Επίσκεψη στο Παναθηναϊκό στάδιο και στο Βοτανικό κήπο

Το πρόγραμμα που θα υλοποιούσαμε στο Παναθηναϊκό Στάδιο ήταν «Παιδιά του Αθλητισμού».

Εντυπωσιαστήκαμε όταν μάθαμε ότι το στάδιο που κατασκευάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896, ήταν φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από πεντελικό μάρμαρο. Ενθουσιαστήκαμε από τον  πρωτότυπο τρόπο ξενάγησης και χαρήκαμε με τα αθλήματα που κάναμε. Αυτό που μάθαμε από τους γυμναστές είναι πως δε μετράει η νίκη αλλά η προσπάθεια, η συμμετοχή και η διασκέδαση.

Στο τέλος μας έδωσαν καπελάκια όπου έγραφαν «Ολυμπιακή Εκεχειρία», αναμνηστικά και μετάλλια. Στο μουσείο του Σταδίου είδαμε όλες τις δάδες που είχαν ανάψει από το 1896 ως το 2012 σε όλους τους Ολυμπιακούς αγώνες.

Στο Βοτανικό κήπο δεν πιστεύαμε στα μάτια μας, πως η φύση θα μπορούσε να φτιάξει τόσο ωραία πράγματα. Είδαμε πολλά είδη δέντρων, φυτών, λουλουδιών και βοτάνων. Ήταν ο παράδεισος των φυτών. Μας έκαναν ξενάγηση και μυρίσαμε πολλά φυτά. Πέρα λοιπόν από το γεγονός του ότι χαρήκαμε πολύ απ’ την ξενάγηση, μάθαμε και πολλά καινούρια φυτά.

http://youtu.be/rjlnKwXCWHs

6 Ιουνίου 2014

Μαθηματικά: Κάναμε τα προβλήματα της ενότητας 58. Για το σπίτι θα έχουν από το τετράδιο εργασιών και το μάθημα 58 τις εργασίες 1 και 2.

Θρησκευτικά: Τους έδωσα μια φωτοτυπία για τη γιορτή της Πεντηκοστής. Δε χρειάζεται να τη μάθουν, δόθηκε έτσι για να γνωρίζουν τι γιορτή είναι η ημέρα της Δευτέρας που έρχεται.

5 Ιουνίου 2014

Γλώσσα:Τελειώσαμε το μάθημα «Η πτήση των γερανών» . Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν την άσκηση 10 από τη σελίδα 59. Για το σπίτι θα έχουν τις εργασίες 1 και 5 του τετραδίου εργασιών.

3 Ιουνίου 2014

Γλώσσα: Κάναμε το μάθημα της σελίδας 56 «Η πτήση των γερανών». Αυτό θα έχουν για ανάγνωση. Δεν έχουν αντιγραφή και ορθογραφία. ΄Εχουν μόνο μια φωτοτυπία με τα αριθμητικά επίθετα.

Μαθηματικά: Δεν προχωρήσαμε. Τους έδωσα μια φωτοτυπία με δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικούς αριθμούς.

Ιστορία: Κάναμε το μάθημα : «Η καθημερινή ζωή των Μινωιτών». Δυο αναγνώσεις μόνο θα κάνουν.

 

2 Ιουνίου 2014

Γλώσσα: Προχωρήσαμε στο μάθημα: «Βοηθάμε να καλύτερος γίνει ο κόσμος μας«. Ανάγνωση θα έχουν όλο το μάθημα. Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν την άσκηση 4. Για το σπίτι έγραψαν στο τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις αυτές:

1.Ναγίνει γραμματική αναγνώριση:

ευτυχώς=
μας=
βοηθούν=
οι=
εθελοντικές=
οργανώσεις=
2.Να κλίνετε τη λέξη: οργάνωση
3.Να κλίνεις το ρήμα: γυρίζω στον ενεστώτα παρατατικό και αόριστο
Μαθηματικά:Από τις σελίδες 32 και 33 του μαθήματος 57  στο τετράδιο των μαθηματικών θα έχουν τις ασκήσεις 1,2,3,5 και 6.

30 Μαΐου 2014

Μαθηματικά: Δεν προχώρησα. Άλλωστε η ύλη των μαθηματικών σχεδόν τελείωσε. Έτσι μπορώ να επιμείνω στη λύση των διαιρέσεων που ουσιαστικά είναι η εφαρμογή όλων των πράξεων και των μαθηματικών που έχουμε μάθει ως τώρα. Καλό είναι να μάθουν την απευθείας διαίρεση δηλαδή με απευθείας αφαιρέσεις. Για τη Δευτέρα λοιπόν θα έχουν αυτή την άσκηση:

Να κάνετε τις διαιρέσεις κάθετα:

1) 1.763:5=

2) 2.594:7=

3) 3.658:4=

4) 5.73:8=

5) 13.062:4=

Θρησκευτικά: Κάναμε το μάθημα «Ο Άγιος Γεώργιος». Θα έχουν να μάθουν το κομμάτι που είναι στο τέλος «Με λίγα λόγια».

28 Μαΐου 2014

Λόγω τεχνικού προβλήματος δεν είχαμε χθες internet και δεν ενημερώθηκε το blog.

Γλώσσα: Μπήκαμε στην τελευταία ενότητα του σχολικού μας έτους.Έτσι κάναμε το μάθημα της σελίδας 50 «Του κόσμου τα παιδιά». Θα διαβάσουν για ανάγνωση όλα τα κειμενάκια. Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν τις ασκήσεις 6 και 7 της σελίδας 52.Για το σπίτι θα έχουν τις εργασίες 1 και 3 του τετραδίου της γλώσσας. Για την εργασία 1 του τετραδίου δεν χρειάζεται να γράψουν ποιες είναι οι δραστηριότητές  τους όλες τις ώρες της αριστερής στήλης. Αντιπροσωπευτικά να γράψουν για παράδειγμα τι κάνουν: στις 8 , στις 1ο , στις 14:00 , στις 16:00 , στις 20:00 ,και στις 22:00.

Ιστορία:

22 Μαΐου 2014

Γλώσσα: Κάναμε μάθημα από το ανθολόγιο και από τη σελίδα 127 το:«Ο ωραίος Δαρείος». Θα διαβάσουν όσο θέλουν για ανάγνωση. Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχουν:«Όποιος τον έβλεπε να κάθεται και να καμαρώνει στο παράθυρο έσκαγε απ” τη ζήλια του.Ήταν λεπτός με πράσινα μάτια, γκρίζος, γυαλιστερός, με κόκκινο λουράκι.»

21 Μαΐου 2014

Γλώσσα: Ολοκληρώσαμε την ενότητα «Ο Καραγκιόζης φούρναρης». Γράψαμε στο τετράδιο Γραπτού λόγου το πιθανό τέλος της ιστορίας, επιμένοντας να χρησιμοποιήσουν διάλογο στο γραπτό τους. Για το σπίτι θα έχουν την εργασία 3 της σελίδας 57, στο τετράδιο εργασιών, την οποία την κάναμε και στον πίνακα και γνωρίζουν πολύ καλά πώς θα την γράψουν. Αντιγραφή και ορθογραφία δεν θα “χουν.

Ιστορία:Θα έχουν το επαναληπτικό μάθημα να κάνουν στο σπίτι στη σελίδα 45 του τετραδίου της ιστορίας.(Όπως καταλαβαίνετε έχουν βάλει στην τσάντα τους το επαναληπτικό).

20 Μαΐου 2014

Γλώσσα:Σήμερα κάναμε ¨Ο Καραγκιόζης φούρναρης» στη σελίδα 44  και 45. Θα το διαβάσουν όλο. Άλλωστε είναι ευχάριστο στην ανάγνωση.Ορθογραφία και αντιγραφή θα έχουν από τη σελίδα 44 το κομμάτι του ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗ που λέει: Αυτό είναι έτοιμο…πιάνει βροχή. Επίσης από τη σελίδα 47 τις λέξεις της άσκησης 7. Εργασίες για το σπίτι θα έχουν από το τετράδιο εργασιών στη σελίδα 56 τις ασκήσεις 1 και 2.

Μαθηματικά: Κάναμε την ενότητα 55 από το βιβλίο του μαθητή. Για το σπίτι θα έχουν από το τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις 1,2 , 3 ,4 και 6 στις σελίδες 28 και 29.

Ιστορία: Στη σελίδα 111 κάναμε το μάθημα:»Η τέχνη των Κυκλαδιτών». Θέλω τα παιδιά να το διαβάζουν το μάθημα, γιατί παρατηρείται τον τελευταίο καιρό μεγάλη χαλαρότητα.