Εκδρομή στην Αθήνα

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2013, διοργανώθηκε από την διεύθυνση του σχολείου μας τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Το πρωινό της Πέμπτης, 16 από τους 22 μαθητές της Γ τάξης του Γυμνασίου Γόννων και δύο καθηγητές ως συνοδοί, η χημικός κα Μπέλτσιου Μαρία και ο καθηγητής των Γαλλικών κ Δημάκης Δημήτριος, αποβιβαστήκαμε στο λεωφορείο με προορισμό την πρωτεύουσα της χώρας μας.

Μετά από μια αρκετά κουραστική διαδρομή, φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας! Μετά την άφιξή μας στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ για ξεκούραση, ξεκινήσαμε για την προγραμματισμένη επίσκεψή μας στην Βουλή των Ελλήνων. Εκεί, αρχικά ενημερωθήκαμε με ένα σχετικό βίντεο για την ιστορία του κτηρίου και έπειτα επισκεφθήκαμε την αίθουσα των συνεδριάσεων. Για κακή μας τύχη, δεν προλάβαμε να παρακολουθήσουμε κάποια συνεδρίαση, καθίσαμε όμως στα έδρανα και θαυμάσαμε το αριστοκρατικό πνεύμα της αίθουσας και την εξαιρετική κατά την γνώμη μας διαρρύθμιση της. Ακόμη, παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση των ξεναγών και μάθαμε ποικίλο πλήθος πληροφοριών σχετικά με την ταξινόμηση των κομμάτων στο χώρο. Τέλος, επισκεφθήκαμε την αίθουσα του Ελευθερίου Βενιζέλου και γνωρίσαμε από κοντά κάποια από τα προσωπικά του αντικείμενα καθώς και του Χαρίλαου Τρικούπη, αφού εκθέτονταν στην αίθουσα.

Η επόμενη επίσκεψη, ήταν στο μουσείο Μπενάκη. Εκεί θαυμάσαμε τα εκθέματά του καθώς όλα ξεχώριζαν. Έπειτα, παρακολουθήσαμε την αλλαγή σκοπιάς των τσολιάδων κάτω από την Βουλή. Επίσης, βγάλαμε φωτογραφίες με τους τσολιάδες και ενημερωθήκαμε από προηγούμενους σχετικά με το έργο τους. Συνεχίσαμε με την θεατρική παράσταση ¨Ο φιλάργυρος¨ του Μολιέρου, στο Εθνικό Θέατρο.

Την επομένη, Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, ξυπνήσαμε και μετά από ένα πλούσιο πρωινό ξεκινήσαμε για τον ιερό βράχο της Ακροπόλεως. Αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο, ήταν η μοναδική διαρρύθμιση του και το δέος που μας προκαλούσε. Καταλήξαμε στο καινούριο μουσείο της Ακροπόλεως όπου «γνωριστήκαμε» καλύτερα με το αρχαίο μνημείο.

Σειρά είχε η «Φυσική Επιλογή».  Μαζί με τους καθηγητές, επισκεφτήκαμε τον χώρο του Πλανηταρίου, με σκοπό να παρακολουθήσουμε την Δαρβινική Θεωρία.

Την τελευταία ημέρα της εκδρομής μας, Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, επιλέξαμε να αφιερώσουμε σε ένα πολύ δημοφιλές και πετυχημένο κατά την γνώμη μας μέρος. Μαζί με τις αποσκευές μας, ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο που μας φιλοξενούσε για το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Εκεί, συναντήσαμε πολλά παράξενα είδη ζώων καθώς και γνώριμα σε εμάς, όμως μοναδικά ξεχωριστά! Λεοπαρδάλεις, αρκούδες, κροκόδειλοι, φλαμίνγκο, λιοντάρια, τίγρεις και κάθε λογής ζώο μας περιέβαλλε! Ήταν για εμάς μια ιδιαίτερη εμπειρία, που μας έμεινε σίγουρα αξέχαστη! Από εκεί, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής και έτσι νωρίς το βράδυ, φτάσαμε πίσω στον τόπο μας.