28-Οκτωβρίου-2011 Παρελάσεις σε όλη την Ελλάδα.

28 Οκτωβρίου 2011 από ggiannop

Πριν μερικά χρόνια μια μαθήτρια-σημαιοφόρος (σε ένα σχολείο ΤΕΕ) και μέλος ενός χιπ-χοπ συγκροτήματος ήθελε να παρελάσει ντυμένη με ρούχα χιπ-χοπ. Λιγο πριν ξεκινήσει η παρέλαση οι καθηγητές δεν της επέτρεψαν να παρελάσει. Όμως κατά την διάρκεια της παρέλασης εμφανίστηκε μπροστά στην παρέλαση χλευάζοντας τους επισήμους. Λόγω της συμπεριφοράς αυτής ο σύλλογος αποφάσισε την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Σήμερα, 6 χρόνια από την παραπάνω ιστορία, διαβάζοντας όλες αυτές τις αντιδράσεις μαθητών ανά την Ελλάδα.. αναρωτιέμαι ποιος σύλλογος θα τολμούσε να αποβάλει μαθητή/τρια για γύρισμα πλάτης ή μούτζωμα επισήμων.

25-Μαρ-2010: Εθνική εορτή ή επέτειος ρατισμού ή επέτειος οικονομικής σκλαβιάς (ΔΝΤ);

27 Μαρτίου 2010 από ggiannop

Στο εσπερινό σχολείο που εργάζομαι φέτος η πλειοψηφία των μαθητών είναι μειονοτικοί από την περιοχή της Ροδόπης. Η επέτειος της 25ης Μαρτίου είναι εθνική εορτή για την επανάσταση του 1821. Επίσης αποφασίστηκε ότι ο κάθε καθηγητής θα μπει την πρώτη ώρα στην τάξη που έχει μάθημα και θα διαβάσει το παρακάτω κείμενο. «25-Μαρ-2010: Κείμενο Εθνικής Εορτής – Κομοτηνή».

Σε μια τάξη που η πλειοψηφία των μαθητών είναι μειονοτικοί (κυρίως Τουρκόφωνοι) ένιωθα λίγο αμηχανία να διαβαστεί το παραπάνω κείμενο. Πριν διαβάσουμε το κείμενο έκανα την ερώτηση στους μαθητές για το τι γιορτάζουμε. Ένας μαθητής απάντησε ότι έχουμε επέτειο κατά των Ιταλών. Ενημέρωσα ότι αυτή η επέτειος είναι στις 28 Οκτωβρίου. Επί ευκαιρία ρωτάω.. τι γιορτάζεται 29 Οκτωβρίου στην Τουρκία; Τότε οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι είναι η εθνική εορτή της Τουρκίας (δημιουργίας του Τουρκικού κράτους). Τότε του τους λέω στην Τουρκία δημιουργήθηκε το Τουρκικό κράτος μετά την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας από τον Κεμάλ Ατατούρκ. Κάτι αντίστοιχο νωρίτερα έγινε και στην Ελλάδα το 1821 όταν οι Έλληνες επαναστάτησαν κατά των Οθωμανών.

Βάζοντας μαθητές να διαβάσουν το παραπάνω κείμενο, στα σημεία που αναφέρεται Τουρκοκρατία, τόνισα ότι το κείμενο εννοεί την Οθωμανική Αυτοκρατορία.. και ότι ενάντια στους Οθωμανούς δεν ήταν μόνο οι Έλληνες αλλά και άλλοι λαοί των Βαλκανίων κλπ.. το σημαντικότερο της εορτής αυτής που πρέπει να συγκρατήσουν είναι ότι ο κάθε λαός θέλει να έχει την Ελευθερία του. Τους έφερα επίσης το παράδειγμα της διάλυσης της Σοβιετικής Ένωσης. Σήμερα του είπα ότι μπορεί να είμαστε ελεύθεροι αλλά όπως ακούτε η χώρα μας βρίσκεται στο κίνδυνο χρεωκοπίας.. και εξαρτώμαστε οικονομικά σε δάνεια άλλων κρατών – οργανισμών.

 Φτάνοντας στην τελευταία παράγραφο του κειμένου σε αμηχανία μιας και το κείμενο αναφέρεται στην διπλή εορτή της 25ης Μαρτίου. Το κείμενο γράφει «Σαν σήμερα πριν από 2010 χρόνια ένας ολόξανθος άγγελος διασχίζει το ανοιξιάτικο στερέωμα για να σταθεί μπροστά σε μια σεμνή κόρη από τη Ναζαρέτ και να της πει το “Χαίρε”, ευαγγελίζοντας εκείνη την ώρα την εξ” ύψους σωτηρία όλου του ανθρώπινου γένους. Και από εκείνη την ώρα τοποθετήθηκαν οι βάσεις της χριστιανικής θρησκείας, η οποία θεμελίωσε τη ζωή των ανθρώπων σε νέες βάσεις. Και πριν 189 χρόνια ο υπόδουλος Ελληνισμός ξεσηκώθηκε κατά της εχθρικής τυραννίας και άρχισε τον υπέρ της ελευθερίας αγώνα για να αποτινάξει τον Τουρκικό ζυγό, από τον οποίο στέναζε 400 ολόκληρα χρόνια και να συνεχίσει το δρόμο των μεγάλων πεπρωμένων του.» Εσείς ως εκπαιδευτικοί πως θα νιώθατε αν διαβάζατε το κείμενο αυτό σε μειονοτικούς μαθητές (μουσουλμάνους – τουρκόφωνους) το παραπάνω κείμενο;

Δεν θα ήταν σωστότερο η εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου να είναι μια εορτή που να ξεκινά με αφορμή την επέτειο απελευθέρωσης των Ελλήνων και να βγάζει το μήνυμα ότι ο κάθε λαός θέλει να είναι ελεύθερος; Να δίνεται έμφαση στην ελευθερία διαχρονικά, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία έκφρασης κλπ;

 Στην παρέλαση στις 25η Μαρτίου στην Αθήνα άνδρες των ειδικών δυνάμεων (ΟΥΚ) φώναζαν μισαλλόδοξα συνθήματα. Η χώρα μας στις 25 Μαρτίου συμφώνησε μηχανισμό οικονομικής στήριξης της Ελλάδας από κράτη μέλη της Ευρώπης αλλά και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Τελικά η 25η Μαρτίου 2010 είναι εθνική επέτειος ή επέτειος ρατσισμού ή επέτειος οικονομικής σκλαβιάς (ΔΝΤ);

Περί εφαρμογής των νόμων.. άδεια αιμοδοσίας – κάπνισμα.

22 Μαρτίου 2010 από ggiannop

Σύμφωνα με το εγκύκλιο «10-7-2007: Άδειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.«του ΥΠΕΠΘ περιγράφονται οι άδειες που μπορεί ένας εκπαιδευτικός να διεκδικήσει. Μια κατηγορία από αυτές τις άδειες είναι ή άδεια αιμοδοσίας. Με απλά λόγια ο εκπαιδευτικός που δίνει εθελοντικά αίμα δικαιούται άδεια την ημέρα που δίνει το αίμα και άλλες 2 μέρες ειδική άδεια απουσίας, με πλήρεις αποδοχές (ως «τιμητική»).

Πρόσφατα συνάντησα μια αρνητική στάση απέναντι στην διεκδίκηση  άδειας αιμοδοσίας ως εργαζόμενος σε σχολείο της Ροδόπης.  Τον Οκτώβριο του 2009 αιτούμενος άδεια προσκόμισα το χαρτί εθελοντικής αιμοδοσίας (ημερομηνίας 9/9/2009). Ο διευθυντής του σχολείου μου χορήγησε άδεια για την 1 μέρα που ζήτησα δηλώνοντάς μου ότι έτσι εξαντλώ την άδεια αιμοδοσίας την οποία δικαιούμαι με βάση την συγκεκριμένη αιμοδοσία, με τη δικαιολογία ότι τον Σεπτέμβριο 2009 όταν ανακοινώθηκαν οι έκτακτες αποσπάσεις (οι αρχικές αποσπάσεις είχαν ανακοινωθεί τον Αυγ-2009) δεν παρουσιάστηκα στο σχολείο την ίδια μέρα που κοινοποιήθηκε το έγγραφο στα σχολεία (δηλαδή την Δευτέρα 7/9/2009 – για να είμαστε ακριβείς οι αποσπάσεις ανακοινώθηκαν ηλεκτρονικά αργά το μεσημέρι της Παρασκευής 4/9/2009 αλλά το έγγραφο έφτασε στα σχολεία-διευθύνσεις την Δευτέρα 7/9/2009), αλλά 2 μέρες αργότερα. Επειδή προφανώς δεν ήταν δυνατή η αυθημερόν μετακόμιση από Αθήνα σε Κομοτηνή επικοινώνησα με την διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να λάβω προφορική άδεια και να παρουσιαστώ την Πέμπτη 10/9/2009.

Το παραπάνω έγγραφο για τις άδειες εκπαιδευτικών δεν καλύπτει άδειες στις περιπτώσεις που κάποιος εκτάκτως αποσπαστεί (τυπικά πρέπει την επόμενη να βρίσκεται στο σχολείο που αποσπάστηκε, ανεξαρτήτως αν το σχολείο μπορεί να βρίσκεται 750χλμ μακρυά και να μεσολαβήσει μετακόμιση).

Την δεύτερη φορά που ζήτησα άδεια αιμοδοσίας ήταν πριν λίγες μέρες προσκομίζοντας χαρτί αιμοδοσίας με ημερομηνία 28/12/2009. Η απόρριψη της αίτησης μου ήρθε γραπτώς με αιτιολογία «η ημέρα αιμοδοσίας και οι αιτούμενες ημέρες αδείας δεν αποτελούν ημέρες του ίδιου ημερολογιακού έτους».  Αν είχα δώσει αίμα 4 ημέρες αργότερα (αλλαγή έτους) θα μπορούσε να γίνει δεκτό το συγκεκριμένο αίτημά μου. Το έγγραφο αδειών αναφέρει ότι «οι δύο αυτές ημέρες άδειας χορηγούνται πέρα της ημέρας αιμοδοσίας και μπορούν να ληφθούν είτε συνεχόμενα με το χρόνο της αιμοδοσίας ή οποτεδήποτε μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος». Μια αυστηρή εφαρμογή της παραπάνω εγκυκλίου συνεπάγεται ότι ο εκπαιδευτικός που θα δώσει αίμα τέλη Δεκεμβρίου δεν δικαιούται άδεια.

 Πολλές φορές προτιμάνε οι διευθυντές σχολείων να «εξυπηρετούν» δίνοντας άγραφες άδειες σε καθηγητές (και όχι αιμοδοσίας) ώστε ο καθηγητής να νιώθει υποχρεωμένος. Μου έχει τύχει σε προηγούμενο σχολείο, ο διευθυντής να επικαλείται ότι είμαι ευνοημένος.. επειδή 1-2 φορές με έχει «εξυπηρετήσει» δίνοντάς μου άγραφη άδεια.

Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3 του Ν. 3730/2008  το κάπνισμα απαγορεύεται στους χώρους των σχολείων. Βέβαια όπως όλοι γνωρίζουμε ελάχιστοι είναι οι δημόσιοι χώροι όπου τηρείται ο νόμος αυτός. Στο ένα από τα σχολεία που εργάζομαι φέτος έχει αποσταλεί έγγραφο από την διεύθυνση αναφέροντας ότι εκπαιδευτικοί και μαθητές παραβιάζουν τον νόμο περί καπνίσματος. Επίσης.. στο δεύτερο σχολείο που εργάζομαι φέτος, επιτρέπουμε στους μαθητές να καπνίζουν, όχι μπροστά στην πόρτα και να φαίνονται αλλά σε ένα σημείο του προαύλιου όπου δεν φαίνονται. Την ίδια πρακτική εφαρμόζαμε και στο προηγούμενο σχολείο που εργαζόμουν πέρσι στην Αθήνα. Το πρόβλημα δεν είναι αν οι μαθητές καπνίζουν, αλλά να καπνίζουν σε σημείο ώστε να μην φαίνονται :-) . Ο νόμος περί καπνίσματος μπορεί να είναι σαφής αλλά ούτε διεύθυνση δευτεροβάθμιας αλλά ούτε και το ίδιο το σχολείο προσπαθούν να τον εφαρμόσουν.

Τελικά όταν ο νόμος μας βολεύει τον εφαρμόζουμε ρητώς,  και όταν δεν μας βολεύει/αρέσει, προσπαθούμε με πλάγιους τρόπους να αποφύγουμε την εφαρμογή του.

23 Ιανουαρίου 2010: Επεισόδια ρατσιστών-αντιρατσιστών στην Πανόρμου, Αθήνα – ο φυλακισμένος δημοσιογράφος Δημήτρης Παπαγεωργίου.

7 Φεβρουαρίου 2010 από ggiannop

Πριν λίγες μέρες έβγαλε ανακοίνωση η ΟΛΜΕ για την φασιστική και ρατσιστική δράση 50 ατόμων στην περιοχή των Αμπελόκηπων – Αθήνα (στην Πανόρμου) όπου στις 23-Ιαν-2010 επιτέθηκαν σε αντιρατσιστική εκδήλωση.

Ανάμεσα στους συλληφθέντες υπήρξαν 13 ανήλικοι μαθητές οι οποίοι αφέθηκαν ελεύθεροι. Σύμφωνα με το άρθρο «Η σχέση των Αμπελόκηπων με την άκρα Δεξιά» μαθητές του 16ου Λύκειου Αμπελόκηπων συμμετέχουν σε ακροδεξιά ομάδα που δρα στην περιοχή της Πανόρμου.  Όμως ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι και ο δημοσιογράφος – αρχισυντάκτης της εφημερίδας «Ελεύθερος Κόσμος» Δημήτρης Παπαγεωργίου για τον οποίο θα ασχοληθούμε στην δημοσίευση αυτή.

Τον Μάρτιο 2009, ο Δημήτρη Παπαγεωργίου στο τεύχος 296 της εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος (στην οποία είναι αρχισυντάκτης) είχε κάνει ολοσέλιδο άρθρο «Όταν η αριστερά γίνεται εισαγγελέας: Καθηγητής κατά των μαθητών του!» το οποίο στόχευε εμένα με αφορμή  την καταγγελία μου για την επίθεση των μαθητών του 3ου ΕΠΑΛ Αθηνών (όπου εργαζόμουν) σε σπίτι πακιστανών (Μάρτιος-2009). Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος δεν επικοινώνησε μαζί μου πριν δημοσιεύσει το συγκεκριμένο άρθρο όπως έκαναν άλλοι δημοσιογράφοι όπως ο Αχιλέας Χεκίμογλου (από το Βήμα) ή η Γεωργία Δάμα (από την Ελευθεροτυπία) ή η Λία Νεσφυγέ (από Τα Νέα).

Στα παραπάνω άρθρα οι συντάκτες ήρθαν με κάποιο τρόπο σε επαφή μαζί μου (είτε με email – τηλεφωνικώς κλπ) πριν δημοσιεύσουν μια κρίση/σχόλιο για το περιστατικό. Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου είδε την βίντεο-συνέντευξη που έδωσα στο tvxs.gr και δημοσίευσε το παρακάτω άρθρο με κρίσεις και σχόλια για το περιστατικό (βασικά σχολιάζει τον Θανάση Κούρκουλα που αναφέρω στο βίντεο) χωρίς νωρίτερα να δοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί μου:

Καταρχήν.. από το συγκεκριμένο άρθρο έμαθα ότι θεωρούμαι αριστερός. 😉  Θυμάμαι ότι αμέσως πήρα τηλέφωνο διάφορους φίλους (αριστερούς) για να τους ενημερώσω ότι το συγκεκριμένο πατριωτικό άρθρο αποδεικνύει ότι και εγώ αριστερός είμαι.. γιατί πολλοί φίλοι μου όταν συζητάμε για πολιτικά με θεωρούν φιλελεύθερο και όχι αριστερό κλπ κλπ 😉 .. Στο συγκεκριμένο άρθρο άφησα το παρακάτω σχολιασμό:

«Τετάρτη, 18 Μάρτιος 2009 15:55 – Γεώργιος Γιαννόπουλος: Διαβάζω με εξαιρετικό ενδιαφέρον το άρθρο σας. Χαίρομαι που διαβάζω και βλέπω την δικιά σας ερμηνεία των γεγονότων. Επειδή όμως αναφέρεται σε εμένα θα ήθελα να σας διευκρινίσω. Ότι την πρώτη φορά που επισκεφτήκαμε το σπίτι των Πακιστανών έγινε με την φιλόλογο – συνάδελφο από το σχολείο (το αναφέρω στο βίντεο). Την δεύτερη φορά έγινε με την Θανάση Κούρκουλα ο οποίος τυχαίνει να είναι γνωστός στο σχολείο μας (3ο ΕΠΑΛ) γιατί κάθε Κυριακή να κάνει μαθήματα Ελληνικών σε ξένους. Μάλιστα μαζί με τον Θανάση ήρθε και ένας Πακιστανός μαθητής ο οποίος μας βοήθησε στην επικοινωνία/μετάφραση. Επίσης να σας ενημερώσω ότι από την αρχή η προσπάθειά μας ως εκπαιδευτικοί ήταν να πείσουμε στους Πακιστανούς να μην συνεχίσουν το κύκλο βίας αλλά ούτε και να προβούν σε μηνύσεις κατά των μαθητών μας. Δηλαδή από την πρώτη στιγμή οι επαφές μας έγιναν με τρόπο ώστε να προστατευτούν οι μαθητές μας (νομίζω ότι το μήνυμα αυτό περνάει και το βίντεο). Θα χαρώ αν έχετε οποιαδήποτε απορία / διευκρίνηση να επικοινωνήσετε μαζί μου στο email: ggiannop (at) sch.gr ή στο τηλέφωνο του σχολείου. Σας παρακαλώ όμως δείτε άλλη μια φορά προσεχτικά το βίντεο πριν επικοινωνήσετε μαζί μου http://www.tvxs.gr/v7192 . Η αναφορά στο 1984 με εξέπληξε γιατί είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία. Πως συσχετίζεται η ιστορία μας με το βιβλίο αυτό; «

Η απάντηση που πήρα από την Δημήτρη Παπαγεωργίου ήταν το παρακάτω email 19/3/2009: 03:22 μμ: 

«Λόγω υποχρεώσεων, μόλις τώρα είδα το σχόλιο που αφήσατε στην ιστοσελίδα μας. Δεν το έχω δημοσιεύσει ακόμη, για να μην εκθέσω προσωπικά σας στοιχεία, πριν επικοινωνήσω μαζί σας και επιβεβαιώσω ότι πράγματι είστε ο ίδιος άνθρωπος. Στο κείμενο γίνεται σαφής αναφορά ότι η δεύτερη επίσκεψή σας έγινε με τον κ. Κούρκουλα. Παραθέτω: «Σύμφωνα με τον κ. Γιαννόπουλο, στην δεύτερη επίσκεψή του, πήγε μαζί, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, με τον κ. Θανάση Κούρκουλα.» Αυτό που έγινε στο κείμενο ήταν να σχολιάσει την «αντικειμενικότητα» του κ. Κούρκουλα να χειριστεί τέτοιου είδους καταστάσεις, λόγω της πολύ συγκεκριμένης πολιτικής του τοποθέτησης. Το τι θέλατε να πετύχετε με την δημοσιοποίηση του θέματος και μάλιστα με τους «τρανταχτούς τίτλους» ήταν το κύριο θέμα του άρθρου. Και όχι η διερεύνηση του ιδίου του περιστατικού καθώς ο γράφων δεν είναι ούτε εισαγγελέας, ούτε ντετέκτιβ. Το ότι θέλατε να πείσετε τους Πακιστανούς να κάνουν μήνυση, δεν φαίνεται από τον τρόπο που διηγείστε τα περιστατικά με το «ασθενοφόρο» που δεν ήλθε, ούτε και από κάποια άλλη πτυχή της συνέντευξής σας. Επειδή και εμένα το 1984 είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία, θα σας κάνω μία διευκρίνιση. Για εμένα προσωπικά, τα κατεστημένα ΜΜΕ σήμερα, παίζουν τον ρόλο της καταστολής, εναντίον οποιουδήποτε μη πολιτικά ορθού. Το να διασύρονται μαθητές από αυτά τα ΜΜΕ, με αφορμή την επιστολή ενός ΄καθηγητή – παιδαγωγού τους, για να μην ξεχνάμε και αυτή την πλευρά του λειτουργήματός σας, μου θυμίζει τα μέλη των οικογενειών που κάρφωναν το ένα το άλλο για «αντισυστημικές» σκέψεις.»

Παρόλο που ο Δημήτρης Παπαγεωργίου με προστατεύει για μην εκτεθούν προσωπικά στοιχεία (το σχόλιό μου το επέτρεψε αφού πρώτα επικοινώνησε μαζί μου) θα μπορούσε (αφού ο ίδιος δεν είναι εισαγγελέας, ούτε ντετέκτιβ όπως γράφει)  να επικοινωνήσει μαζί μου πριν δημοσιεύσει το άρθρο.

 Το άρθρο αυτό κατόπιν το πήραν διάφορα εθνικιστικά – πατριωτικά blogs / forums και πρόσθεσαν περισσότερη  παραπληροφόρηση:

Μάλιστα ο ανώνυμος «πατριώτης» από το blog epas-epal (το ιστολόγιο έχει κλείσει), τον Μάρτιο έστειλε ανώνυμο email σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της Ελλάδος με το παραπάνω δημοσιεύμα.

Ας πάρουμε την αλυσίδα από την αρχή.. μαθητές επιτίθενται σε σπίτι Πακιστανών..  το οποίο μέχρι και στην Βουλή συζητιέται.. και όλοι οι δημοσιογράφοι επικοινωνούν πρώτα μαζί μου, πριν δημοσιεύουν άρθρα.. όμως ένας από αυτούς.. ο Δημήτρης Παπαγεωργίου αποφασίζει να γράψει άρθρο βασιζόμενος στο βίντεο-συνέντευξη που δίνω στο tvxs.gr χωρίς να επικοινωνήσει μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες.. Το άρθρο το παίρνουν copy-paste διάφοροι ανώνυμοι «πατριώτες» και προσθέτουν περισσότερες πληροφορίες – παραπληροφόρηση (χωρίς πηγές κλπ). Εγώ όμως είμαι ο κακός καθηγητής (με θεωρούν αριστερό) τον οποίο πρέπει να εκδικηθούν.. έτσι ο διαχειριστής του ιστολογίου epas-epal.blogspot.com (έχει κλείσει το ιστολόγιο) στέλνει ανώνυμα emails σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της Ελλάδος.

 Ας πάμε πίσω στον δημοσιογράφο Δημήτρη Παπαγεωργίου. Βρίσκεται στην φυλακή γιατί βρέθηκε στην ομάδα πατριωτών η οποία επιτέθηκε στην πορεία αντιρατσιστών στην Πανόρμου. Σύμφωνα με το blog του βρέθηκε στην Πανόρμου ως δημοσιογράφος για να καλύψει την αντιρατσιστική εκδήλωση. Αν στην αντιρατσιστική εκδήλωση βρισκόταν ειρηνικά, όχι ως κουκουλοφόρος – με λοστούς, εκτελώντας κάποια ποινική πράξη είμαι και εδώ υπέρ της αποφυλάκισής του (παρόλο που προσωπικά είμαι εντελώς αντίθετος στις περισσότερες απόψεις του). Όμως σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας Ελευθεροτυπίας 30-Ιαν-2009: Το μαύρο «χάπενινγκ» -Ελευθεροτυπία κρίθηκε ομόφωνα προφυλακιστέος: «Οι συλληφθέντες ανήλθαν σε 45, οι 13 από τους οποίους ανήλικοι. Σε βάρος τους ασκήθηκε δίωξη για παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία, διατάραξη κοινής ειρήνης, σωματικές βλάβες κ.λπ. Ομόφωνα προφυλακιστέος κρίθηκε ο Δημήτρης Παπαγεωργίου, δημοσιογράφος της «Ελεύθερης Ωρας» κι αρχισυντάκτης του «Ελεύθερου Κόσμου».»

Πάντως όλα αυτά τα γεγονότα.. πατριωτική εφημερίδα «Ελεύθερος Κόσμος», πατριώτες-εθνικιστές σε πορεία όπου ανάμεσα βρίσκονται και μαθητές σχολείου.. αρχισυντάκτης της εφημερίδας «Ελεύθερος Κόσμος» συλλαμβάνεται και βρίσκεται στην φυλακή κλπ κλπ.. μου θυμίζουν πάρα πολύ το 1984 του Ουργουέλ.. ειδικά το όνομα της πατριωτικής εφημερίδας «Ελεύθερος Κόσμος». 😉 αλλά και το παρακάτω βίντεο υποστήριξης.

6-Δεκ-2008: Η εξέγερση που κρύφτηκε κάτω από το χαλί – 1 χρόνος μετά.

6 Δεκεμβρίου 2009 από ggiannop


Στο βίντεο βλέπουμε την ειρηνική  / συμβολική παρέμβαση της ομάδας ΣΦΙΝΑ / SFINA στο αστυνομικό τμήμα του Λευκού Πύργου Θεσσαλονίκης, λίγες μέρες μετά το θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου.  Ενδιαφέρον επίσης έχει το πρόσφατο άρθρο του Στέλιου Κούλογλου «Η εξέγερση που κρύφτηκε κάτω από το χαλί«. Ο θάνατος του μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου πριν από 1 χρόνο ήταν απλά η αφορμή για την εξέγερση νέων για να διαμαρτυρηθούν για την αστυνομική βία αλλά και την εργασιακή ανασφάλεια. Δυστυχώς μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στις καταστροφές καταστημάτων που έγιναν στις διάφορες πόλεις της Ελλάδας και όχι στα πραγματικά αίτια της εξέγερσης. Δεν θα ξεχάσω τους μαθητές μου (του ΕΠΑΛ σχολείου στο κέντρο της Αθήνας όπου εργαζόμουν πέρσι) οι όποιοι μου δείχνανε στα κινητά τους, φωτογραφίες με αυτούς ντυμένοι κουκουλοφόρους στο κέντρο της Αθήνας .. επίσης δεν θα ξεχάσω ούτε την οργή τους κατά των αστυνομικών. Ο λόγος που κατέβηκαν όλοι οι νέοι και εξεγέρθηκαν δεν ήταν μόνο ο συγκεκριμένος θάνατος και η αστυνομική βία, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα, το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων και το αδιέξοδο που αντιμετωπίζει κάποιος νέος που τελειώνει το σχολείο σήμερα.


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων