2014-15: «Σχολικός Κήπος: καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, σπόρος πράσινης επιχειρηματικότητας, η ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο»

Φωτογραφικό υλικό

DSC03034 DSC03035 DSC03036 DSC03037 DSC03038 DSC03039 DSC03043 DSC02448 DSC02453 DSC02456 DSC02457 DSC02490 DSC02491 DSC02496 DSC02497 DSC02526 DSC02538 DSC02539 DSC02560 DSC02561 DSC02565 DSC02576 DSC02580 DSC02581 DSC02583 DSC02588 DSC02656 DSC02659 DSC03024 DSC03025 DSC03026 DSC03027 DSC03028 DSC03029 DSC03030 DSC03031 DSC03032 DSC03033

 

Η παρουσίαση της υλοποίησης:

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2014-15: «Σχολικός Κήπος: καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, σπόρος πράσινης επιχειρηματικότητας, η ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο»

2014-15: «Η ανθρώπινη διάσταση (;) του περιοδικού πίνακα»

Φωτογραφικό υλικό

DSC02669 DSC02444 DSC02462 DSC02487 DSC02625 DSC02615 DSC02616 DSC02618 DSC02680 DSC02638 DSC02644

 

Η παρουσίαση της υλοποίησης:

 

…και η τελευταία δράση του προγράμματος, ένα εκπαιδευτικό θεατρικό παραμύθι, που πήρε σάρκα και οστά την Τετάρτη 13-5-2015:

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2014-15: «Η ανθρώπινη διάσταση (;) του περιοδικού πίνακα»

2013-2014: «Σχολικός Κήπος: καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, σπόρος πράσινης επιχειρηματικότητας, η ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο»

Γυμνάσιο Ραφήνας

«Σχολικός Κήπος:
καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής,
σπόρος πράσινης επιχειρηματικότητας,
η ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο»

Σχ. έτος 2013-14

Υπεύθυνος εκπ/κός: Παπαναγιώτου Ανδρέας (ΠΕ11)

Σύνταξη της παρουσίασης: Θ. Βηλαράς (ΠΕ06)

 

Παιδαγωγικοί στόχοι 

1.Ενίσχυση των βασικών ικανοτήτων για τη γεφύρωση του κόσμου του σχολείου και της εργασίας, ενεργοποιώντας το ενδιαφέρον των μαθητών για την κηπουρική στο σχολείο.

2.Αύξηση της βιωματικής εκπαίδευσης και ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής

3.Αυτοδιαχείριση, κινητοποίηση και αυτενέργεια σε σχέση με την ανάπτυξη της πράσινης επιχειρηματικότητας.

4.Καλλιέργεια δεξιοτήτων που συνδέονται με την κηπουρική, την πράσινη επιχειρηματικότητα, τη συνεργασία για τη διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος ως μέρος της ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο.

5.Εμπλοκή των μαθητών/τριών με θέματα της αληθινής ζωής, προκειμένου να προωθηθούν οι ακόλουθοι θεματικοί άξονες: α) η σωματική δραστηριότητα, β) η κατανόηση των τοπικών και παγκόσμιων τροφικών συστημάτων, γ) η εκτίμηση της υγιεινής διατροφής και δ) το ενδιαφέρον για το περιβάλλον.

 

Το ιστορικό

  • Ο κος Παπαναγιώτου ξεκίνησε την δημιουργία του κήπου περίπου το 1997. Έκτοτε ανανεώνει και περιποιείται τα φυτά ανελλιπώς, εμπλέκοντας συχνά και μαθητές.
  • Κατά το τρέχον σχολικό έτος αποφάσισε να ξεκινήσει μια προσπάθεια να εμπλέξει συστηματικά τους μαθητές, βάσει των προαναφερθέντων εκπαιδευτικών στόχων.

 

Επετεύχθησαν οι στόχοι;

  • Σαφώς και επετεύχθησαν, σε σημαντικό βαθμό, το ενδιαφέρον και η εμπλοκή των μαθητών ξεπέρασε τις προσδοκίες μας.
  • Οι μαθητές δεν συμμετείχαν μόνον σε τυπικά δίωρα, αλλά συχνά έρχονταν στο σχολείο και ασχολούνταν με τον κήπο ολόκληρα πρωινά Σαββάτου.

 

Υπήρξαν στόχοι που δεν επετεύχθησαν;

  • Ναι, δεν υπήρξε παραγωγή έντυπου ή ηλεκτρονικού υλικού

Το ενδιαφέρον των μαθητών να μάθουν νέα πράγματα και να ασχοληθούν με τον κήπο, μας έδειξε πως δεν υπήρχε χρόνος για παραγωγή υλικού.

 

Ελπίζουμε λοιπόν να απολαύσετε τις φωτογραφίες

εκείνες που θεωρήσαμε ότι θα ήταν ενδεικτικές,

στα πλαίσια μιας σύντομης παρουσίασης

 

 

Φωτογραφικό υλικό

DSC02292 DSC02297 DSC02290 DSC02289 DSC02288 DSC02285 DSC02284 DSC02282 DSC02281 DSC02280 DSC02253 DSC02274 DSC02256 DSC02254 DSC02181b DSC02180 DSC02179 DSC02163 DSC02150b DSC02149 DSC02139 DSC02155 DSC02135 DSC02130 DSC02129 DSC02136 DSC02128 DSC02127 DSC02126 DSC02119 DSC02114 DSC02117 DSC02116 DSC02115b DSC02103 DSC02107 DSC02105 DSC02104 DSC02101 DSC02072 DSC02068 DSC02065 DSC02046 DSC02063 DSC02062 DSC02051 DSC02027 DSC02020 DSC02029 DSC02028 DSC02015 DSC02013 DSC02018 DSC02016

 

 

 

Και για το μέλλον …

  • Είμαστε αισιόδοξοι πως το πρόγραμμα δεν θα έχει τέλος!
  • Ήδη πολλοί άλλοι μαθητές προσπαθούν να πείσουν πως θα τα καταφέρουν ακόμη καλύτερα σε σχέση με αυτούς που συμμετείχαν φέτος!

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2013-2014: «Σχολικός Κήπος: καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, σπόρος πράσινης επιχειρηματικότητας, η ευθύνη προς το κοινωνικό σύνολο»

Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας (Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων) στο Γυμνάσιο Ραφήνας

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr.

Το παρόν αποτελεί βοηθητικό χώρο για την ανάρτηση πρόσθετου υλικού που αφορά στα Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας (Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων) που υλοποιούνται στο Γυμνάσιο Ραφήνας. Για την συνολική παρουσίαση των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιούνται στο Γυμνάσιο Ραφήνας, παρακαλούμε να επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες του Γυμνασίου Ραφήνας στην διεύθυνση http://www.gymrafin.gr/

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας (Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων) στο Γυμνάσιο Ραφήνας