header image

Η διερευνητική δραματοποίηση και το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο διδασκαλίας των Γλωσσικών μαθημάτων

Συγγραφέας: | 18 Νοεμβρίου 2014
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η διερευνητική δραματοποίηση και το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο διδασκαλίας των Γλωσσικών μαθημάτων |

«H ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ»

 

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

16:45-17:00: Έναρξη-Χαιρετισμοί, σύντομες εισηγήσεις από τους κα. Κοφίδου Αγγελική., Σύμβουλο Γαλλικής Γλώσσας, τον κο. Βοσκό Ε. Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικά Υπεύθυνο του Γυμνασίου Κάτω Μηλιάς, τον κο. Νικολαίδη Α. Σύμβουλο Φιλολόγων, την κ. Χασάπη Ε. Σύμβουλο Φιλολόγων .

17:40-19:15 Εργαστήριο: «Χρησιμοποιώντας τους θεατρικούς κώδικες στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας», Παπαδόπουλος Σίμος Λέκτορας Θεατρολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

19:15-19:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

19:30-21:15 Εργαστήριο: «Για μια διερευνητική εν θεάτρω γλωσσική διδασκαλία: Ο Μικρός Πρίγκιπας στο μεγάλο ταξίδι του», Παπαδόπουλος Σίμος Λέκτορας Θεατρολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

21:15-21:30 Συμπεράσματα. Βεβαιώσεις.

 

  •  Προτείνεται οι συμμετέχοντες να έχουν ελαφρύ ντύσιμο και βαμβακερές ή μάλλινες κάλτσες 

 

 

κάτω από: Γενικά

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Κατηγορίες