Feed
Άρθρα
Σχόλια

Η άποψη ότι οι ικανότητες που περιγράφονται από τον όρο κριτική σκέψη πρέπει να γίνουν αντικείμενο ξεχωριστής διδασκαλίας έχουν αντικατασταθεί από την άποψη ότι τέτοιες ικανότητες μπορούν να αναπτυχθούν πιο αποτελεσματικά μέσα από την διδασκαλία της ύλης όλων των γνωστικών αντικειμένων. Ο Langer (1997) είναι ένας από τους ερευνητές που μελετά το θέμα των δασκάλων που παρουσιάζουν το περιεχόμενο της ύλης με γνώση και συναίσθηση. Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Τα Μαθηματικά και η Φυσική είναι παντού γύρω μας και διαμορφώνουν την αντίληψη που έχουμε για τον κόσμο με αμέτρητους τρόπους. Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με μία  πληθώρα εργαλείων των ΤΠΕ που είναι χρήσιμα για τη διδακτική πράξη. Απώτερη επιδίωξη του προγράμματος αποτελεί η ένταξη ορισμένων από τα διδασκόμενα εργαλεία ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά κάθε εκπαιδευτικού. Ταυτόχρονα, η απομυθοποίηση  των ΤΠΕ και της δυσκολίας εφαρμογής τους, με παράλληλη τόνωση του αυτο-συναισθήματος και καταπολέμηση της πιθανής τεχνοφοβίας (αρνητικής στάσης) αρχάριων χρηστών.

Τα υγρά πιέζουν τα σώματα που βρίσκονται μέσα σε αυτά. Μπορούν όμως και να μεταδώσουν προς όλα τα σημεία τους , την επιπρόσθετη πίεση που θα δημιουργηθεί σε κάποιο σημείο τους.

Στο επόμενο video φαίνεται αυτή η ιδιότητα των υγρών.

Το Ατομικό Μάθημα Πρακτικής “Τα υγρά πιέζει” ίσως αποτελέσει το έναυσμα για κουβέντα. Μέχρι να ξεκινήσει η “φλυαρία” μας, ας κάνουμε πράγματα ευχάριστα και δημιουργικά!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων