Φύλλο αξιολόγησης
18 Δεκ 2017 από ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Η κριτική σκέψη
10 Δεκ 2017 από Παπαδοπούλου Αργυρώ
Η άποψη ότι οι ικανότητες που περιγράφονται από τον όρο κριτική σκέψη πρέπει να γίνουν αντικείμενο ξεχωριστής διδασκαλίας έχουν αντικατασταθεί από την άποψη ότι τέτοιες ικανότητες μπορούν να αναπτυχθούν πιο αποτελεσματικά μέσα από την διδασκαλία της ύλης όλων των γνωστικών αντικειμένων. Ο Langer (1997) είναι ένας από τους ερευνητές που μελετά το θέμα των δασκάλων που παρουσιάζουν το περιεχόμενο της ύλης με γνώση και συναίσθηση. Συνεχίστε να διαβάζετε ›
Οι εξισώσεις που άλλαξαν τον κόσμο
9 Δεκ 2017 από ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Τα Μαθηματικά και η Φυσική είναι παντού γύρω μας και διαμορφώνουν την αντίληψη που έχουμε για τον κόσμο με αμέτρητους τρόπους. Συνεχίστε να διαβάζετε ›
Σεμινάριο Moodle
9 Δεκ 2017 από ΠΕΤΕΙΝΑΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με μία πληθώρα εργαλείων των ΤΠΕ που είναι χρήσιμα για τη διδακτική πράξη. Απώτερη επιδίωξη του προγράμματος αποτελεί η ένταξη ορισμένων από τα διδασκόμενα εργαλεία ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά κάθε εκπαιδευτικού. Ταυτόχρονα, η απομυθοποίηση των ΤΠΕ και της δυσκολίας εφαρμογής τους, με παράλληλη τόνωση του αυτο-συναισθήματος και καταπολέμηση της πιθανής τεχνοφοβίας (αρνητικής στάσης) αρχάριων χρηστών.
Καρτεσιανός δύτης
9 Δεκ 2017 από ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Τα υγρά πιέζουν τα σώματα που βρίσκονται μέσα σε αυτά. Μπορούν όμως και να μεταδώσουν προς όλα τα σημεία τους , την επιπρόσθετη πίεση που θα δημιουργηθεί σε κάποιο σημείο τους.
Στο επόμενο video φαίνεται αυτή η ιδιότητα των υγρών.
Τα υγρά πιέζουν
4 Δεκ 2017 από ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Φυσικοκουβέντες
3 Δεκ 2017 από ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Το Ατομικό Μάθημα Πρακτικής “Τα υγρά πιέζει” ίσως αποτελέσει το έναυσμα για κουβέντα. Μέχρι να ξεκινήσει η “φλυαρία” μας, ας κάνουμε πράγματα ευχάριστα και δημιουργικά!