Χρήση του edmodo: 2 μήνες μετά την εγγραφή…

Στις 15 Οκτωβρίου έγραψα ένα άρθρο σχετικά με τη χρήση του edmodo σαν μικρο-ιστολόγιο στην τάξη. Σήμερα, 2 μήνες μετά, θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη μέχρι τώρα εμπειρία μου και τα αποτελέσματα της χρήσης του εντός και εκτός τάξης. Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2011/12/18/%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-edmodo-2-%ce%bc%ce%ae%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%b3%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae/

Αυτά τα παιδιά μπορούν να μας δώσουν ένα μάθημα ζωής.


Δεν υπάρχουν λόγια …

Το μάθημα που δίνουν αυτά τα παιδιά είναι μάθημα ζωής!

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2017/03/04/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%b6%cf%89%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%b1/

Πολλές ευχές…

Πολλές ευχές

Και για το 2016 που έρχεται …

εύχομαι σε όλους μας

υγεία και δύναμη

για να αντέξουμε !!

╔══╗────────╔═╦╗──╔╦═╦╗─────╔═╗
║║║╠═╦╦╦╦╦╦╗║╠╣╚╦╦╬╣═╣╚╦══╦═╣═╣
║║║║╩╣╔╣╔╣║║║╠╣║║╔╣╠═║╔╣║║║╬╠═║
╚╩╩╩═╩╝╚╝╠╗║╚═╩╩╩╝╚╩═╩═╩╩╩╩╩╩═╝
─────────╚═╝───────────────────

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2015/12/21/%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%ad%cf%82/

Παλιό εργαστήριο με Linux LTSP server και Linux corners στο εργαστήριο πληροφορικής

Powered by UBUNTU

This LAB is Powered by UBUNTU LTSP !

Για δεύτερη χρονιά φέτος, στο ίδιο σχολείο.

Πέρυσι όταν πήγα, βρήκα στο εργαστήριο 12 υπολογιστές ενεργούς με Windows XP και έναν server με Windows 2003. Οι 12 υπολογιστές είναι παλιάς τεχνολογίας με μνήμη περίπου 512 ΜΒ CPU P4 1,7GHz και 40 GB σκληρούς δίσκους, 

Το εργαστήριο δούλευε πολύ καλά χωρίς προβλήματα. Παρόλα αυτά, Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2014/10/10/%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%8c-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-linux-ltsp-server-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-linux-corner-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1/

Σχολική εκδρομή … περιμένοντας τον …

(εικόνα αρχείου)

Σχολική εκδρομή

8:30 το πρωί. Όλα έτοιμα. Όλοι ήμασταν έτοιμοι. Στις θέσεις μας. Όλοι μέσα στα λεωφορεία. Τρία λεωφορεία. 100 άτομα όλοι μαζί. Προορισμός μας το Ναύπλιο.

Όμως δεν μπορούσαμε να ξεκινήσουμε. Κάποιος έλειπε. Ποιος;

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2014/04/07/%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%ae-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%ce%bd/

Πώς άρχισαν οι … δυαδικές μου σκέψεις (μέρος 3ο)

[important]εδώ …
το 2ο μέρος
[/important]

Αγόρασα λοιπόν το CASIO PB-1000 τον Απρίλιο του 1987. Με πολλά “καλούδια”. Επέκταση μνήμης 32ΚΒ, τη μονάδα με τη δισκέτα, την παράλληλη θύρα και την σειριακή (RS-232C).

casio pb1000

Το CASIO PB-1000

και μαζί με τον οδηγό δισκέτας: Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2013/09/28/%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%cf%85%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%ba%ce%ad%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%82-3/

Πώς άρχισαν οι … δυαδικές μου σκέψεις (μέρος 2ο)

[important]εδώ …
το 1ο μέρος
[/important]

Κάποια μέρα λοιπόν πήγα στο σπίτι ενός συμφοιτητή μου (μέχρι τότε δεν έτυχε να κάνουμε πολύ παρέα). Εκεί λοιπόν είδα αυτό:

Ο ORIC ATMOS

Ο ORIC ATMOS

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2013/09/21/%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%cf%85%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%ce%ba%ce%ad%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%82-2/

Πώς άρχισαν οι … δυαδικές μου σκέψεις (μέρος 1ο)

Όλα άρχισαν όταν τέλειωσα το Λύκειο, αρχές δεκαετίας του 1980. Τότε που ο πατέρας μου, μου αγόρασε ένα … προγραμματιζόμενο κομπιουτεράκι … το CASIO FX-3600P:

casio_fx3600p-manual

και μια από τις σελίδες του που αναφέρεται στον προγραμματισμό του: Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2013/09/21/pos-archisan-oi-dyadikes-moy-skepseis-1/

Η … εξέλιξη

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2013/03/30/%ce%b7-%ce%b5%ce%be%ce%ad%ce%bb%ce%b9%ce%be%ce%b7/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση