ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΒΑΡΙΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΔΑΣ Ν. ΗΛΕΙΑΣ

Το σχολείο μας συμμετέχει στο «19 Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους»

camera_zizanioΝεότερα σε λίγο……

Διάκριση μαθητή

Ο μαθητής του σχολείου μας Σεϊντής Ιωάννης του Αλεξίου της Α΄τάξης, διακρίθηκε και θα βραβευθεί για τη συμμετοχή του στον 1ο Διαγωνισμό μαθηματικών σε τοπικό επίπεδο¨Δημήτρης Ζούνης¨,που πραγματοποιήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 2016 παράλληλα με το διαγωνισμό της Ε.Μ.Ε. «Θαλής».  Θερμά Συγχαρητήρια!

Συμμετοχή μαθητών σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό

Το Γυμνάσιο Χαβαρίου συμμετέχει στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σκακιστικού σκίτσου με τέσσερες συνολικά μαθητές/τριες. Ιδού η απαντητική επιστολή προς το σχολείο μας:

Η Οργανωτική Επιτροπή του 4ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Σκακιστικού Σκίτσου, σας ευχαριστεί ιδιαίτερα για την σημαντική συνεργασία. Με την κίνησή σας αυτή, αποδείξατε έμπρακτα την ευαισθησία που τρέφετε σε θέματα Πολιτισμού και Ειρήνης. Οι συμμετοχές για εφέτος (2016) έχουν φθάσει τις 902 και έχουν αρχειοθετηθεί και κατηγορηοποιηθεί. Για άλλη μια φορά σας είμαστε ευγνώμονες, ελπίζουμε και σε μελλοντική συμμετοχής σας και θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα σε περίπτωση διάκρισης της δημιουργίας σας. Η Οργανωτική Επιτροπή και η Επιτροπή Κρίσης των σχετικών έργων, αναμένεται να ολοκληρώσει το έργο της μέσα στις επόμενες ημέρες.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση χαιρετούμε,
για τον Σκακιστικό Επιμορφωτικό Όμιλο Καλαβρύτων Επαρχίας, ο Πρόεδρος. 
Δρ Ν. Χ. Ραζής Γενικός Ιατρός Διευθυντής Ε.Σ.Υ.
Μπράβο παιδιά! Έτσι να εκμεταλλεύεστε πάντα ευκαιρίες που σας δίνονται και να ανοίγετε τους ορίζοντές σας μέσα από πολυποίκιλα βιώματα.

«Του γιοφυριού της Άρτας» δημοτικό τραγούδι – παραλογή

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στη Γ΄τάξη, οι μαθητές συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την παρακάτω παραλλαγή με τη βοήθεια της φιλολόγου της τάξης.

Ερώτηση: Να αλλάξετε το τέλος της παραλογής αρχίζοντας από όποιο σημείο του τραγουδιού θέλετε, σε 15/σύλλαβο και χωρίς ομοιοκαταληξία.

 Παραλλαγή

Ήρθε η νύχτα κι έπεσε η λυγερή για ύπνο

Ποτέ δεν φανταζότανε να” ρθούν τα πάνω κάτω

Μέσα στον ύπνο το βαθύ σημάδι της εστάλη

Βλέπει το αδερφάκι της να πέφτει στο ποτάμι.

Όνειρο ήταν τρομερό κι η λυγερή εσηκώθη

Αχ, Παναγιά μου! Δέσποινα, φωνάζει αγριεμένη

Βροντά την πόρτα πίσω της και χύνεται στο δρόμο

«Πού πας καλή μου πάρωρα; ο αλέκτωρ πριν λαλήσει;

Ρώτησε ο Πρωτομάστορας που πάντα τη προσέχει

«Τρέχω αμέσως, μάστορα, στης Άρτας το γιοφύρι

δε θα αφήσω να χαθεί ο μόνος αδερφός μου

Γοργά- γοργά εβάδιζε τη μοίρα να προλάβει

Φτάνει και βλέπει η δύστυχη της τύχης τα γραμμένα

γιοφύρι και τον αδερφό να σβήνουνε αντάμα

Πέφτει χωρίς να το σκεφτεί, τρελή από τον πόνο,

μες στο ποτάμι ζωντανή, να βρει τον αδερφό της

Ξοπίσω ο Πρωτομάστορας τρόμου φωνή θα βγάλει

Η μέρα εσκοτείνιασε, ο ουρανός αστράφτει

Και δύο πουλιά φτερούγισαν απ” τα συντρίμια μέσα

Η λυγερή κι ο αδερφός γινήκαν περιστέρια

Σ” όλο τον κόσμο για να πουν τ” αδέρφια δε χωρίζουν

Μα μια θυσία ήθελε το κτίσμα να στεριώσει

Τα μάγια δε λυθήκανε, το βράδυ γκρεμιζόταν

Να μη λυπάστε, φίλοι μου, για τη διπλή θυσία

Τη λύση την εδώσανε τα αγαπημένα αδέρφια

Ολημερίς ελεύθερα περνούσαν οι διαβάτες

Ολονυχτίς τους έσωζαν τ” αδέρφια-περιστέρια

Και πια κανείς δεν πνίγηκε στης Άρτας το ποτάμι

Μόνο ο Πρωτομάστορας πνίγεται μες στον πόνο

Πουλί κι αν ειν” η αγάπη του, ποτέ δε θα πετάξει

Απ” την καρδιά του μακριά, ώσπου ν” ανταμωθούνε

Ομάδα μαθητών Γ” Τάξης Γυμνασίου Χαβαρίου 2016-΄17

Γκρίλλα Κωνσταντίνα

Γκρίλλα Χαρά

Κυβερνήτης Βασίλης

Παπαγεωργίου Γιώργος

Λιγγόπουλος Παναγιώτης

«Η Γλώσσα μας είναι παντού»

 

 

Διαφάνεια1

 

Διαφάνεια2

 

Διαφάνεια3

Μετά την κινητικότητα της ομάδας των εκπαιδευτικών του σχολείου στην Ισπανία, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν για μια ακόμα φορά μέσα από το φωτογραφικό υλικό από την πόλη της Μάλαγα, την παρουσία ελληνικής προέλευσης λέξεων σε πολλές γωνιές της ισπανικής πόλης, ως χειροπιαστή απόδειξη της μέγιστης συμβολής της ελληνικής γλώσσας με τη μορφή γλωσσικών δανείων, στην ισπανική γλώσσα και πολιτισμό.

«Το δικό μας αφιέρωμα στην 17η Νοεμβρίου 1973″

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η χορωδία

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στο καφενείο «Η Ωραία Ελλάς»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ο Γιώργος Κορδονούρης & η Χαρά Γκρίλλα με τον εκπ/κό κ. Γιαννόπουλο Γ. συνοδεύουν τη χορωδία

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Άξιοι Εισί»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αρμονία ήχων

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το κοινό μας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Εμένα τι με νοιάζει;»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Εμένα με νοιάζει!»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Θα την αλλάξουμε τη ζωή!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ο εκπ/κός διαβάζει απόσπασμα από το μήνυμα του πολυτεχνείου για τους νέους, του αείμνηστου ακαδημαϊκού Δ. Μαρωνίτη

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Οι μουσικοί …και η μουσική

  • Αναζητώντας τις αιτίες: Σύντομο χρονικό – προβολή βίντεο: Από τον εμφύλιο στη χούντα
  • «Λευτεριάς λίπασμα»: Η Λαμπρινή Αρβανίτη και η Βασιλική Λυμπέρη απαγγέλουν Γ. Σεφέρη – Οι γάτες του Αϊ Νικόλα (διασκευή)

  • Χορωδία: 12 παιδιά(Μάνος Λοΐζος, Δημήτρης Χριστοδούλου)


  • «Στο καφενείο «Η ωραία Ελλάς»» Οι Κώστας Παναγιωτόπουλος, Ανδριάνα Ράλλη, Βασίλης Γκρίλλας, Δημήτρης Μπεκίρι, Δημήτρης Κοκκώνης, Ντίνος Φουντάς, Χρήστος Γκρίλλας, Γιάννης Σεϊντής μας μεταφέρουν στο κλίμα της εποχής.


  • Χορωδία: Ο Λεβέντης (Μίκης Θεοδωράκης, Νότης Περγιάλης)


  • Remember, remember the 17th of November: Η Γ. Πετροπούλου απαγγέλλει Μ. Κατσαρό – Αντισταθείτε (διασκευή)


  • Χορωδία: Λίγο ακόμα (Μίκης Θεοδωράκης, Γ. Σεφέρης)


  • «Άξιοι εισί»: Η Αναστασία Κότσιφα και η Νάντια Ζωγοπούλου απαγγέλλουν Οδυσσέα Ελύτη – Η μεγάλη έξοδος (διασκευή)


  • Χορωδία: Ένα το χελιδόνι (Μίκης Θεοδωράκης, Οδυσσέας Ελύτης)


  • «Εμένα τι με νοιάζει;» Στην οικία του έντιμου ανθρώπου κ. Βαγγέλη, Ο Φάνης Δαλαβούρας και η Μαριάννα Παρασκευοπούλου. «Τα παιδιά που είναι;»

  • «Εμένα με νοιάζει!» Στην οικία του έντιμου ανθρώπου κ. Βαγγέλη. Αθανασία Πετροπούλου και Νίκος Μαρίτσας:
  • “Τα παιδιά μεγάλωσαν μέσα σε μια νύχτα» Μας προλογίζουν η Άννα Τζαβάρα και η Φένια Δέρβου.
  • «Θα την αλλάξουμε τη ζωή!» Η Ηλιάνα Μπερούκα απαγγέλλει Κατερίνα Γώγου συνομιλώντας με τη Μαρία ( ή Εμινέ, ή Χαμπικά, ή…)

  • ΧορωδίαΓυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον (Διονύσης Τσακνής) 


Χορωδία: Χαρά Γκρίλλα, Γιώργος Κορδονούρης, Αριστέα Παναγοπούλου, Γεωργία Πετροπούλου, Ραφαέλα Μιχαλάρου, Μαντώ Γεωργακοπούλου, Θανάσης Μπερούκας, Άννα Τζαβάρα, Φένια Δέρβου, Ανδριάνα Ράλλη, Αθανασία Κότσιφα, Γιάννης Γιαννόπουλος                                           Υπεύθυνος καθηγητής: Ανδρέας Αποστολόπουλος

«Νέοι τρόποι διδασκαλίας…ευκολότερη πρόσβαση στη γνώση»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η χρήση σύγχρονων μικροσκοπίων

                                                                                                                                                      βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν

                                                                                                                                                       βασικές έννοιες της Βιολογίας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Παρατηρώ και Μαθαίνω» Εργασία σε ομάδες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Βιωματική προσέγγιση”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η χρήση μικροσκοπίου κινητοποιεί τους

μαθητές και έλκει το ενδιαφέρον τους

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Οι μαθητές αισθάνονται ολοκληρωμένοι επιστήμονες!»

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Πολύτιμη η αρωγή και η καθοδήγηση από τον καθηγητή Φυσικών Επιστημών

Ύστερα από την αναβάθμιση του εξοπλισμού του εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, χάρις στη δωρεά στο σχολείο μας το προηγούμενο σχολικό έτος, σύγχρονων εκπαιδευτικών μικροσκοπίων από τον Χαβαραίο καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Ευάγγελο Μαραζιώτη και τους αείμνηστους Σταύρο Νικολάου Πετρόπουλο, Χαβαραίο δάσκαλο και τη σύζυγό του Μαρία για την εν ζωή προσφορά τους, οι μαθητές του σχολείου μπορούν να παρατηρούν και να κατανοούν άριστα βασικές έννοιες της σύγχρονης Βιολογίας, ώστε να πετυχαίνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Παρά ταύτα, η ακάματη και εστιασμένη προσπάθεια στην οργάνωση και διαχείριση της διδακτέας ύλης από τον καθηγητή Φυσικών Επιστημών κ. Αποστολόπουλο Ανδρέα, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο αυτής της διαδικασίας με βασικό στόχο τα άριστα μαθησιακά οφέλη των μαθητών. Μπράβο σας και καλή συνέχεια!

«Erasmus+ Κινητικότητα εκπαιδευτικών στην Ισπανία:η εμπειρία μας»

6945

6947

6952

7740

7111

7461

 

Στοιχεία της Δραστηριότητας της κινητικότητας

 Τίτλος Προγράμματος:«Broadening Our School Horizons: Focus on Teachers” Competences and Professionalism»

Διάρκεια Προγράμματος: 1 έτος

Έναρξη Προγράμματος: 01 Οκτωβρίου 2016

Προβλεπόμενος αριθμός επισκέψεων: 2

Αριθμός Επίσκεψης που πραγματοποιήθηκε:1

Τίτλος Κινητικότητας: 7ήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη  και επιμορφωτικό σεμινάριο

Φορέας Επιμόρφωσης: English Matters, S.L

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

Ανδρεανίδης Αντώνιος (ΠΕ06)

Καστανάς Νικόλαος (ΠΕ11)

Μπιλίρη Παναγιώτα (ΠΕ02)

Τοποθεσία όπου πραγματοποιήθηκε η κινητικότητα(πόλη/χώρα): Μάλαγα, Ισπανία

Ημερομηνία επίσκεψης: από 23 Οκτωβρίου έως και 29 Οκτωβρίου 2016

Γλώσσα εργασίας: Αγγλικά

Προετοιμασία της επίσκεψης

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο που είχε αποσταλεί από το φορέα υποδοχής ηλεκτρονικά και αφορούσε κυρίως το επαγγελματικό προφίλ των συμμετεχόντων, τους επιμέρους στόχους και προσδοκίες τους από το επιμορφωτικό σεμινάριο. Δημιουργία video στην Αγγλική γλώσσα για το σχολείο μας, με πληροφορίες για την ιστορία του, την υποδομή, το έμψυχο δυναμικό, το πρόγραμμα σπουδών και τις δράσεις του σχολείου γενικότερα που προβλήθηκε στο σεμινάριο στο φορέα υποδοχής.

Δημιουργία αφίσας για το σχέδιό μας και ενημέρωση της τοπικής και ευρύτερης σχολικής κοινότητας μέσω των τοπικών ΜΜΕ.

Γλωσσική αφύπνιση με έντυπα και ηλεκτρονικά οπτικοακουστικά μέσα από εκπαιδευτικό ειδικότητας ΠΕ06(Αγγλικής)  του σχολείου.

Αναζήτηση και συλλογή έντυπου υλικού για την προβολή της ιστορίας του τόπου μας, που διανεμήθηκε στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο από άλλες χώρες και στο φορέα επιμόρφωσης.

Περιγραφή της επίσκεψης

Αρχικά, κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας, αφού έγινε σύντομη παρουσίαση του περιεχομένου και του προγράμματος του σεμιναρίου, ακολούθησε η γνωριμία μεταξύ των συμμετεχόντων.

Τη Δεύτερη ημέρα συναντηθήκαμε στο Πανεπιστήμιο της Μάλαγα και τρεις Πανεπιστημιακοί παρουσίασαν τρεις ενότητες με θέματα την Ιστορική Προσέγγιση του εκπαιδευτικού συστήματος της Ισπανίας, όπου εστίασαν στο γεγονός ότι τελευταία αλλάζουν πολύ συχνά οι Εκπαιδευτικοί Νόμοι, κάτι που εμάς δεν μας ξένισε καθόλου βέβαια. Η δεύτερη παρουσίαση είχε ως θέμα τη Λογοτεχνία και την ταυτότητα και αφορούσε σε θέματα όπως ο Ρατσισμός και η Πολυπολιτισμικότητα μεταξύ άλλων και η τρίτη είχε ως θέμα τις Εικόνες της Ισπανικής κοινωνίας, δηλαδή τα ήθη και έθιμα της χώρας.

Το απόγευμα ξεναγηθήκαμε στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Μάλαγα και στο Μαυριτανικό Κάστρο της Alcazaba που δεσπόζει της πόλης. Στο δεύτερο η ξενάγηση έγινε και στα ισπανικά!

Την Τρίτη επισκεφθήκαμε το Δημόσιο Σχολείο ‘Mare Nostrum’ και ξεκινήσαμε με παρουσίαση της λειτουργίας του Σχολείου από τον Διευθυντή και ακολούθησαν ερωτήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα, με τις απολαβές των εκπαιδευτικών και άλλα σχετικά ζητήματα. Κατόπιν χωριστήκαμε σε ομάδες και παρακολουθήσαμε ο καθένας μαθήματα σχετικά με την ειδικότητά του.Ο κ. Ανδρεανίδης παρακολούθησε μάθημα Αγγλικών, όπου ενημερώθηκε ότι την επόμενη μέρα οι μαθητές θα είχαν απεργία διαμαρτυρόμενοι για τον τελευταίο Εκπαιδευτικό Νόμο της Κυβέρνησης που προσέθετε μία ακόμα εξέταση για την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και καταργούσε κάποια μαθήματα όπως η Φιλοσοφία, η Μουσική και άλλα. Ο κ. Καστανάς παρακολούθησε μάθημα Φυσικής Αγωγής και η κ. Μπιλίρη με συγκίνηση παρακολούθησε μάθημα Αρχαίων Ελληνικών και συγκεκριμένα την “Οδύσσεια” του Ομήρου.

Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το Μουσείο Πικάσο και ξεναγηθήκαμε στους χώρους του με έργα του γεννημένου στη Μάλαγα ιδιοφυούς Πάμπλο Πικάσο.

Την Τετάρτη μεταφερθήκαμε στο Θρησκευτικό Σχολείο ‘Salesianos’, το οποίο είναι μέρος ενός δικτύου σχολείων σε 130 χώρες του πλανήτη. Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του Σχολείου και παρακολουθήσαμε μάθημα Ισπανικών. Κατόπιν επισκεφθήκαμε διάφορες τάξης και συζητήσαμε με καθηγητές και μαθητές. Ενθουσιαστήκαμε με τη φιλοξενία κα τη ζεστασιά με την οποία μας περιέβαλλαν όλοι στο Σχολείο.

Το απόγευμα συμφάγαμε όλοι σε εστιατόριο της πόλης.

Την Πέμπτη επισκεφθήκαμε ένα Σχολείο λίγο έξω από τη Μάλαγα, στην Estacion de Cartama και είχαμε μια σπουδαία εμπειρία σε ένα Πειραματικό Σχολείο όπου οι μαθητές δεν έχουν βιβλία ή τετράδια αλλά tablets και η επιλεγμένη μέθοδος διδασκαλίας είναι αυτή του project. Παρακολουθήσαμε μάθημα Ισπανικών, δημιουργικής γραφής περισσότερο και Φυσικής Αγωγγής ο κ. Καστανάς.

Την Παρασκευή ξεκινήσαμε νωρίς για τη Γρανάδα και στο Πανεπιστήμιο της πόλης μας περίμενε καθηγητής ο οποίος μας μίλησε για τις επισκέψεις των Βρετανών ρομαντικών ποιητών στις αρχές του 19ου αιώνα, που μας παρέπεμψε στις αντίστοιχες επισκέψεις του Βύρωνα και άλλων στην πατρίδα μας. Κατόπιν ο ίδιος καθηγητής μας ξενάγησε στην περίφημη Αλάμπρα όπου και πάλι υπήρχε ξενάγηση και στα ισπανικά.

Το Σάββατο και πάλι στο Πανεπιστήμιο της Μάλαγα ένας καθηγητής μας παρουσίασε στατιστικά το εκπαιδευτικό σύστημα της Ανδαλουσίας και ακολούθησαν παρουσιάσεις από τις διάφορες ομάδες και κατόπιν αναχωρήσαμε για την Ελλάδα.

Επιμορφωτική Τεχνική Ημερίδα Erasmus+

20161104-0003

 

20161104-0002

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+, διοργάνωσε με επιτυχία Τεχνική Ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων με θέμα «Διαχείριση και Παρακολούθηση Σχεδίων Κινητικότητας Σχολικής Εκπαίδευσης ΚΑ1 2016» του Προγράμματος Erasmus+.       Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα, την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016 από 9.30 π.μ. έως τις 15.00, ενώ στο τέλος προσφέρθηκε από τους διοργανωτές ελαφρύ γεύμα. Το σχολείο εκπροσωπήθηκε από την κ. Μπαϊλού Μαρία Δ/ντρια και υπεύθυνη υλοποίησης του σχεδίου.

Εορτασμός Επετείου «28ης Οκτωβρίου 1940″

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Παράδοση σημαίας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ορισμός παραστατών

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Μια ιδαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση στο χώρο του σχολείου διοργάνωσαν μαθητές και καθηγητές, την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016 για να τιμήσουν την 76η επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Με δραματοποίηση αποσπασμάτων από την ελληνική λογοτεχνία που αναφέρονται στο έπος του ’40 και την άρτια μουσική επένδυση οι μαθητές/τριες με τη βοήθεια των εκπ/κών του σχολείου κας Γκουρνέλου Χριστίνας, Φιλόλογος & κ. Κουτσμανή Κων/ντίας, Γαλλικής Γλώσσας μας ταξίδεψαν στα ιστορικά γεγονότα της εποχής αποτίοντας τον φόρο τιμής που αρμόζει στους ήρωες του Β΄Παγκοσμίου πολέμου.


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων