Παιχνίδι μνήμης για τη διάκριση «στ- τσ»

 

Σταυρόλεξο με αριθητικά

 

Τα ζώα που ζουν κοντά μας

 

Η μάχη των Θερμοπυλών

Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού σχεδίασε και παρήγαγε το περιεχόμενο των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν για το «Καινοτομικό Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών» του Δήμου Λαμιέων. Τα εγκαίνια του Κέντρου πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010, στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Θερμοπύλεια 2010», παρουσία εκπροσώπων του ΙΜΕ, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πλήθους κόσμου. Αρχικά, ο επισκέπτης παρακολουθεί την εισαγωγική τρίλεπτη ταινία στην αίθουσα προκαταρκτικής ενημέρωσης. Στη συνέχεια, εισέρχεται στην αίθουσα διαδραστικών εφαρμογών, όπου σε οκτώ δυναμικά τραπέζια παρουσιάζονται οι πολυμεσικές εφαρμογές με θέμα το ιστορικό πλαίσιο της μάχης και την απήχησή της μέχρι τις μέρες μας. Εκεί, παίζοντας, συλλέγει πληροφορίες για τη μάχη των Θερμοπυλών. Ακολουθεί η αίθουσα Εικονικής Πραγματικότητας όπου παρακολουθεί, με ειδικά γυαλιά τεχνολογίας κυκλικής πόλωσης, την προβολή της τρισδιάστατης ψηφιακής ταινίας για το στρατιωτικό εξοπλισμό Ελλήνων και Περσών. Η ξενάγηση ολοκληρώνεται με ένα ταξίδι στο χρόνο. Στην εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας με θέμα τη μάχη των Θερμοπυλών ο επισκέπτης μεταφέρεται στο πεδίο της μάχης και συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία των στρατιωτών πριν από τη σύγκρουση. Ένας μουσειοπαιδαγωγός εκτελεί χρέη πλοηγού και με τη βοήθεια ενός ασύρματου τηλεχειριστηρίου καθοδηγεί τους επισκέπτες. Το ΙΜΕ είχε την ευθύνη της ιστορικής, της επιστημονικής και της καλλιτεχνικής επιμέλειας των παραπάνω εφαρμογών. Το έργο αυτό του Δήμου Λαμιέων συγχρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα Π.Ε.Π. Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ. Ανάδοχος εταιρεία του έργου ήταν η εταιρεία TELMACO A.E., η οποία και προμήθευσε και εγκατέστησε το σχετικό εξοπλισμό.

 

 

Γνωρίζω τους ήρωες της Επανάστασης του 1821.

Για να γνωρίσουν οι μαθητές του ήρωες της Επανάστασης του 1821 , δημιούργησα την παρακάτω δραστηριότητα η οποία απευθύνεται στους μαθητές της Α’ , Β΄ , Γ΄ τάξης του δημοτικού.

Για να τη δείτε πατήστε την παρακάτω εικόνα.

 
maxes_ellinon1

 

 

Αρχαιολογικός χώρος πλατείας Δημαρχείου (Κοτζιά).

Με αφορμή την κατασκευή υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε από το 1985 έως το 1988 μεγάλη ανασκαφική έρευνα στην πλατεία Δημαρχείου , σε έκταση 7.000 τμ .Δείτε στο παρακάτω video που δημιούργησα , πως διατηρείται σήμερα ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτής της ανασκαφής.

Εικονική περιήγηση στο σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux)

Το σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux) είναι ένα από τα πλέον σημαντικά σπήλαια με παλαιολιθικής εποχής τοιχογραφίες, ιδιαίτερα διακρινόμενες όχι μόνον ως προς τον αριθμό τους αλλά και ως προς την αισθητική τους. Έχει αποκληθεί η “Καπέλα Σιξτίνα των τοιχογραφιών”, “Βερσαλίες της Προϊστορίας” και “Γαλλική Αλταμίρα”. Το σπήλαιο βρίσκεται κοντά στο χωριό Μοντινιάκ στην κοιλάδα του ποταμού Βεζέρ (Vézère) στον νομό (département) Ντορντόνι (Dordogne) στην περιοχή (région) της Ακουιτανίας (Aquitaine) της νοτιοδυτικής Γαλλίας. Αποτελεί μία από τις Προϊστορικές τοποθεσίες και ζωγραφισμένα σπήλαια της κοιλάδας του Βεζέρ, που, από το 1979, έχουν χαρακτηριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

( Πηγή Wikipedia)

Για να περιηγηθείτε στο σπήλαιο , πατήστε εδώ

Φύλλο εργασίας για το κείμενο «Ο Μάγκας» από την 4η ενότητα της Ε’ τάξης.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το φύλλο εργασίας που δημιούργησα για τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών του τμήματος Ένταξης.

ΜΑΓΚΑΣ

«Χωρίς φως».Υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία του γράμματος « Φ φ » με χρήση ΤΠΕ

                                                           

    Σχημάτισε το παζλ για να βρεις την εικόνα που αρχίζει από  « Φ φ » .

fyloooooo

                          Βρες τις λέξεις που έχουν     « Φ φ » .

f

 Για να εξασκηθείς καλύτερα κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα.

fidi.jpgααα

 

Φύλλα εργασίας για τη διαφοροπoιημένη διδασκαλία κειμένων της 4ης ενότητας στο μάθημα της γλώσσας Δ’ τάξης

Για τις ανάγκες των μαθητών του τμήματος ένταξης που υπηρετώ , δημιούργησα τα παρακάτω τα φύλλα εργασίας προσαρμοσμένα στις μαθησιακές τους ανάγκες .

Στόχοι των φύλλων εργασίας.

  • Εξάσκηση της αναγνωστικής ικανότητας.
  • Κατανόηση κειμένου.
  • Καλλιέργεια γραπτής και προφορικής έκφρασης.
  • Εκμάθηση ορθογραφικών κανόνων και του βασικού λεξιλογίου της ενότητας.

Για να τα δείτε πατήστε τους παρακάυω συνδέσμους :

Σκουπίδια_που_ταξιδεύουν_

Εθνικό_θαλάσσιο_πάρκο_σε_νησί_του_Αιγαίου

Στάση_βροχοσταλίδων

Στάση_βροχοσταλίδων_(2)

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ_ΤΟ_ΞΑΝΑ

 

Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών.

 

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί τις αποφάσεις του για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και σας καλεί να ενημερώσετε γι’ αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας.

ERGASIAKA_DIKAIOMATA_EKPAIDEYTIKON

Θα το χάσουμε το τραίνο της Ψηφιακής Τεχνολογίας στο σχολείο;

Κάποιος είπε κάποτε ότι ο Ιονέσκο (πατριάρχης του λεγομένου “θεάτρου του παραλόγου”) στην Ελλάδα θα ήταν άνεργος, γιατί όλη η Ελλάδα κυριαρχείται από το παράλογο. Ορίστε ακόμη ένα δείγμα για την ενίσχυση αυτής της διαπίστωσης: πώς κινδυνεύουμε να «χάσουμε» το τραίνο της ψηφιακής τεχνολογίας στο σχολείο.

Κυκλοφορούν, εδώ και λίγες μέρες, έντονες φήμες ότι το Υπουργείο Παιδείας θέλει να σταματήσει το λεγόμενο Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), ένα καταξιωμένο στη συνείδηση των εκπαιδευτικών πρόγραμμα Eπιμόρφωσης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο είναι από τα πλέον πετυχημένα έργα Επιμόρφωσης ΤΠΕ στην Ελλάδα,  και διεθνώς.

Γιατί όμως θεωρείται πετυχημένο, τι το “κάνει” πετυχημένο; Ένα άρθρο σε κάποιο site, όπως αυτό που διαβάζετε; Προφανώς όχι!

Στη συνέχεια, θα επιχειρήσουμε να δώσουμε μερικά στοιχεία, τα οποία τεκμηριώνουν, κατά τη γνώμη μας, τη σημαντική επιτυχία του προγράμματος αυτού και την αναγκαιότητα συνέχισής του.

Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου πατήστε ,  εδώ.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων