«Ζωγραφίζοντας» τον υπερρεαλισμό

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Βιωματικές δράσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στα πλαίσια του μαθήματος βιωματικές δράσεις, το τμήμα μας Β1 αποφάσισε να ασχοληθεί με τη ζωγραφική και μάλιστα με τον υπερρεαλισμό. Ψάξαμε τη σημασία του, τους βασικούς εκπρόσωπούς του και μελετήσαμε πίνακες υπερρεαλισμού. Ο τρόπος που ζωγραφίστηκαν, τα σχήματα(εαν υπήρχαν), τα χρώματα, τα συναισθήματα που μας προκαλούσαν, προσπαθήσαμε να φανταστούμε την έμπνευση των ζωγράφων καθώς και το θέμα του κάθε πίνακα. Στη συνέχεια φιάξαμε παζλ από κάποια απο αυτά, από διάσημους εκπρόσωπους του ρεύματος όπως Kadinsky, Miro, Klee, Ntali και άλλους.

WP_20160317_11_45_09_ProWP_20160311_11_03_16_ProWP_20160311_10_46_21_ProWP_20160401_10_15_02_Pro

Τέλος η κάθε ομάδα ασχολήθηκε με έναν ζωγράφο χωριστά, ψάχνοντας πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του.

Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν με τη μορφή ολιγόλεπτου»θεάτρου» από τις ομάδες μας στην υπόλοιπη τάξη.

 

Οι εγκαταστάσεις του σχολείου μας

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Το χημείο μας

 

Το εργαστήριο χημείας είναι ένα από τα αγαπημένα σημεία των μαθητών και με υπεύθυνο του εργαστηρίου τον κ.Κοτζάμπαση, το εργαστήριο γίνεται  ένας ζωντανός χώρος παραγωγής γνώσης και δημιουργίας!

IMG_3919

IMG_3920

IMG_3923IMG_3925

Συνέντευξη με τον υπεύθυνο του εργαστηρίου χημείας, κ. Κοτζάμπαση Δημήτρη

 

Αθλητικές εγκαταστάσεις

 

Το κλειστό γυμναστήριο είναι ένας χώρος άθλησης και δραστηριοτήτων για τις ώρες της γυμναστικής.

Στις άσχημες καιρικές συνθήκες, μας προσφέρει έναν άλλο χώρο,που με ευχαρίστηση και ενθουσιασμό χρησιμοποιούμε.

Στο δημοτικό αυτό κλειστό γυμναστήριο προπονείται η ομάδα του Α.Ο.Κ. πετοσφαίρισης και καλαθοσφαίρισης τις απογευματινές ώρες.  
IMG_3953 IMG_3958

IMG_3953IMG_3962

 

Η βιβλιοθήκη μας

 Δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μας η βιβλιοθήκη.

Βιβλία μαζεμένα με κόπο, παιχνίδια, εργασίες μαθητών, σχέδια και διαφόρων ειδών κατασκευές  

συνθέτουν έναν όμορφο και γαλήνιο χώρο για να μαζευόμαστε και να εργαζόμαστε. 

 Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας είναι ανοιχτή όλες τις σχολικές ώρες.Εκεί πηγαίνουμε για να δανειστούμε βιβλία , για να μελετήσουμε για τα διαγωνίσματα μας και να κάνουμε τις εργασίες μας.

IMG_4025IMG_4023

IMG_4022IMG_4021

Συνέντευξη με τον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης, κ.Σλαμπέα Περικλή

 

Αίθουσα προβολών

Η καρδιά της ενημέρωσης χτυπάει εδώ!

Πολλές ομάδες μαθητών έχουν περάσει από την αίθουσα αυτή για να ασχοληθούν με την ιστοσελίδα που διαβάζετε. Μια αίθουσα άμεσα συσχετισμένη με το blog του σχολείου μας, αλλά και με πολλές πολλές ώρες προβολών για κάθε εργασία!

_009P1020899

IMG_1917

Αίθουσα πληροφορικής

Όταν το μάθημα απαιτεί υπολογιστές και internet, η αίθουσα πληροφορικής μας τα προσφέρει. Φρεσκοανακαινισμένη αίθουσα, υπολογιστές για κάθε παιδί μας δίνουν ευχάριστες ώρες σερφαρίσματος και προγραμματισμού.

WP_20160301_11_09_28_Pro WP_20160301_11_09_01_Pro

WP_20160301_11_08_57_Pro

 

 

 

Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων

Τέλος η αίθουσα που μας μαζεύει όλους για γιορτές, επετείους και κάθε λογής συναθροίσεις.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

DSC01707

Διαγωνισμός μαθηματικών

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στις 16/2/16  ημέρα Τρίτη,  έγινε για δεύτερη  χρονιά  ο Μαθηματικός  Ασκησιομαραθώνιος  Διαγωνισμός  μεταξύ των 42 μαθητών  της Γ’ Γυμνασίου, του Γυμνάσιου μας και του Γυμνασίου  της Γέφυρας.

20160216_113502

20160216_112652

Ο Διαγωνισμός  έγινε σε ώρες λειτουργίας του σχολείου μας, σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες , όπως  στις πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι οι μαθητές εξετάστηκαν για ένα τρίωρο σε διδαχθήσα  ύλη της Γ’ Γυμνασίου, χρησιμοποιώντας τετράδια  των επίσημων εξετάσεων με καλυμμένα τα ονόματά τους. Τα γραπτά εξετάστηκαν και βαθμολογήθηκαν από δύο καθηγητές Μαθηματικών του  Λυκείου μας  και στις 25/2/16, ημέρα Πέμπτη ανακοινώθηκαν τα ονόματα των τριών μαθητών που πρώτευσαν.Η απονομή των βραβείων, από δύο  βιβλία σε  κάθε μαθητή που αρίστευσαν, έγινε στο Γυμνάσιο της Γέφυρας μέσα σε ένα γιορτινό κλίμα. Όπως το Γυμνάσιό μας  ανέλαβε την διοργάνωση του διαγωνισμού  έτσι και το Γυμνάσιο της Γέφυρας ανέλαβε την διοργάνωση της βράβευσης.

Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.  Δύο μαθητές μας,  η  Βασιλάκογλου Παναγιώτα και ο Ζβεντζίδη Ανδρέα έχοντας βαθμολογία 98/100 μοιράστηκαν την 1η θέση και ο Μποζατζή Μίλτος  πήρε την 3η θέση με 92/100.Γενικά ο Μ.Ο.  των μαθητών μας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό ήταν πολύ υψηλότερος από το Μ.Ο. του Γυμνασίου της Γέφυρας.

20160216_131500

20160216_131337

Συγχαρητήρια  στα παιδιά μας ευχαριστώντας και τον κ.Κουσουρνά Γεώργιο, το  μαθηματικό του σχολείου μας!!

Μια μικρή βοήθεια για όσους την χρειάζονται…

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Ανακοινώσεις, Αρχική | Δεν υπάρχουν σχόλια »

index

To σχολείο μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, θέλοντας να δείξει έμπρακτα την ευαισθητοποίηση του στο θέμα των προσφύγων , συγκέντρωσε πολλά τρόφιμα και είδη ρουχισμού. Μετά από παρότρυνση του Συλλόγου διδασκόντων και με τη συμπαράσταση των γονέων συγκεντρώθηκαν περίπου 25 μεγάλα χαρτοκιβώτια με τρόφιμα ,είδη πρώτης ανάγκης, ρούχα και καροτσάκια . Ό,τι συγκεντρώθηκε προσφέρθηκε στους πρόσφυγες που είναι στο κέντρο Μετεγκατάστασης Διαβατών.

Η συμμετοχή μας στο M.U.N. (2016)

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Εκδηλώσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

IMG_20160319_164809_BURST001_COVERΤην Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016 και το Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 , μία ομάδα 10 μαθητών του σχολείου μας με τη συνοδεία της καθηγήτριας των Αγγλικών  Στραβαρίδου Ειρήνης συμμετείχαν στο 14ο Model United Nations που διοργάνωσε το Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Express Publishing. Κάθε χρόνο εκατοντάδες μαθητές παρακολουθούν το MUN του Αριστοτελείου Κολλεγίου για να συζητήσουν για μερικά από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η διεθνής κοινότητα στις ημέρες μας. Συγκεκριμένα φέτος πήραν μέρος 37 σχολεία που εκπροσώπησαν 60 χώρες από όλον τον κόσμο.

Το  MUN είναι μια αυθεντική προσομοίωση του σώματος των Ηνωμένων Εθνών. Προωθεί το ενδιαφέρων μαθητών και καθηγητών για διεθνή θέματα, αυξάνει την ικανότητα των μαθητών να εμπλέκονται στην επίλυση προβλημάτων, διδάσκει την αντιπαράθεση και δημιουργεί την ευκαιρία να γνωρίσουν νέους ανθρώπους από διαφορετικά σχολεία και να κάνουν νέους φίλους. Και όλα αυτά γίνονται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση της Αγγλικής γλώσσας.

Τα θέματα του φετινού MUN  ήταν τα ακόλουθα:

  1. ECOFIN : Sustainable development through energy policies.
  2. ECOSOC: The issue of desertification.
  3. LEGAL : The right to freedom of expression and religious tolerance threatened by religious extremism.
  4. SECURITY COUNCIL : The situation in the Middle East.
  5. SOCHUM : Elimination of racism, racial discrimination, xenophobia and related intolerance.
  6. COUNCIL OF EUROPE : The right to education for children with disabilities.
  7. UNESCO : Protecting cultural heritage threatened by armed conflicts.
  8. UNHRC : The rights of the refugees and asylum seekers.
  9. WHO : Combating the expansion of the Ebola virus.
  10. SPECIAL OBSERVER’S COMMITTEE : Star Wars Committee – Use of arms in outer space.

Οι μαθητές του σχολείου μας πήραν μέρος στο MUN ως παρατηρητές-

Observers του Star Wars Committee και διαπραγματεύτηκαν το θέμα της χρήσης όπλων στο διάστημα.

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο 14o MUN είναι οι εξής:

Από την Α’ τάξη:

Τερζής Γεώργιος

 

Από την Β’ τάξη:

Μούτσα Ορνέλ, Μπαλτζοπούλου Ελένη, Παναγιωτίδου Ευδοκία, Παρτάλη Σταυρούλα

 

Από την Γ’ τάξη:

Αθανασιάδης Δημήτριος, Ζβεντζίδης Ανδρέας, Μπιτζικοπούλου Χαϊδεμένη-Άννα, Σαπουντζή Άννα, Χατζοπούλου Αθανασία.

 

Η εμπειρία θα μείνει αξέχαστη στα παιδιά τα οποία περιμένουν με ανυπομονησία το επόμενο MUN!

Στραβαρίδου Ειρήνη

Καθηγήτρια Αγγλικών του 1ου Γυμνασίου Αγίου Αθανασίου

 

Μάρτιος 2016

IMG_20160318_105248IMG_20160319_092726

Ο Καραγκιόζης- θέατρο σκιών

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Βιωματικές δράσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

DSC_0172DSC_0174DSC_0171DSC_0180

ΕΡΓΑΣΙΑ του ΤΜΗΜΑΤΟΣ Β2 του 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΘΕΜΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ –Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια : ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΙΚΗ
<Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ>
Η γέννηση του λαϊκού μας ήρωα του ελληνικού θεάτρου σκιών , Καραγκιόζη, δεν είναι απόλυτα εξακριβωμένη και έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις πάνω στο θέμα αυτό. Η ιστορία της δημιουργίας του βασίζεται σε προφορικές παραδόσεις από τις οποίες η πιο διαδεδομένη αναφέρεται στον γνωστό θρύλο του Καραγκιόζη και του Χατζηαβάτη που ζούσαν στην Προύσα. Ο Χατζηαβάτης ήταν εργολάβος οικοδομών και είχε αναλάβει να χτίσει το σαράϊ του πασά της Προύσας. Πήρε στο γιαπί εργάτες
και αρχιμάστορα έβαλε τον Καραγκιόζη που ήταν μαραγκός, μα είχε μυαλό πρωτομάστορα. Ο πασάς είδε ότι το σαράϊ αργούσε να τελειώσει κι εφοβέρισoν Χατζηαβάτη πως θα τον θανατώσει. Ο Χατζηαβάτης φοβήθηκε και φανέρωσε στον πασά ότι φταίχτης ήταν ο Καραγκιόζης που έλεγε αστεία στους μαστόρους και γελούσαν. Ο πασάς φοβέρισε και τον Καραγκιόζη αλλά εκείνος εξακολούθησε να αστειεύεται. Έτσι ο πασάς τον θανάτωσε. Όλοι αγανάχτησαν με τον άδικο σκοτωμό του Καραγκιόζη κι ο πασάς για να ημερέψει τον λαό έχτισε ένα ωραίο μνημείο στην Προύσα κι έθαψε εκεί τον Καραγκιόζη με μεγάλες τιμές. Η αδικία όμως αυτή κόστισε πολύ στον πασά κι αρρώστησε βαριά. Οι άλλοι αγάδες για να διασκεδάσουν τον πασά έφεραν το Χατζηαβάτη στο σαράϊ να του λέει τα χωρατά του Καραγκιόζη. Μια μέρα ο Χατζηαβάτης έκοψε έναν χάρτινο Καραγκιόζη, τέντωσε ένα πανί που το φώτισε κι έδωσε παράσταση Καραγκιόζη. Ο πασάς ευχαριστήθηκε τόσο που του έδωσε άδεια να παίζει παραστάσεις όπου θέλει. Λέγεται, λοιπόν, πως έτσι δημιουργήθηκε ο Καραγκιόζης.

2ος ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
Ένας άλλος θρύλος για τον Καραγκιόζη αναφέρεται στην ιστορία ενός έλληνα από την Υδρα, του Γ. Μαυρομάτη και τοποθετείται χρονολογικά περίπου τον 18ο αιώνα. Ο Μαυρομάτης, λέγεται ότι ήλθε στην Τουρκία από την Κίνα με το θέατρο σκιών του. Αποφασίζοντας να εγκατασταθεί πλέον μόνιμα στην Πόλη, προσάρμοσε τόσο τη ζωή του όσο και το θέατρό του στα ήθη των τούρκων. Ετσι, ονόμασε τον πρωταγωνιστή του Καραγκιόζ, προέκταση στα ελληνικά Καραγκιόζης, που στα τούρκικα σημαίνει μαυρομάτης. Ο Μαυρομάτης πέθανε στην Τουρκία και πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε βοηθό του τον Γιάννη Μπράχαλη, τον πρώτο καλλιτέχνη του είδους που έφερε τον Καραγκιόζη στην Ελλάδα. Πολλοί υποστήριξαν ότι ο Καραγκιόζης μας ήταν τούρκικο θέατρο, όμως, όποιος γνωρίζει τον πνευματικό χαρακτήρα των λαών που ζούσαν μέσα στην τουρκική αυτοκρατορία, δύσκολο να φαντασθεί τούρκο, ή εβραίο ή αρμένη για δημιουργό του Καραγκιόζη και μάλιστα εμπνευσμένο από τη ζωή δυο ελλήνων: του Χατζηαβάτη και του Μαυρομάτη. Απλώς, η εντύπωση δημιουργήθηκε γιατί, μετά την εμφάνιση του Καραγκιόζη, η τουρκική κυριαρχία απλώθηκε σ’όλες τις χώρες της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και επόμενο ήταν το θέατρο σκιών να πάρει μορφή και έκφραση σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές συνθήκες, δηλαδή, οθωμανική. Ηταν, επομένως, λογικό οι ακόλουθοι τέσσερεις σχεδόν αιώνες της τουρκοκρατίας να έχουν σαν αποτέλεσμα να ξεχασθεί τόσο πολύ η ελληνικότητά του, ώστε οι περισσότεροι ερευνητές να χαρακτηρίζουν τον Καραγκιόζη σαν τούρκικο θέατρο σκιών. Παρουσίαζε την τούρκικη ζωή ο Καραγκιόζης επειδή μέσα στην τουρκοκρατία διαμορφώθηκε και προς τους Τούρκους κυρίως απευθυνόταν. Ηταν ανάγκη, επομένως, να καλυφθεί με τούρκικο όνομα ο κεντρικός του ήρωας, γιατί διαφορετικά ήταν αδύνατον να ελέγχει τα φαινόμενα και τους τύπους της τούρκικης κοινωνικής ζωής.
<Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ >
Ο Καραγκιόζης δεν ήταν άγνωστος στην Ελλάδα πριν από την Απελευθέρωση. Παιζόταν βέβαια,, στην ελληνική γλώσσα αλλά
αποτελούσε θέαμα ακατάλληλο, χυδαίο ενώ τα βασικά του στοιχεία ήταν τούρκικα. Επρόκειτο άλλωστε για θέατρο που περιόδευε από περιοχή σε περιοχή ξεκινώντας κυρίως από την Πόλη. Ανάμεσα στους καλλιτέχνες που περιόδευαν στον ελληνικό χώρο ήταν και ο Μπάρμπα-Γιάννης Μπράχαλης που, όπως αναφέραμε, θεωρείται και ο πρώτος που έφερε την τέχνη του Καραγκιόζη στην Ελλάδα,(μεταξύ 1850 και 1860). Μετά την απελευθέρωση, ο Καραγκιόζης εγκαθίσταται μόνιμα στην Ελλάδα και από τις αρχές πλέον του 1900 μπορούμε να μιλάμε για καθαρά ελληνικό Καραγκιόζη. Αν και ο εξελληνισμός του ξεκίνησε από την Ηπειρο, κορυφαίος δημιουργός του ήταν ο Πατρινός ψάλτης Δημήτριος Σαρδούνης, γνωστός με το ψευδώνυμο Μίμαρος ο οποίος μετέτρεψε το θέαμα σε ελληνικό οικογενειακό θέατρο, γι’αυτό και θεωρείται ο πρώτος»δάσκαλος» του Καραγκιόζη (1890).

Ετήσιος χορός της ΄Γ γυμνασίου

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Εκδηλώσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

30/1/16.Μια ημερομηνία που δικαίωσε όλο τον αγώνα μας. Δουλέψαμε όλοι μαζί για την οργάνωση του χορού μας. Συγκεντρώσαμε πολλά δώρα, συνεργαστήκαμε με το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, συμφωνήσαμε ότι η ζωντανή ορχήστρα θα μας εξασφάλιζε την επιτυχία και στο τέλος απολαύσαμε με πολλούς πολλούς καλεσμένους γονείς και φίλους τη βραδιά του χορού.

WP_20160131_00_03_55_Pro__highres

WP_20160131_00_04_10_ProΗ επιτυχία πράγματι ήταν εντυπωσιακή, η προσέλευση του κοινού αθρόα και αφού ολοκληρώσαμε όλες τις εκκρεμότητες επιδοθήκαμε στο χορό και στη διασκέδαση.

 

Ευχαριστούμε όλους!

WP_20160131_00_27_39_Pro

Βιολογικές καλλιέργειες…μια ελπίδα για το περιβάλλον

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Βιωματικές δράσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Έγγραφο1 ΑΦΙΣΑ Γ1

Το παζάρι μας (2015)

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Εκδηλώσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Με μεγάλη  επιτυχία διοργανώθηκε και φέτος το παζάρι της 3ης γυμνασίου. Με όρεξη και κέφι αφιερώσαμε πολλές μέρες στην οργάνωση και στην προετοιμασία του. Στολίδια χριστουγεννιάτικα και μη, αρωματικά, δωράκια, γλυκά, όλα φτιαγμένα από τα χέρια μας, στόλιζαν τους πάγκους μας.20151128_11535520151212_12244420151128_115543

Χαρούμενη ατμόσφαιρα επικρατούσε την ημέρα του παζαριού με μουσική,χειροποίητες βάφλες και γλυκά.Γονείς και καθηγητές μας τίμησαν με την παρουσία τους και βοήθησαν στην συγκέντρωση χρημάτων.

IMG_3634IMG_3629IMG_3628

 

 

 

 

IMG_3632

Τα κόμικ μας

από 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κάτω από: Αρχική, Βιωματικές δράσεις, εργασίες μαθητών | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στα πλαίσια του μαθήματος <<βιωματικές δράσεις>> το τμήμα μας (Α3),με τη βοήθεια της καθηγήτριάς μας Παπαδοπούλου Ελένης , μελέτησε αξίες της ζωής και δημιούργησε κόμικ βασισμένα σε κάποιες από αυτές.

Παρακάτω σας δίνουμε μια μικρή ιδέα της δουλειάς μας, παρουσιάζοντας σας τα εξώφυλλα των κόμικ μας.

 

papa2papa3

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

 

 

papap1

 

Το πρώτο κόμικ αναφέρεται στην αξία της ευγνωμοσύνης. Μικρές, κατανοητές ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα κόσμο όπου όλοι οι άνθρωποι σέβονται τα υπάρχοντά τους και τους συνανθρώπους τους.

Το δεύτερο κόμικ μας διδάσκει το νόημα μιας από τις πιο σημαντικές αξίες της εποχής μας, την ισότητα.Όπως αναγράφεται και στον τίτλο όλοι είμαστε διαφορετικοί,αλλά όλοι ίσοι.

Το περιεχόμενο του τελευταίου κόμικ απασχολεί τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας μας.Βασίζεται στη φιλία.Η φιλία  που δύσκολα είναι αληθινή στις μέρες μας , αλλά είναι απαραίτητη για όλους μας.