Βίντεο-Δελφοί

DELPHI2 DELPHI2

Κατηγορίες: Μουσεία, ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο-Δελφοί

Ήχοι

choiceisillusion

Κατηγορίες: Μουσική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήχοι

e-περιεχόμενο

MATHITIKOS-DIAGONISMOS ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ-OurHistory13-exofyllo

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο e-περιεχόμενο

Επισκέψεις σε μουσεία του νομού Φωκίδας

Agoriani-Museum of Folklore Amfissa-Archeological Museum2

 

 

                                           afisaDIAGONISMOU-300x152

Κατηγορίες: Μουσεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επισκέψεις σε μουσεία του νομού Φωκίδας

Σεμινάριο Εκπαιδευτικής Αξιοποίησης Ηλεκτρονικής Τάξης και Ιστολογίων

Το σεμινάριο Εκπαιδευτικής Αξιοποίησης Ηλεκτρονικής Τάξης και Ιστολογίων που παρακολούθησα σήμερα στο 1ο ΣΕΚ Άμφισσας ήταν πολύ ενδιαφέρον, περιεκτικό και εποικοδομητικό, καθώς μας πληροφόρησε και μας επιμόρφωσε σχετικά με ζητήματα Νέων Τεχνολογιών που μπορούμε να αξιοποιήσουμε είτε προσωπικά, είτε κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Κατηγορίες: ΤΠΕ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο Εκπαιδευτικής Αξιοποίησης Ηλεκτρονικής Τάξης και Ιστολογίων

«Προσέχουμε τα δόντια μας σαν…τα μάτια μας!»-Φυσικά Ε’ Δημοτικού

dontia-boyrtsa

 

http://www.youtube.com/watch?v=N8WKxipNJEg

Είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνει ο άνθρωπος να φροντίζει για την υγεία του από τη μικρή ηλικία, γιατί αποκτά καλές συνήθειες που μακροπρόθεσμα του προσφέρουν μια ζωή με υγεία Στα παιδιά αυτό μπορεί να γίνει με την κατάλληλη αγωγή στο σχολείο και στο σπίτι.Στοχεύοντας, λοιπόν, προς αυτήν την κατεύθυνση, αποφάσισα να αναλάβω το θέμα της Στοματικής Υγιεινής στα πλαίσια των Φυσικών της Ε’ Δημοτικού,γνωρίζοντας ότι αρκετά παιδιά έχουν ελλιπείς γνώσεις γύρω από τη σωστή στοματική υγιεινή, δεν φροντίζουν σωστά τα δόντια τους κι έχουν κακές διατροφικές συνήθειες.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Προσέχουμε τα δόντια μας σαν…τα μάτια μας!»-Φυσικά Ε’ Δημοτικού

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο