στο Athens Metro Mall και στη συνέχεια στο Πλανητάριο, όπου παρακολουθήσαμε ένα ντοκιμαντέρ για το Έβερεστ.

4η ημέρα. Κυριακή 08-02-2015

Το πρωί της Κυριακής επισκεφτήκαμε το κτήριο της Βουλής, ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα της ολομέλειας και παρακολουθήσαμε την παρέλαση και την αλλαγή της Προεδρικής Φρουράς στον Άγνωστο Στρατιώτη. Στις 11.30 αναχωρήσαμε για την επιστροφή και μετά από κάποιες μικρές στάσεις στη διαδρομή φτάσαμε στην Κορησό περίπου στις 21.00.

Η εκδρομή μας τελείωσε με τις καλύτερες εντυπώσεις για την οργάνωση του Προγράμματος της φιλοξενίας μαθητών σχολικού έτους 2014-2015 από το Ίδρυμα της Βουλής.