European Radio Logo

Οι μαθητές προβληματίζονται και εκφράζονται

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Πολιτιστικό Κέντρο της Ι. Μητρόπολης Χαλκίδος

Την Πέμπτη 15/2/2024 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου παρακολούθησαν σχολική ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου της Ιεράς Μητρόπολης Χαλκίδος με θέμα «Άνθρωπος- Εκπαίδευση- Περιβάλλον με τη ματιά των τριών Ιεραρχών»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μεταξύ άλλων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις εισηγήσεις του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Χαλκίδος κ. Χρυσόστομου, του Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αρχ.Ιωάννη Καραμούζη και του μαθηματικού- αστροφυσικού κ.Αντωνίου και να καταθέσουν τα ερωτήματά τους επί των εισηγήσεων.Επίσης, ξεναγήθηκαν στους επιμέρους χώρους του Πολιτιστικού Κέντρου, στη βιβλιοθήκη, στον ραδιοφωνικό σταθμό και στο μουσείο της Ιεράς Μητρόπολης.

20240215 122515

8ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Ρώμη της Ιταλίας (25 – 28 Νοεμβρίου 2023)

Το Γυμνάσιο Κανήθου συμμετείχε στο 8ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Ρώμη της Ιταλίας (25 – 28 Νοεμβρίου 2023)

Τα Ευρωπαϊκά Μαθητικά Συνέδρια οργανώνονται από καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και βασίζονται σε μία εκπαιδευτική ιδέα εξωστρέφειας και συνεργασίας. Στόχος είναι η επικοινωνία των μαθητών, η γνωριμία με πολιτιστικά κέντρα της Ευρώπης, η κατανόηση της κουλτούρας άλλων λαών, η απόκτηση μιας κοσμοπολίτικης αντίληψης. Το 8ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο διεξήχθη φέτος στη Ρώμη και στο Teatro Italia από τις 27 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2023 με θέμα: « ΑΘΗΝΑ-ΡΩΜΗ: Ένα μακραίωνο ταξίδι (509 π.Χ. έως σήμερα)

Ομάδα 18 μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Γυμνασίου συμμετείχε στο 8ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στη Ρώμη, 25/11- 28/11/2023. “Η γυναίκα στην αρχαία Αθήνα και Ρώμη ” ήταν το θέμα της  φετινής   μας παρουσίασης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της σχολικής μας μονάδας ενεργοποιήθηκαν και κατάφεραν να διαπραγματευτούν πρωτότυπα το θέμα της εργασίας τους με φαντασία και πνεύμα συνεργασίας και να αποσπάσουν θετικά σχόλια για το περιεχόμενο και για τον τρόπο παρουσίασής της.

Η θέση της γυναίκας τόσο στην αρχαία Αθήνα αλλά και την αρχαία Ρώμη, δύο πόλεις με απαράμιλλη ανάπτυξη, αποτέλεσε αντικείμενο διερεύνησης των μαθητών/-τριών μας και ταυτόχρονα μια ανοιχτή πρόσκληση σε έναν εικονικό περίπατο που συνδύασε τη δημιουργική γραφή με την ψηφιακή διαδραστική παρουσίαση.

Το πρόγραμμα της αποστολής του σχολείου μας  ολοκληρώθηκε με ένα πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων. Τα παιδιά,  συνοδευόμενα από επαγγελματία ξεναγό και τις υπεύθυνες καθηγήτριες, τις κ. Ρ. Δημητρίου και Μ. Σγουρίδη, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην ιστορική και χριστουγεννιάτικα στολισμένη πόλη της  Ρώμης και τα μνημεία της,  να περπατήσουν στην πανέμορφη Σιένα (μνημείο της UNESCO)  και το μεσαιωνικό χωριό Ορβιέτο, ώστε δια ζώσης να συνδέσουν τη θεωρία με την πράξη, αφήνοντας έντονο βιωματικό αποτύπωμα στην ομάδα του Συνεδρίου.

Και συνεχίζουμε!!!

IMG 6171 IMG 6161IMG 6090IMG 6083IMG 5951

IMG 6160

IMG 6035

IMG 6155

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Εισαγωγή στη Χρήση και Αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία των διαδραστικών οθονών Samsung WMB75

Στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου 2023 στο Γυμνάσιο Κανήθου υλοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση  διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών με θέμα: Εισαγωγή στη Χρήση και Αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία των διαδραστικών οθονών Samsung WMB75. Την επιμόρφωση υλοποίησε ο κ. Οικονομάκος Ηλίας, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ86 του σχολείου. Συμμετείχε το σύνολο των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας ως εξής: α) την Τρίτη 12/9/2023 (2 ώρες) οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ78 και β) την Τετάρτη 13/9/2023 (2 ώρες) οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ81, ΠΕ86.

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

 Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Καινοτομία στην Εκπαίδευση – Μέρος I: Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) – Artificial Intelligence (AI)”

Την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024 στο Γυμνάσιο Κανήθου υλοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση  διάρκειας δύο (2) ωρών ωρών με θέμα:  Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Καινοτομία στην Εκπαίδευση – Μέρος I: Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) – Artificial Intelligence (AI)” αναφορικά με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος επιμόρφωσης και κατάρτισης “Future classroom design in the 21st century”, του εγκεκριμένου Εκπαιδευτικού Οργανισμού Kállósemjéni Diákokért és Ifjakért Egyesület στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ 2023-1-EL01-KA122-SCH-137066.

Την επιμόρφωση υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Οικονομάκος Ηλίας, κλ. ΠΕ86 και κ. Παππά Κορίνα, κλ. ΠΕ06. Συμμετείχε το σύνολο των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Ίδρυμα Ευγενίδου

Την Παρασκευή 2/2/2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Ευγενίδου στην Αθήνα για την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος διάρκειας 60 λεπτών “Η χημεία στην καθημερινότητα και στο περιβάλλον” στο Κέντρο Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ιδρύματος.

Στην επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες από:

  • το τμήμα Β5

  • το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων και etwinning “Smart Life”

  • το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων “Ελληνικοί Παραδοσιακοί χοροί-Μουσικοχορευτικό Εργαστήρι”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαδραστικά πειράματα σχετικά με θέματα που άπτονται της επιστήμης της Χημείας και τις εφαρμογές της, όπως φυσικά και χημικά φαινόμενα, χημικές αντιδράσεις, οξέα και βάσεις, καύσεις, ο ρόλος του οξυγόνου, η Χημεία στην καθημερινότητά μας, χημικές ανακαλύψεις και τεχνολογία.

Επίσης μαθητές και μαθήτριες που ασχολούνται με project ρομποτικής είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έκτακτη άτυπη παρουσίαση του project Self-Driving Cars & ΑΙ που αφορά στην σύνθεση, την ολοκλήρωση και τον προγραμματισμό ενός self-driving οχήματος με δυνατότητες αυτόνομης κίνησης, αποφυγής εμποδίων, εξερεύνησης χώρου, με χρήση αισθητήρων, αλγορίθμων και εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.

Δειγματική διδασκαλία

Στο σχολείο μας, στα πλαίσια της υλοποίησης δράσεων εσωτερικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία από τον καθηγητή Γιάννη Δημουλά ( ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών) με τίτλο: “Προοπτικό σχέδιο με 2 σημεία φυγής”.

Στόχοι της δράσης:

  • Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο προβάλλονται στο οπτικό σύστημα τα αντικείμενα και ο χώρος.
  • Εξοικείωση με το γραμμικό σχέδιο και την γεωμετρική προοπτική.

 

20230406 110909  20230406 111543  20230406 111020 20230406 110859   20230406 104608 20240123 165000

ΚΣΕ – Γυμνάσιο Κανήθου – 5863

Δυο (2) προγράμματα επιμόρφωσης εξ’ αποστάσεως Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου Τ.Π.Ε.:

  1. Συστάδα Β1.1 – Φιλολογικά – (Φιλόλογοι, Θεολόγοι) – έναρξη Τετάρτη 3/4/20224 – 18:00
  2. Συστάδα Β1.10 – Εκπαιδευτικοί Μηχανικοί – (Κλάδοι Μηχανικών και εν γένει Τεχνολογικοί κλάδοι/ειδικότητες της τεχνικής εκπαίδευσης) – έναρξη Τρίτη 2/4/2024 – 18:00

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από τη Δευτέρα 29/01/2024 29 Ιανουαρίου έως Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024 να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. με έναρξη στις αρχές Απριλίου 2024.

Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής και η ενημέρωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν για την περιοχή τους γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-pimorfosi.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών εισόδου που τους είχαν αποδοθεί στο πλαίσιο παλαιότερης επικοινωνίας για υποβολή αίτησης σε σχετικές δράσεις επιμόρφωσης ή πιστοποίησης (πχ. Α’ επίπεδο ΤΠΕ). Ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν κωδικούς εισόδου (πχ. εκπαιδευτικοί κλάδου Πληροφορικής, εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων που δεν έχουν διεξέλθει τη διαδικασία πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ, ωστόσο έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν την περίοδο επιμόρφωσης) ή που δεν θυμούνται τους κωδικούς τους, καλούνται να ακολουθήσουν άμεσα την αντίστοιχη διαδικασία που περιγράφεται στον σχετικό Οδηγό Απόκτησης ή Ανάκτησης Κωδικών, ΕΔΩ, προκειμένου να έχουν έγκαιρα στη διάθεσή τους τον κωδικό πρόσβασης που είναι απαραίτητος για την υποβολή της αίτησής τους.

Περισσότερα…

Μια βραδιά γεμάτη ποίηση και μουσική…

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης (που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου) προετοιμάζουμε μουσικο-ποιητική βραδιά.
Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 – 19:00
Θέατρο Παπαδημητρίου – Χαλκίδα
Περισσότερες λεπτομέρειες στις επόμενες ημέρες.
Διοργάνωση:
– Γυμνάσιο Κανήθου
– Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Κανήθου
– Μουσικά Σύνολα της ΦΟΔΧ – Διευθύνει: ο Πέτρος Πρόκος

Απουσίες μαθητών/τριών λόγω covid-19 και μέτρα προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Τα Erasmus νέα μας!

Την εβδομάδα από 11-15/12/2023 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων της σχολικής μονάδας συμμετείχαν στην πρώτη κινητικότητα εκπαίδευσης και κατάρτισης του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 SCH, με τίτλο “Everything starts with a desire” και κωδικό 2023-1-EL01-KA 122-SCH-000137066, στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας.

Την επιμόρφωση εκπαίδευσης και κατάρτισης παρείχε ο εγκεκριμένος εκπαιδευτικός οργανισμός Kállósemjéni Diákokért és Ifjakért Egyesület (KDIE), ήταν διάρκειας 35 ωρών και είχε ως θέμα “Future classroom design in the 21st century”.

Στόχοι της επιμόρφωσης και κατάρτισης ήταν:

– η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες, καινοτόμα εποπτικά μέσα και σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και εργαλεία, 

– η επικαιροποίηση υφιστάμενων μεθόδων διδασκαλίας και 

– η απόκτηση καινοτόμων ψηφιακών και παιδαγωγικών δεξιοτήτων

– η υιοθέτηση καλών πρακτικών. 

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης οι συμμετέχοντες/-ουσες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν, μέσα από ατομικές και συνεργατικές δραστηριότητες, μια πληθώρα καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων, βασισμένων στις μεθοδολογικές προσεγγίσεις του 21ου αιώνα.

Η επιμόρφωση είχε τους ακόλουθους βασικούς πυλώνες:

Α. Θεωρητικό Υπόβαθρο:

  • Δεξιότητες του 21ου αιώνα.
  • Ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών του 21ου αιώνα.
  • Ανάπτυξη κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
  • Συνεργασία και κοινωνικές δεξιότητες.
  • Γρήγορη ευφυΐα και προσαρμογή, επιχειρηματικότητα και πρωτοβουλία.
  • Δεξιότητες ανάγνωσης και επικοινωνίας κατά τη διαδικασία της μάθησης και της διδασκαλίας.
  • Ψηφιοποίηση, ψηφιακή μάθηση, περιεχόμενο διδασκαλίας.
  • Αναλυτικές και αλγοριθμικές δεξιότητες.
  • Πρότυπα εκπαιδευτικής τεχνολογίας για εκπαιδευτικούς.
  • Ο ρόλος των νέων εκπαιδευτικών (καθοδήγηση, διευκόλυνση της διαδικασίας μάθησης, διδασκαλίας).
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων και δραστηριοτήτων αξιολόγησης κατάλληλων για την ψηφιακή εποχή.
  • VR, AR στην εκπαίδευση.
  • Διεπιστημονικότητα στην εκπαίδευση.
  • Ψηφιακές τάξεις, Ψηφιακή αξιολόγηση, παιχνιδοποίηση.
  • Εξατομικευμένη εκπαίδευση και ειδικές ανάγκες.
  • Διασφάλιση της συμμετοχής του μαθητή στην τάξη.
  • Κίνητρα και γνώση στην ψηφιακή εποχή, ένταξη στην ψηφιακή τάξη

Β. Πρακτική Άσκηση – Βιωματικές Δραστηριότητες.

Σχεδιασμός μοντέλων τάξεων και δραστηριοτήτων με τη χρήση πληθώρας ψηφιακών εργαλείων και περιβαλλόντων καθώς και επισκόπηση και αξιολόγηση των δυνατών και αδύνατων σημείων των σχεδιασμένων μοντέλων. Τα ψηφιακά εργαλεία και περιβάλλοντα που χρησιμοποιήθηκαν άπτονται καινοτόμων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως: AI (Artificial Intelligence), Robotics, Drones, AR (Augmented Reality), VR (Virtual Reality), Gamification and application of AR.

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση