Ερωτηματολόγιο για διαγνωστική αξιολόγηση

Το ερωτηματολόγιο που βρίσκεται στο:
<a href="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeczWCAtZGTbqABC3Gc7GndazqMdd5W-FEeX8P13I8-xLsXSw/viewform"
έγινε με σκοπό να ελεγχθούν οι βασικές γνώσεις των μαθητών της Α΄Λυκείου τόσο στην Άλγεβρα ,όσο και στην Γεωμετρία που έχουν αποκομμίσει από τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο και θα τους δοθεί για να απαντηθεί , στα πρώτα μαθήματα της νέας σχολικής χρονιάς Έτσι ,θα ελεχθεί όσο είναι δυνατόν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών της Α΄τάξης.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτηματολόγιο για διαγνωστική αξιολόγηση

Αξιολόγηση ιστολογίου

Το ιστολόγιο που περιηγήθηκαμε είναι το http://lisari.blogspot.gr
Το ιστολόγιο έχει εκπαιδευτικό περιεχόμενο , είναι έγκυρο,ενημερωμένο ,με πολλά θέματα που αφορούν και εκπαιδευτικούς αλλά και μαθητές,οι πληροφορίες που δίνονται είναι τεκμηριωμένες ,δεν υπάρχουν διαφημήσεις σε βαθμό που να γίνεται ενοχλητικό .Επίσης ,είναι αρκετά ωραία δομημένο ,με συμπαθητικά γραφικά που προσελκύει το ενδιαφέρον του επισκέπτη ,ο οποίος άμεσα αντιλαμβάνεται πως έχει επισκεφτεί ένα blog για τα Μαθηματικά .

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση ιστολογίου

ΣΥΝΕΔΡΙΑ 5

Το περιεχόμενο και οι στόχοι της 5ης συνεδρίας

  • Η συνεδρία αυτή αναφέρεται στις εκπαιδευτικές χρήσεις επεξεργασίας κειμένου και υπολογιστικών φύλλων.
  • Στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση των δυνατοτήτων των υπηρεσιών νέφους (cloud).
  • Τέλος, μελετώνται οι εκπαιδευτικές και ειδικότερα διδακτικές χρήσεις των ιστολογίων (blogs).
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο