ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

*********************************************************************************************

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

*********************************************************************************************

Πρoστατευμένο: “Ένταξή ΤΠΕ και καινοτομιών στο διδακτικό έργο”

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Δρομολόγιο Άγιος Σπυρίδωνας – Φιλοθέη

note1

Οι μαθητές του Αγίου Σπυρίδωνα τη Δευτέρα 3-6-2024 θα πρέπει να βρίσκονται στις στάσεις το αργότερο μέχρι τις 7:10 επειδή  το ίδιο λεωφορείο εξυπηρετεί και μαθητές που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Γυμνάσιο Φιλοθέης

Πρώτο βραβείο στον 8o διεθνή μαθητικό Διαγωνισμό: Ελληνισμός της Ανατολής: Πόντος, Μικρασία, Θράκη…

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε το πρώτο βραβείο για το σχολείο μας στον 8o διεθνή μαθητικό Διαγωνισμό: Ελληνισμός της Ανατολής: Πόντος, Μικρασία, Θράκη… με το έργο  “Το ταξίδι”.

Η διάκριση τους σχολείου μας βρίσκεται στην σελίδα 7 του εγγράφου:



Λήψη αρχείου

Η συμμετοχή μας είναι μια καλλιτεχνική δημιουργία ομάδας μαθητών μας, με την καθοδήγηση της  κ. Ασλανίδου, η οποία περιλαμβάνει κείμενα, εικαστικές δημιουργίες, μουσική τα οποία παντρεύονται με τη βοήθεια της πληροφορικής και δημιουργούν ένα εικαστικό έργο (βίντεο) το οποία μαρτυρά την καταστροφή της Σμύρνης, τον διωγμό των κατοίκων της και την μετάβαση σε μια νέα ζωή με τις δυσκολίες που σημαίνει αυτό.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στους υπεύθυνους καθηγητές για την διεθνή αυτή διάκρισή τους και για την αναγνώριση της εργασίας τους από τους υπεύθυνους της επιτροπής αξιολόγησης του διαγωνισμού.

Στους συμμετέχοντες μαθητές θα δοθεί έπαινος.

3η Άσκηση ετοιμότητας σεισμού

Σήμερα, 23-05-2024 ημέρα Πέμπτη, το σχολείο μας πραγματοποίησε την 3η άσκηση ετοιμότητας για την αντιμετώπιση σεισμών. Η άσκηση ξεκίνησε στις 09:28 το πρωί και ήταν επιτυχημένη, καθώς μαθητές και εκπαιδευτικοί ενήργησαν σύμφωνα με Σχέδιο Ετοιμότητας Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών του σχολείου μας.

Συγκεκριμένα οι μαθητές με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών:

-Προφυλάχτηκαν κάτω από τα θρανία.

-Εκκένωσαν το κτήριο σύντομα και με ασφάλεια.

-Συγκεντρώθηκαν στον προαύλιο χώρο, ο οποίος είχε οριστεί ως χώρος καταφυγής, όπου έγινε και η καταμέτρηση.

Αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας

note1Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες με την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού από το σχολικό έτος 2023-24 και εφεξής το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής υλοποιεί δράσεις και προγράμματα για την αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και στα Εργαστηριακά Κέντρα.

Σκοπός των δράσεων και των προγραμμάτων αυτών είναι η προστασία των μαθητών/τριών από κάθε μορφή βίας, η πρόληψη και η αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού στις σχολικές μονάδες, καθώς και η δημιουργία ασφαλούς ενταξιακού σχολικού περιβάλλοντος ικανού να προάγει την αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη , την ευημερία και την πρόοδο των μαθητών μαθητών/τριών.

Το σχολείο μας έχει υλοποιήσει αντίστοιχες δράσεις κατά το τρέχον σχολικό έτος όπως πχ την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024, Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της βίας όπου πραγματοποιήθηκε δράση –  εικαστικό εργαστήριο με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού. Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Και την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024 όπου έγινε  ενημέρωση από αρμόδιους φορείς για την αντιμετώπιση φαινομένων του εκφοβισμού ή bullying και Cyberbulling, για  τους  λόγους που οδηγούν σε τέτοια φαινόμενα εντός και εκτός του σχολείου και τους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων. Για περισσότερα πατήστε εδώ.

Το σχολείο μας συνεχίζει να εργάζεται και να συνεργάζεται με τους αρμόδιους φορείς και παραμένει ανοιχτό στους Γονείς και Κηδεμόνες για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων και για τη δημιουργία ενός αρμονικού σχολικού περιβάλλοντος για τους μαθητές.

Ενδοσχολική επιμόρφωση σε συνεργασία με το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Άρτας

Το Γυμνάσιο Φιλοθέης Άρτας συνδιοργάνωσε με το  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Άρτας ενδοσχολική επιμορφωτική δράση με θέμα: Τρόποι εντοπισμού μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να τους παρέχεται η κατάλληλη εκπαιδευτική παρέμβαση, Συνεργασία με γονείς και κηδεμόνες. Η επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε Παρασκευή 16-02-2024 στο σχολείο μας με εισηγήτριες την κ. Κατσινέλη Ευανθία Δασκάλα ΠΕ70 ΕΑΕ και την Παπασπύρου Αικατερίνη Δασκάλα ΠΕ70 ΕΑΕ.

kedasi1

Οι εκπαιδευτικοί μας είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τις επιμορφώτριες και να αναπτύξουν εποικοδομητικό διάλογο για σχολικά θέματα.

kedasi4

Η κ. Παπασπύρου και η κ. Κατσινέλη μας έλυσαν πλήθος αποριών και μας παρουσίασαν χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με τον ορισμό των «Μαθησιακών δυσκολιών», παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών και τρόπους αντιμετώπισής.

kedasi2

Τις ευχαριστούμε για την όμορφη επιμορφωτική δράση. Επίσης ευχαριστούμε το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Άρτας για την συνδιοργάνωση της επιμορφωτικής δράσης και για την συνεργασία.

Έκθεση ζωγραφικής

Η ομάδα εικαστικών του σχολείου μας παρουσιάζει μια έκθεση ζωγραφικής με επιλεγμένα έργα από την φετινή χρονιά.



Λήψη αρχείου

Ενδοσχολική επιμόρφωση σε συνεργασία με την Επιστημονικής Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.): Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers

Το σχολείο μας σε συνέχεια της συνεργασία του με  την Επιστημονικής Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) στα πλαίσια του προγράμματος ενδοσχολικής επιμόρφωσης για το τρέχον σχολικό έτος, διοργάνωσε νέο σεμινάριο τον Φεβρουάριο του 2024 με θέμα «Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers» και υλικό εγκεκριμένο από το ΙΕΠ.

Στο πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 15 eepekωρών, που ξεκίνησε στις 5 Φεβρουαρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στις 18 Φεβρουαρίου του 2024, συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Φιλοθέης.

 

Το σχολείο μας αυτή τη φορά επέλεξε το πρόγραμμα «Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers».

Dreambrakers Dreammakers

Το Εκπαιδευτικό αυτό Πρόγραμμα βοηθά τους έφηβους μαθητές (11-15 ετών) να αναπτύξουν υγιείς στόχους και όνειρα για τη ζωή, και παράλληλα τους ενθαρρύνει να υιοθετήσουν συμπεριφορές που θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους («ονειρόπλαστες»), αλλά και να αποφύγουν στάσεις και επιλογές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο στην πραγματοποίηση των ονείρων τους («ονειροθραύστες»).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διαδραστικό με ποικίλη θεματολογία (Ελευθερία και Υπευθυνότητα Συνήθειες που περιορίζουν- Συνήθειες που ενδυναμώνουν, Η δύναμη του “όχι”, “Ονειροθραύστες”: Ψυχοδραστικές ουσίες, Αλκοόλ και καταχρήσεις κ.ά.) που προάγει την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, καθώς περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, παιχνιδιών και δραστηριοτήτων μάθησης στη βάση των σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων (βιωματική, διερευνητική, ομαδοσυνεργατική κ.ά.).

Καινοτομία του Προγράμματος είναι η δημιουργία και διατήρηση μιας Κοινότητας Μάθησης και Πρακτικής που μπορεί να προσφέρει στους εμπλεκόμενους (μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικούς της σχολικής κοινότητας, μέλη του οικογενειακού περιβάλλοντος αλλά και ειδικούς ψυχοκοινωνικούς επιστήμονες) τη δυνατότητα να προβληματιστούν, να εξετάσουν τις προεκτάσεις του θέματος που μελετούν, και να ανταλλάξουν απόψεις.

Ο εκπαιδευτικός καθίσταται συνοδοιπόρος των μαθητών, οι οποίοι λαμβάνουν ενεργό ρόλο ενώ γίνονται πολλαπλασιαστές της δικής τους εμπειρίας και γνώσης, την οποία, σε αρκετές περιπτώσεις, φροντίζουν να μεταδώσουν και στα άλλα μέλη του σχολείου, της οικογένειας και της τοπικής κοινωνίας.

Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί με τα απαραίτητα εργαλεία-θεωρητικά και πρακτικά- που το υλικό προτείνει, επικουρικά στην πρότερη εμπειρία και γνώση τους, μπορούν να οργανώνουν την παρέμβασή τους δυναμικά, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της ομάδα τους. Έτσι, μπορούν να αξιοποιήσουν το υλικό του Προγράμματος είτε εξ ολοκλήρου είτε ανά θεματική ενότητα.

Ευχαριστούμε την (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) για την αγαστή συνεργασία και την υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Δημιουργία “Μουσείου Τεχνολογίας και Πληροφορικής”

Ο ρόλος του μουσείου είναι η συλλογή, η συντήρηση, η μελέτη και η έκθεση υλικών μαρτυριών. Πέρα από όλα αυτά, ο ευρύς κοινωνικός ρόλος του μουσείου έχει να κάνει με επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς. Τα σύγχρονα μουσεία αποτελούν χώρους συνάντησης, διαλόγου και επικοινωνίας διαφόρων και διαφορετικών κοινωνιών και πολιτισμικών κόσμων, γι’ αυτό η φυσιογνωμία τους διαμορφώνεται πάντοτε ανάλογα με την επικοινωνιακή πολιτική που ασκούν.

Το μουσείο μας δημιουργήθηκε από μικτή ομάδα μαθητών του σχολείου μας από όλες τις τάξεις στο πλαίσιο Πολιτιστικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων και επιχειρεί να γεφυρώσει το παρελθόν, με το παρόν και το μέλλον υπό το πρίσμα της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής. Παράλληλα παλαιό υλικό του σχολείου μας αναγεννάτε και διηγείται την ιστορία του.

54n

55n

Στο παρακάτω έγγραφο παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας του μουσείο.



Λήψη αρχείου

Στη συνέχεια δημοσιεύεται βίντεο από το μουσείο.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:

Μπόσμος Φώτιος ΠΕ86, Δήμου Κωνσταντίνα ΠΕ02, Γκεζέρη Μαρία ΕΒΠ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων