Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Μαθηματικά:Τελειώσαμε και το μάθημα 40 και αρχίσαμε να κάνουμε το επαναληπτικό 6 της σελίδας 104 του βιβλίου των μαθηματικών. Τα προβλήματα και οι ασκήσεις του βιβλίου είναι αρκετά δύσκολες. Έτσι προσπαθούμε να τις λύσουμε όλες σχεδόν τις ασκήσεις στον πίνακα για να τις κατανοήσουν καλύτερα. Παρατήρησα πως κάποια παιδιά ενώ έχουν λάθος γραμμένες κάποιες ασκήσεις δεν κάνουν τον κόπο να διορθώσουν γιατί θεωρούν πως αφού τις έλυσαν στο σπίτι δεν χρειάζεται να τις ελέγξουν και ως εκ τούτου παραμένουν γραμμένες λάθος.

Για τη Δευτέρα λοιπόν θα έχουν την 4η άσκηση της σελίδας 104(παρουσιάζεται όχι αριθμημένη, αλλά με τελεία), καθώς και την 2 και 3 της σελίδας 105.

Φυσική:Από το τετράδιο εργασιών κάναμε την ανάκλαση του ήχου. Θα μάθουν το συμπέρασμα καθώς και το φαινόμενο της ηχούς. Για το σπίτι θα έχουν τις εργασίες 2 και 3 που είναι εύκολες.

Θρησκευτικά: Μιλήσαμε για τα ψηφιδωτά και την τέχνη τους στην εκκλησία. Θα έχουν μόνο να γράψουν την εργασία 2 η οποία συμπληρώνεται αφού διαβάσουν το μάθημα 1 φορά καλά.

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Μαθηματικά: Από το βιβλίο των μαθηματικών και από την ενότητα 40 στη σελίδα 103 θα έχουν να λύσουν τις ασκήσεις 1, 2 και 3. Τις δυο πρώτες ασκήσεις τις λύσαμε στον πίνακα. Νομίζω πως δεν θα δυσκολευτούν να τις ξανά λύσουν. Η τρίτη άσκηση είναι εύκολη. Αν πάλι δεν μπορούν θα την λύσουμε στην τάξη αύριο.

Φυσική: Από το βιβλίο του μαθητή διαβάσαμε την ενότητα: «Ανάκλαση και διάχυση του ήχου». Από την σελίδα 94 θα διαβάσουν το πρώτο κομμάτι και από τη σελίδα 96 το κομμάτι που λέει:«Τα πορώδη υλικά απορροφούν τον ήχο».

Γεωγραφία:

20 Μαρτίου 2015

Μαθηματικά:Μαθηματικά κάναμε τις ασκήσεις του 39 μαθήματος από το τετράδιο εργασιών και για το σπίτι θα έχουν τις α και δ ασκήσεις του 40 μαθήματος του τετραδίου των μαθηματικών.

Λόγω της ιδιαιτερότητας της μέρας (έκλειψη ηλίου) αλλά κι ενός πρότζεκτ που έκαναν στα αγγλικά δεν κάναμε καθόλου φυσική και θρησκευτικά.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Μαθηματικά: Από το τετράδιο εργασιών και από τη σελίδα 26 και 27 θα έχουν να κάνουν τις ασκήσεις γ, ε και στ.

Φυσική:Στο τετράδιο εργασιών της φυσικής και στη σελίδα 149 κάναμε το μάθημα «Η διάδοση του ήχου» έχουν να μάθουν το συμπέρασμα του μαθήματος και να κάνουν τις εργασίες 1 και 2.

Γεωγραφία: Από το λεπτό τετράδιο των εργασιών θα κάνουν το 8ο φυλλάδιο αξιολόγησης στη σελίδα 41.

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Γλώσσα: Από την ενότητα 12  κάναμε το μάθημα «Ο γέρος του Μοριά». στη σελίδα 90. Από το μάθημα αυτό θα έχουν τις εργασίες  2 και 4 των σελίδων 91 και 94. Δεν είναι αριθμημένες είναι γραμμένες με κουκκίδες. Θα γραφτούν στο πρόχειρο τετράδιό τους.

Ιστορία: Το μάθημα: «Νέοι εχθροί εμφανίζονται και αποσπούν εδάφη από την αυτοκρατορία»  είναι αυτό που πρέπει να μάθουν. Δεν έδωσα σχεδιάγραμμα. Απλά υπογραμμίσαμε τα κύρια σημεία του μαθήματος. 2-3 αναγνώσεις του μαθήματος είναι αρκετές για να το πουν με δικά τους λόγια.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Γλώσσα:Ξεκινήσαμε την 11 ενότητα που έχει σχέση με την 25η Μαρτίου. Επειδή απουσιάζουν ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών για την ενότητα αυτή, τους δίνω τις ερωτήσεις διερεύνησης του μαθήματος να τις γράφουν και να τις απαντούν στο πρόχειρο τετράδιό τους, αναπτύσσοντας έτσι τον γραπτό τους λόγο, κάτι που απουσιάζει το τελευταίο δίμηνο στα βιβλία τους. Έτσι θα έχουν τις 2 ερωτήσεις του μαθήματος για τον Κολοκοτρώνη.

Μαθηματικά: Από τη φωτοτυπία που τους έδωσα προχθές θα έχουν την 3η άσκηση. Σήμερα λύσαμε πολλές ασκήσεις πρόσθεσης ετερωνύμων κλασμάτων στον πίνακα, μιας και την προηγούμενη βδομάδα έλειπαν αρκετοί μαθητές λόγω ιώσεων.

Ιστορία: Κάναμε το μάθημα 28 «Το κράτος αντιμετωπίζει μεγάλα εσωτερικά προβλήματα». Ισχύουν ό,τι έχουμε πει τις προηγούμενες φορές. Διαβάζουν το μάθημα 2-3 φορές, κοιτούν το σχεδιάγραμμα και το μαθαίνουν. Θα έχουν και τις εργασίες 1 και 4 του τετραδίου εργασιών.

Γεωγραφία:  Στο μάθημα της γεωγραφίας θα έχουν από το τετράδιο εργασιών την εργασία 1 της σελίδας 38, την εργασία 1 της σελίδας 39 και την εργασία 2 της σελίδας 40. Αυτές θα διαβάσουν και θα μάθουν για την επόμενη φορά.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Γλώσσα: Από το βιβλίο του Ανθολογίου και στη σελίδα 244 κάναμε το μάθημα:»Όνειρα με χαρταετούς και περιστέρια«. Αυτό θα διαβάσουν πολύ καλά και θα κάνουν στο πρόχειρο τετράδιο τις εργασίες 1 και 3.

Θρησκευτικά: Θα μάθουν στη σελίδα 76 την «εικόνα της Μεταμόρφωσης» , » Η εικόνα της Ανάστασης» και «Κουβεντιάζοντας με τους Αγίους«. 1-2 αναγνώσεις θα κάνουν.

Μαθηματικά και Φυσική δεν κάναμε γιατί τα παιδιά έκαναν πρόβες για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Μαθηματικά:Μαθηματικά δεν προχώρησα. Ξαναείπαμε για την πρόσθεση και αφαίρεση ετερωνύμων κλασμάτων, επειδή αυτές τις μέρες λείπουν πολλά παιδιά λόγω ιώσεων. Έτσι θα έχουν μια φωτοτυπία με ασκήσεις που θα τις λύσουν στο πρόχειρο τετράδιο. Από τη φωτοτυπία θα έχουν τις ασκήσεις α και β.

Φυσική: Κάναμε το πρώτο μάθημα της ενότητας «Ήχος«. Το συμπέρασμα θα μάθουν μόνο.

Πέμπτη 12 Mαρτίου 2015

Μαθηματικά: Από το τετράδιο εργασιών και από τη σελίδα 26 θα έχουν να κάνουν τις ασκήσεις α και β.Μιλήσαμε για την πρόσθεση και αφαίρεση ετερωνύμων κλασμάτων. Δεν ολοκληρώσαμε τη γνώση, εξάλλου θα αφιερωθούν πολλές ώρες στην εμπέδωση των ασκήσεων. Γι αυτό δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Φυσική: Από το πράσινο βιβλίο διαβάσαμε όλη την ενότητα για το φως. Στο τέλος της ενότητας υπάρχει το λεξιλόγιο. Αυτό θα διαβάσουν για αύριο.

Γεωγραφία: Κάναμε τους σεισμούς και τις «Φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα», σελίδα 90 και 91. Μόνο μια ανάγνωση του μαθήματος.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Γλώσσα: Από την ενότητα 11 και κάναμε το μάθημα «Πνευματικά παιχνίδια». στη σελίδα 82. Από το μάθημα αυτό θα έχουν τις εργασίες  2, 3 και 4 των σελίδων 84 και 85. Για την άσκηση 2 δόθηκαν οδηγίες πώς θα γραφτεί και την είπαμε και προφορικά. Θα γραφτεί στο πρόχειρο τετράδιό τους.

Ιστορία: Το μάθημα: «Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων»  είναι αυτό που πρέπει να μάθουν. Με δυο αναγνώσεις και βλέποντας καλά το σχεδιάγραμμα νομίζω ότι μπορούν να το μάθουν.

Top