Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Δημιουργικό εκπαιδευτικό εργαλείο ή εκμάθηση κάποιων εννοιών;

Σαν μάθημα πρακτικής επέλεξα το μάθημα «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» και συγκεκριμένα το κεφάλαιο 2  το οποίο αναφέρεται στην έννοια του προβλήματος, των Αλγορίθμων και του Προγραμματισμού.  Βασικά, έχω προβληματιστεί σε σχέση με το  κατά πόσο θα   μπορέσουμε να κάνουμε σωστά κάποια πράγματα ή απλώς θα κάνουμε  μια αναφορά  στις διάφορες έννοιες,  αφού το μάθημα είναι μονόωρο και η ύλη σχετικά αρκετή.

Πιστεύω   ότι το μάθημα αυτό και συγκεκριμένα τα κεφάλαια που ανέφερα δεν θα πρέπει να είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο εκμάθησης κάποιων εννοιών ή  κάποιας γλώσσας προγραμματισμού χωρίς σύνδεση με τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά ως δημιουργικό εκπαιδευτικό εργαλείο δίνοντας  έμφαση στην ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης των μαθητών και των ικανοτήτων τους , καθώς και του μεθοδολογικού χαρακτήρα για την κατανόηση και επίλυση διαφόρων προβλημάτων  στα πλαίσια του σχολείου αλλά και εκτός αυτού.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο