Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Μαθηματικά: Σήμερα δεν προχωρήσαμε. Κάναμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι και για την Δευτέρα θα έχουν μια φωτοτυπία που πήραν επαναληπτική πάνω στις διαιρέσεις.

Φυσική: Γράψαμε το μάθημα που είχαμε σε ένα πρόχειρο διαγώνισμα. Συμπληρώσαμε τις εργασίες του τετραδίου της Φυσικής. Θα έχουν μόνο το συμπέρασμα που γράψαμε.Δηλαδή τι κάνει το σάλιο και τι η χολή.

Θρησκευτικά: Θα έχουν το μάθημα:»Ο Άγιος Μάμας». Θα το διαβάσουν 2-3 φορές μόνο.

20 Νοεμβρίου 2014

Σήμερα είχαμε μια αξέχαστη εμπειρία! Επισκεφτήκαμε το φαράγγι «Καταφύκι», που βρίσκεται λίγο έξω από το Κρανίδι. Σε μια φοβερή διαδρομή 5 χιλιομέτρων γνωρίσαμε κάποια αγριοβότανα όπως το «λευκό» κρόκκο , το θυμάρι, τη ρίγανη…Είδαμε χαρουπιές, βελανιδιές πεύκα αιωνόβιες ελιές ( 800 χρόνων) και κόψαμε σπαράγγια. Μάθαμε να χρησιμοποιύμε το χάρτη την  πυξίδα και το GPS. Αναρριχηθήκαμε σε κάθετους βράχους…Το κυριότερο επισκεφθήκαμε και το παλαιοντολογικό σπήλαιο «Φράχθι». Ας δείτε και σεις τις εντυπώσεις μας στην παρακάτω διεύθυνση.

19 Νοεμβρίου 2014

Μαθηματικά: Παραμείναμε στην ενότητα 16 και κάναμε κάποιες ασκήσεις από το τετραδιο των μαθηματικών. Για την επόμενη φορά θα έχουν από το τετράδιο των μαθηματικών τις ασκήσεις: ε , στ και ζ.

Φυσικά: Από το πράσινο βιβλίο, το βιβλίο του μαθητή, κάναμε μόνο το ταξίδι της τροφής. Μιλήσαμε για την στοματική κοιλότητα, το στομάχι, το συκώτι , το πάγκρεας, το λεπτό και το παχύ έντερο. Αυτά θα μάθουν για την επόμενη φορά.

18 Νοεμβρίου 2014

Γλώσσα: Στο μάθημα της Γλώσσας κάναμε σήμερα άγνωστη ορθογραφία και έκλειναν στα τρία γένη το επίθετο κανελής -ιά -ί κατά το σταχτής, -ιά, -ί.Κάποια παιδιά δεν είχαν μάθει την κλίση τψν επιθέτων αυτά. Μπορείτε να το δείτε από το γραπτό τους στο πρόχειρο τετράδιό τους. Τώρα από το τετράδιο της Γλώσσας θα έχουν από τις σελίδες 32, 33 και 34 τις εργασίες 2, και 3.

Μαθηματικά: Κατ” αρχάς να πω πως έδωσα ένα φυλλάδιο προχθές με 3 ασκήσεις οι οποίες ήταν δύσκολες . Να ζητήσω συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκάλεσα. Εμείς τις ασκήσεις τις λύσαμε στον πίνακα, με έναν πρακτικό τρόπο. Θέλω όμως να ξαχαστούν. Το σημερινό μάθημα είχε σχέση με τις κλασματικές μονάδες. Μόνο από το βιβλίο των μαθηματικών και στην ενότητα 16 θα έχουν τις εργασίες 1 και 2.

14 Νοεμβρίου 2014

Μαθηματικά: Και πάλι δεν προχωρήσαμε σήμερα. Κάναμε ξανά και ξανά προβλήματα αναγωγής στην μονάδα. Για την επόμενη φορά θα έχουν μια φωτοτυπία με 3 προβλήματα «κλασσικά» ανγωγής στην μονάδα. Αυτά λύνονται χωρίς δεκαδικά κλάσματα. Το 3ο είναι λίγο δύσκολο. Αν δεν μπορούν να το λύσουν αφήστε το να το πούμε στην τάξη.

Θρησκευτικά: Κάναμε για την Αγία Αικατερίνη. Σημειώσαμε κάποια κομμάτια από το μάθημα, αυτά δηλαδή που πρέπει να μάθουν.

Όπως καταλαβαίνετε το πρόγραμμα της εβδομάδας «χαλάρωσε» αρκετά λόγω της προετοιμασίας της τάξης για την γιορτή του Πολυτεχνείου.

Τη Δευτέρα λοιπόν θα έχουμε τη γιορτή η οποία θα ξεκινήσει στις 8:30 και θα τελειώσει περίπου στις 10:00.

12 Νοεμβρίου 2014

Σήμερα και προφανώς και τις υπόλοιπες δυο ημέρες της εβδομάδας, θα τις «ξοδέψουμε» στις πρόβες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου. Οπότε όπως καταλαβαίνετε τα μαθήματα θα πάνε λίγο πίσω. Έτσι σήμερα αφιερώσαμε ένα ολόκληρο δίωρο στα προβλήματα αναγωγής στην μονάδα τα οποία μάθαμε να τα λύνουμε μ” έναν νέο τρόπο. Θα κάνουμε πολλές ασκήσεις πάνω σ” αυτόν τον τρόπο. Έτσι θα έχουν για το σπίτι τις εργασίες γ και δ από το τετράδιο εργασιών.

10 Νοεμβρίου 2014

Αύριο δε θα βρίσκομαι στο σχολείο. Θα συνοδεύσω τις Δ” και Στ΄ τάξεις στην Ακρόπολη. Τα παιδιά όμως θα κάνουν κανονικά μάθημα με τον κ. Φλώρο. Ακόμα αν κάποιος από σας είχε προγραμματίσει να με επισκεφθεί για ενημέρωση, δεν θα γίνει αύριο. Μπορείτε να με επισκέφτεστε στα κενά μου μαθήματα (των ειδικοτήτων), και από δω και στο εξής κάθε Δευτέρα από τις 10:00-11:30.

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημα της σελίδας 53 «Ο Τεντέν και ο Μιλού», κάναμε τις εργασίες του μαθήματος και προχωρήσαμε στη σελίδα 55 και στο μάθημα: «Τα χαρακτηριστικά των ζώων». Γράψαμε την εργασία 1, να περιγράψουν το αγαπημένο τους ζώο. Για το σπίτι θα έχουν τις εργασίες 2 και 4. Έχω εξηγήσει πώς θα τις κάνουν. Αυτό που θέλω είναι να μάθουν να κλίνουν σωστά το επίθετα σε -ής -ιά -ί, της σελίδας 57.

Ιστορία: Κάναμε το μάθημα: «Η Αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική». Τους έδωσα μια φωτοτυπία με το σχεδιάγραμμα του μαθήματος. Αν διαβάσουν τις ερωτήσεις του μαθήματος στο τέλος του μαθήματος θα δείτε πως αυτές απαντούνται μέσ” από το σχεδιάγραμμα. Αυτές αν μάθουν έχουν μάθει το μάθημα. Μου είναι αρκετό.Για το σπίτι θα έχουν την εργασία 3 του τετραδίου.

Γεωγραφία: Κάναμε το μάθημα 8 «Οι ακτές της Ελλάδας», και έχουν να μάθουν και να βρίσκουν στο χάρτη της Ελλάδας τις χερσονήσους και τους κόλπους. (Τους σημειώσαμε στο σχεδιάγραμμα του χάρτη της Ελλάδας που έχουν πάρει).

7 Νοεμβρίου 2013

Τελικά χθες ξεχάστηκα και δεν συμπλήρωσα το blog. Θα με συγχωρέσετε πιστεύω. Έτσι λοιπόν σήμερα είχαμε:

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στην ενότητα 15 και κάναμε την αναγωγή στην μονάδα. Πώς επιλύουμε προλήματα αναγωγής στην μονάδα. Προσέξτε: Τα προβλήματα είναι απλά.Εκείνο που πρέπει νακαταλάβουν τα παιδιέ είναι δυο πραγματάκια.

α)Όταν δίνονται στο πρόβλημα δεκαδικοί αριθμοί μετατρέπονται σε δεκαδικά κλάσματα. π.χ 0,7 —–>7/10

β) Όταν στο πρόβλημα λοιπόν δίνεται το όλο και ψάχνουμε να βρούμε το μέρος κάνουμε το εξής:

Να βρείτε τα  0,4 των 1300 λίτρων. Κάνουμε τα 0,4 κλάσμα δηλαδή 4/10. Διαιρούμε το 1400 με το 10 βρίσκουμε 140 και πολλαπλασιάζουμε ύστερα με το 4.                     140χ4=560

ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΗΤΗ.

Όταν δίνεται το μέρος και ψάχνουμε το όλο κάνουμε το εξής:

Να βρείτε πόσα λίτρα είναι μια δεξαμενή της οποίας τα 0,5 είναι 1000 λίτρα. Κάνουμε το 0,5     5/10. Διαιρούμε το 1000 με το 5.                          1000:5=200 και έπειτα πολλαπλασιάζουμε το 200 με το 10.   200χ10=2000

ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΗΤΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΟς ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ.

Για το σπίτι θα έχουν από το τετράδιο εργασιών τις εργασίες α και β.

Θρησκευτικά: Παραδόθηκε το μάθημα «Οι Σαράντα μάρτυρες». Υπογραμμίσαμε τα κύρια σημεία του μαθήματος. Διαβάζοντάς το 2-3 φορές θα είναι εύκολο ύστερα να το πουν.

Φυσική: Θα μάθουν από το πράσινο βιβλίο μόνο το κομμάτι: «Ένας ταπεζίτης στο στόμα μας…» Το μάθημα δεν ιλοκληρώθηκε. Θα ολοκληρωθεί την επόμενη φορά.

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

 

4 Νοεμβρίου 2014

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημα «Ο μάγκας» από την 4η ενότητα της Γλώσσας. Για το σπίτι έχουν να γράψουν στο λεξιλόγιο 9 επίθετα. Η ερμηνεία τους δε χρειάζεται να είναι λεπτομερής. Επίσης θα έχουν την εργασία 2 για το τεράδιο του Γραπτού λόγου, να περιγράψουν τον Μάγκα. Η άσκηση ειπώθηκε πολλές φορές προφορικά. Σκοπός μου είναι να γράψουν ένα διαφορετικό κείμενο στην τάξη βλέποντας τη φωτογραφία κάποιου άλλου ζώου και περιγράφοντάς το με τα επίθετα του μαθήματος της άσκησης 1.

Μαθηματικά: Δεν προχωρήσαμε μιας και σήμερα γράψαμε τεστ στην ενότητα των δεκαδικών.

Λόγω της εορτής του Πολυτεχνείου δεν κάναμε Ιστορία σήμερα γιατί έκαναν πρόβες με την καθηγήτρια της Θεατρικής Αγωγής.