Δημοσιευμένο στις 22 Ιουνίου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ Ε” ΤΑΞΗΣ (20 ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ)

Δημοσιευμένο στις 25 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή

Μετά από 6  νικηφόρους αγώνες η ομάδα μας αναδείχτηκε νικητήρια του τουρνουά και κατέκτησε το πρώτο κύπελλο του 11ου Δημ. απο την ίδρυση του σε ομαδικό άθλημα.

Όλες οι μαθήτριες της Ε΄και της ΣΤ΄Τάξης που συμμετείχαν διακατέχονταν από το αθλητικό ιδεώδες που είναι το σύνολο των αρχών και των αξιών με τις οποίες ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός εμπλούτισε τον αθλητισμό, προάγοντάς τον σε μέσο εξάσκησης του σώματος, καλλιέργειας του πνεύματος, εξευγενισμού της ψυχής και σύσφιξης των ανθρώπινων σχέσεων.

Την ομάδα αποτελούσαν :

Μπάτσιου Ναταλία,  Τσιμπίνη Αννέτα, Χρυσίδου Μαργαρίτα,  Λαζοπούλου Σοφία (αναπλ.)

 

Πολλά συγχαρητήρια στις μαθήτριες αλλά και στη γυμνάστρια-προπονήτρια της ομάδας κ.Κορώνα Παυλίνα!

Μια τέλεια εμπειρία!!!

Δημοσιευμένο στις 25 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή


Δείτε στο Slide.ly

Στις 23-5-2017 συμμετείχαν στους σχολικούς αγώνες πετοσφαίρισης μερικά κορίτσια από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας. Με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της γυμνάστριάς μας κ. Παυλίνας Κορώνα, προπονηθήκαμε και ήμασταν έτοιμες για τους αγώνες.

Το μέρος διοργάνωσης των αγώνων ήταν το 4ο δημοτικό.

Όταν φτάσαμε ακούγαμε τύμπανα, φωνές και συνθήματα. Ήρθε και η σειρά και των τριών ομάδων της Έκτης και δυστυχώς έχασαν. Γι’ αυτό όλοι βασίζονταν σ’ εμάς και το άγχος και η αγωνία κορυφώθηκε.

Μετά από μια ώρα υπομονή, επιτέλους ακούσαμε τον αριθμό μας. Μπήκαμε στον αγωνιστικό χώρο. Η ομάδα μας ήταν η μόνη που πανηγύριζε τους πόντους και φωνάζαμε «ΑΣΤΡΑΠΕΣ»!!!Τα κορίτσια της έκτης φώναζαν διάφορα συνθήματα για να μας ενθαρρύνουν, όπως «εε το πήραμε το κύπελλο το ευρωπαϊκό».

Τελικά ο πρώτος αγώνας έληξε με επιτυχία. Όπως και οι υπόλοιποι αγώνες που μας έδωσαν πρόκριση στους ημιτελικούς. Είχαμε πάρα πολύ άγχος για τον υπόλοιπο αγώνα γιατί θέλαμε πάρα πολύ να περάσουμε στον τελικό.

Μετά από πολύ κόπο και πόντους με μεγάλη διάρκεια καταφέραμε και μπήκαμε στον τελικό.

Ο τελικός αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος. Όμως εμείς δεν το βάλαμε κάτω κι έτσι πήραμε το κύπελλο.

Ήμασταν πολύ συγκινημένες και χαρούμενες για το κατόρθωμά μας διότι προσπαθήσαμε και τα καταφέραμε.

Ήταν μια τέλεια εμπειρία που δε θα την ξεχάσουμε ποτέ!

Ναταλία, Μαργαρίτα, Σοφία, Αννέτα

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δημοσιευμένο στις 17 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή

Καταγραφή2Ψηφιακό σχολείο

Φιλαναγνωσία_Ματωμένα χώματα

Δημοσιευμένο στις 5 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Φιλαναγνωσία από Αποστολίδου Γεσθημανή

Εικόνα1

https://issuu.com/apostolidouge/docs/23

Μέσα στις φλόγες_Διδώ Σωτηρίου

Δημοσιευμένο στις 5 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή

Απαντήστε στα ερωτήματα που θέτει η αφηγήτρια για τους πρόσφυγες. Σήμερα στην πατρίδα μας υπάρχουν και πρόσφυγες και μετανάστες. Να κάνετε λόγο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Να προτείνετε λύσεις.

1Οι μετανάστες είναι οι άνθρωποι που λόγω της ανεργίας ή κάποιου  οικονομικού προβλήματος αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους για να εγκατασταθούν σε μια άλλη χώρα όπου θα αναζητήσουν καλύτερη  τύχη  και θα χτίσουν μια καλύτερη ζωή. Απο την άλλη πλευρά, οι πρόσφυγες είναι οι άνθρωποι που λόγω του πολέμου ή κάποιας φυσικής  καταστροφής αναγκάζονται να αφήσουν τη χώρα τους, το σπίτι τους και τη μέχρι τότε ζωή τους για να καταφύγουν σε κάποια άλλη χώρα όπου δε θα κινδυνεύει η ζωή τους και θα μπορούν να ζουν ειρηνικά και με ασφάλεια.

        Σήμερα στην πατρίδα μας υπάρχουν πολλοί πρόσφυγες και μετανάστες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα στην καθημερινότητά τους. Αυτά αφορούν τον τρόπο με τον οποίο ζουν και τις δύσκολες  συνθήκες ζωής που συχνά έχουν. Για παράδειχμα η κοινωνία τους φέρεται υποτιμητικά  και σαν ξένους. Επίσης, οι πρόσφυγες και οι μετανάστες έχουν πρόβλημα επικοινωνίας με τους ντόπιους, καθώς δε μιλούν τη γλώσσα τους. Ενα ακόμη πολύ σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι το ότι αναγκάζονται να κάνουν πολύ βαριές δουλειές και μάλιστα χωρίς να αμείβονται καλά.

        Το ελληνικό κράτος και συγκεκριμένα οι πολιτικοί πρέπει να πάρουν τα κατάλληλα μέτρα και να ψηφίσουν νόμους που θα προστατεύουν τα δικαιώματα των μεταναστών και των προσφύγων. Τέλος, όλοι εμείς πρέπει να αντιμετωπίζουμε αυτούς τους ανθρώπους με αγάπη και συμπάθεια, να νιώθουμε πως είμαστε ίσοι και να μην είμαστε ρατσιστές απέναντί τους.  

                                       Μαργαρίτα      Χρυσίδου

Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι ο συνωστισμός γιατί πολλοί πρόσφυγες και μετανάστες μαζεύονται στις μεγάλες πόλεις.  Ένα άλλο είναι η έλλειψη τροφίμων και στέγης για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Η οικονομική κρίση είναι και αυτό ένα μεγάλο πρόβλημα για τους μετανάστες που εγκαταλείπουν την πατρίδα τους για να βρουν δουλειά . Επίσης κάποιοι άνθρωποι που δεν θέλουν τους πρόσφυγες είναι και αυτό ένα πρόβλημα γιατί τους  κάνουν να νιώθουν πολύ άσχημα και διαφορετικοί από τους άλλους.

 Μία λύση για το πρόβλημα του συνωστισμού είναι να κατανεμηθούν  οι πρόσφυγες και οι μετανάστες σε ολόκληρη την χώρα και όχι μόνο στις μεγάλες πόλεις. Η λύση για το ρατσισμό απέναντι στους πρόσφυγες είναι να μαθαίνουν τα μικρά παιδιά στα σχολεία να σέβονται ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει  την πατρίδα τους λόγω πολέμου.

 Ιακωβίδης   Παναγιώτης    

 

Πρόβλημα

 2

  • Οι πρόσφυγες δεν έχουν αρκετά μέρη για να μείνουν.

 

  • Οι πρόσφυγες δεν έχουν τα απαραίτητα αγαθά για να ικανοποιούν τις ανάγκες τους, δηλαδή τρόφιμα, νερό, ρούχα.

 

  • Κάποιοι θεωρούν τους πρόσφυγες κατώτερους και θέλουν να τους διώξουν.

 

  • Τα παιδιά των προσφύγων δεν πάνε σχολειό αλλά αντίθετος   εργάζονται.

 

Λύσεις

  • Θα πρέπει να βρούμε εγκαταλελειμμένα κτίρια ή ξενοδοχεία ώστε να μπορούν να ζήσουν καλύτερα.

 

  • Να τους προσφέρουμε όλοι τα παλιά μας ρούχα και να τους αγοράσουμε τρόφιμα.

 

  • Θα πρέπει να τους φερθούμε και αυτούς σαν κανονικούς ανθρώπους.

 

  • Θα πρέπει ντο κράτος να προσφέρει στα παιδιά δωρεάν μάθηση και δεν θα πρέπει να δουλεύουν από μικρή ηλικία

 

 

 

 

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Πρόβλημα

  • Οι μετανάστες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με τις δουλείες τους.

Λύσεις

  • Να τους συμπεριφέρονται όπως και όλους τους άλλους εργαζόμενους.

Μαρίνα Ταούσογλου

  

ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΔΑΦΟΣ…στη χώρα μας η σχολική βία.

Δημοσιευμένο στις 2 Μαΐου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή  Με ετικέτα

Εικόνα3Φαινόμενο το οποίο κερδίζει διαρκώς έδαφος αποτελεί πλέον και στη χώρα μας η σχολική βία. Ένας στους τρεις μαθητές έχει εμπλακεί σε ένα τουλάχιστον περιστατικό εκφοβισμού, ως θύτης, θύμα ή παρατηρητής! Σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας, τουλάχιστον το 10 – 15% των μαθητών είναι θύματα συστηματικής βίας από τους συμμαθητές τους, πάνω από το 5% παραδέχονται ότι ασκούν βία και η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών είναι μάρτυρας περιστατικών σχολικού εκφοβισμού.

 

Oι λόγοι που οδηγούν σε αύξηση σχετίζονται:

Εικόνα6

 

  • με το μετασχηματισμό της οικογένειας,
  • την ανεργία και το χαμηλό οικονομικό επίπεδο των γονέων,
  • την έλλειψη ελεύθερου χρόνου για τους γονείς,
  • την αδιαφορία των γονέων για τα παιδιά τους,
  • την απογύμνωση των εκπαιδευτικών από κάθε εξουσία ελέγχου στην τάξη και τις διαρκείς και ασταθείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα.

 

Μορφές Σχολικής βίας / Μπουλιγκ

Εικόνα4

 

Η βία στο σχολείο έχει διάφορες μορφές, σωματικές, λεκτικές, ψυχολογικές που μπορούν να παρουσιάζονται σε συνδυασμό μεταξύ τους. Όλες έχουν σοβαρό συναισθηματικό αντίκτυπο.

  • Η συνεχείς κοροϊδία, η καζούρα, οι γκριμάτσες και τα καψώνια
  • Οι κλωτσιές, οι τρικλοποδιές, οι σπρωξιές, τα χτυπήματα, το φτύσιμο, μαλλιοτράβηγμα, δάγκωμα ή οποιασδήποτε άλλης μορφής σωματική επίθεση
  • Η αρπαγή, απόκρυψη ή καταστροφή των πραγμάτων του άλλου
  • Οι απειλές και ο εκβιασμός (πχ, το να απαιτείς ή να αποσπάς χρήματα με βία, ή εκφοβισμό)
  • Η στέρηση φίλων, η απομόνωση και ο αποκλεισμός απ το παιχνίδι
  • Οι διάδοση φημών και οι συκοφαντίες
  • Ρατσιστικές, μεροληπτικές δηλώσεις και συμπεριφορές που αφορούν, την προέλευση, το παρουσιαστικό, την ταυτότητα, τη δυσκολία, την ιδιαιτερότητα, την ασθένεια του άλλου
  • Η αποκάλυψη όσων σου εκμυστηρεύτηκε ο άλλος
  • Τα κακοήθη μηνύματα ή οι σιωπηλές κλήσεις κινητού
  • Η φωτογράφηση ή μαγνητοσκόπηση χωρίς τη συγκατάθεση του άλλου
  • Η τοποθέτηση στο διαδίκτυο υλικού και κειμένων που αφορούν κάποιον χωρίς την συγκατάθεσή του.
  • Το να επιμένεις στα ίδια παρότι ο άλλος αναστατώνεται και πληγώνεται

 

Ποια παιδιά είναι ευάλωτα στη σχολική βία;

Εικόνα5

 

 

Οποιοδήποτε παιδί μπορεί πέσει θύμα ομάδας ή μεμονωμένων παιδιών που ασκούν βία στο σχολείο, όμως αυτά που είναι περισσότερο ευάλωτα είναι όσα διαφέρουν απ’ την ομάδα λόγω:

 

  • Εμφάνισης, (βάρος, χρώμα μαλλιών, μυωπίας, ύψος, κ.ά.)
  • Τρόπου ομιλίας, χαρακτηριστικών ή καταγωγής, θρησκείας κ.ά.
  • Της μη κοινωνικότητάς τους ή ‘μαζεμένης’, ντροπαλής συμπεριφοράς
  • Της καλής ή της κακής απόδοσής τους στο σχολείο
  • Της δημοτικότητάς τους και το ωραίο τους παρουσιαστικό
  • Της ιδιαίτερης ικανότητας ή δυσκολίας (Για παράδειγμα: σύνδρομο Aσπενγκερ, Δυσλεξία, υπερκινητικότητα και ελλειμματική προσοχή, ιδιαίτερη έφεση στη μουσική, τα μαθηματικά κ.ά.),
  • Της αρρώστιας ή νοσηλείας τους.

Εικόνα7

Πώς να καταλάβετε ότι το παιδί σας ή ο φίλος σας είναι θύμα της σχολικής βίας.

Εικόνα8

Αν:

  • Αποφεύγει τις τουαλέτες και δεν θέλει να βγει για διάλειμμα,
  • Αργεί να έρθει ή δεν θέλει να έρθει ή δεν έρχεται σχολείο,
  • Πέφτει η σχολική του απόδοση και παρουσιάζει μειωμένο ενδιαφέρον στα μαθήματα,
  • Δεν θέλει να φαίνεται και να ακούγεται στην τάξη – παύει να συμμετέχει, στέκεται στο περιθώριο,
  • Το αφήνουν έξω από ομαδικές δραστηριότητες,
  • Γελάνε ή το ειρωνεύονται όταν μιλάει,
  • Χάνει ξαφνικά ή του καταστρέφονται τετράδια και μολύβια
  • Μοιάζει μοναχικό και απομονωμένο,
  • Είναι χλωμό, μιλά άτονα, περπατά σκυφτό, αποφεύγει την οπτική επαφή τότε είναι θύμα της σχολικής βίας.

ΠΗΓΗ

http://to-dialeimma.blogspot.gr/2012/01/blog-post_27.html

ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 

Διδώ Σωτηρίου

Δημοσιευμένο στις 8 Απριλίου 2017 Κατηγορία: Γενικά από Αποστολίδου Γεσθημανή
Επόμενη σελίδα »