Φεβ 12

Αθλητισμός ή Πρωταθλητισμός;

Δυο λέξεις τόσο όμοιες με τεράστια διαφορά στο περιεχόμενο τους.Θα διάλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη και χωρίς καμία αμφιβολία την δεύτερη.

Υγεια,καλη φυσική κατασταση,ψυχικη ηρεμία είναι πλεονεκτήματα που προσφέρει η πρωτη.Ικανοποιηση,δυναμη,δυνατο χαρακτηρα,απογοητευση,κουραση,πονο,αδικια,καθολου ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σου και για τους δικούς σου ανθρώπους είναι μερικά από αυτά που βιώνεις ακολουθώντας τη δεύτερη.

Ένας λογικός άνθρωπος θα επέλεγε τον αθλητισμό για εμφανείς λογους.Γιατι ότι σου προσφέρει είναι θετικο.Με απόλυτη συνείδηση δηλώνω πως ακόμη και μετά από εννια χρόνια στα γυμναστήρια και πολλά από αυτά στον πρωταθλητισμο,εγώ θα επέλεγα τον πρωταθλητισμό με όσες αρνητικές λέξεις και αν έπρεπε να έρθω αντιμετωπη.Μπορει να χρειάζονται χρόνια προσπάθειας και πάντα να αισθάνεσαι πως άξιζες να κερδίσεις κάτι παραπανω,βασει αυτης,αλλα ακόμη και μια στιγμή που θα πετυχεις τον στόχο σου κατά τη διάρκεια της καριέρας σου δεν συγκρίνεται με τιποτα.Εκεινη η στιγμή που ανταμείβεσαι για όλο τον πονο,την κούραση και τη ψυχολογική πίεση που έχεις υποστεί.

Έρχεται όμως μια στιγμή στη ζωή μας που δυστυχώς πρέπει να πατήσουμε τα πόδια μας στη γη και να δούμε τα πράγματα πιο ρεαλιστικα.Μακαρι να ζούσαμε σε μια χωρά όπου και μόνο η προσπάθεια που έχουμε καταβάλει όλα αυτά τα χρόνια και ο χρόνος που έχουμε ξοδέψει κάνοντας πρωταθλητισμό μας εξασφάλιζε κατά ένα μέρος το μέλλον μας.Θα ήταν ένα πολύ σημαντικό κίνητρο για τα παιδιά να ασχοληθούν πιο σοβαρά με τον αθλητισμο.Δυστηχως ζούμε σε μια χωρά που μας κόβει τα φτερά όσον αφορά τον πρωταθλητισμό και μας προσγειώνει σε άλλη πραγματικότητα και όχι σε αυτή που έχουμε ονειρευτεί εμεις.Οσοι έχουν βρεθεί στη θέση αθλητή-μαθητή γνωρίζουν πολύ καλά πως είναι αδύνατον να γίνουν και τα δυο σε υψηλό επιπεδο.Οσο και να με στεναχωρεί αυτή η αναγκαστική επιλογή θα συμβούλευα κάποιον να ασχοληθεί με τις σπουδές του για να μπορέσει να εξασφαλίσει μια θέση σε μια σχολή που θα έχει ο ίδιος επιλέξει να ακολουθησει και για να έχει κάτι χειροπιαστό να δείξει στο μέλλον για να εξασφαλίσει μια δουλεία.

Με λύπη παρατηρώ πως όσο περνανε τα χρόνια αντί να οδεύουμε προς κάτι καλυτερο,τα πράγματα όσον αναφορά την εκπαίδευση και τον πρωταθλητισμό χειροτερεύουν και πιστεύω πως θα μειωθούν κατά πολύ τα παιδιά που θα διαλέγουν να ακολουθούσουν τον δρόμο του πρωταθλητισμού.

Εδω και ένα χρόνο κάνω πολλά πράγματα που δεν είχα την δυνατότητα να κάνω μέχρι περσι,ειτε λόγου έλλειψης χρόνου είτε λογω κουρασης.Εχω δημιουργήσει καινούργιες φιλίες εκτός γυμναστηρίου,έχω τη δυνατότητα να κάνω ένα ταξίδι ή ακόμη και να ξενυχτήσω χωρίς να είναι Σάββατο.Αν μου έλεγε κάποιος τώρα να τα παρατήσω όλα αυτά που είναι καινούργια για μένα και να ξεκινήσω πάλι ατελείωτες ώρες προπόνηση,δυο και τρεις φορές την μέρα και στερήσεις κάθε είδους θα έχω και το παραμικρό κέρδος θα το έκανα,με το χέρι στην καρδιά.Θα ξεκινούσα αυτό τον τρόπο ζωής από την ίδια κιόλας στιγμή.Δυστυχώς όμως αυτός ο κάποιος δεν είναι πραγματικό πρόσωπο και δεν θα μου υποσχεθεί ποτέ κάτι τέτοιο γι’αυτό και εγώ πρέπει να περιορίσω την προπόνηση μου σε στα πραγματικά δεδομένα και να συνηθίσω αυτόν το καινούργιο τρόπο ζωης.Μου είναι ακόμη δύσκολο αλλά πιστεύω πως με τον καιρό ίσως τον αγαπήσω κιόλας.

Αισθάνομαι μια μικρή ευγνωμοσύνη και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό ως ένα σημείο τις χαρές και τις λύπες του πρωταθλητισμού μέχρι ένα σημείο και που βρήκα το θάρρος και την ευκαιρία να εκφράσω γραπτά τις σκέψεις μου και τα συναισθήματα μου γιατί ξέρω πως τα λόγια μου θα αγγίξουν και άλλες καρδιές.

Εύχομαι ολόψυχα ο αθλητισμός να μην χάσει κάθε είδους αξιοπρέπεια με το πέρασμα των χρόνων και να μην αλλοιωθεί εντελώς η σημασία αυτής της λέξης στο βωμό του χρήματος και των προσωπικών συμφερόντων.

Κουσαταλόγλου Μαρία Γ1

Φεβ 12

Οι συνέπειες του πολέμου.

φγγφ

Ο πόλεμος είναι το πιο καταστροφικό γεγονός που μπορεί να συμβεί στον κόσμο. Πόλεις καταστρέφονται, το περιβάλλον καταστρέφεται από τις βόμβες, ολόκληρος ο κόσμος τρομοκρατείται και το σημαντικότερο χάνονται άδικα πάρα πολλές ζωές. Κατά την διάρκεια ενός πολέμου καταπατώνται τα δικαιώματα των ανθρώπων καθώς ανθρώπινες ζωές χάνονται και μάλιστα ζωές ανθρώπων που δεν έφταιξαν σε τίποτα, επίσης χάνεται τελείως κάθε σεβασμός για το περιβάλλον καθώς όλα καταστρέφονται. Μέχρι σήμερα έχουν συμβεί δυο παγκόσμιοι πόλεμοι και πολύ άλλοι μικρότεροι και εμφύλιοι πόλεμοι.

Ο Α’ παγκόσμιος πόλεμος άρχισε το 1914 και τέλειωσε  τον Νοέμβριο του 1918, συνολικά χάθηκαν 18,6 εκατομμύρια ζωές.

Κατά την διάρκεια αυτού του πολέμου υπήρξαν, αν και λιγοστές, μερικές στιγμές ανθρωπιάς. Τα Χριστούγεννα του 1914 έγινε μια ανακωχή κυρίως στο δυτικό μέτωπο, καθώς Γερμανοί και Βρετανοί αντάλλαξαν ευχές, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια, κατάφεραν να θάψουν τους νεκρούς και έπαιξαν ποδόσφαιρο.Ο Β’ παγκόσμιος πόλεμος, ο πιο καταστροφικός μέχρι σήμερα, άρχισε το 1939 και τέλειωσε το 1945. Ονομάστηκε Ψυχρός Πόλεμος ακριβώς επειδή ήταν ο πιο απάνθρωπος πόλεμος στην παγκόσμια ιστορία με σύνολο περίπου 55 εκατομμύρια νεκρούς ανθρώπους.

Στον Β’ παγκόσμιο πόλεμο έγινε επίσης η πρώτη στην ιστορία  χρήση πυρηνικών όπλων στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι.Σε αυτούς τους καταστροφικούς πολέμους οι συνθήκες στα χαρακώματα όπου  βρίσκονταν οι στρατιώτες ήταν απαίσιες και πολλοί από αυτούς που επέζησαν μετά τον πόλεμο κατέληξαν με πολλά σωματικά και ψυχολογικά προβλήματα.

Σε μικρότερους πόλεμους η κατάσταση δεν ήταν τόσο άσχημη όμως πάλι ήταν δύσκολη, καθώς οδηγούσε μονό σε κακό και καταστροφές. Ο απαίσιος ήχος των σειρήνων, των βομβαρδισμών, οι καταστροφές περιουσιών και ο χαμός αθώων ανθρώπων τρομοκρατούσε και κατέστρεφε ψυχικά τους ανθρώπους που κατάφεραν να σωθούν. Οι στρατιώτες που πολεμούσαν δεν ήξεραν μερικές φορές το λόγο που πολεμούν, ήξεραν πως απλώς υπερασπίζονται την πατρίδα τους και δεν ήξεραν καν τους ανθρώπους που σκότωναν. Οι απλοί πολίτες αναγκάζονταν να κοιμούνται με τα ρούχα σε περίπτωση που αρχίσουν οι σειρήνες να χτυπάνε να προλάβουν  να τρέξουν όσο πιο γρήγορα στα υπόγεια καταφύγια. Πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν για να σωθούν. Στις μέρες μας γίνονται συγκρούσεις ανάμεσα σε ορισμένες χώρες και συνεχίζουν να πεθαίνουν άνθρωποι.

Πρέπει, όμως, να θυμηθούμε τις απαίσιες συνέπειες των πολέμων και να προσπαθήσουμε να μην ξανακάνουμε τα ίδια λάθη, κάτι που δυστυχώς μερικοί άνθρωποι ξεχνούν και δεν νοιάζονται για τους αθώους και που μπορεί να οδηγήσει στην επανάληψη αυτών των απαίσιων γεγονότων, με δραματικές για την ανθρωπότητα συνέπειες… Με την ευχή ο πόλεμος να μας απασχολεί πια μόνο μέσα από τα βιβλία της ιστορίας…

Ταμάρα Μπάμπιτς

Γ1΄

 

 

Φεβ 12

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ (βιβλιοπαρουσίαση)

Το «Τραγούδι για τρεις», το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου μας γυρίζει στα χρόνια της κατοχής από τους Γερμανούς, μέσα από τη ματιά δύο συνομήλικών μας παιδιών.

Δύο μαθητές του γυμνασίου, η Χριστίνα και ο Φίλιππος αναζητούν μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν εκείνη την εποχή και φωτογραφίες για να ετοιμάσουν τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου. Παίρνουν συνέντευξη από την κυρία Ελισάβετ,  που ήταν κοριτσάκι του δημοτικού τότε. Μέσα από αυτή τη συνέντευξη τα παιδιά όχι μόνο παίρνουν τις πληροφορίες που αναζητούσαν, αλλά βγάζουν στο φως μια ιστορία που τους κινεί το ενδιαφέρον να μάθουν όλη την αλήθεια. Θα καταφέρουν τελικά να την ανακαλύψουν; Μία συγκλονιστική ιστορία της κατοχής που μέσα από αυτή μπορεί κανείς να καταλάβει τις δυσκολίες ανάμεσα στους ανθρώπους, αλλά και ανάμεσα στις οικογένειες.

 

Μαρία Σοφοτάσιου Β3΄

Φεβ 12

HUNGER GAMES (ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ)

 

 

η

Για τους λάτρεις των βιβλίων φαντασίας και περιπέτειας οι αγώνες πείνας είναι εδώ για να σας ξετρελάνουν. Για όσους πάλι , δεν τους αρέσει το διάβασμα αυτό το βιβλίο θα αποτελέσει σίγουρα την εξαίρεση. Η συγγραφέας , Σούζαν  Κόλινς, μας παρουσιάζει  με τον δικό της φανταστικό τρόπο , ένα κατεστραμμένο μέλλον , με το οποίο μπορεί να βρούμε  αρκετές ομοιότητες. Όχι τόσο ως προς το περιεχόμενο, αλλά σχετικά με το γενικό θέμα του βιβλίου.

Αρχικά η υπόθεση λαμβάνει τόπο στο  κράτος της Πάνεμ,  το  οποίο αναδύθηκε από το καταστραμμένο κράτος των Η.Π.Α. Έπειτα από την καταστολή της εξέγερσης των 13 περιοχών και την καταστροφή της 13ης περιοχής της Πάνεμ , από την πρωτεύουσα του κράτους , Κάπιτολ, ξεκινούν οι Αγώνες Πείνας. Οι αγώνες αυτοί είναι ουσιαστικά μια τηλεοπτική εκπομπή – διοργάνωση που είναι υποχρεωτικό  από όλους τους πολίτες να την παρακολουθούν. Σκοπός τους είναι η υπενθύμιση της εξέγερσης και λειτουργούν ως τιμωρία για τις περιοχές και  ως ψυχαγωγικό μέσο για τους κατοίκους της Κάπιτολ.  Οι αγώνες πείνας είναι ετήσιοι και σε αυτούς παίρνουν μέρος 2 παιδιά από κάθε περιοχή ( 1 αγόρι και 1 κορίτσι), ηλικίας 12- 18 χρονών, τα οποία οδηγούνται στην πρωτεύουσα και την αρένα των αγώνων ως  φόροι υποτέλειας , όπου πρέπει να παλέψουν για τη ζωή τους σκοτώνοντας ο ένας τον άλλο. Μόνο ένας βγαίνει ζωντανός. Τα παιδιά που παίρνουν  μέρος στους αγώνες επιλέγονται με μια κλήρωση που ονομάζεται θερισμός. Ο νικητής εξασφαλίζει την πολυπόθητη για την περιοχή του τροφή , χρήματα και το προνόμιο να μην ξαναπαίξει στους αγώνες . Η ιστορία διαδραματίζεται τη χρονιά των 74ων αγώνων πείνας . Η Κάτνις είναι ένα  κορίτσι που ζει με την μητέρα και την αδελφή της στην περιοχή 12. Σε πολύ μικρή ηλικία έπρεπε να πάρει τα ηνία της οικογένειάς της, έπειτα από τον θάνατο του πατέρα της από μία έκρηξη στα εργοστάσια άνθρακα και την κατάθλιψη της μητέρας της μετά το συμβάν. Αφού η Κάτνις ήξερε να κυνηγάει προσπάθησε να κρατήσει τον εαυτό της και την οικογένειά της ζωντανούς. Συνοδός της στο κυνήγι και τη ζωή , είναι ο Γκέιλ του οποίου ο πατέρας είχε πεθάνει μαζί με τον πατέρα της. Την ημέρα του θερισμού η Κάτνις βρίσκεται να εκπροσωπεί την περιοχή της στους αγώνες. Την εκπροσωπούσε  διότι πάνω στη προσπάθειά της να σώσει την μικρότερη αδελφή της , η οποία είχε κανονικά επιλεγεί για τους αγώνες, προσφέρθηκε εθελοντικά στη θέση της . Έτσι η Κάτνις ξεκινά ένα ταξίδι για την Κάπιτολ, προς τους αγώνες και προς τον θάνατο μαζί με τον Πίτα το αγόρι φόρο από την περιοχή της. Η Κάτνις είναι απόλυτα συγκεντρωμένη στον στόχο της: τη νίκη. Μια νίκη που υποσχέθηκε στην αδελφή της. Οι πιθανότητες να κερδίσει είναι 1 στις 24 παρολαυτά  τίποτα δεν μπορεί να την αποσπάσει από αυτό έως τη στιγμή που ο Πίτα εξομολογείται πως είναι ερωτευμένος μαζί της. Οι αγώνες αρχίζουν και αυτή κάνει το παν για να παραμείνει ζωντανή. Στην πορεία όμως γίνεται υπεύθυνη για την προστασία όχι μόνο της δικής της ζωής αλλά και κάποιου άλλου. Θα καταφέρει να κερδίσει; Πόσο και τι θα της κοστίσει η πιθανή νίκη; Θα αποκτήσει εχθρούς , φίλους ή και τα δύο; Η αγάπη του Πίτα είναι αληθινή ή μια απλή τακτική για τους αγώνες; Η αγάπη του θα την σώσει ή θα την οδηγήσει στον θάνατο; Θα διαλέξει τον συμπαίκτη  της ,Πίτα, ή τον πιστό αγαπημένο της φίλο ,Γκέιλ ;

Οι Αγώνες Πείνας είναι ένα συναρπαστικό, σοκαριστικό βιβλίο με καταπληκτική πλοκή και δυνατά μηνύματα. Παρουσιάζει μία άλλα πλευρά του ανθρώπου στην οποία δεν υπάρχει ίχνος ανθρωπιάς και συμπόνιας, ενώ υπερισχύει το ένστικτο της επιβίωσης. Περιγράφει με εξαιρετικό τρόπο το τι μπορεί να κάνει κανείς για  να παραμείνει ισχυρός και πόσο εύκολο είναι για τον άνθρωπο να χάσει την ανθρωπιά του όταν διακινδυνεύεται η ζωή του. Επίσης δείχνει τις επιπτώσεις της δικτατορίας και του πολέμου και σε τι μπορεί να εξελιχθεί και τι μπορεί να καταφέρει μια σπίθα ελπίδας σε έναν υποδουλωμένο λαό. Η τριλογία  των αγώνων πείνας έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις PLATIPUS.

 

Παναγιώτα Βασιλάκογλου Β2

 

 

 

Φεβ 12

Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι.

Στη χώρα μας επικρατούν ορισμένα κοινωνικά προβλήματα, ένα από τα σημαντικότερα είναι ο ρατσισμός. Ρατσισμός είναι ο φόβος απέναντι στο διαφορετικό και η πεποίθηση ότι κάποιος άνθρωπος είναι ανώτερος από κάποιον άλλον. Υπάρχουν πολλά είδη ρατσισμού, ο φυλετικός, ο θρησκευτικός, ο ρατσισμός ανάμεσα στα δυο φύλα και γενικότερα ο κοινωνικός ρατσισμός.

(βλ.https://www.youtube.com/watch?v=1lveQBnveLM&index=18&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=QoatZHcYcI0&index=19&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6)

Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί μετανάστες, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να είμαστε εξοικειωμένοι με το διαφορετικό, έστω ως προς τη φυλή και τη θρησκεία. Παρόλα αυτά, ορισμένοι από εμάς δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όλοι είμαστε πλάσματα του ίδιου Θεού, ότι ο καθένας έχει την ελευθερία να πιστεύει όπου θέλει χωρίς να δέχεται κριτική και ότι όλοι μας έχουμε δικαίωμα σε ίσες ευκαιρίες.

(βλ.https://www.youtube.com/watch?v=nxAvJpRLlRk&index=1&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=dfccrwUlROU&index=2&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=9Kg4DTssWTQ&index=8&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=FbWmBUONtFY&index=10&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=ntQBZmj4hrc&index=11&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6)

Παλιά, οι γυναίκες δεν είχαν τα ίδια δικαιώματα με τους άνδρες και υποτιμούνταν σε σχέση με αυτούς. Στην εποχή μας, οι γυναίκες έχουν διεκδικήσει τα δικαιώματά τους και ο νόμος τους τα αναγνωρίζει. Από την άλλη πλευρά όμως, συνεχίζουν να υπάρχουν ορισμένες προκαταλήψεις που θέλουν τη γυναίκα να είναι αδύναμη και αφότου παντρευτεί να πρέπει να μένει στο σπίτι, μόνο φροντίζοντας τα παιδιά και τον σύζυγό της. Επίσης, σε ορισμένα κράτη, η γυναίκα δεν έχει δικαιώματα αλλά μόνο υποχρεώσεις. Αυτό μας φέρνει στο συμπέρασμα ότι οι γυναίκες συνεχίζουν να μάχονται καθημερινά για να είναι ίσες με τους άνδρες.

(βλ.https://www.youtube.com/watch?v=Crw1QpvMT2g&index=20&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6

https://www.youtube.com/watch?v=WWGOXMwvJnE&index=21&list=PLt_P_lz1IBmxwCK6JAlhz0XUV6-P8kBN6)

Φεβ 12

Αγώνας δρόμου σε ανώμαλο έδαφος γυμνασίων (16-1-2015)

Στις 16 Ιανουαρίου τα έξι παιδιά που βγήκαμε πρώτα στον αγώνα ανώμαλου δρόμου πήγαμε να τρέξουμε στον Λαγκαδά, όπου εκεί θα ανταγωνιζόμασταν με περισσότερα παιδιά της ηλικίας μας. Εγώ κατάφερα να βγω 17η ανάμεσα σε αρκετά κορίτσια. Μαζί μου συμμετείχε και η Στέλλα Μαλκάζ. Εκείνη κατάφερε να βγει 7η και τέλος η Μίντση Ιωάννα τερμάτισε 25η.Παρόλο που όλοι μας είχαμε άγχος καταφέραμε να πάρουμε αξιοπρεπείς θέσεις στον αγώνα. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία!! Ήμασταν χαρούμενα όλα τα παιδιά που πήραμε μέρος στους αγώνες. Επίσης, ο κύριος Ανδρίτσος ήταν δίπλα μας συνέχεια και μας ενθάρρυνε με την παρουσία του. Αυτή του η κίνηση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ψυχολογία μας και γι΄ αυτό καταφέραμε να πάρουμε τόσο καλές θέσεις. Τα συναισθήματα μου εκείνη την μέρα ήταν ανάμεικτα. Από τι μία ένιωσα υπερήφανη που κατάφερα να πάρω μια καλή θέση εκπροσωπώντας τους συμμαθητές μου και το σχολείο μου και απ” την άλλη στεναχωρήθηκα γιατί δεν μπορούσα να έχω δίπλα μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα για να μου δίνουν κι άλλο κουράγιο. Καθώς περνάει ο καιρός θυμάμαι εκείνη τη μέρα ήταν κάτι ξεχωριστό και πρωτόγνωρο και θα το θυμάμαι για όλη μου τη ζωή!!!

Σταυρούλα Παρτάλη

20150116_10553820150116_101906

Δεκ 15

Παγκόσμια ημέρα ΑΜΕΑ (3/12/2014)

Στις 3/12/2014, παγκόσμια ημέρα  αφιερωμένη στα ΑΜΕΑ το σχολείο μας είχε την τιμή να δεχτεί τον χρυσό παραολυμπιονίκη κο Αναστάσιο Τσίου, υπάλληλο του Δήμου Σκύδρας. Μίλησε σε όλους μας, καθηγητές και μαθητές για τη ζωή του πριν την αναπηρία του και μετά. Μας μίλησε για τη σχέση του με τον αθλητισμό, για τον συνεχή αγώνα της ζωής του. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε στο κλειστό γυμναστήριο έναν αγώνα μπάσκετ από άτομα με αναπηρία, ο οποίος στο τέλος έγινε βιωματική δράση, γιατί συμμετείχαν και δικοί μας μαθητές.

 Οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης Δούφαλη Ναταλία και Κουβελοπούλου Κωνσταντίνα.

20141203_11412520141203_114731IMG_3501IMG_3514

Δεκ 15

Οι σχολικοί αγώνες αντοχής (21/11/14)

Στις 21 Νοέμβριου 2014 διοργανώθηκε  ένας  αγώνας αντοχής στο σχολείο μας. Η συμμετοχή σε αυτόν δεν  ήταν  υποχρεωτική , αλλά μπορούσε να συμμετέχει   οποιοδήποτε παιδί με την θέληση του . Η συμμετοχή   ωστόσο ήταν μεγάλη αφού συμμετείχε περίπου το 1/3 των  παιδιών του σχολείου. Φυσικά, οι  αποστάσεις ήταν διαφορετικές για τα κορίτσια από τα αγόρια . Παρόλες τις ΄΄άσχημες΄΄ καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη τη μέρα  οι μαθητές είχαν μια πολύ καλή    παρουσία. Πρώτος στα αγόρια τερμάτισε ο Μπάκου Αρμάντο και  στα  κορίτσια νικήτρια αναδείχθηκε η Ιωάννα  Μίντση . Ήταν μία ωραία διοργάνωση αφού  έδωσε την ευκαιρία στους  μαθητές   να   αναδείξουν  το ταλέντο τους.

Μιχαηλίδου Μαγδαληνή, μαθήτρια του Γ2IMG_3445IMG_3458IMG_3467

Δεκ 15

Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου

Η διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Αγίου Αθανασίου κα Τολέρη Ευγενία και η καθηγήτρια Σινάπη Μαρία με τη σημαία του σχολείου μας. 

P1020604P1020618P1020620 P1020623

Δεκ 10

Εκδήλωση Παγκόσμιας Ημέρας Αθλητισμού (06-10-14)

Την Δευτέρα    6  Οκτωβρίου, η Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού τιμήθηκε στο  σχολείο μας με τον καλύτερο τρόπο! Αφού διαβάστηκε ένα κείμενο σχετικά με τη διαφορετικότητα από τη μαθήτρια Ναταλία Δούφαλη, πραγματοποιήθηκαν διάφορα αθλητικά παιχνίδια όπως αγώνες βόλει , μπάσκετ και χαντμπολ ανάμεσα στους μαθητές του γυμνασίου. Επίσης η δευτέρα και η τρίτη γυμνασίου μας παρουσίασαν παιχνίδια από άλλες χώρες και μερικά ελληνικά παραδοσιακά. Λίγα παιδιά της τρίτης μας έπαιξαν ένα διασκεδαστικό Αλβανικό παιχνίδι το περίφημο τους «κουτσό». Παράλληλα η δευτέρα μας έπαιξε το γνωστό σε όλους παραδοσιακό «τζαμί». Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για το σχολείο μας έτσι είχε περισσότερο ενδιαφέρον και είναι ωραίο να υπάρχουν τέτοιες μέρες διότι ευαισθητοποιούμαστε σχετικά με πολλά θέματα, όπως του ρατσισμού, του αθλητισμού και άλλα πολλά.

20141006_092805 20141006_093443 20141006_095210 20141006_095300Μίντση Ιωάννα, μαθήτρια του Β1

Παλαιότερα άρθρα «

Top