Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Γλώσσα: Κάναμε το μάθημα της σελίδας 66 του Β.Μ «Ο Μάης με τα στεφάνια». Θα έχουν όλο το μάθημα ανάγνωση. Αντιγραφή και ορθογραφία από τη σελίδα 67 θα έχουν τις τρεις τελευταίες γραμμές από το σημείο: «Σε ανάμνηση…ώρες εργασίας». Εργασίες θα έχουν από τη σελίδα 67 την 1,2 και 6.

Μαθηματικά: Από το μάθημα 55 του Τ.Ε και στις σελίδες 28 και 29 θα έχουν όλες τις εργασίες.

Θρησκευτικά: Θα έχουν το μάθημα της σελίδας 113 «Λαμπρή μέρα ξέχωρης χαράς».

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Μαθηματικά:Προχωρήσαμε στο μάθημα 55. Επανάληψη στις διαιρέσεις.Από τη σελίδα 133 του Β.Μ θα έχουν την εργασία 4 καθώς και 4 διαιρέσεις που έγραψαν στο πρόχειρο τετράδιό τους.

Αύριο με τα παιδιά θα πάμε στο Αρχαίο Θέατρο. Θα γνωρίσουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου. Καλό θα ήταν να βάλετε στις τσάντες τους ένα καπελάκι, μια δεύτερη μπλούζα και 2 μπουκαλάκια νερό. Τα μαθήματα που θα κάνουμε θα είναι γλώσσα και μαθηματικά, χωρίς να σημαίνει ότι θα τα προλάβουμε. Το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουμε είναι το εξής: 8:10-9:00 Γλώσσα, 9:00-12:30 επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο και την τελευταία ώρα λίγα μαθηματικά ή και καθόλου αν είναι κουρασμένα.

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο μάθημα 54 που είναι υπενθύμιση στα γεωμετρικά στερεά. Από το Τ.Ε θα έχουν τις εργασίες 1,2,3 και 4.

Γλώσσα: Κάναμε ανθολόγιο σήμερα και από τη σελίδα 164 το ποίημα του Ναζίμ Χικμέτ «Ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά». Από το ποίημα αυτό θα έχουν αντιγραφή και ορθογραφία τους τέσσερις τελευταίους στίχους «….ας δώσουμε ……αθάνατα δέντρα». Για το σπίτι θα έχουν τις παρακάτω:

1)Να κλίνεις τη φράση «πολύχρωμο μπαλόνι»

2)Να κάνεις χρονική αντικατάσταση στα ρήματα: έδωσαν θα παίζει

3)Να κάνεις γραμματική αναγνώριση των λέξεων:

να μάθει=

μια=

μέρα=

αθάνατα=

δέντρα=

Ιστορία: Κάναμε το μάθημα:«Το ανάκτορο της Κνωσού» στη σελίδα 117.

 

                                                                   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σε μια άτυπη κοινοποίηση που έκανα χθες στο blog της τάξης, ανέφερα πως καλό θα είναι να μαζευτείτε σαν γονείς μια από τις ερχόμενες Κυριακές και να οργανώσουμε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών όπου τα παιδιά θα ξεναγηθούν αλλά και για σας θα είναι ευκαιρία να γνωρίσετε το χώρο μέσα από μια πιο επιστημονική ματιά αφού θα μας ξεναγήσουν αρχαιολόγοι και στο χώρο και στο Μουσείο. Στη συνέχεια θα μπορούσαμε να καταλήξουμε σε μια ταβέρνα όπου θα τσιμπήσουμε και θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα και να συζητήσουμε ό,τι θέλετε. Επειδή η 7η Μαΐου κι όχι η 8η όπως σας έγραψα είναι η ημέρα που διοργανώνεται ο μυκηναϊκός αγώνας, θα έλεγα η μοναδική ημερομηνία που μας μένει να πραγματοποιήσουμε την επίσκεψή μας στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών είναι η 14η Μαΐου. Οπότε θα ήθελα να δηλώσετε τη συμμετοχή σας.

Θέλω να συμμετάσχω-Άτομα που θα συμμετέχουμε        ………

Δεν μπορώ να συμμετάσχω                                                     ………

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημα της σελίδας 50 του Β.Μ «Του κόσμου τα παιδιά». Ανάγνωση θα έχουν όλα τα κειμενάκια του μαθήματος και αντιγραφή και ορθογραφία τις εργασίες 6 και 7 της σελίδας 52. Από το Τ.Ε και τις σελίδες 60 και 61 θα έχουν να γράψουν τις εργασίες  1 και 3.

Ιστορία: Μπήκαμε στο Μινωικό πολιτισμό, Στην σελίδα 115 κάναμε το μάθημα «Η Μινωική Κρήτη». Το μάθημα είναι μικρό κι εύκολο.

Εδώ θα ήθελα να σας πω, πως σκέφτηκα να κάνουμε μια εκδρομή στις Μυκήνες, εσείς με τα παιδιά σας κι εγώ, την Κυριακή 8 Μαΐου όπου θα ξεναγηθούν τα παιδιά, αλλά κι εμείς στον αρχαιολογικό χώρο, καθώς και στο Μουσείο, με την εποπτεία του κ.Σκούρτη και της κ.Ξυπνητού. Σκεφτόμουν λοιπόν να συνεχίσουμε τη μέρα μας, σε ένα από τα μαγαζιά των Μυκηνών, όπου θα φάμε για μεσημέρι και θα γνωριστούμε καλύτερα. Έτσι λοιπόν αύριο θα σας μοιράσω ένα χαρτάκι με τη πιθανή συμμετοχή σας. Υπάρχουν 2 τρόποι μετάβασης στις Μυκήνες. Ή με δικό σας μέσο, ή με λεωφορείο που θα ναυλώσουμε με πιθανή μικρή οικονομική συμμετοχή το άτομο. Όλα αυτά όμως θα τα δούμε, ύστερα από το χαρτάκι που θα ετοιμάσω και ανάλογα με τη συμμετοχή θα πράξουμε ή όχι.

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Μαθηματικά: Γράψαμε επαναληπτικό μάθημα στην ενότητα που τελείωσε. Τα παιδιά και γενικά η τάξη τα πήγαν μια χαρά. Κάποιες παρατηρήσεις που έγραψα σε κάποια γραπτά αφορούν κάποια παιδιά που δεν έχουν μάθει ακόμα την αναλογική ώρα. Βοηθήστε τα λιγάκι να την μάθουν. Για το σπίτι έγραψαν 3 ασκήσεις στο πρόχειρο τετράδιό τους.

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε. Από το Β.Μ και τη σελίδα 48 θα έχουν όλες της εργασίες της επανάληψης. Το κομμάτι που αναφέρεται στις «Εκφράσεις» καθώς και οι λεξούλες που είναι απέναντι, θα είναι αντιγραφή και ορθογραφία. Από το Τ.Ε θα έχουν στη σελίδα 57 την εργασία 4.

Μαθηματικά: Δουλέψαμε την παρακάτω φωτοτυπία. Με βάση τις ασκήσεις αυτές θα γράψουμε αύριο ένα τεστ.

Επαναληπτικές_ασκήσεις_Κεφ.46-50

Ιστορία: Προχωρήσαμε στο μάθημα «Η τέχνη των Κυκλαδιτών«

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημα της σελίδας 44 : «Ο Καραγκιόζης φούρναρης». Θα το διαβάσουν όλο δίνοντας παράλληλα μια θεατρικότητα στη φωνή τους. Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν τις ασκήσεις της σελίδας 47 9 και 10. το γραμματικό φαινόμενο αναφέρεται στα επιρρήματα. Ας το διαβάσουν 1 φορά , είναι στη σελίδα 46.Για το σπίτι θα έχουν από το Τ.Ε τις εργασίες 1,2 και 3.

Ιστορία: Σήμερα κάναμε το μάθημα της σελίδας 108 «Η ζωή των Κυκλαδιτών». Το διαβάζουν παράγραφο παράγραφο και το μαθαίνουν.

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε. έδωσα κάποιες ασκήσεις που έγραψαν από τον πίνακα για το σπίτι. Αυτές είναι;

1) Να γίνει γραμματική αναγνώριση των λέξεων:

αποχαιρέτησε

να φάει

φαγητό 

σου (έχω)

γιαούρτι 

παλιά

κομψή

μικρούλα

2) Να κλίνεις το επίθετο ακίνητος ακίνητη ακίνητο και στα 3 γένη

3)Να γίνει χρονική αντικατάσταση των ρημάτων: αποχαιρέτησε αισθάνομαι νιαούριζε

Μαθηματικά: Δεν προχωρήσαμε κι εδώ. Έδωσα τις παρακάτω ασκήσεις για το σπίτι:

1) Να κάνεις κάθετα τους πολλαπλασιασμούς με τις δοκιμές τους:

48χ37=      64χ26=     97χ36=

2) Να κάνεις τις διαιρέσεις:

1.946:7=     3.852:8=   4.763:6=

3) Ο παππούς του Φώτη είχε μια σακουλίτσα με 60 καραμέλες και μια δεύερη με 48 καραμέλες. Τις μοίρασε στα 6 εγγονάκια του. πόσες καραμέλες πήρε το κάθε παιδί;

4) Ο Δημήτρης είχε 42 ευρώ. Ο αδερφός του είχε 12 ευρώ περισσότερα από τον Δημήτρη. έβαλαν όλα τους τα χρήματα για να αγοράσουν 3 παιχνίδια για το PS3. Πόσο κόστιζε το κάθε παιχνίδι;

Θρησκευτικά: Ξεκινήσαμε την ενότητα με τα Πασχαλινά μαθήματα. Έτσι σήμερα κάναμε το πρώτο μάθημα του βιβλίου στη σελίδα 102 «Αρχίζουν τα πάθη του Χριστού». Θα του κάνουν ανάγνωση μόνο 2 φορές.