Our eTwinning project “Exploring AI in the classroom” rocks!

Our eTwinning project “Exploring AI in the classroom” (https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/exploring-ai-classroom/twinspace) and the collaborative activities were presented in three well organised greek educational events in Athens.

Many thanks to Georgiou Zois Schools (https://www.zois-school.gr/) for the invitation to participate as a speaker in the”Approaches for a Multidimensional School” two-day educational event on June 19, 2024. In two classes of trainees I presented the topic: “Artificial Intelligence in the modern school reality: challenges, dilemmas and perspectives” and the workshop on: “Utilization of Artificial Intelligence applications in educational practice”. You can get a taste of the workshop: https://bit.ly/4b43idg.
photo_zois
Presentation_zois
A big thank you to the French editions Trait d’union (https://traitdunion.gr/) for the invitation to participate as a speaker in their educational event on Saturday 15/6/2024 at the Hotel Titania and to have a lecture on “Artificial Intelligence and Innovative Approaches to Education: Challenges and Dilemmas”.
photo_titania
Presentation_titania
Also, I referred to our project in ELEMASYN EDU-Pulse Conference (https://elemasyn.gr/edupulse-athens/) at Saint George Lycabettus Hōtel, on Saturday May 18, 2024, while presenting “Promoting innovation in the classroom through the coupling of the European actions eTwinning, CodeWeek and Scientix”.
photo_elemasyn
Presentation_elemasyn
It is always my great honor and pleasure to participate in educational events, communicate with colleagues and share ideas and educational materials on cutting edge topics! Especially when trainees show keen interest and commitment, freely express questions and concerns, actively participate and interact!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 26 Ιουνίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Καλή επιτυχία! – Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024

5f2f5d42 384a 4ff3 94ee e314881856e8Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους!

Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στους σκληρά δοκιμαζόμενους εξεταζόμενους, στις οικογένειές τους και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που πάλεψαν όλη τη χρονιά για να πετύχουν τον στόχο της εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Θερμές ευχές να περάσουν οι δύσκολες μέρες των εξετάσεων με δύναμη και ψυχραιμία, όσο το δυνατό λιγότερο άγχος, ευόδωση των προσπαθειών και πολλές επιτυχίες.

Ευχές και στους εκπαιδευτικούς για ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων χωρίς απρόοπτα.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 26 Μαΐου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

 Scratch Conference 2024: Create Your Own Adventure

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 151154

 

Hey educators,

You’re invited to join us at Scratch Conference 2024: Create Your Own Adventure on July 24! This annual, virtual event brings together thousands of educators from around the world to learn more about using Scratch in classrooms and clubs, from implementation tips and tricks to pedagogy deep dives and beyond, and it’s completely free! Look forward to digging into topics like Scratch and AI, creative coding in early childhood, coding education in rural India, and more with 100+ global creative learning experts!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 2 Μαΐου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Runner-up Award in the Transform Learning Competition

Thank you EU CodeWeek!
Thank you Google!
Thank you FCL!
IMG 20240427 083943
Happy to receive an ARDUINO STARTER KIT as a gift for the Runner-up Award in the Transform Learning Competition!

https://sites.google.com/view/transforming-learning/

Let’s go for new explorations and exciting projects!
#transformlearning #competition #codeweek #googleedu #fcl #EUCodeWeek #CodeWeek

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά  Με ετικέτα:   , , , , , 2 Μαΐου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

eTwinning Multilateral Seminar “Schools in disadvantaged areas: turning challenges into opportunities with eTwinning”

eTwinning Multilateral Seminar “Schools in disadvantaged areas: turning challenges into opportunities with eTwinning”, 18-20 April 2024, Torino, Italy
Amazing and fruitful experience!
Thank you #eTwinning!
Thank you Greek eTwinning National Support Organisation for the invitation!
Thank you Italian eTwinning National Support Organisation for the hospitality!
Thank you #eTwinners, new and old friends!
Thank you new partners for your collaboration, your sharing, your friendship. Best of luck with all new eTwinning projects!
titolo evento su due righe 11

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,Γενικά ,Συνέδρια 2 Μαΐου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία”

1
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Ημερίδας για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στην Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/

Την ημερίδα διοργάνωσαν ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, η Ελληνογερμανική Αγωγή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, την Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Στο πλαίσιο της ημερίδας είχα τη χαρά και την τιμή να πραγματοποιήσω το Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία” μετά από πρόσκληση του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning.

Το εργαστήριο «Exploring AI in the classroom – Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία» αφορούσε στη γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να συμβάλλει στην οικοδόμηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την ορθή ένταξη και παιδαγωγική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΝ στη διδακτική πρακτική.
Στο εργαστήριο παρουσιάστηκαν αυθεντικά παραδείγματα διδακτικών παρεμβάσεων με αξιοποίηση εφαρμογών ΤΝ σε συνθήκες σχολικής τάξης, εστιάζοντας στα κύρια χαρακτηριστικά, ερεθίσματα, κατευθύνσεις και ενδεικτικά εργαλεία ΤΝ. Τα παραδείγματα αναφέρονται σε δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” (μετάφραση στα ελληνικά: “Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη”) καθώς και του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” της Α΄ Λυκείου στο Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τόσο της διαμορφωτικής όσο και της τελικής αξιολόγησης του εργαστηρίου και τα ιδιαίτερα εποικοδομητικά σχόλια των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών ο σκοπός επιτεύχθηκε ξεπερνώντας μάλιστα τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Μπορείτε να δείτε τον κορμό της παρουσίασης εδώ https://bit.ly/4cRMBDR καθώς και το λίνο για τη διεξαγωγή του εργαστηρίου εδώ https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
Ευχαριστώ θερμά και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς για την ενεργή συμμετοχή, τον γόνιμο διάλογο και το ουσιαστικό ενδιαφέρον τους. Χάρηκα ιδιαιτέρως που συνάντησα παλιούς φίλους, συναδέλφους και συνεργάτες και γνώρισα νέους.
(In English)
The work of the Conference on the Utilization of Artificial Intelligence in Primary and Secondary Education was successfully completed on Saturday, April 13, 2024, at the National Technical University of Athens, Zografou.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/
The day was organized by the Open Technologies Organization – EELLAK, Hellenic German Education, in collaboration with the Institute of Educational Policy, the School of Electrical and Computer Engineering of NTUA, the eTwinning National Support Organization and the Computer Technology Institute and Press “Diophantus”.
As part of the conference, I had the pleasure and honor to hold the Workshop “Exploring AI in the classroom: Using Artificial Intelligence applications in the teaching process”, invited by the eTwinning National Support Organization.
The workshop “Exploring AI in the classroom – Utilizing Artificial Intelligence applications in the teaching process” was about getting to know and familiarizing teachers with modern Artificial Intelligence (AI) applications to support teaching and learning.
The purpose of the workshop was to contribute to the building of knowledge, skills and attitudes of teachers regarding the correct integration and pedagogical use of IT tools in teaching practice.
In the workshop, authentic examples of teaching interventions using IT applications were presented in classroom conditions, focusing on the main characteristics, stimuli, directions and indicative tools of IT. The examples refer to activities carried out in the framework of the European #eTwinning project “Exploring AI in the classroom” as well as the course “Informatics Applications” of the 1st grade in 1st Arsakeio Senior High School of Psychico during the 2023-2024 school year.
According to the results of both the formative and the final evaluation of the workshop and the particularly constructive comments of the participating teachers, the goal was achieved even surpassing the expected results.
You can see the body of the presentation here https://bit.ly/4cRMBDR as well as the lino for the workshop here https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
My warm thanks and congratulations to the participating teachers for their active participation, fruitful dialogue and substantial interest. I was especially happy to meet old friends, colleagues and partners and meet new ones.
#AI #ellak #eTwinning #EXAI #AIinEducation #codeweek #scientix

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,EU Code Week ,Scientix ,Συνέδρια 14 Απριλίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση

Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση – Σάββατο 13 Απριλίου 2024 – Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου
O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, η Ελληνογερμανική Αγωγή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , την Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ , τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» διοργανώνουν το Σάββατο 13 Απριλίου 2024 στις Αίθουσες Πολυμέσων στην Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου μια Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο της ημερίδας θα πραγματοποιήσω το Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία”.
Θα χαρώ να σας δω!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΑΙ ,Γενικά ,Συνέδρια 11 Απριλίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC)

The Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC)

SDC24 Visual no disclaimer
Η εκστρατεία Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC) είναι μια κοινή διεθνής πρωτοβουλία, που συνδιοργανώνεται φέτος με το έργο Life Terra, που προσκαλεί εκπαιδευτικούς, έργα, οργανισμούς, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, λέσχες νέων και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως  να γιορτάσουμε τη σταδιοδρομία και τις σπουδές στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM). Η καμπάνια διαρκεί από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2024 και όλοι καλούνται να μοιραστούν τις δραστηριότητές τους STEM μέσω του χάρτη SDC. Στη φετινή εκστρατεία, παρουσιάζουμε για πρώτη φορά τα Βραβεία Scientix, που είναι αφιερωμένα στον εορτασμό των εξαιρετικών επιτευγμάτων των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα και τομείς, την προώθηση της καινοτομίας και την προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και τη μάθηση.

Ο ιστότοπος της Εκστρατείας: https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc24

Βραβεία Scientix: https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc24_awards
Το τηλεοπτικό επεισόδιο SDC2024 Scientix που παρουσιάζει το 2024SDC: https://www.youtube.com/watch?v=AC1agwf8agg
Το εισαγωγικό βίντεο SDC2024: https://www.instagram.com/scientix_eu/reel/C3FRcV8K3Aq/
Η ενημερωμένη εφαρμογή: https://www.scientix.eu/events/campaigns/sdc23/download

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Scientix ,STEM Discovery Campaign ,Γενικά 18 Μαρτίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Ολοκληρώθηκε το 3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη”

Το 3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη” https://www.logotreegr.net/3o έλαβε χώρα δια ζώσης την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024 στην Αίθουσα «Ίρις», στην Πανεπιστημιακή Λέσχη του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στιγμές του Συμποσίου μπορείτε να χαρείτε στον σύνδεσμο https://www.logotreegr.net/moments. Στον σύνδεσμο  https://www.logotreegr.net/presentations, μπορείτε να αναζητήσετε τις παρουσιάσεις των ομιλητών με βάση το πρόγραμμα. Σε κάθε μία παρουσίαση δίνεται η δυνατότητα για εναλλαγή διαφανειών, μεγέθυνση, εκτύπωση, λήψη κ.λπ

Χαίρομαι πάντα να συναντώ παλιούς και νέους φίλους, συνεργάτες, logoists ή μη, και να ανταλλάσσουμε ιδέες και εμπειρίες αναφορικά με τα Logo-like περιβάλλοντα και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η εισήγησή μου στο Συμπόσιο έφερε τον τίτλο: “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom” και αφορούσε στην ανάδειξη των κύριων χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom”  (μετάφραση στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη»).
Το eTwinning έργο υλοποιείται το σχολικό έτος 2023-2024 με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών από 15 σχολεία από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία.
Περισσότερα για το έργο:
https://school-education.ec.europa.eu/en/networking/projects/157257
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/exploring-ai-classroom/twinspace
Μπορείτε να δείτε στην πλατφόρμα Canva την εισήγηση “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom” επιλέγοντας τον σύνδεσμο https://bit.ly/3wtpw9R.
Επίσης, στην πλατφόρμα Canva στον σύνδεσμο https://bit.ly/3wfyuqU μπορείτε να ξεφυλλίσετε την πρώτη έκδοση του ηλεκτρονικού βιβλίου “CyberSecurity Comics” ebook – v.1.0 που αναπτύχθηκε ως συνεργατική δραστηριότητα στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” για τον εορτασμό της Safer Internet Day 2024.
Μπορείτε ακόμα, να παρακολουθήσετε τα αντίστοιχα βίντεο που δημιούργησα για:
– την παρουσίασή μου στον σύνδεσμο  https://www.youtube.com/watch?v=mu0cGkyj5e0

– και το βιβλίο “CyberSecurity Comics” ebook – v.1.0 στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=1p7r2ft7dOo

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,Logo-like περιβάλλον ,ΑΙ ,Γενικά ,Συνέδρια 22 Φεβρουαρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 04 121611 Αφίσα2024 image001
Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024
https://www.logotreegr.net/3o
https://www.logotreegr.net/programme
Προσοχή! Αλλαγή χώρου διεξαγωγής (λόγω καταλήψεων)!
Το Συμπόσιο θα διεξαχθεί δια ζώσης
Ιπποκράτους 15 (αίθουσα «Ίρις», Πανεπιστημιακή Λέσχη, ΕΚΠΑ), μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας στο ισόγειο της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Παλιοί και νέοι φίλοι, logoists ή μη, θα έχουμε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουμε και να ανταλλάξουμε ιδέες και εμπειρίες αναφορικά με τα Logo-like περιβάλλοντα και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η εισήγησή μου φέρει τον τίτλο: “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom”.
Η εργασία αφορά στην ανάδειξη της μεθοδολογίας, των κύριων
χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” https://school-education.ec.europa.eu/en/networking/projects/157257 (μετάφραση στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη»). Το #eTwinning έργο υλοποιείται το σχολικό έτος 2023-2024 με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών από 15 σχολεία από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία.
Η εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη διαλόγου σχετικά με βασικά στοιχεία, ερεθίσματα, κατευθύνσεις και εργαλεία για την αποτελεσματική ένταξη σύγχρονων διδακτικών παρεμβάσεων με αξιοποίηση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε αυθεντικές συνθήκες σχολικής τάξης.
Θα χαρώ πολύ να σας δω!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,EU Code Week ,Logo-like περιβάλλον ,Γενικά ,Η Logo στην εκπαίδευση ,Συνέδρια 14 Φεβρουαρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Προηγούμενα άρθρα


Κατηγορίες

  • Blogroll

  • Logo

  • Πηγές - Feeds


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση