Μάι 17
22

Τα παιχνίδια στην αρχαιότητα και σήμερα – 1o Γυμνάσιο Βόλου

1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Α2 ΚΑΙ Α3 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

25 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος: Ιστορία, Νεοελληνική γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Θεατρική Παιδεία και Αρχαία  Ελληνικά.

ΣΤΟΧΟΙ

Α) ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ

  1. Να γνωρίσουν τα παιδιά τα παιχνίδια της ελληνικής αρχαιότητας
  2. Να συνειδητοποιήσουν τις ομοιότητες πολλών παιχνιδιών της αρχαιότητας με τα παραδοσιακά παιχνίδια που φτάνουν ως τις μέρες μας, παρά την επέλαση των βιντεοπαιχνιδιών
  3. Να αντιληφθούν τον ψυχαγωγικό αλλά και τον παιδαγωγικό τους χαρακτήρα
  4. Να κατανοήσουν την έννοια μουσείο και την λειτουργία του
  5. Να εξοικειωθούν με το συγκεκριμένο Μουσείο, το χώρο, την ιστορία, το περιεχόμενο του.

Β) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ –ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΙ

  1. Να εμπλακούν βιωματικά στα παιχνίδια αυτά και να χαρούν τον ψυχαγωγικό τους χαρακτήρα.
  2. Να αξιοποιήσουν έμπρακτα τις γνώσεις που θα έχουν αποκομίσει επισκεπτόμενοι αρχαιολογικούς χώρους και να εξοικειωθούν με αυτούς.
  3. Να μυηθούν σε παιχνίδια μίμησης που βοηθούν τα παιδιά να ενταχτούν στον κόσμο αλλά και σε παιχνίδια επιδεξιότητας προκειμένου ν’ αναπτύξουν τις δεξιότητες τους.
  4. Να προσεγγίσουν το θέμα διαθεματικά αλλά και διεπιστημονικά αξιοποιώντας μεθόδους ενεργητικής μάθησης.
  5. Να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας
  6. Να συμμετάσχουν πολλοί από αυτούς στην σχολική μας παράσταση «Όταν ο Καζαντζάκης συνομιλούσε με τον Σικελιανό» αποκτώντας ποικίλα οφέλη.

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ



Δεν επιτρέπονται σχόλια.