ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ

Από το αρχείο της ΕΡΤ εδώ.

 

 

Αποικιοκρατία και αποικιακοί ανταγωνισμοί from Gabriella Aspraki

Aποικιοκρατία και αποικιακοί ανταγωνισμοί from Evangelia Patera

Το διαδραστικό βιβλίο εδώ.

Η ενότητα στον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ.

«Ένας κόμπος στη μέση του γαλαξία»

Κείμενο: Νίκος Μαθιουδάκης, Κίρκη Καραλή
Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαντώ Ψυχουντάκη
Κίνηση: Κωνσταντίνος Παπανικολάου
Μουσική: The Boy – Αλέξανδρος Βούλγαρης

Ερμηνεύουν:Αντουάν: Γιώργος Κριθάρας, Εξ: Ευγενία Λάβδα, Σαιντ: Άρης Νινίκας

Πηγή: e-ptolemeos.gr

Τι είναι η αγάπη;
Τι είναι ο έρωτας;
Τι είναι η φιλία;
Γιατί νιώθουμε αυτό ή εκείνο;
Γιατί δεν νιώθουμε κάτι;

Ερωτήσεις αναπάντητες που στο μυαλό ενός εφήβου ίσως να παραμένουν ως ένας κόμπος… στη μέση του γαλαξία. Τρία πρόσωπα αναζητούν την έννοια των συναισθημάτων μέσα σε μια ιστορία εμπνευσμένη, αφενός από το εμβληματικό έργο «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, και αφετέρου από τα πραγματικά γεγονότα της ζωής του συγγραφέα και της τελευταίας του συντρόφου, Κονσουέλο Σουνσίν, συνθέτοντας ένα ιδιότυπο εφηβικό παραμύθι γεμάτο ζωντάνια και νεανικότητα, προκειμένου να επικοινωνήσει με τη φιλοπερίεργη διάθεση των εφήβων. Η καθημερινότητα και η λογοτεχνία, τα πραγματικά ντοκουμέντα και η μυθοπλασία, το κοντινό παρελθόν και το βαθύ μέλλον μπλέκονται για να δημιουργηθεί μια ιστορία που προσπαθεί να «λύσει​» τον κόμπο! Η παράσταση αναφέρεται στα συναισθήματα των νέων. ​Πώς, αναπτύσσονται στο παρόν και πώς, πιθανότατα να εξελιχθούν στο μέλλον. ​​Τρία πρόσωπα πηγαίνουν σχολείο και ταξιδεύουν στον κόσμο των νεανικών συναισθημάτων.  Οι ηθοποιοί παίρνουν τη θέση έφηβων μαθητών, δημιουργώντας ταύτιση και προκαλώντας το ενδιαφέρον τους, για το πώς θα λειτουργούσαν οι ίδιοι σε μια αντίστοιχη συναισθηματική περίσταση. Πέρα από ζητήματα συναισθημάτων, το έργο αγγίζει ηθικά και κοινωνικά διλήμματα, ενώ συγχρόνως, φωτίζει την περίοδο του Μεσοπολέμου, κατά την οποία οι ρομαντικοί του κόσμου βρίσκονταν σε έξαρση, σε αντίθεση με τη σημερινή εποχή, που χαρακτηρίζεται από την κρίση αξιών.

Η πειραματική σκηνική προσέγγιση μικρών κειμένων προσαρμοσμένων για αναπαράσταση σε μη θεατρικό κατεξοχήν– χώρο δίνει τη δυνατότητα και την ευελιξία μιας ευφάνταστης δημιουργικά παράστασης που απευθύνεται σε εφήβους, προσεγγίζοντας το ζήτημα των συναισθημάτων και πώς αναπτύσσονται στο παρόν και πώς θα εξελίσσονταν στο μέλλον.
Με σύνθημα το Love in the Future , τα τρία πρόσωπα «πάνε» σχολείο και ταξιδεύουν στον κόσμο των νεανικών συναισθημάτων.

Πηγή: dipethekozanis.gr
και
Πηγή: e-ptolemeos.gr

 

Το διαδραστικό βιβλίο εδώ.

Το κείμενο στον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ.

Η ενότητα στο Afterschoolbar εδώ.

 

Η ενότητα στον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ.

Η ενότητα στον Ελληνικό Πολιτιτσμό εδώ.

Η ενότητα στον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ.

Το διαδραστικό βιβλίο εδώ.

Η θεωρία για τις δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις στον Ελληνικό Πολιτισμό  εδώ.

2η ενότητα, Γλώσσα – Γλώσσες και Πολιτισμοί του Κόσμου. Εισαγωγικά κείμενα. Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου from Τσατσούρης Χρήστος, Γυμνάσιο Μαγούλας Δυτικής Αττικής

  1. Για ποιους λόγους η ελληνική γλώσσα θεωρείται ξεχωριστή και πολυτιμότερη απ’ όλες τις άλλες γλώσσες σύμφωνα με τους στίχους του τραγουδιού;
  2. Ποια ευχή και υπόσχεση δίνει ο Παντελής Θαλασσινός στο τραγούδι του;

Η ενότητα στον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ.

Το διαδραστικό βιβλίο εδώ.