• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

θέματα προαγωγικών εξετάσεων β΄ γυμνασίου

 

 

 

 

ΠΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ

ΓΡΑΠΤΕΣ  ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Μάθημα των Θρησκευτικών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Κατά το δογματολόγο Νίκο Ματσούκα το «κατ’εικόνα» “από πολλούς εντοπίζεται στη λογική και νοερή φύση του ανθρώπου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν αναφέρεται και στην όλη φύση του ανθρώπου”. Ποιο είναι το κριτήριο εκείνο που κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας μας οδηγεί τον άνθρωπο στο «καθ ομοίωση»; (περ. 60 λέξεις)
  2. Ποιά αντίληψη έχουν στο Ισλάμ και στον Ιουδαϊσμό για την απεικόνιση του Θεού;
  3. Τι γνωρίζετε για τη Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο; (περ. 70 λέξεις)
  4. Ο Δ. Πελεκάσης και ο Φ. Κόντογλου πως καθόρισαν την αγιογραφία στην Ελλάδα του 20ου αιώνα;
  5. Η ζωή κι ο θάνατος της Μαρίας Σκόμπτσοβα μας δίνει παραδείγματα ανοχής κι ανεκτικότητας ή εθνοφυλετισμού και μισαλλοδοξίας; (περ. 80 λέξεις)
  6. «Σε μια μάχη του πολέμου (421-2) μεταξύ Βυζαντινών και Περσών οι πρώτοι συνέλαβαν 7000 αιχμαλώτους, που κινδύνευαν να πεθάνουν από ασιτία, επειδή οι φρουροί τους περιορίζονταν μόνο στη φύλαξή τους, αδιαφορώντας για τη χορήγηση τροφής. Ωστόσο ο Ακάκιος Αμίδης, επίσκοπος της περιοχής, δεν αδιαφόρησε. Κάλεσε τους κληρικούς και τους είπε: « Ο Θεός ημών ούτε δίσκων ούτε ποτηρίων χρήζει. Ούτε γαρ εσθίει ούτε πίνει, επεί μη προσδεής εστίν. Επεί τοίνυν πολλά κειμήλια χρυσά τε και αργυρά η εκκλησία εκ της ευγνωμοσύνης των προσηκόντων αυτή κέκτηται, προσήκει εκ τούτων ρύσασθαί τε των στρατιωτών τους αιχμαλώτους και διαθρέψαι αυτούς». Έτσι  έλιωσε τα κειμήλια, εξαγόρασε από τη φρουρά τους αιχμαλώτους, τους έθρεψε και τους έδωσε τα αναγκαία για να  γυρίσουν στην πατρίδα τους. Και η διήγηση συνεχίζει: « Αύτη η του Θαυμαστού Ακακίου πράξις πλέον τον Περσών βασιλέα κατέπληττεν, ότι αμφότερα Ρωμαίοι μεμελετήκασι, πολέμω τε και ευεργεσία νικάν» Πως κρίνεται την πράξη του Ακάκιου; (περ.80 λέξεις)
  7. Ποιες καινοτομίες του Πάπα διαφοροποίησαν την Ανατολική και τη Δυτική Χριστιανοσύνη; Πιστεύετε ότι σήμερα μπορούν να τις υπερβούν οι δυο εκκλησίες και να βρουν σημεία συνύπαρξης;
  8. Πως επηρέασε τη νεοελληνική ταυτότητα αλλά κι όλο τον ορθόδοξο κόσμο το κίνημα των «Κολλυβάδων» και η «Φιλοκαλία»;
  9. «Όσοι αδικήσατε χριστιανούς ή εβραίους ή Τούρκους, να δώσετε το άδικον οπίσω»:  Πιστεύετε ότι η  φράση αυτή που αποδίδεται στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλόα) συνάδει με το πνεύμα του χριστιανισμού

    β) βοήθησε το ελληνικό έθνος κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας;

     

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΞΙ (6) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΥΣΤΟΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 

 

 

 

 

Ο ΔΙΥΕΘΥΝΤΗΣ                                                              Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

 

Ν. ΛΙΝΑΡΔΟΣ                                                      Γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ

 

 

;


Μια απάντηση προς “θέματα προαγωγικών εξετάσεων β΄ γυμνασίου”

  1. Κύριε, ανεβάστε και τις λύσεις αν μπορείτε

Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση