9 Απριλίου 2014

Γλώσσα: Από την ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας «Γιορτή και ξενοιασιά» κάναμε το επίκαιρο μάθημα:«Πάσχα Κυρίου, Πάσχα». Από το μάθημα αυτό έχουν αντιγραφή και ορθογραφία:

«Και τα παιδιά, που ’ναι λουλούδια και πουλιά μαζί, φίλησαν τον πατέρα, τη μανούλα:  

– Χριστός Ανέστη!  

– Πάσχα, Κυρίου Πάσχα!»

Ασκήσεις για το σπίτι θα έχουν τις 5 και 6.Για την 6η άσκηση μπορείτε να βρείτε από εδώ: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C105/702/4638,20984/ Πατάτε τα τετραγωνάκια με το βελάκι.

Ακόμα τους έδωσα μια φωτοτυπία με την προσευχή που λέμε μετά την Ανάσταση.Όποια παιδάκια θέλουν να την μάθουν ας την μάθουν. Θα μας την λένε τα πρωινά στην συγκέντρωση.

Ιστορία: Σήμερα προχωρήσαμε και κάναμε το μάθημα «Η ακρόπολη των Μυκηνών». Ισχύουν πάντα αυτά που έχουμε πει για τον τρόπο διαβάσματος της Ιστορίας. Τα μαθήματα είναι μικρά και μαθαίνονται εύκολα.

8 Αυγούστου 2014

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε  φωτοτυπίες με τον Μυστικό Δείπνο, τη Σύλληψη του Χριστού τη Σταύρωση και την Ανάσταση. Για το σπίτι θα έχουν να κάνουν στο τετράδιο των εργασιών τους τρεις ασκήσεις που τους έγραψα στον πίνακα. Αυτές είναι:

1.Να γίνει γραμματική αναγνώριση των λέξεων:

πηγαίνετε:

εδώ:

γενναίες:

μαθήτριες:

χαρούμενες:

2.Να κλίνεις τα ονόματα: η άδεια , η μαθήτρια

3.Να κλίνεις το ρήμα νικώ στον ενεστώτα παρατατικό και αόριστο.

Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν τη φράση:»Μη φοβάστε.Ο Χριστός δεν είναι εδώ.Αναστήθηκε!Πηγαίνετε να το πείτε στους μαθητές του.Οι Μυροφόρες έφυγαν χαρούμενες γιατί ο Χριστός είχε νικήσει το θάνατο και είχε βγει αληθινός σε ό,τι είχε πει.»

 Μαθηματικά: Από το τετράδιο εργασιών στις σελίδες 16 και 17 του μαθήματος 49 θα έχουν τις εργασίες 2,3,4,5 και 6.

Ιστορία:Έχουν να μαθουν το μάθημα: Οι Αχαιοί πήγαν στην Κύπρο. Είναι μικρό και εύκολο να το μάθουν.

 

7 Απριλίου 2014

Γλώσσα: Αυτήν την εβδομάδα δεν θα προχωρήσουμε στα μαθήματα της Γλώσσας. Την Τετάρτη θα κάνουμε το μάθημα του βιβλίου της Γλώσσας για το Πάσχα. Έτσι σήμερα και αύριο κάνουμε κάποιες φωτοτυπίες με τα έθιμα και τις συνήθειες του Πάσχα. Για το σπίτι θα έχουν να κάνουν στο τετράδιο των εργασιών τους τρεις ασκήσεις που τους έγραψα στον πίνακα. Αυτές είναι:

1.Να γίνει γραμματική αναγνώριση των λέξεων:

καινούρια:

ήταν:

κατσαρόλα:

έβαζαν:

να διαβαστούν:

2.Να κλίνεις τα ονόματα: το μέρος, η εκκλησία

3.Να κλίνεις το ρήμα πιστεύω στον ενεστώτα παρατατικό και αόριστο.

Αντιγραφή και ορθογραφία έχουν από την φωτοτυπία την πρόταση:«Ο λαός υποδέχεται το Χριστό γιατί τον έχει στείλει ο Θεός να βασιλεύσει με την αγάπη του στις καρδιές των ανθρώπων».

Μαθηματικά: Κάναμε μια επανάληψη επάνω στην έννοια του χρόνου, πώς τον μετρούμε, πώς μετατρέπουμε το χρόνο σε μονάδες μεγαλύτερες ή μικρότερες. Ωστόσο δεν έδωσα ασκήσεις. Ασκήσεις παραμένουν του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης. Έτσι πήραν μια φωτοτυπία με διαιρέσεις.

4-04-2014

Μαθηματικά: Κάναμε το μάθημα 48 στη σελίδα 116 το οποίο έχει σχέση με τα μοτίβα. Τα παιδιά έκαναν όλες τις ασκήσεις στο βιβλίο των μαθηματικών, και για το σπίτι θα έχουν όλες τις ασκήσεις του τετραδίου στο μάθημα 48.

Θρησκευτικά: Στη σελίδα 105 κάναμε το μάθημα: «Ο Ιησούς στον Σταυρό». Δυο φορές ανάγνωση θα κάνουν στο μάθημα.

3 Απριλίου 2014

Γλώσσα: Στη μια ώρα που κάναμε σήμερα κάναμε κάποιες επανορθωτικές ασκήσεις πάνω στα γραμματικά φαινόμενα που ολοκληρώσαμε στην ενότητα αυτή. Έτσι για τη Δευτέρα θα έχουν παρόμοιες ασκήσεις σε φωτοτυπία που πήραν.

Μαθηματικά: Παραμείναμε στο ίδιο μάθημα. Κάναμε επαναλήψεις στις προσθέσεις καθώς και στις διαιρέσεις με υπόλοιπο. Για αύριο έχουν δυο ασκήσεις σε φωτοτυπία πάνω στις διαιρέσεις.

Θρησκευτικά: Στη σελίδα 102 κάναμε «Τα πάθη του Χριστού». Το μάθημα φαίνεται μεγάλο, αλλά δε ζητάω να το μάθουν απέξω. Επειδή τα γεγονότα είναι γνωστά με 1-2 αναγνώσεις, είναι βέβαιο ότι θα το μάθουν.

2 Απριλίου 2014

Γλώσσα: Κάναμε ανθολόγιο στη στις σελίδες 58 και 59 τα μαθήματα: «Παροιμίες,παρυμιόμυθοι και αινίγματα». Από το μάθημα αυτό θα έχουν αντιγραφή και ορθογραφία τα αινίγματα. Για το σπίτι θα έχουν από το βιβλίο της γλώσσας και στη σελίδα 26 το λεξιλόγιο.

Ιστορία: Αφήσαμε τον μινωικό και κυκλαδικό πολιτισμό και κάναμε στη σελίδα 131 τον Μυκηναϊκό Πολιτισμό, έτσι ώστε μετά το Πάσχα να επισκεφθούμε τις Μυκήνες. Αν συνεχίζαμε με τη σειρά του βιβλίου θα πηγαίναμε μες στο κατακαλόκαιρο κάτι που είναι πολύ κουραστικό και δύσκολο για τα παιδιά. Έτσι θα έχουν για να μάθουν το μάθημα στη σελίδα 131.

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Γλώσσα: Κάναμε το μάθημα: «Γεια σου χαρά σου Βενετιά» στη σελίδα 23 του βιβλίου της γλώσσας. Αντιγραφή και ανάγνωση θα έχουν την άσκηση 6 του βιβλίου στη σελίδα 25. Εργασίες για το σπίτι θα έχουν τη φωτοτυπία που τους έδωσα.

Μαθηματικά: Κάναμε όλες τις ασκήσεις του μαθήματος 47 και από τα δυο βιβλία. Για το σπίτι  έχουν μια φωτοτυπία με διαιρέσεις που έχουν και υπόλοιπα.

Ιστορία: Κάναμε στη σελίδα 104 το μάθημα: «Νεολιθική εποχή». Το μάθημα είναι μικρό και με 2-3 αναγνώσεις εύκολα μαθαίνεται.

 

 

 

31/03/2014

Γλώσσα: Κάναμε τις εργασίες του τετραδίου εργασιών στη γλώσσα στις σελίδες 42,43 και 44. Την τελευταία εργασία την συζητήσαμε και θα την ολοκληρώσουμε αύριο ομαδικά στην τάξη.Για το σπίτι θα έχουν μια φωτοτυπία που τους έδωσα. Δεν έχουν ορθογραφία και αντιγραφή.

Μαθηματικά: Στη σελίδα 12 του τετραδίου των μαθηματικών θα έχουν τις ασκήσεις 2,3 5 και 6.

 

 

 

 

28/03/2014

Μαθηματικά: Πάλι δεν προχωρήσαμε. Θεώρησα ότι πρέπει να ξαναθυμηθούμε την προπαίδεια. έτσι θα έχουν μια φωτοτυπία με προπαίδειες και πολλαπλασιασμούς.

Θρησκευτικά: Κάναμε το μάθημα 34 «Το κακό ασχημίζει τη ζωή». Με δυο αναγνώσεις είναι αρκετό να μάθουν το μάθημα.

27 Μαρτίου 2014

Σήμερα δεν προχωρήσαμε ούτε στη γλώσσα ούτε στα μαθηματικά. Τα παιδιά πήραν από μια φωτοτυπία στο κάθε μάθημα.Έτσι για αύριο έχουν στα μαθηματικά μια επαναληπτική φωτοτυπία στην προπαίδεια.Όσο για την προπαίδεια κάποια παιδιά την έχουν ήδη ξεχάσει.Κάντε τον κόπο να την ξαναθυμηθούν από το 6 και πάνω μόνο τις προπαίδειες αυτές.