ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 27-07-2015

ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Και λίγο από τέχνη…

1

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 27-07-2015

day-and-night , EscherEscher 2EscherEscher_csg041_bond_of_union

“Η αγάπη είναι σαν τ’ άστρα : ποτέ δεν πεθαίνει , πάντα φωτίζει “

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 02-03-2015

Το στιχάκι αυτό το διάβασα στο ανθολόγιο της Β δημοτικού , λίγες μέρες αφότου έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων ένας μαθητής μου. Τα λόγια αδυνατούν να περιγράψουν τη στεναχώρια μου. Ήταν μόλις 13 ετών και έπασχε από μία εκφυλιστική ασθένεια που κατάτρωγε με τον καιρό τους μυες  του σώματος . Από την πρώτη δημοτικού είχε καθηλωθεί σε αναπηρικό καροτσάκι και υποβαλλόταν ετησίως σε εγχειρήσεις. Ήταν πάντα μα πάντα χαρούμενος και γελαστός παρόλες τις δυσκολίες που περνούσε. Πανέξυπνος , γλυκύτατος και φιλικός με όλους. Δεν το λέω σα δασκάλα του αλλά σαν φίλη της  οικογένειας που ήξερα εκ των έσω τις δυσκολίες. Και από πλευράς ασθένειας αλλά και από πλευράς κράτους. Η αναλγησία των κρατικών φορέων  είναι ανείπωτη. Υπήρχαν τόσα πλαστά παραπεμπτικά για  αναπηρικά επιδόματα αλλά εκεί που χρειαζόταν να δοθούν δίνονταν με το σταγονόμετρο  και η ταλαιπωρία  ήταν έντονη και συνεχής. Η καρδούλα του δεν άντεξε.
Αγαπημένε μου , μαθητή , καλό σου ταξίδι. Να είσαι χαρούμενος και ευτυχισμένος εκεί ψηλά. Εύχομαι να πραγματοποιήθηκε αυτό που ονειρευόσουν στη γη και δεν έγινε , να ξαναπερπατήσεις.
 
ΥΓ : Όποιον αγαπάμε μένει πάντα στην καρδιά μας .
 
 
 
 

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 03-01-2015

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!

Λεβ Βιγκότσκι

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | , στις 07-06-2014

Ο Λεβ Σεμιόνοβιτς Βιγκότσκι (Лев Семенович Выготский, 17 Νοεμβρίου 1896 – 11 Ιουνίου 1934) ήταν σοβιετικός  ψυχολόγος που ανακαλύφτηκε από το δυτικό κόσμο τη δεκαετία του 1960. Σύμφωνα με το Βιγκότσκι, η πνευματική ανάπτυξη των παιδιών είναι λειτουργία των ανθρώπινων κοινοτήτων, παρά μεμονωμένων ατόμων. Η συνεισφορά του είναι ευρέως σεβαστή και ασκεί επιρροή στους τομείς της αναπτυξιακής ψυχολογίας, της εκπαίδευσης, της ανάπτυξης του παιδιού και της μελέτης της γλώσσας.

Το γνωστότερο βιβλίο του είναι το «Σκέψη και Γλώσσα» που εκδόθηκε το 1934.

Πηγή :  http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CE%B2_%CE%92%CE%B9%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%BA%CE%B9

Κι όμως…όταν θέλουμε όλα τα μπορούμε!

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ | , στις 14-05-2014

Κάθε μέρα πιο ψηλά!

Célestin Freinet

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | , στις 05-05-2014

FreinetΟ Σελέστιν Φρενέ (γαλλ. Célestin Freinet, 15 Οκτωβρίου 1896 Gars, Alpes-Maritimes – 8 Οκτωβρίου 1966 ) ήταν διακεκριμένος Γάλλος παιδαγωγός και εκπαιδευτικός μεταρρυθμιστής   .

 

Έννοιες της παιδαγωγικής του Φρενέ

  • 1) Η παιδαγωγική της εργασίας (pédagogie du travail): οι μαθητές ενθαρρύνονται να μάθουν κατασκευάζοντας προϊόντα ή προσφέροντας υπηρεσίες.
  • 2) Η μάθηση που βασίζεται στην δοκιμή και στο λάθος (tâtonnement expérimental).

3) Συνεργατική μάθηση (travail coopératif) : οι μαθητές συνεργάζονται στην διαδικασία της παραγωγής.

4) Κέντρα ενδιαφέροντος (complexe d’intérêt) : τα ενδιαφέροντα των παιδιών και η φυσική τους περιέργεια είναι τα σημεία εκκίνησης για μία διαδικασία μάθησης.

5) Η μέθοδος του περιβάλλοντος (méthode naturelle): αυθεντική μάθηση με την χρήση των πραγματικών εμπειριών των παιδιών.

6) Δημοκρατία : Όταν τα παιδιά διοικούν δημοκρατικά , μαθαίνουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη για την εργασία τους και για ολόκληρη την κοινότητα .

 

Πηγή : http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BD_%CE%A6%CF%81%CE%B5%CE%BD%CE%AD

 

ΓΝΩΜΙΚΑ

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 03-05-2014

 

“Δεν μπορείς να πετάξεις κρατώντας το κλουβί σου “.

Βούλα Μάστορη

 

” Αφήστε με να παραμείνω παγόβουνο. Αν λιώσω κινδυνεύει ο πλανήτης”.

Λευτέρης Κρητικός

ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ | , στις 03-05-2014

ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ

Ο ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΟΣ ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ

0

Συγγραφέας: ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | , στις 03-05-2014

Μαρία ΜοντεσσόριΟ δεκάλογος της θεωρίας της Montessori

Η Maria Montessori είναι η γυναίκα που δίδαξε στα παιδιά την αγάπη για τη μάθηση και στους μεγάλους την αγάπη για το κάθε παιδί.

  1. Μην αγγίζετε ένα παιδί παρά τη θέληση του.
  2. Μην μιλάτε με άσχημο τρόπο σε ένα παιδί και μην χρησιμοποιείτε άσχημα λόγια όταν αναφέρεστε σε αυτό κατά την απουσία του.
  3. Επικεντρωθείτε στο να ενισχύσετε και να βοηθήσετε να αναπτυχθούν τα θετικά στοιχεία και οι υπάρχουσες ικανότητες του παιδιού ώστε να μην αφήνουν χώρο για το “κακό”.
  4. Βοηθήστε το να συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία του περιβάλλοντος μάθησης. Αφιερώστε σχολαστική και συνεχή φροντίδα σε αυτό. Βοηθήστε το παιδί να συνάψει εποικοδομητική σχέση με το περιβάλλον του. Δείξτε του το περιβάλλον μέσα στο οποίο κρύβονται τα μέσα που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη του και υποδείξετε του την κατάλληλη χρήση τους.
  5. Να είστε πάντα έτοιμοι να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα ενός παιδιού που έχει την ανάγκη σας και πάντα να ακούτε και να απαντάτε στο παιδί που σας απευθύνεται.
  6. Σεβαστείτε το παιδί που κάνει κάτι λάθος και μπορεί αργότερα να εντοπίσει μόνο του το λάθος και να διορθωθεί, αλλά να διακόψετε άμεσα και ρητά κάθε καταχρηστική χρήση του περιβάλλοντος και κάθε κίνηση που μπορεί να θέτει σε κίνδυνο το παιδί ,το περιβάλλον του ή τους άλλους.
  7. Σεβαστείτε το παιδί τη στιγμή που ξεκουράζεται ή τη στιγμή που παρακολουθεί άλλους να εργάζονται ή όταν συλλογίζεται τι έχει κάνει ή τι θέλει να κάνει. Μην το κατευθύνετε ούτε να το αναγκάζετε σε άλλες μορφές δραστηριοτήτων.
  8. Βοηθήστε το παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση κάποιας δραστηριότητας και δεν μπορεί να βρει τι θέλει να κάνει.
  9. Να είστε ακούραστοι στο να επαναλαμβάνετε αυτό που θέλετε στο παιδί που αρνήθηκε λίγο νωρίτερα να σας ακούσει, να βοηθάτε το παιδί να αποκτήσει ό, τι δεν έχει ακόμη κατακτήσει και να ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες του. Κάνετε το δημιουργώντας το μαθησιακό περιβάλλον με φροντίδα, εξοπλισμένοι με αυτοσυγκράτηση και σιωπή, χρησιμοποιώντας ήπια λόγια και γεμάτη αγάπη παρουσία. Κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση και αποστασιοποιηθείτε από το παιδί που έχει βρει τις απαντήσεις του.
  10. Πάντα να συμπεριφέρεστε στο παιδί χρησιμοποιώντας τους καλύτερους τρόπους σας και να του προσφέρετε τον καλύτερο εαυτό σας.

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%81%CE%B9

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση