no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Δελτίο Τύπου 01/07/2010
Νέος Διαδικτυακός τόπος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Ύστερα από 9 χρόνια λειτουργίας του διαδικτυακού τόπου: www.ypepth.gr, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προχωράει σήμερα, στην πλήρη ανανέωση του διαδικτυακού του τόπου.

Ο νέος διαδικτυακός τόπος βρίσκεται, πλέον, στην διεύθυνση: www.minedu.gov.gr, ακολουθώντας τα πρότυπα ονοματοδοσίας του Ελληνικού Πλαισίου Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων.

Από σήμερα, ο διαδικτυακός τόπος www.ypepth.gr σταματάει να ενημερώνεται, θα παραμείνει, όμως, σε λειτουργία μέχρι την πλήρη μετάπτωση των δεδομένων του.

Το έργο υλοποιήθηκε με εσωτερική παραγωγή από στελέχη της Διεύθυνσης Λειτουργικών Υποδομών και Νέων Τεχνολογιών του Υπουργείου. Η χρονική διάρκεια του έργου ήταν 3 μήνες, η υλοποίηση έγινε με χρήση ανοιχτού λογισμικού και η συνολική δαπάνη του δημοσίου ήταν 150 Ευρώ. Στην ομάδα έργου συμμετείχαν οι Σωτήρης Μεϊντάνης, Χαράλαμπος Γιαννακός, Γιώργος Καλέμης, Βάσω Ηλιάδου, Αντώνης Ρούσσος, Εύη Γιούρα, Μαρία Κανελλοπούλου, Χαρά Θεουλάκη και συνέδραμαν όλες οι διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου.

Πέρα από την επίσημη ροή ειδήσεων του Υπουργείου, λειτουργούν ήδη εφαρμογές αναζήτησης δημοσίων δεδομένων όπως θέματα και βαθμολογίες Πανελλαδικών Εξετάσεων, κατάλογος μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα, βάσεις εισακτέων 2000-2009, σχολικές Μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, βρίσκεται ήδη σε λειτουργία υπηρεσία ροής πολυμεσικού περιεχομένου από τις εργασίες της Βουλής πάνω σε θέματα του Υπουργείου.

Τέλος, στους άμεσους στόχους του Υπουργείου με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση του νέου Δικτυακού του τόπου περιλαμβάνονται: η αναλυτική παρουσίαση του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος, η πλήρης εναρμόνιση με τα πρότυπα πρόσβασης σε ανθρώπους με αναπηρία, η ολοκλήρωση της αγγλικής έκδοσης, καθώς και η σταδιακή ηλεκτρονικοποίηση βασικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών.

κάτω από: Γενικά
Ετικέτες:

Νέος ιστότοπος για το Υπουργείο Παιδείας: http://www.ypaideias.gr/
σε δοκιμαστική λειτουργία.

κάτω από: Γενικά

Αντιγράφω από Protagon.gr

Τρεις άνθρωποι και ένα έμβρυο
06/05/2010

της Ρέας Βιτάλη

  Τρεις άνθρωποι έπεσαν να κοιμηθούν. Άλλος με θυμό, άλλος με τσαντίλα, άλλη με χαμόγελο. Αρκεί που είχε μωρό στην κοιλιά! Τρεις άνθρωποι… Άλλον τον πήρε ο ύπνος νωρίς, άλλον αργά με την τηλεόραση ανοιχτή. Η άλλη ξαγρύπνησε… Χάιδευε την κοιλιά της και σκεφτόταν το μωρό… Ονειρεύτηκαν; Να’ταν καλό ή κακό το όνειρο; Ποιος να ξέρει! Τρεις άνθρωποι…
Ξύπνησαν. Πλύθηκαν, ξυρίστηκαν, σιχτίρισαν, έβηξαν, έδεσαν τη γραβάτα, άφησαν σημείωμα στο ψυγείο, προβληματίστηκαν να φορέσουν ή όχι ζακέτα, έκλεισαν τη πόρτα… Πτού σου κάτι ξέχασαν; Δε βαριέσαι… Κι αύριο μέρα θα’ναι. Έγραψαν μήνυμα στο κινητό, ξαναχαμογέλασαν, κάπνισαν ,παρήγγειλαν βιαστικά καφέ, ξαναχάιδεψε την κοιλιά της. Τρεις άνθρωποι… Και μετά…
Επεισόδια, μολότωφ, βία, οργή, φωτιές, καπνοί. Ένας άνθρωπος, δύο άνθρωποι, τρεις άνθρωποι, μια φιλόξενη κοιλιά. Ο καθένας μόνος! Τρεις νεκροί! Θύματα…Καιρό τώρα λες και το προσμέναμε…Τόση οργή συσσωρευμένη, τόσες κινήσεις νωχελικές, τόσο «παιχνίδι» με τη φωτιά, τόσο πετρέλαιο. Κάτι θα ξέσπαγε, κάτι θα ξέφευγε. Τρεις άνθρωποι.

Τα νέα μεταδόθηκαν σαν πρώτη είδηση στα διεθνή ΜΜΕ. Ο οίκτος κατέληγε μονότονα σε οικονομική ανάλυση. Το ευρώ έπεσε κάτω από το 1,29 έναντι του δολαρίου. Οι δημοσιογράφοι διέκοψαν την απεργία τους. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δήλωσε «η χώρα μας έφτασε στο χείλος της αβύσσου είναι ευθύνη όλων μας να μη γίνει το βήμα προς το κενό». Οι αρχηγοί των κομμάτων συμφώνησαν σε μια κοινή συνάντηση σε συμβούλιο πολιτικών αρχηγών. Το χρηματιστήριο έκανε βουτιά αλλά μετά διόρθωσε σχετικά. «Θα πάρουμε μέτρα ώστε οι χρηματαγορές δεν θα κάνουν σπέκουλα πια» δήλωσε ο Όλι Ρεν. Ο Θεός της οικονομίας αγωνιά πια και για την Πορτογαλία. Μιλάνε όλο και πιο τρομαγμένοι για ντόμινο της νότιας Ευρώπης. Τρεις άνθρωποι. Ή μάλλον τρεις άνθρωποι και ένα έμβρυο…

Κοιμήθηκαν, ξύπνησαν, πήγαν στις δουλειές τους… Κάτι σχεδίαζαν για το απόγευμα…Κάποιους φίλους είχαν καλέσει για το βράδυ…Κάτι ακύρωσαν «κι αύριο μέρα θα’ναι», κάτι οργάνωσαν… Τρεις άνθρωποι κι ένα έμβρυο!
Και να φανταστείς ότι το μόνο που είχαν απολύτως δεδομένο ήταν ότι θα ξαναγύριζαν στο σπίτι τους…
Ας είχανε τουλάχιστον κάνει έρωτα το προηγούμενο βράδυ! Ας είχανε κουρνιάσει σε μια αγκαλιά… το προηγούμενο βράδυ…

Υ.Γ Έμβρυο, η σύγχρονη ιστορία είναι περίεργη υπόθεση. Ζωή και οικονομία στη ίδια ζυγαριά… Θα’χει να σου λέει η μαμά σου!                Y.Γ 2 Έμβρυο στην τηλεόραση οι δημοσιογράφοι τονίζουν “και μιλάμε για εργαζόμενους των 1000 ευρώ”…Αν έπαιρναν 2000 ευρω δηλαδή; Σου είπα περίεργη ιστορία!

 

«Γράμμα σ’ ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ»
06/05/2010

της Μαρίας Χούκλη

 Μικρέ μου ή μικρή μου( τι ήσουν άραγε;) θα ερχόσουν στον κόσμο κάπου εκεί το φθινόπωρο, ένα σκληρό -όπως προβλέπεται- φθινόπωρο για την Ελλάδα.
(Ποιο καταραμένο άθροισμα στιγμών, συγκυριών και συμπτώσεων σου στέρησε τη ζωή; Πόσα χρόνια και από τι χτιζόταν το μίσος που σε αφάνισε; Τι σόι άνθρωποι είναι αυτοί που καίνε ανθρώπους; Νόμιζα ότι με τα κρεματόρια είχαμε τελειώσει.) Μικρέ μου ή μικρή μου, θα ήθελα να σου πω για ο,τι δεν θα γνωρίσεις, δεν σε άφησαν να γνωρίσεις…
Έχουμε μπει σε μια σκοτεινή στενωπό χωρίς κανείς να είναι ακόμη σε θέση να “δει” τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Κινούμενη άμμος η χώρα, κινούμενη άμμος και όσα συμβαίνουν έξω από αυτήν. Αν ερχόσουν στον κόσμο θα μάθαινες τι είναι τα συναισθήματα, τι κάνει τους ανθρώπους να είναι άνθρωποι. Θα μάθαινες τι είναι ο φόβος -πόσο φοβήθηκε άραγε η μανούλα σου παλεύοντας με τον καπνό και τη φωτιά;- Θα μάθαινες τι είναι αγωνία , τι είναι η αγανάκτηση, η οργή και ο θυμός , πώς νιώθουν χιλιάδες άνθρωποι στην Ελλάδα όλοι εκείνοι που φώναζαν το δίκιο τους ανεβαίνοντας αργά και συντεταγμένα το δρόμο που απέκτησε τελικά τη δική του ιστορία, τη δική σου ιστορία.

Η πραγματικότητα μας έχει ξεπεράσει. Τώρα βλέπουμε καθαρά ότι «ο Βασιλιάς είναι γυμνός». Αν ζούσατε εσύ και η μανούλα σου, θα σου διάβαζε το παραμύθι και θα γελούσες όπως όλα τα παιδιά όταν το πρωτακούν. Εμείς τώρα το συνειδητοποιήσαμε αλλά δεν μπορούμε να γελάσουμε, γιατί δεν είμαστε πια παιδιά. Η κοινωνία μας ωριμάζει απότομα, άγρια, βίαια και αυτό δύσκολα μπορεί κανείς να το αντέξει. Αν ερχόσουν στον κόσμο, θα μάθαινες και για την πολιτική. Όλοι είπαν λόγια συμπάθειας για ο,τι σας συνέβη -είμαι βέβαιη ότι ήταν ειλικρινή- αλλά γρήγορα ξαναμίλησαν τη γλώσσα που ξέρουν: «εσύ φταις, όχι εσύ φταις…» Δεν έχουν καταλάβει ότι η πραγματικότητα μας υπερβαίνει; Υπερβαίνει κόμματα και παρατάξεις. Δεν χωρούν πολιτικαντισμοί τύπου « χρειάζονταν τα μέτρα αλλά θα καταψηφίσω τα μέτρα τα οποία όμως δεσμεύομαι να τηρήσω». Ναι , μικρέ μου ή μικρή μου, έτσι μιλούν οι πολιτικοί στην Ελλάδα.
Θα μάθαινες ακόμη ότι υπάρχουν και αριστερές δυνάμεις που σαν να πέτρωσε η καρδιά τους: το μόνο που βρήκαν να πουν για τη μολότοφ που σε χάλασε ήταν κάτι ψελλίσματα περί οδυνηρού συμβάντος για να ασχοληθούν αμέσως με την προστασία της τιμής και της υπόληψης του κόμματός τους. Αλλά και ο κύριος στον οποίον ανήκει η τράπεζα που έγινε τάφος σας, μιάμιση γραμμή αφιέρωσε σε σας, ίσα ίσα να βγει από την υποχρέωση. Μετά είπε τον δικό του καημό.�
 
Μικρέ μου ή μικρή μου, όλα είναι μπερδεμένα, καθένας νομίζει ότι κραδαίνει την αλήθεια του και αυτή αρκεί. Αν ερχόσουν στον κόσμο, θα αποκτούσες και εσύ τη δική σου αλήθεια αλλά μπορεί και μακάρι να μεγάλωνες σε μια Ελλάδα που θα πίστευε και θα μπορούσε να υπερασπιστεί τη συλλογικότητα. Οι πολιτικοί για τους πολίτες και οι πολίτες για την κοινωνία.�
 
Ήθελα πάντως να σου πω ότι ξέρω πολύ κόσμο που λυπήθηκε αληθινά για ο,τι σου συνέβη, για ο,τι συνέβη στη μανούλα σου και στους συναδέλφους της. Τώρα είναι Άνοιξη, μια εποχή που δεν θα γνωρίσεις. Κρίμα! Γιατί ακόμη και στην καμένη από τις μολότοφ και τα χημικά Αθήνα όλο και κάποια νεραντζιά αφήνει το άρωμά της….Έτσι μυρίζει η ζωή, μικρό μου και αυτή πάντα θα νικάει. Ελπίζω…*Τίτλος βιβλίου της Οριάννα Φαλάτσι  

κάτω από: Γενικά

Πανελλαδικές εξετάσεις µαθητών και αποφοίτων µε αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

κάτω από: Γενικά

Σχέδιο Νόμου ΥΠΔΒΜΘ :

«ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 

κάτω από: Γενικά

                                     ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ:

«ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

  Παρουσιάζεται σήμερα το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,  στο Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο συνεδριάζει υπό τον Πρωθυπουργό. Στη συνέχεια θα κατατεθεί στη Βουλή. Το πολυνομοσχέδιο    

  • συνιστά την πρώτη νομοθετική ρύθμιση που θεμελιώνει το Νέο Σχολείο, και ξεκινά από τον εκπαιδευτικό     
  • ταυτόχρονα, προχωράει σε αλλαγές σε ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων της εκπαίδευσης,  καθώς στην ουσία πρόκειται για τέσσερα νομοσχέδια σε ένα.  

 Αναλυτικά, οι θεματικές ενότητες του πολυνομοσχεδίου έχουν ως εξής:   Α. Η σχέση του εκπαιδευτικού με την εκπαίδευση επαναπροσδιορίζεται υπηρετώντας την αρχή ‘’Πρώτα ο Μαθητής’’. Στόχος είναι η ανάδειξη του εκπαιδευτικού σε πρωταγωνιστή των αλλαγών για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης για αυτό και προωθείται μια σειρά καινοτόμων πρωτοβουλιών του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν το σύνολο της εργασιακής διαδρομής των εκπαιδευτικών. Μεταξύ αυτών: η καθιέρωση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής –Διδακτικής Κατάρτισης, ο θεσμός του «δόκιμου εκπαιδευτικού», η διασφάλιση αντικειμενικού και ενιαίου τρόπου επιλογής και πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ, η πραγματοποίηση μεταθέσεων  και αποσπάσεων  μόνο με βάση πραγματικά κενά και πραγματικές ανάγκες και αντικειμενικές διαδικασίες, η καθιέρωση πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας και η θέσπιση της Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής και της διοικητικής  μονάδας.   Β. Επείγουσες βελτιωτικές παρεμβάσεις στην λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Με σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων επιχειρείται η βελτίωση της λειτουργίας των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι ρυθμίσεις στοχεύουν  στην αναβάθμιση της παρεχόμενης από τα  ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Στην μεταβατική αυτή φάση, και πριν την ριζική αναμόρφωση του πλαισίου λειτουργίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, προωθούνται με το νομοσχέδιο, αναγκαίες επείγουσες ρυθμίσεις άμεσης εφαρμογής.  Γ. Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. Οικονομίες ΚλίμακαςΟι προτεινόμενες διατάξεις αφορούν ρυθμίσεις  για  τη συγχώνευση και  κατάργηση Εκκλησιαστικών σχολείων καθώς και στη διευθέτηση θεμάτων  της δευτεροβάθμιας εκκλησιαστικής εκπαίδευσης και σειράς εκκρεμοτήτων που αφορούν συνολικότερα την Ορθόδοξη Εκκλησία στην Ελλάδα. Δ. Τέλος στο χάος της ασυμβατότητας της μεταλυκειακής εκπαίδευσης με το κοινοτικό δίκαιο. Νέο θεσμικό πλαίσιο, με εθνικό έλεγχο για την πιστοποίηση δομών  Η εσπευσμένη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας Κολλεγίων στην χώρα μας από την προηγούμενη κυβέρνηση με τα γνωστά αποτελέσματα, δημιουργεί την ανάγκη σύννομης χορηγήσεως νέων αδειών ώστε οι δομές αυτές να λειτουργήσουν, σε ένα σαφές και μη αμφισβητούμενο θεσμικό πλαίσιο.

κάτω από: Γενικά

Δελτίο Τύπου                                             08/04/2010 Αναστέλλονται οι κρατικές επιχορηγήσεις προς τα Ιδρύματα  των πρώην Πρωθυπουργών Με απόφαση της  Υπουργού  Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,  Άννας Διαμαντοπούλου  αναστέλλονται για το τρέχον έτος οι κρατικές επιχορηγήσεις προς τα Ιδρύματα  των πρώην Πρωθυπουργών της χώρας. Ενημερώνοντας σχετικά τις διοικήσεις των Ιδρυμάτων,  η Υπουργός τονίζει σε επιστολή της πως «σήμερα, ο  ελληνικός λαός υποβάλλεται σε σκληρές οικονομικές θυσίες» και η απόφαση αυτή πρέπει να γίνει αποδεκτή «όχι μόνον ως αναγκαία, αλλά και ως συμβατή προς τους σκοπούς των Ιδρυμάτων σας, ενέργεια».  Αποδέκτες της σχετικής επιστολής είναι το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, το Πνευματικό Ίδρυμα ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, το Ίδρυμα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, το  Ίδρυμα ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, το Ίδρυμα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ και το Ίδρυμα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΗΜΙΤΗ.

κάτω από: Γενικά
Ετικέτες:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤ 2010

κάτω από: Γενικά

23/3/2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ “Το σχολείο γίνεται το επίκεντρο της γειτονιάς”

Οι Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας είναι η νέα δράση του Υπουργείου Παιδείας με στόχο την ανάδειξη του σχολείου ως εκπαιδευτικού πόλου έλξης σε περιοχές με αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες. Όλοι ξέρουμε ότι άνισες αφετηρίες οδηγούν σε άνισες επιδόσεις και άνισες διαδρομές ζωής. Είναι καιρός η πορεία αυτή να αντιστραφεί.

Το Υπουργείο Παιδείας, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” και με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ), δρομολογεί πρόσθετες δράσεις υποστήριξης σε περιοχές που εμφανίζουν χαμηλούς οικονομικούς και εκπαιδευτικούς δείκτες, ώστε να μην υπάρχουν φραγμοί για την αποτελεσματική ένταξη των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Επενδύονται επιπλέον οικονομικοί πόροι και ενισχύεται το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης για την αναβάθμιση του σχολείου. Στόχος είναι η καλύτερη εκπαίδευση σε ένα καλύτερο εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Το σχολείο δεν περιορίζεται στα στενά όρια της διδασκαλίας όπως τη γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, γίνεται χώρος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και τεκμηρίωσης με κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό, χώρος υποστήριξης και δραστηριοτήτων για τους μαθητές αλλά και για τους γονείς, χώρος εκδηλώσεων, χώρος πολιτισμού. Το σχολείο ανοίγει τις πόρτες του και γίνεται το επίκεντρο της γειτονιάς, πόλος αναζωογόνησης της περιοχής για να επιτύχει έργα με κοινωνικό αντίκτυπο και να αναδείξει το ανθρώπινο δυναμικό του. Θα είναι ένα σχολείο «ανοιχτό» προς την τοπική κοινωνία για διοργάνωση εκπαιδευτικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δράσεων.

Με τις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας επιδιώκεται η παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και η άρση των κοινωνικών και οικονομικών εμποδίων στην πρόοδο των μαθητών.

Σύνδεσμος με τη σελίδα της Πρόσκλησης

κάτω από: Γενικά

23/3/2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  “Το όραμα του Νέου Σχολείου αφορά όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες μαθητών”

Το Νέο Σχολείο ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες της εποχής και τα νέα φαινόμενα στην ελληνική κοινωνία. Αναγνωρίζει και αντισταθμίζει τις αρνητικές συνέπειες στη διαδικασία της μάθησης που οφείλονται σε αίτια κοινωνικά, οικονομικά και μορφωτικά, όπως και γλωσσικών, θρησκευτικών και πολιτισμικών διαφορών.

Εφαρμόζει όχι τυπικά αλλά ουσιαστικά τη δημοκρατική αρχή της ισότητας ευκαιριών για όλους, δηλαδή δεν αποποιείται την ευθύνη για την ανισότητα στα αποτελέσματα. Άρα εντάσσει όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από τις διαφορές κάθε είδους, χωρίς να περιθωριοποιεί κανένα άτομο και αναλαμβάνει την ευθύνη για την επιτυχή τους εκπαίδευση και την ένταξή τους στην κοινωνία ως ισότιμων πολιτών.

Σε αυτή τη βάση, το Υπουργείο Παιδείας μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», δρομολογεί την εκπαιδευτική υποστήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων με τρία ειδικά προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ):

1. Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη

2. Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών

3. Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά.

Κοινός παρονομαστής των τριών προγραμμάτων είναι η δημοκρατική αρχή ότι η υψηλής ποιότητας εκπαίδευση είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Κοινός στόχος τους είναι ο σεβασμός στις διαφορετικές ταυτότητες (θρησκείας, κουλτούρας και μητρικής γλώσσας) με παράλληλη την εξίσωση των ευκαιριών, ώστε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά να αποκτήσουν μέσα από το σχολείο τις ικανότητες για σπουδές, κοινωνική άνοδο και οικονομική προκοπή.

Σύνδεσμος με τη σελίδα της Πρόσκλησης με τίτλο “Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη”

Σύνδεσμος με τη σελίδα της Πρόσκλησης με τίτλο “Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών”

Σύνδεσμος με τη σελίδα της Πρόσκλησης με τίτλο “Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά”

κάτω από: Γενικά

Παλιότερα Άρθρα »

Κατηγορίες