ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

παρουσίαση του λογισμικού Function Probe

4 Νοεμβρίου 2013 από

xvvvxvxvbnvcmb,nb,.

δες το αρχείο Function Probe 2011

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η | 0 σχόλια »

Έναρξη περιόδου «εφαρμογής στην τάξη» της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ

5 Οκτωβρίου 2013 από

Ενόψει της έναρξης, από Δευτέρα 7/10/2013 της περιόδου «εφαρμογής στην τάξη» για την 4η περίοδο επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ, από την Ομάδα συντονισμού και υποστήριξης της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ γίνεται υπενθύμιση των παρακάτω σχετικά με τους στόχους της δράσης αυτής, την οργάνωση και διεξαγωγή των υποστηρικτικών συναντήσεων από τους επιμορφωτές, την προετοιμασία και υλοποίηση των «παρεμβάσεων» στην τάξη από τους επιμορφούμενους κλπ.

Δείτε το σχετικό έγγραφο Υποστηρικτικές Δ΄ Περίοδος Οκτώβρης 2013

 

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.3 – Σχεδίαση μαθημάτων με χρήση του Διαδικτύου

5 Οκτωβρίου 2013 από

e-learning  Η ενότητα αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο, στο οποίο αναλύονται κάποιες αρχές που πρέπει να διέπουν τη    σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του διαδικτύου.
  Η σχεδίαση μαθημάτων με τη βοήθεια του Διαδικτύου πρέπει να λαμβάνει υπόψη της την παιδαγωγική διάσταση      των μαθημάτων, την τεχνολογική, τη θεσμική, την ηθική, τη σχεδίαση της διεπαφής, θέματα αξιολόγησης,  διαχείρισης και πρόσθετης υποστήριξης των μαθημάτων αυτών.
 Παρακάτω μπορείτε να “κατεβάσετε” τα αρχεία για την ενότητα σε μορφή .pdf.

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.2 – Αξιοποίηση και αξιολόγηση Ιστοσελίδων

5 Οκτωβρίου 2013 από

Η γνώση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να διερευνηθεί και να αξιοποιηθεί εκπαιδευτικά μια ιστοσελίδα, αποτελεί σήμερα σημαντική δεξιότητα, δεδομένης της εξάπλωσης των Διαδικτύου και της θέσης που κατέχει στις σύγχρονες κοινωνίες.
Παρακάτω μπορείτε να “κατεβάσετε” υλικά της ενότητας σε αρχεία .pdf.

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.1 – Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών

5 Οκτωβρίου 2013 από

Η ενότητα αυτή σχετίζεται με την διάχυση του Διαδικτύου στην καθημερινή σχολική πρακτική καθώς και με τα πλεονεκτήματα
και τα μειονεκτήματα της αναζήτησης πληροφοριών στο Διαδίκτυο.

Παρακάτω μπορείτε να “κατεβάσετε” τα υλικά της συνεδρίας σε .pdf.

3.1 Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών 2013

3.1

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Σενάριο 3 – Τα μέσα των πλευρών ενός τριγώνου

5 Οκτωβρίου 2013 από

Το σενάριο αφορά τα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα τη διδασκαλία των ιδιοτήτων που έχει το τρίγωνο που προκύπτει όταν ενώσουμε τα μέσα των πλευρών του αρχικού τριγώνου. Το θέμα αυτό αν και δεν σχετίζεται άμεσα με το Πρόγραμμα Σπουδών της Γ΄ Γυμνασίου και έχει πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές.
Οι μαθητές με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών θα διερευνήσουν και θα ανακαλύψουν τις ιδιότητες που έχουν τα στοιχεία του τριγώνου που θα δημιουργηθεί αν ενώσουν τα μέσα των πλευρών ενός αρχικού τριγώνου. Στόχος είναι να συνδέσουν τις ιδιότητες αυτές με γνωστές τους έννοιες και σχέσεις (παραλληλία, λόγο ευθ. τμημάτων, ομοιότητα, τριγωνομετρικούς αριθμούς, περίμετρο και εμβαδόν κτλ.).
Για την υλοποίηση του σεναρίου θα χρησιμοποιηθεί το λογισμικό The Geometer’s Sketchpad το οποίο επιτρέπει τη δυναμική χρήση των γεωμετρικών σχημάτων.

Παρακάτω θα βρείτε παρουσίαση του 2013 Σεναριο 3 – Ιδιοτητες ευθ.τμηματος που ενωνει τα μεσα πλευρων τριγωνου

Τα συνοδευτικά υλικά του Σεναρίου  Senario 3 – files

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Δραστηριότητες και Τεχνικές με το GSP

22 Σεπτεμβρίου 2013 από

GSP5_logo_image

 

 

Συνεχίζοντας με το λογισμικό Sketchpad στα πλαίσια της Επιμόρφωσης Β΄επιπέδου, αναλύονται παρακάτω διάφορες τεχνικές χρήσης του λογισμικού και δίνονται δραστηριότητες που έγιναν στην συνεδρία.

 

1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΩΝ

Όταν δημιουργείται ένα νέο έγγραφο του Sketchpad, περιέχει πάντα μία μόνο σελίδα. Αν π.χ θελήσετε να οργανώσετε μία δραστηριότητα με διάφορα μέρη μπορεί να χρειαστεί να προσθέσετε σελίδες σε κάποιο έγγραφο. Δείτε τα σχετικά στο αρχείο…. Δημιουργία Σελίδων 

2) ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ GSP

Κάθε αντικείμενο στο Sketchpad μπορεί να χρωματιστεί. Το χρώμα είναι ένα από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του λογισμικού. Πολλές φορές θα χρειαστεί να προσθέσουμε χρώμα σε αντικείμενα στο Sketchpad για να τονίσουμε κάποιες καταστάσεις. Δείτε τα σχετικά στο αρχείο…. Το χρώμα στο Sketchpad

3) ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ Sketchpad

Η κίνηση αποτελεί την καρδιά της δυναμικής γεωμετρίας. Με την προσθήκη κίνησης και τη μετακίνηση των αντικειμένων με σύρσιμο στο Sketchpad, μπορείτε να εξερευνήσετε άμεσα πολλές και διάφορες παραλλαγές μιας κατασκευής, γεγονός που σας δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύπτετε πράγματα και να διερευνάτε υποθέσεις με τρόπο που θα ήταν αδύνατος χωρίς την κίνηση των αντικειμένων. Δείτε τα σχετικά στο αρχείο…. Κίνηση με το Sketchpad

4) ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΕ Sketchpad

Τα προσαρμοσμένα εργαλεία είναι εργαλεία που δημιουργείτε εσείς οι ίδιοι ή που δημιουργούν άλλοι χρήστες του Sketchpad και σας τα δίνουν.  Η δημιουργία του Αρχείου Εντολών και οι χρήσεις του. Δείτε τα σχετικά στο αρχείο….Εργαλεία με το Sketchpad

 5) ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ

Στο GSP, ο γ.τ περιγράφει τη θέση ενός αντικειμένου καθώς κάποιο σημείο (από το οποίο εξαρτάται το αντικείμενο) μετακινείται πάνω σε μία διαδρομή. Δείτε τα σχετικά στο αρχείο…Γεωμετρικοί Τόποι με το Sketchpad

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

To λογισμικό Geometer’s Sketchpad (GSP)

22 Σεπτεμβρίου 2013 από

coverImage1Το «The Geometer’s Sketchpad» είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του στηρίχθηκαν σε πολύχρονες έρευνες στην περιοχή της διδακτικής των μαθηματικών. Είναι ένα διεθνώς δοκιμασμένο εργαλείο μάθησης για το οποίο υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία και τεκμηρίωση.

Το «The Geometer’s Sketchpad» είναι ιδανικό για την οργάνωση δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης, αξιοποιεί τις δυνατότητες των Ν. Τεχνολογιών λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις για διερευνητική προσέγγιση στη σχεδίαση του λογισμικού (με πολλαπλές αναπαραστάσεις, άμεσο χειρισμό κ.τ.λ.). Με τις δυνατότητες που διαθέτει βοηθά στην κατανόηση με ολοκληρωμένο τρόπο εννοιών και διαδικασιών μέσα από την επίλυση προβλημάτων και τον πειραματισμό.

Μπορείτε να κατεβάσετε το λογισμικό από εδώ 

Στο αρχείο .zip που θα κατεβάσετε και θα πρέπει να αποσυμπιέσετε για την εγκατάστασή του, συμπεριλαμβάνονται και αρχεία βοήθειας καθώς και φάκελος με υποδειγματικές δραστηριότητες.

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Κοινότητες Μάθησης

9 Σεπτεμβρίου 2013 από

Στο Γενικό Μέρος της ύλης του Β΄επιπέδου υπάρχει η ενότητα  2.3 Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Μάθησης και Πρακτικής. 

Οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης αποτελούν τον συνδυασμό δύο εννοιών: α) των Κοινοτήτων Μάθησης, που είναι αυτό-οργανωμένες ομάδες με κοινούς μαθησιακούς σκοπούς, χρησιμοποιούν δραστήριες εκπαιδευτικές μεθόδους, ενεργούν με κοινό και συνεργατικό τρόπο και είναι δυναμικές, ανοικτές και προσαρμόσιμες και β) της Ηλεκτρονικής Μάθησης.

Παρακάτω μπορείτε να κατεβάσετε τα υλικά της ενότητας 2.3  

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Σενάριο 1 – Σκιτσάροντας με παραλληλόγραμμα

9 Σεπτεμβρίου 2013 από

Το σενάριο “Σκιτσάροντας με παραλληλόγραμμα” είναι ένα από τα σενάρια που προτείνεται η διδασκαλία τους στα πλαίσια του προγράμματος της επιμόρφωσης Β΄επιπέδου. Το σενάριο προτείνεται ως παράδειγμα αξιοποίησης του λογισμικού Αβάκιο – Χελωνόκοσμος αλλά και του διαδραστικού πίνακα.

Κατά τη διδασκαλία του σεναρίου οι επιμορφούμενοι :

1) Εξασκούνται στις εντολές και τα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού.

2) Εμπλέκονται στις διαδικασίες υλοποίησης του σεναρίου.

3) Καλούνται να εκφράσουν τις διαφορές και τις ομοιότητες διδασκαλίας των σχετικών θεμάτων με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας.

4) Εκφράζουν τον τρόπο ένταξης του σεναρίου στο τρέχον πρόγραμμα σπουδών και κάνουν τις απαραίτητες κατά περίπτωση τροποποιήσεις

5) Υποβάλλουν προτάσεις βελτίωσης και επέκτασης του σεναρίου και σχεδιάζουν ανάλογα σενάρια στο πλαίσιο του ίδιου λογισμικού.

Παρακάτω μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση του σεναρίου 

Σεναριο 1 – Σκιτσάροντας με παραλληλόγραμμα

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα