Οι εκπαιδευτικοί  στις παρούσες συνθήκες έκτακτης ανάγκης, κλήθηκαν επειγόντως να προσφέρουν στους μαθητές και στις μαθήτριές τους, διδασκαλία από απόσταση (Emergency Remote Teaching), χωρίς σχετική επιμόρφωση και με απουσία ολοκληρωμένου σχεδιασμού και κατάλληλα διαμορφωμένου υλικού, όπως απαιτεί η μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) – Μάθησης από απόσταση (Distance Learning).

Τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ., σύμφωνα με τον θεσμικό τους ρόλο, ανέλαβαν, από την πρώτη στιγμή, πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων, η οποία προσφέρθηκε από τους/τις Σ.Ε.Ε., με τη διοργάνωση  ενημερωτικών και επιμορφωτικών συναντήσεων από απόσταση, με την παραγωγή  εκπαιδευτικού υλικού και με τον εμπλουτισμό των ιστοτόπων και των ψηφιακών αποθετηρίων τους.

Στο πλαίσιο αυτό,  για την περαιτέρω υποστήριξη και την τεχνική αλλά και θεωρητική ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, με πρωτοβουλία του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας, δεκαεπτά (17) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της χώρας συνδιοργανώνουν την επιστημονική τηλε-διημερίδα με θέμα:

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα

Η Τηλε-Διημερίδα φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα βήμα ακαδημαϊκού-εκπαιδευτικού διαλόγου και παρουσίασης επιστημονικών δεδομένων, αναλύσεων, θεωρητικών μελετών και διδακτικών εφαρμογών  σχετικών με την εξΑΕ στο σχολείο. Με τον τρόπο αυτό θα αναδειχθούν οι ποικίλες πτυχές και δυνατότητες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, αλλά και οι προβληματισμοί που αναδύονται από την εφαρμογή της στο σχολείο, ιδιαίτερα σε  συνθήκες έκτακτης ανάγκης.

Η Τηλε-Διημερίδα θα διεξαχθεί μέσω του παγκόσμιου ιστού (www) σε αίθουσα τηλεδιάσκεψης και παράλληλα θα μεταδίδεται απευθείας (streaming) από το YouTube [https://www.youtube.com/user/webinarspe1920] και μέσω Facebook [https://facebook.com/pekesexae2020]

Πληροφορίες:  https://pekesexae2020.pdekritis.gr/ & https://blogs.sch.gr/pekesde

Comments 0 σχόλια »

«Coding from home» 4th webinar, την Πέμπτη 23/4/2020 στις 18:00 ώρα Ελλάδας (17:00 CET).

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα παρουσιάσω την εργασία μου «Implementation of synchronous and asynchronous remote teaching in computer science lessons».

Σύνδεσμος για εγγραφή στο σεμινάριο: https://ecwacs.webex.com/ecwacs/j.php…

EU Code Week’s “Coding from home 4” webinar on Thursday 23 March at 17:00 CET.

Τhis webinar should offer a short overview of different activities that people from the EU Code Week community and other tech enthusiasts do to help the society and in particular teachers to cope with the coronavirus lockdown. With your presentations we would like to inspire others and we also want to encourage the EU Code Week community to take a pro-active approach and think about more activities to support each other and in particular teachers and young people.

Link to the registration: https://ecwacs.webex.com/ecwacs/j.php…

Here’s the agenda:

17:05 – 17:10 – Annika Ostergren, Coding@home – new videos coming soon

17:10 – 17:15 – Nair Carrera Martinez, New Icebreaker MOOC to be launched in May

17:15 – 17:25 – Sophia Reyes Mury, Robotics teacher community Switzerland https://www.roteco.ch/fr/

17:25 – 17:35 – Katerina Glezou, Greek Leading Teacher

17:35 – 17:45 – Fatma Bouaziz, Tunisian Leading Teacher

Look forward to e-meeting you.

Comments 0 σχόλια »

Τηλεδιάσκεψη: Δομή Επανάληψης – Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των ΗΥ  – Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου

Ημερομηνία: 18/03/2020
Ώρα: 12:00 – 13:00
Διαθέσιμες Θέσεις: 20 / 20
Συμμετοχή: Ελεύθερη με δήλωση συμμετοχής

 

https://meeting.sch.gr/index.php/component/eventbooking/?task=view_event&event_id=13564

Για να συμμετέχετε στο τηλεμάθημα θα πρέπει να έχετε λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο επικοινωνήστε μαζί μου ώστε να σας στείλω πρόσκληση.

 

Οδηγίες Χρήσης Υπηρεσίας Τηλεδιασκέψεων

https://meeting.sch.gr/notes/odigies.pdf

Οδηγίες για το BBB

https://meeting.sch.gr/notes/BBB_manual.pdf

 

Comments 0 σχόλια »


Η υπηρεσία Εικονικής Τάξης έχει υλοποιηθεί µε χρήση του ανοικτού λογισµικού για τηλεδιασκέψεις Big Blue Button (BBB) http://bigbluebutton.org/.
Η υπηρεσία Εικονικής Τάξης διαθέτει ένα πλήρως εξελληνισµένο περιβάλλον. ∆ίνει τη δυνατότητα για Οπτικοακουστική Επικοινωνία. Η επικοινωνία µε φωνή είναι ενεργή εφόσον διαθέτετε απλές συσκευές ήχου (ηχεία ή ακουστικά και µικρόφωνο) και µε εικόνα (video) εφόσον διαθέτετε κάµερα.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο εισηγητής (δηµιουργός) µπορεί να προβάλει παρουσιάσεις (slides) ή άλλο υλικό εφόσον ανεβάσει το αντίστοιχο αρχείο στο χώρο της τηλεδιάσκεψης. Τα µέλη οµοίως µπορούν να ανεβάσουν υλικό αλλά µόνο µε την άδεια του εισηγητή.
Ο εισηγητής έχει τη δυνατότητα να διαµοιράσει την επιφάνεια εργασίας του ώστε να πραγµατοποιήσει επίδειξη κάποιας εφαρµογής που έχει εγκατεστηµένη στον υπολογιστή του, π.χ. κάποιο εκπαιδευτικό λογισµικό. Η δυνατότητα αυτή µπορεί να δοθεί από τον εισηγητή και σε άλλο µέλος της τηλεδιάσκεψης.
Επίσης είναι δυνατή η επικοινωνία µε άµεσο µήνυµα (chat) όλων των µελών της τηλεδιάσκεψης αλλά και η χρήση ασπροπίνακα (white board) για ελεύθερη γραφή ή σχεδιασµό σ’ αυτόν.

Οδηγίες Χρήσης Υπηρεσίας Τηλεδιασκέψεων

https://meeting.sch.gr/notes/odigies.pdf

Οδηγίες για το BBB

https://meeting.sch.gr/notes/BBB_manual.pdf

 

Comments 0 σχόλια »

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Hashtag συνεδρίου: #etwinconfgr

Θεσσαλονίκη 6,7,8 Μαρτίου 2020

GRAND HOTEL PALACE https://www.grandhotelpalace.gr/

Περισσότερα http://www.etwinning.gr/conf2019

Κατεβάστε το πρόγραμμα Programma_etwinning_2019_20

Comments 0 σχόλια »

RIP Nikos Dapontes. A great man, teacher, physicist, ICT trainer, Logoist, Scratcher.
Enormous loss for Scratch, Greek and International Educational Community.

Καλό ταξίδι, Δάσκαλε Νίκο Δαπόντε. Σ’ ευχαριστούμε για όσα αφείδωλα μας πρόσφερες. Θα είσαι πάντα στην καρδιά μας.
Έφυγε ένας υπέροχος άνθρωπος, μεγάλος δάσκαλος, φυσικός, μέντορας, επιμορφωτής, ερευνητής της Logo, του Scratch, του Thymio, της Ρομποτικής.
Τεράστια απώλεια για την ελληνική και τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα.

«Πεποίθησή μου είναι ότι μόνο η αναζήτηση μαζί με άλλους, που έχουν ίδιες ανησυχίες και παίρνουν πρωτοβουλίες στην καθημερινή διδακτική πράξη, θα μπορούσε να μας οδηγήσει στις αναγκαίες αναπροσαρμογές και βελτιώσεις στη διδασκαλία μας».

Ο Νίκος Δαπόντες γεννήθηκε το 1948 στην Ερμούπολη της Σύρου.

Πτυχιούχος του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος DEA στη Διδακτική της Φυσικής από το Πανεπιστήμιο Paris 7 στο Παρίσι, το 2000 ολοκλήρωσε τη διδακτορική διατριβή με θέμα «Διαδικασία δημιουργίας εκπαιδευτικού πληροφορικού περιβάλλοντος για τη Φυσική: η περίπτωση της δημιουργίας, της αξιολόγησης και της αναδόμησης του εκπαιδευτικού λογισμικού «Αριάδνη» για τη διδασκαλία της Κινηματικής» στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Δίδαξε σε Δημόσια και σε Ιδιωτικά Σχολεία, μεταξύ των οποίων και το Αρσάκειο Ψυχικού και το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών.

Αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο συνέβαλε τα μέγιστα στο έργο της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ για την εισαγωγή και αξιοποίηση των Τεχνολογιών των Επικοινωνιών και της Πληροφορίας στην ελληνική εκπαίδευση. Μεταξύ άλλων, συνετέλεσε στην παραγωγή λογισμικών, σεναρίων-δραστηριοτήτων όπως Μικρόκοσμοι Κινηματικής στο Αβάκιο – Eslate, ΓΑΙΑ, εξελληνισμό-προσαρμογή του Modellus και του Microworlds Pro

Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Αιτωλοακαρνανίας καθώς και Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας.

Ήταν Ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης e Δίκτυο http://e-diktyo.eu/.

Πρωτοπόρος στην εισαγωγή και αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής των βιβλίων Φυσικής της Α και Β Λυκείου που προορίζονταν για τα Πολυκλαδικά Σχολεία (1997) μαζί με τους Ανδρέα Κασσέτα, Σταμάτη Μουρίκη και Μανόλη Σκιαθίτη.

Τα τελευταία χρόνια υποστήριξε την εκπαιδευτική ρομποτική μέσω δημοσίευσης πολλών σχετικών άρθρων (http://makolas.blogspot.com ).

 

———————
Από το 1ο Συμπόσιο «Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι» – Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 https://www.logotreegr.net/

https://www.logotreegr.net/omilites

Νίκος Δαπόντες
Αρχές δεκαετίας του ΄80: Η πρώτη μου γνωριμία με τη Δυναμοχελώνα (Dynaturtle) του Φυσικού Andrea Disessa, στις μεταπτυχιακές μου σπουδές («Διδακτική της Φυσικής» στο Πανεπιστήμιο Paris VII). Λίγο αργότερα, το 1986, αποκτώ τον πρώτο μου υπολογιστή (έναν Spectrum συνδεδεμένο με τηλεόραση και κασετόφωνο!). Αμέσως, φτιάχνω την πρώτη μου διαδικασία, με εντολές Logo, ένα … τετράγωνο!  Ενθουσιάζομαι τόσο πολύ που συνεχίζω πλέον να επιλύω προβλήματα από τα Μαθηματικά, τη Φυσική και την Τέχνη. Αποτέλεσμα… 1989 η έκδοση του βιβλίου μου για τη Logo (Gutenberg), 1993 η έκδοση του λογισμικού με προσομοιώσεις, «Κινηματική» (στην εξελληνισμένη MultiLogo), και η διοργάνωση σεμιναρίων εκμάθησης της Logo για εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων συλλόγων και ενώσεων (π.χ. ΕΚΦΕ Αγρινίου). Στη συνέχεια, συμμετέχω ενεργά στη διάδοση του εξελληνισμένου Microworlds Pro, στην παραγωγή τόσο του πρωτοποριακού, για την εποχή του 1999-2002, λογισμικού ΓΑΙΑ, καθώς και άλλων μικρόκοσμων, όπως οι «Γεωπίνακες», τα οποία οικοδομήθηκαν όλα στη βάση τις παιδαγωγικές αρχές της Logo. 2008-2019 δημιουργώ μια σειρά από 800 σχεδόν projects στην «Κοινότητα του Scratch» (προσομοιώσεις φυσικών φαινομένων, γεωμετρικών κατασκευών και τέχνης), και παράλληλα, στο νέο περιβάλλον Scratch 3.0, προγραμματίζω διασυνδέοντας, συστήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής (Thymio, WeDo, Μicrobit BBC).

https://www.logotreegr.net/omilies

Ν. Δαπόντες: Από τις Δυναμοχελώνες της οθόνης στα Ρομποτάκια της πραγματικότητας
https://youtu.be/X1i-gAR6vVs
————-

Τα ιστολόγια του Νίκου Δαπόντε

Προγραμματίζοντας στο SCRATCH  http://makolas.blogspot.com
Art-Scratch με Μαθηματικά και Φυσική  http://dapontesgr.blogspot.com/

—————–

Δύο ιστοσελίδες του Νίκου Δαπόντε στην Κοινότητα του Scratch

https://scratch.mit.edu/users/dapontes/
dapontes
Μέλος του Scratch Joined 11 χρόνια, 10 μήνες ago Greece

575 έργα

https://scratch.mit.edu/users/dapontesgr/

dapontesgr
Μέλος του Scratch Joined 9 χρόνια, 5 μήνες ago Greece
182  έργα
——————
https://www.facebook.com/dapontes
——————

http://www.youtube.com/channel/UCST__ChPhiVInaHtTs7cJ_A
—————————–
Η Σελίδα του Νίκου Δαπόντε στο δίκτυο της Logo

http://logogreekworld.ning.com/profile/NhikosDaphontes

—————
Η Σελίδα του Νίκου Δαπόντε στην Ελληνική Πύλη Παιδείας
https://www.eduportal.gr/tag/nikos-dapontes/

————————

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και ιδιαιτέρως στην αγαπημένη του κόρη Αριάδνη, στους φίλους και συναδέλφους.

Ο τελευταίος αποχαιρετισμός θα γίνει την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου στις 12:00 στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, με πολιτική κηδεία.

Comments 0 σχόλια »

 

Θερμές ευχές για το νέο έτος 2020, να απαλύνει τον πόνο, να φέρει το χαμόγελο στα χείλη, να χαρίσει ειρήνη, αγάπη, υγεία, δημιουργία, αδελφοσύνη, αλληλεγγύη για ένα καλύτερο αύριο!
Επί γης ειρήνη!

https://scratch.mit.edu/projects/350177987/

Στη διεύθυνση https://scratch.mit.edu/studios/106246/ θα βρείτε μια συλλογή Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες, έργα-δημιουργίες στο Scratch από μαθητές των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.

Best wishes for a New Year of Peace, Love, Health, Creativity, Solidarity for a better tomorrow!
Peace on earth!

https://scratch.mit.edu/projects/350177987/

At https://scratch.mit.edu/studios/106246/ you will find a collection of Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες,
Scratch projects created by students of Arsakeia Schools Psychikou.

 

Comments 0 σχόλια »

https://www.logotreegr.net/programma



Λήψη αρχείου

 

 

Comments 0 σχόλια »

Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 09.00-14.30, στο OTE Academy (Πέλικα & Σπάρτης 1, 15122, Μαρούσι Αττικής), διοργανώνεται το συμπόσιο “Το δένδρο της Logo εν Ελλάδι”, για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον των δραστηριοτήτων με logo-like περιβάλλοντα, μέσα από τη ματιά και τις εμπειρίες όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποίησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία…

Μια διαφορετική ημερίδα από όσα έχουμε μέχρι σήμερα παρακολουθήσει, ταξιδεύοντας σε 4 εποχές… αφηγούμενοι προσωπικές ιστορίες – εμπειρίες που μας άφησαν ανεξίτηλα ίχνη, που ίσως ποτέ δεν μοιραστήκαμε…
Κύριος σκοπός της ημερίδας είναι να φέρει σε επαφή παλαιούς και νεότερους εραστές, εργάτες και μαχητές των logo-likeπεριβαλλόντων και της παιδαγωγικής τους αξιοποίησης, από τις απαρχές της Logo μέχρι το Scratch, και ακόμη παραπέρα, χωρίς κανενός είδους αποκλεισμό, μέσα από 4 εποχές.
«80s»: Η εποχή της τοπικότητας, των δημιουργικών ανεξάρτητων πρωτοβουλιών.
«90s»: Η εποχή της υπολογιστικής πολυτροπικότητας, των πολυμέσων και των παραθύρων.
«00s»: Η εποχή των διεπιστημονικών διερευνήσεων, του οπτικού προγραμματισμού.
«10s»: Η εποχή των παγκόσμιων κοινοτήτων, των διασυνδέσεων με τον πραγματικό κόσμο.

«Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι» 

(Σάββατο 5/10/2019 Θέατρο OTEAcademy)

 

Ένα Συμπόσιο – Ημερίδα που θα επιχειρήσει να δείξει πώς η Logo, που εμφανίστηκε στη δεκαετία του ’80, αποτελεί ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον ανάπτυξης με πολύ μέλλον…

Το παρελθόν, το παρόν και προτίστως το μέλλον των δραστηριοτήτων με logo-like περιβάλλοντα, μέσα από τα μάτια όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποιούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ένα διαφορετικό Σάββατο (5/10/19, 9:00-14:30) από όσα έχετε μέχρι σήμερα παρακολουθήσει, ταξιδεύοντας σε 4 εποχές…

  • αφηγούμενοι προσωπικές ιστορίες – εμπειρίες που μας άφησαν ανεξίτηλα ίχνη, που ίσως ποτέ δεν μοιραστήκαμε,
  • περιηγούμενοι σε εκθέματα (φωτογραφίες, βίντεο, κατασκευές, βιβλία, συσκευασίες λογισμικών κ.λπ.), και 
  • συμμετέχοντας σε βιωματικές δραστηριότητες και καλές πρακτικές.

 

Σκοπός
Σκοπός του Συμποσίου – Ημερίδας “Το δένδρο της Logo εν Ελλάδι” είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα σε μέλη της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας σχετικά με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της γλώσσας προγραμματισμού Logo και των logo-like περιβαλλόντων, μέσα από τη ματιά και τις εμπειρίες όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποίησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Κύριος στόχος της ημερίδας είναι να φέρει σε επαφή παλαιούς και νεότερους εραστές, εργάτες και μαχητές των logo-like περιβαλλόντων και της παιδαγωγικής αξιοποίησης της γλώσσας προγραμματισμού Logo, από τις απαρχές της μέχρι το Scratch.


Απευθύνεται

  • Σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 
  • Σε στελέχη της εκπαίδευσης 
  • Σε επιμορφωτές ΤΠΕ στην εκπαίδευση
  • Στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των logo-like περιβαλλόντων στη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Στην κοινότητα των επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού υλικού και εφαρμογών για τη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που στο πλαίσιο των σπουδών τους ασχολούνται με τον προγραμματισμό και τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία
 
 

Τόπος διεξαγωγής του συνεδρίου

OTE Academy, Πέλικα & Σπάρτης 1, 15122, Μαρούσι Αττικής

 

Εγγραφή – Βεβαιώσεις Συμμετοχής

Η εγγραφή και η παρακολούθηση του συνεδρίου δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τους εισηγητές και τους συμμετέχοντες.


Όλοι οι συμμετέχοντες στις εργασίες του συνεδρίου θα λάβουν διαμέσου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βεβαίωση παρακολούθησης.

Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο https://www.logotreegr.net/

Ακόμα, έχει δημιουργηθεί εκδήλωση
  «Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι »
 -στο facebook:

– στο εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης (http://logogreekworld.ning.com/)
 

Comments 0 σχόλια »

 

From 9 to 12 July, 25 primary schools teachers, selected from the network of EU Code Week Leading teachers within the 28 EU member states, will gather in the Future Classroom Lab in Brussels to attend the pilot Summer School.

Co-organised by EU Code Week and Code.org, this unique pilot training opportunity will provide primary school Leading teachers with tools, hands-on workshops and training resources to implement computational thinking and coding in their classrooms.

This four-day training aims to expand the teachers’ knowledge of computational thinking and coding by exploring the EU Code Week methodology and the exclusive programme Computer Science Fundamentals from the Code.org curriculum to develop more effective mechanisms to implement coding in schools.

Moreover, the teachers will receive tools to pass on this knowledge to their community of teachers and will be encouraged to create new learning resources, as well as become mentors of the EU Code Week Deep Dive Massive Open Online Course (MOOC) planned for September 2019.

 

 

You are invited to play a jigsaw puzzle. Enjoy the puzzle at:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e39d9ce01ab

Comments 0 σχόλια »

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων